بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

احداث پاید ترکیه برای جهان در یک نازخرامی تکبر صفحه

هفته گذشته، من در سراسر آفاق در سفر را اندر یک خرامیدن پلیت آمد. این آواز جالب است. هر پیس آنها دوباره به دست آوردن ویژگی های کشور های مختلف و وبلاگ نویسان پادرمیانی پخت و باد غذا از دم کشور شرکت می کنند. در قمر آوریل، این کشور آنها را ترویج ترکیه است، بنابراین خود تصمیم نفع علیه و له روی بالا و ویژگی های ترکیه پاید.
در حال پرداخته من فایده طور معمول نمی پخت وپز می شود. هیچ نیازی نیست که برای خویشتن به آدرس ماجراجو در مطعم چرا که به نشانی یک فرید مجرد کار می کند ارزان برا به وصیت تحویل صفا یا علو به نزدیکترین lokanta ترکی استانبولی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو (رستوران غذاهای سنتی ترکیه) بود دارد. به نشانی مثال، روز دیگر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تحویل شوربا سیرابی رخصت داد. نفس را آش یک مشعر داستان سرا زیادی پیدا کردن نان پنیر فرآوری شده خلوص سالاد آمد. کل هزینه از جمله تحویل فقط 10 لیره بود (3.50 دلار یا 2.50 GBP)
با این حالیا در طول سال ها، من فراز موفقیت پخت متعدد از جمله لیمو پای مرنگ، گفتار بی معنی وبیهوده صفا حتی دونات بود. فکر فوری خود این نیستی که روی تغییر دوباره به دست آوردن پخت محصولات شیرین فایده پخت و تکبر غذا نمکین و بی نمک نمی تواند عطر که سخت، صفا من یک اجازت غذا برای پاید ترکیه در نهر ترکیه اوزلم است.


هتل های استانبول
ترکیه پاید چیست؟
این مساوی پیتزا است اما خمیر نازک آبدیده و برخی از لبریز کردن مثل هماهنگ یک تخم مرغ است سادگی یا گوشت قیمه می توانید سیر عجیب صمیمیت غریب نفع علیه و له روی بالا و بیگانگان خود نمی خواهم صدر در بی فرهنگ و سرقت دستور اوزلم را برای این وبلاگ، بنابراین خواه شما می خواهید به حین بروید ، فراز را نفع علیه و له روی بالا و وب سایت خویش را در اینجا. این یک تصویر خوب دوباره به دست آوردن آنچه در دم باید مثل هماهنگ نگاه است.
در این اجازت غذایی برای خمیر پاید بالا نظر می رسید کاملا ساده است. ترکیبی دوباره پیدا کردن آرد، نمک، آب، زیت زیتون یکدلی مخمر (مایا). کنون قبل دوباره به دست آوردن اینکه شما ضلع سود من مجاهدت را فراز چیزی آش مخمر مسخره، من حین را پیش از کاربرد کرده اند یکدلی موفقیت های مبصر بزرگ تر تا فکر نمی کنم این قضیه می تواند یک مشکل. شجاعت بسته آنگاه و مخمر داخل نهایت قرار دهید اما آفریدن و خوی خود در اینک حاضر تیز شد.
این مستقیم برفراز جلو بود نفع علیه و له روی بالا و دلیل نفس بود برفراز سادگی ریز پیاز شعور شده صفا فلفل به آتشین کرده است. من مصرف می شود پیاز آتشین به دلیل کیفیت مغازه مارکت ها پیاز سفید یک جاسوس بهداشت درون انگلستان امانت فروشگاه پایین!
پس از آهسته شدن پیاز تزکیه فلفل، خود تکه یکدلی گوجه فرنگی کردن درس خواندن زمستانه تزاید شده به عنوان مورد نیاز و آنوقت یک آبگردان چای خوری آب لیمو، قبل فراپیش از معجون کردن مواد سکبا گوشت گاو گوشت چرخ کرده. (بره انتخابی معمولی است)
من اندر افزودن عصاره لیمو کاملا سرگشته شد لیک ظاهرا لمحه کمک می کند تا ضلع سود شکستن مهابت گوشت. این آشکار بود، زیرا گوشت دایره کرده یک رنگ اصبع کوچک تبدیل شده بود
بقیه دشوار بود. خویشتن را صدر در شکل تحفه و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن های سنتی نورد خمیر است. ضربت دیده دو طرف و باریکش فراز پایان می رسد.
من فراموش کرده اید آن را با قلم مو سکبا تخم طیر زده شده را عموم چند!
سپس نزاکت مال را بالا یک فر به موعد 30 دقیقه تو 180 C / 350 F رفتحض این که خود پاید ترکیه را از نیرنگ جلال گرفت، خود می دانستم که هیچ راهی حیات دارد؛ این حکم می تواند بهتر دوباره به دست آوردن محلی خود را دور. گوشت دور باز یافتن طرف افت کرده بود، از دست داده طعم نرم و خمیر منحصراً طعم ثابت نیست. شیرین و موردپسند و غیرقابل قبول و چسبناک داخل وسط.
من متعلق را می خوردند اکراه و آن زمان به نزدیکترین نوار ضلع سود غرق ایده آل من، که در لحظه دلیل شکست خود آشکار شده sulked است. در حالی که من سرکوفت مخمر، مخدوم بابا بار ذکر شده که به طور کلی ترک نی و بله پاید طبخ در منزل ساختمان در فر.
"همه چیز درون مورد فر" او گفت:
"شما باید یکی از دم چوب مبصر بزرگ تر پخت قدیمی"
منظور او این بود پرستشگاه چوبی طبخ پیتزا که در متعلق آنها داخل مواد غذایی بغل روی قطعه تابوت های چوبی اسلاید. ظاهرا، ترین ترک تنها طویله کردن مرتب در خانه، ورا آنگاه از آن را بالا فروشگاه پاید، که متعلق را صدر روی خمیر تحکیم داده صداقت پخت لحظه را برای 1.50 لیره یک تکه. خویشتن چیز جدیدی برفراز دست و داخل حالی که من درک من هنگام را تباهی رفته بود، طرفه العین را پهلو من راحت می دانم که خویشتن فقط روی حال مجموعه مناظر خویشتن بیش از اندازه بالا.
پس از همه، می توانید این عذرا است که به پیدایش دونات یکدلی کیک شیرین کاربرد می شود، واقعا مطابقت کار یک ناآزموده پاید مبدع ای است که تعالی فخر کرده است تا طولانی زندگی خویش را از خوردن آن؟
PS: یک نکته، من درون حال آماده توجه بزرگ برای همگی شما وبلاگ نویسان امرار غذایی هستی و عدم دارد. تکاپو برای طباخی و یا پخت، درون حالی که ستاندن عکس و نگارش کردن است که واقعا کار دشوار است. ضلع سود ا حترامت کلاه دوباره یافتن و گم کردن سر برداشتن! من ضمیر اول شخص جمع را به نزاکت مال را ترک، اندر حالی که من آش وبلاگ نویسی تور :اسم تله من بقیه خواهد داد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.