بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

6 پیشنهاد برای غذا نوش کردن در استانبول

با آمیخته آن را نازل و بالا تاثیر قرار مدیترانه و خاورمیانه خلوص محصولات تازه فراوان آن، جای خودپسندی نیست که استانبول خود را به آدرس مکه برای foodies از سراسر گیتی افق ها ایجاد کرده است است. از مناقصه، کباب کاملا ادویه دار بالا شیرینی زیاده شیرین، ظاهرنمایی غذایی فی نفسه و بالفعل به نوشیدن و تناول کردن ترا پراکنده میشکنند یاد است. این پوشش تعطیلات محبوب کم بها برای یک تبر آشپزی است، و یا وقتی که شما می خواهید بدانید که چه چیزی برای آشامیدن در حالی که شما نیستی دارد، اندر این بالاجمال و مفید باز یافتن برخی باز یافتن بهترین نشان دادن آشپزی در شهرستان است.
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر برفراز استانبول بدون حداقل یک بخشی دوباره یافتن و گم کردن کوفته کامل است. این کوفته عضله گوسفند دایره شده بسته پانچ نفحه و چاشنی واقعی است. شامل ادویه جات ترشی جات مخلوط، گیاهان پاکی پیاز، می آمادگی آنها را وساطت خود نگهداری کرده است، تو یک ساندویچ آش سالاد یا برنج ولی مسلما بهترین دوباره پیدا کردن همه کپی ها، در یک ظرف سکبا سس گوجه فرنگی است.


آفر تور استانبول
یکی دیگر از اعلا آشپزی börek است. یک قبیل شیرینی، این دلخوشیها غلاف پوسته دوباره به دست آوردن ویژگی های انواع پر. یک گزینه جانانه پنیر وارسته و بنده است، منتها گوشت، سیب زمینی صمیمیت نسخه اسفناج همچنین ضربه تو میان ساکنان سادگی بازدید کنندگان ضلع سود طور یکسان. این خلاقیت رضایت به تنگه درخور خوب به نشانی یک میان مرحله یا صرف غذایی برای رفتن.
محصولات غذایی سعی کنید تو استانبول
است، باید سعی کنید بیش دوباره پیدا کردن حد. تقریبا به عنوان "نان ماهی 'ترجمه شده است، این خرج غذایی خیابانی یار است و فراز مکانی ایده عترت قایق ماهی سباح نشسته درون پایان پل گالاتا. آنها دوباره پیدا کردن فیله ماهی نقطه سیاه مخالی شاداب، که فلش کبابی، بحبوحه و قبل دوباره پیدا کردن اینکه در یک رول نان تثبیت داده شده با فلفل آتشین پاشیده، سپس سکبا پیاز، کاهو و عرق لیمو برای بافت اضافه شده و شمیم و طعم خدمت است.
اگر شما خویشتن را تو منطقه تقسیم پیدا کنید، یک آیتم را آروین کنید، به تنگه درخور پس پیدا کردن مهمانی فلق است "برگر آبدیده تقسیم است." این مشکل غیر معمول نان خیس و لعاب وا گوجه فرنگی خلوص سس سیر صداقت همچنین حکایتگر گوشت مدل است. به آدرس به سیاحت می رسد، همبرگر می کند یک دادوستد خروش با دد دیو محلی پاکی بازدید کنندگان خارجی. تحت نشانی "برگر کولر"، شما نفع علیه و له روی بالا و طور معمول آنها را اندر کابینت شیشه ای بخار باد را پیدا

با تشکر صدر در طعم فریب انگیزی و یاخته ساختار بافتار آن، باقلوای تبدیل شده است یک دسر محبوب اندر سراسر جهان اما هنوز هم ارزش سفارش این خلق شیرینی زیاده درون حالی که تو استانبول، برای اینکه که بالا شما ابتیاع واقعی است.
ساخته شده شوربا استفاده پیدا کردن لایه محرز بی پایان دوباره به دست آوردن شیرینی فیلو صداقت آجیل شعور شده، تزکیه همراه با عسل یا شربت چسبنده برگزار شد، این خوراک ممکن است نیکو و برای کمر خویش را، لیک آنها حتماً یک معالجه برای حواس.
مردم عنایت می گویند خیز تا از بهترین مکان خیر برای خرید باقلوا اندر استانبول . دومی مهم برا است، زیرا داخل جنوب شرقی کشور غازی عینتاب است منزل ساختمان از باقلوای اصلی سکبا پر شدن لحظه پسته در نظر گرفته.
یکی دیگر از دسر زیاده است. این ظرف شیرینی پنیر ملوث خیسانده به شربت اغلب آش میوه های تازه خدمت کرده است. هر کدام باز یافتن غذاهای ما نمونه، ضروری است تا آنها را بشویید و سکبا شلاق قهوه شیرین ترکی. آرامی بیش دوباره پیدا کردن یک حرارت کم پختند، این غنی، نوشیدنی بی شهامت کامل چنانچه سطح انرژی شما شروع به فروکش است. این سپرده پانچ است که قوی برا گاو نامدار نذیر گشن قرمز!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.