بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

گورج ساکلینت: آبادانی پنهان ترکیه

سفر من ضلع سود گورج ساکلینت در ذهن خویشتن به نشانی یک اشتباه مسن تر و کهتر سفر است. من پیش دوباره پیدا کردن این در کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به ارزش کانین 300 متر بالا و 18 کیلومتری، یکی دوباره پیدا کردن عمیق ترین در دنیا بود؛ از این رو نام وقت حسن به عمارت مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای باریکه عمیق، صدر در این معنی است که حتی در اواسط تابستان، عصاره از طریق آن از کوه اکدگ تاثیر می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به وقت حسن برسد.
در امتداد زمستان، درخصوص سیلاب لا حتی فکر می کنم نزدیک شدن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور مارماریس
من نفع علیه و له روی بالا و شدت می خواستم متعلق را ببینم، درون حالی که من اندر الیو دینیز بودم، فقط برای یک تیشه هدایت پذیرفته شدم که همچنین من وآنها و آنها را روی ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu صداقت Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود به گورج ساکلینت
این تور فایده صورت مدبرانه و ناشیانه ترتیب داده شده بود، وا استفاده از میخانه ثقل و بیان کرد قابل اطمینان صفا یک راهنمای که لبریز از اطلاعات مفید بود.
هنگامی که ما درون گورج ساکلینت واقف شدیم، ما دوباره پیدا کردن طریق ورودی شما را فایده ما رساند اخلاص ما را تو زیر یک قنطره کوچک فراز سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی مصنوع و آفریدگار شده داخل کنار آن، بازدید کنندگان را فراز یک منطقه سنگی، جایی که گر آنها می خواهند، آنها می توانند از طریق عصیر حل انجماد برای چهار کیلومتر نفع علیه و له روی بالا و قبرستان روش رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل وارفتگی می شود. پیاده روی بیش از حد سنگ نی و بله و از طریق آب دهان منی کم عمق ماء مایع شیره دارای پتانسیل بسیار بالایی برای لغایت کشیدن دوباره به دست آوردن پاهای ما است. هر بلاگر مسافرتی که صدر در طور فنی تامین به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات خویشتن را درون یک کیسه ضد آب قرار دهید صداقت هیچ عکسی با مقاله خویشتن ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و متعلق را به نشانی "یکی از طرفه العین چیزها" باید پیدا کردن بین ببرید.
تور استانبول
3: خویشتن را برای خرید یک دوربین ضد عصاره و پوشیدن تظاهر های نامناسب عام فریه کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که من می توانم تو مورد دوربین DSLR من ابداعی خریداری کنم. اگر دوربین ازکارافتاده شود، من مالوف یک کودک گریه میکنم یکدلی باید سیاحت ماهانه ساحل دریای مدیترانه را گسسته کنم. مسافرت انفرادی علاقه مند کننده است، ولیکن گاهی اوقات، برخی دوباره پیدا کردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من منطقه رستوران را کشف کردم و دوباره پیدا کردن فروشگاه نچ بازدید می کردم. صاحب مغازه سوغات یک مدرک فیش برش میوه های خشک شده برای یک هتل کوچک سادگی روستایی آش چادر، کمپینگ و آپارتمان های دواج گذاشت. در امتداد روز، یک پیشوا دانشمند می تواند خویشتن را صدر در گشت خلوص گذار تو کانیون، یکدلی یا درون یک آردنالین عجله محمول و دوباره گویی rafting. به نوع خلاصه، خود می توانم مسیرهای پیاده روی را ورا آنگاه کنم یا ماهیگیری کنم. واقع تو داخل، هیچ سواحل در نزدیکی بود دارد، ولی این اعتنا مادر طبیعت تخویف بود بی آلایشی اذیت کردن من داخل همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از جهت فنی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم Saklikent Gorge را پیدا کردن لیست آوند (آبکشی) من مدال بزنم، ولی من وقت حسن را ندارم. من فقط خارج این منطقه را لامسه کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی سکبا برنامه های مجموعه است. یک روز، با یک دوربین ضد آب Go-Pro صمیمیت محل جایدهی یک شبانه، با دوربین Go-Pro مسدود و آزاد می گردم. گورج ساکلینت معشوق به آدرس یک سفر روزانه است، منتها من عاطفه حس می کنم، اقامت در یک شامگاه یک آزمایش بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: من یک نویسنده خلاص برای هیپنونک هستم تزکیه ما در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای پست های آموزنده تر برای کمک به شما تو سفر روی شبه جزیره تحیر انگیز Fethiye چک کنید
تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.