بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

بررسی هاتوسا یکدلی یازیلیکایا - دهکده باستانی هیتی

هاتوسا، تو لبه های مناطق مرکزی آناتولی تزکیه دریای سیاه داخل ترکیه یکی دوباره پیدا کردن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که اندر سال 1986 اندر لیست فهرست میراث جهانی یونسکو اسکان گرفته است. اهمیت تاریخی متعلق را شمار کم نگیرید. تو حالی که کتابهای راهنمای طرفه العین را با مقاصد استانبول، افسس صمیمیت کاپادوکیا تعویض می کنند، تو مورد تمدن های گذشته ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهکده پایتخت پادشاهی هیتی دیرینه است.


تور آنکارا
از آنوقت که من تو کاپادوکیا بودم که تنها 3 دنیا درایو دور است، من طرفه العین را بالا سفر من وا اقامت داخل Bogazkale، نزدیکترین روستای به تباهی های تاریخی تاریخی انگ زدن. سکبا تشکر باز یافتن اینکه تو سال جاری گردشگری شدید، ترکیه آش هتل های رخیص قیمت جلی می شود، بنابراین من خیز شب داخل تختخواب پاکی صبحانه هیتیتس هاوس رزرو صفا راهنمایی صفا راننده تبر را پستا کردم. ولیکن قبل باز یافتن اینکه واحد وزن رفتم، به حرکت درآوردن شدم بر روی درک من عملا غیرواقعی از پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان مطمئن نیستند که در ثانیه تمدن هیتی از آنک آمده بی آلایشی رفت. آنها فقط دوباره یافتن و گم کردن یک آبراه زمانی تاریخی گسترده بلا هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات قدس بحثها همچنان امتداد دارد، اما اکنون کارشناسان مجرد و متاهل می توانند خیال کنند که خودشان را پهلو دیگر فرهیختگی ها متوالی می کنند. ردپای درگاه آنها پیدا کردن قرن 18 میلادی پیش پیدا کردن میلاد تا اینکه 1190 قبل باز یافتن میلاد، بیشتر نبود. به آدرس یک پیرو الهی صفا الهی، آنها فورا تحسین نفس را ضلع سود دست آوردند، زمانی که روشن ضمیر شدم که اناث دارای موقعیت مساوی با مردان هستند بی آلایشی حتی درون کنار پادشاهان حکمرانی می کنند.
سریع پهلو جلو نفع علیه و له روی بالا و سال 1834 صداقت کاوشگر چارلز Texier کشف دربدر چپاول در حالی که سفر ناحیه ای که اندر حال حاضر تبدیل به ملک عثمانی شد. او فکر کرد او دهکده باستانی Pteria پاکی expeditioners بعدی را پیدا کرد پس دوباره یافتن و گم کردن او اتحاد کرد. آش این حالا در عام 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های متعدد بودند، علامت داد که این دهکده از تا :حرف راس رفته هاتوسا، پایتخت تمدن کاپیتان هیتی است.
بازدید دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا صفا سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین کاری نیستی که من ارتکاب دادم چون غارت بی نظمی های هاتوسا تو حین نغمه رفتن روی یک منطقه وسیع دوباره پیدا کردن 7 کیلومتر گسترش یافته است. ورودی از طریق باب اصلی، اولین آماج سایت باستانی بهره بخشی دوباره به دست آوردن دیوارهای دهکده بازسازی شده بود. آماجگاه اصلی آنها به آدرس دفاع از وقت حسن زمان بود که در دم روزها تهاجم صدر در مکرر ادا شد.
رسیدن به حاصل 15 متر خلوص کشیدن 6 کیلومتر در اطراف هاتوسا، آنها حتی از فاصله نیز اعلا بودند. حصه بازسازی دیوارهای شهر، عنفوان سفر را نشان می دهد که بعدا به آبشخوار پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری نه هنوز هم موافقت می افتند و مجرد و متاهل پایین دیواره های احداث یافته کشف شده است، بنابراین من برای هدایت واحد وزن بسیار سپاسگزارم، تو غیر این روی من نمی توانم آذرکده بزرگ را که بزرگترین استخوان بندی و نفیس و ادنی هاتوسا نیستی پیدا نکنم.
همچنین به آدرس مکانی برای فداکاری مصرف می شود و نشان می دهد که هتی خیر به آدرس پرستنده ویژه تعلق داده شده به آفریدگار هستند. هنگامی که صحرانشینی های دیگر دستگیر شدند، خدایان و بت آنها پذیرفته شدند و اندر یک مرتبه مردان و زنان هیتی می توانستند الوف خدای را برای عبادت گزینش کنند. اندر نزدیکی باقی باقی مانده از منزل ساختمان ها پاکی هنوز و سرور در آرم می دهد ورودی اصلی سر پشه دره ورودی برفراز انبارها. دروازه نفع علیه و له روی بالا و ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما تعریض و راز اندر این پاره سنگ آبی است.
سنگ سبز هاتوسا
به تنهایی خفته است، ساختار تقریبا کامل مکعب بالا لمس پاک و آشکارا توسط مردم از سنگ طبیعی ایجاد شده است. درون همان حاصل نیمه پایین پاهای من، فام سایه ای خشن منتها گرمای اخضر بود. برفراز نظر می جوخه که دوباره یافتن و گم کردن سایر مصنوعاتی که داخل هاتوسا کشف شده اند، بالا نظر می رسید خلوص مورخان خلوص دانشمندان آغوش این باورند که باز یافتن برخی نژادهای بیگانه باستانی به نشانی یک هدیه نفع علیه و له روی بالا و دست نیامده است. هیچ استطاعت خاصی پیدا کردن یک سنگ کم بها یا ذیروح دلخواهی حیات ندارد، اما این انگیزه نمی شود که من از لمس کردن حجر برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. کنایه و راز داخل اطراف لحظه بیش از تعداد از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به سرنوشت بالای هاتوسا، اولین اقامت دروازه دیرین شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، اعتقاد من را مبنی بغل این دارد که گاهی روزگار ترکیه صرفاً باید اندر مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را درون گازیانتپ وا تلاش های بازسازی ناپایدار و صدر در سمت چپ در نگاهی انداختند، فایده نظر می گونه باند که همین کار را هم ایفا به جریان انداختن داده اند، زیرا شیر فقط روی نظر می رسد یک بارگی دمی شکل است!


تور آنتالیا
ساخته شده اندر اوایل سد 14th، قاپو ورودی عادی روی هاتوسا حیات و در شب بسته شده و عار ملایمت و مومیا شده بود. دوباره به دست آوردن این ساختار، مورخان وجد مند به اشاره به تکنیک ایجاد هیتیت دوباره به دست آوردن پیوستن پهلو سنگ وا استفاده دوباره پیدا کردن میله های فولادی و طرز سنگ زنی تا اینکه حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذر ردشدن کند. نگاهی صدر در دیوارهایی که دوباره به دست آوردن شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی آفریننده شده بودند.
دروازه Sphinx باز یافتن هاتوسا
ساختار بعدی نفیس و ادنی ای که من وایشان به طرفه العین رفتیم، باب سوپرمن حیات که شفاعت کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد استعمال قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در الان نمایش هستند بی آلایشی نسخه اصلی آنها ملکی Bogazkale است، لیک مهمتر از همه محاربه برای بازگشت آنها صدر در ترکیه است. در ادامه حفاری های آلمانی ها، آنها ضلع سود برلین منتقل شدند، لیک در زاد 2010، پس دوباره به دست آوردن آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از اجازه حفاری بیشتر سرکشی کند، بازگردانده شد. گاهی روزگار شما تنها باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن داخل قله، دیدنی منظره دوباره یافتن و گم کردن یک منطقه نزدیک صدر در سبز آش کلبه های چوبی نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری اعمال می شود، کارگران درون این کابین نچ باقی می مانند، منتها من فراز جای طرفه العین به بغل چپ حرکت می کنم و بالا دقت روش رفتن پرواز های قدیمی را برای به دور خود گرداندن و دیدن حفاری Yerkapi که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اصل در آن ایستاده بود. صدر در جای ایستادن مستقیم، وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان به نغمه غیرعادی نفع علیه و له روی بالا و دامنه تپه آخر شد و تو وسط یک دسته سنگی درون حدود یک متر مسن تر و کهتر و افراخته بود.
در طول مفاد اسلوب رفتن دوباره پیدا کردن آن، من شگفتی خودبینی می کنم که آیا مورخین ایمن بودند که لحظه را مطمئن و ناامن است و ستاره وجود دارد که این جماعت می تواند درون هر زمان کمبود منقرض شده من در کل کومه ای دوباره یافتن و گم کردن خاک. شوربا این حال، بی همسر فاصله کوتاهی بود، تزکیه تخیل بیش از معیار من فراز طور مستقیم پس دوباره پیدا کردن آنکه ما تو طرف دیگر نمایش کردیم ولو شاهد دید انداز عین بینایی بینش انداز خیره کننده ای باز یافتن حومه جوانب باشیم.
جنگجوی ناشناخته بی آلایشی دروازه پادشاه
این ساختار مسن تر و کهتر غیرمعمول است؛ به چه جهت که صدر روی یکی از سنگهای تزئینی تحکیم گرفته است، ویژگیها پروفیل یک نبردآزما و صلحجو علیرغم اینکه اندر واقع چاهک کسی است، محکم است. آنها در فاتحه تصور می کردند که یک خسرو قدیمی هیتی است، دوباره پیدا کردن این رو، نام دروازه، لیک این نظریه به اثبات رسیده است. پیشنهاد بعدی این هستی و عدم که روی دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک محارب آمازون عتیق باشد، اما صدر اساس تحقیقات بیشتر، ارج غیرطبیعی موهای کالبد بدنه این نظریه را نوشته ها پیامدها کرد. بنابراین باآنکه تایید نشده است، مورخان مجرد و متاهل می توانند یقین کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده باب پس از وقت حسن که من تو پشت حصار آهن ایستاده بودم که ادخال به بیت هریگلیف را غیرشرعی ناروا کرد. از آنجایی که چشم من اندر بهترین ثانیه ها نادره نیست، خویشتن باید باز یافتن نظر من بررسی داشته باشم که دوباره یافتن و گم کردن نظر من بکر نیست، من به حرکت درآوردن بودم سکبا توضیحات دوباره پیدا کردن راهنمای من، که تأیید کرد یا وقتی که چه اندر ابتدا آرامگاه قدیمی بود، مورخان درون حال آراسته معتقدند که لحظه را یک نمادین داخل کردن به ملا مدرس اموات.
Nisantepe
در حال تهیه من تحسین ناخوشایند برای مورخان صفا کارگران حفاری، ولی در این مناسبت، من نادانی و عاقلی خود را مورد استعلام قرار داد. Nisantepe سنگ ارشد 8.5 چهارده گره است که در طرفه العین hieroglyphics Luwian پهلو chiselled به. متأسفانه عناصر بد عصاره و التفات بسیاری از متن را تخریب کرده و مشکل ساختن دم چیزی است که درون واقع نتیجه معلول شده است. اشاره به پادشاهان اعلا هاتوسا نیستی دارد، اما من نمی توانم فهمید که به چه جهت این اسکلت پیکره بندی تحت استتار قرار نمی شود، زیرا 100 دوازده ماه) بعد، لحظه را کاملا غیر برازنده تشخیص است.
یازیلیکایا سادگی 12 خدای آخوند اموات
اگر چاه ساختارهای بیشتری درون این بخش دوباره پیدا کردن هاتوسا مانند کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما وهن آسیب کوتاهی را نفع علیه و له روی بالا و دامنه تپه ای نفع علیه و له روی بالا و یازیلیکایا، یک عکس سنگی معروف آش شباهت های شبیه برفراز خدایان هیتیات و بت های قدیمی، راکب کردیم.
پیاده روی مراتب سنگی، شما کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی اخلاص پادشاهان را روی تصویب رسانده ایم، اما برجسته ترین آنها بین خیز چهره مسن تر و کهتر سنگی که مجرد و متاهل چند متر مستثنا شده بودند، سادگی 12 خدای عالم آخرالزمان بودند. با استفاده دوباره به دست آوردن ویژگی های نوین آئینی عرفی هیتی دوباره به دست آوردن دامن ها اخلاص کفش ها آش انگشتان تا :حرف راس کشیده شده، آنها نیز کلاه های استعاره دارند که وضعیت آنها را الهی آرم می دهد.
هاتوسا درون کجا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است و چسان می توانید آنوقت را پیدا کنید
هاتوسا درون Bogazkale است که یک روستای کوچک درون وسط هیچ جایی است. خود یک سرنشین مستقیم باز یافتن کاپادوکیا گرفتم که سه گانه ساعت درازی کشید و من را داخل یوزگات مخیر کرد. از آنجا من یک حیله تاکسی را پس انداز کردم زیرا راکب های مستقیم بود ندارد. برفراز طور خلاصه، گر شما باز یافتن جهات دیگر به راس می برید، سعی کنید نزاکت مال را فایده Sungurlu که از طرفه العین تاکسی نه یا مینی ماچ و گاز های کوچکی حیات دارد ضلع سود شما ببرید تا اینکه Bogazkale.
توراتسا یکدلی یزیللیکا
مگر اینکه شما دون العاده کم ارزش است، برای سفر بالا هاتوسا اخلاص سایت نزدیک یازیلیکایا هیئت نهج وجد نیاز است. من راننده / راهنمای خود را دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، پس انداز کردم. هر کورس دور دنیز صمیمیت مورات انگلیسی بی عیب صفا نقص انگلیسی گفتگو کردن می کنند بنابراین اگر شما تمام گونه پرسیدن در مورد قبض یا بازدید از سایت داشته باشید، برفراز آنها یک مجمع بدهید.


بلیط کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.