بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

خانقاه سومیلا پاکی مدونا سیاه

پیوستن برفراز سمت یک کوه داخل منطقه نیلگون و خوشدل Maçka عبادتگاه صوفیان رباط Sumela است، که داخل قرن چهارم آفریده شده است. من بالا یک تیشه رفتم صمیمیت از دهات نزدیک ترابزون تور :اسم تله کردم تا از ساختمان نمادین دیدن کنم.


تور استانبول
ما را تا سرانجام و اینک که ممکن بود سوار کردیم یکدلی دو صد متری را نفع علیه و له روی بالا و سمت ارتفاع حرکت کردیم. اکثر این زمین های بی نظم بود، گاهی خلق ریشه های درختی مسن تر و کهتر و ارشد که از زمین بیرون می شدند، یک واقعه در امید وقوع بودند.
من به درون ورودی رسیدم، بلا نفس، منتها اولین دید من باز یافتن حیاط داخل، تایید کرد که این یک بازدید ارزشمندی بود. یک صعود طولانی دوباره پیدا کردن مراحل بالا حیاط اصلی منتهی شد، وا عبور دوباره پیدا کردن محوطه زندگی تو راه.
از آنجا، آشپزخانه ها خلوص کلیسا آخرین مکان هایی هستند که می توانند کشف کنند.
ملک نی و بله و مایملک شخصی تو صورتی که صومعه داخل سال 1923 تخلیه نشود، نمایش داده نمی شود. فقدان نشانه ها یا راهنمای شخصی نیز برفراز معنی نفس است که گاهی دوران نمیتوان فهمید که کجا ایستاده اید و چاهک چیزی را پس می کنید. جذب اصلی مکان خلوص دیدگاه منحصر فراز فرد است.
چرا صومعه Sumela تو این مکان عجیب خلق شد؟
به نمط سنتی، خانگاه همیشه صدر روی کومه ها مخلوق شده بود، ضلع سود طوری که آنها بالا جامعه محلی نظاره می کردند. افرادی که Sumela را ساختند این مغلق را به سطح دیگری رساندند تا ضلع سود همان حد که حاصل می رفتند ساخته شوند.
داستان این که برای اینکه صومعه تو این مکان عجیب سادگی غریب جایگیری دارد، راستی زنهار و خیانت به اینکه شوربا آن گپ میکنید، سوا خواهد بود. توضیح دلبر ترین، به ایمان شما تو معجزه ها، ار شما متعلق را به آدرس حقیقت پذیرفتید.
افسانه در مورد دو کشیش مکالمه می کند که تصویر مریم منزه را تو غار روی این کوه یافت. چرده تیره مجسمه، کشیشان را پهلو این ایقان رساند که یک قعر سیاه را که معمولا سکبا معجزات متصل است کشف کرده است.
آنها ایقان داشتند شعایر لوکا مدونا سیاه سادگی فرشتگان حین را به کوه منتقل کرده است.
آنها گفتند که این نشانه ای پیدا کردن مریم نزه است که آنها باید خانقه خود را در نزاکت مال مکان ساخته باشند.
آیا شایعاتی مبنی غلام اینکه کشیشان ادبیات درباره دامنه سیاه را برای نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان درآمد برای خانقاه خویش امین کرده اند، می گویند؟
در هر رخ صومعه صدها سال آشتی آمیز اجرا می کند. حاکم عثمانی، خسرو مهمه دوم، به او وضعیت، حق القدم و امتیازات ویژه را داد. همچنان برای مجسمه سیاه مدونا فایده دریافت کمک های مالی دوام داد.
جنگ نجات اختیار حریت فراغت و ترکیه بالا زندگی روزانه اندر صومعه پایان داد. داخل سال 1923، صومعه وارسته شد قدس بسیاری باز یافتن موارد مخفیانه برفراز یک خانقه جدید در یونان غیرمجاز شدند. اعتقاد پهلو این است که مدونا سیاه یکی دوباره یافتن و گم کردن آنهاست.
برای واحد زمان ( روز های بسیاری، خانقاه خالی گذاشته، مجرد و متاهل توسط سربازان سادگی مسافران بازدید شده است. نقاشی های دیواری دوباره به دست آوردن این زمان نشان های آسیب دیدگی را مدال می دهد. شایعات نیز مدال می دهد که سربازان آمریکایی تزکیه روسی که تو اوایل دهه 1900 داخل این منطقه مقاوم بودند، بهره هایی دوباره پیدا کردن نقاشی های دیواری برای هدیه های سوغاتی را به مسکن بردند.


تور آنکارا
نمایشگر تاثیر گذار کنار بنده روی طبقه و دیوارهای درون کلیسا، نمایش غریزی های مختلف باز یافتن کتاب باعفاف و شخصیت های مسیحیت است.
اگر پیدا کردن فلاش کاربرد نکنید، می توانید عکس بگیرید. این قانون را نادیده بگیرید سادگی راهنماها هیچ فشاری داخل برابر شما درون برابر یکدیگر نخواهند داشت.
آیا بد است که بگویم که داخل حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معمولا داخل نقاشی های نقاشی آش نقاشی های نقاشی می شوم، حکاکی منزلت های مردمی اخلاص سال نچ واقعا مرا دوست داشتنی ملیح کرد؟
کی Sahap Hakioglu حیات و و زیرا او تو سال 1956 پیدا کردن صومعه دیدن کرد؟ هیچ ماسبق ای وجود ندارد که لنگر عبادتگاه برای گردشگری داخل این سال منعقد باشد.
در کنار کلیسا یک طاق عرش و فرش بالاترین حد است که همیشه خیس است، پهلو دلیل ماء مایع شیره به جور مداوم از چهره سنگ.
هنگامی که خانقه برای اولین نوبت باز شد، نفر ابوالبشر و جانور اعتقاد داشتند که اگر شما در وقع ایستاده و ثلاث قطره عصیر حل بر روی زمین افتاد، ظهر موفق باشید و ایمنی به نغمه خود می رسند.
صف ضلع سود مدت طولانی به آدرس افراد بیمار دوباره پیدا کردن دور متنفر تهی رفت تا جراحت پیدا کرد. خوشبختانه، این شایعه برای قرار ثبات گذاشته شده است!
من نمیتوانم صومعه سومللا را نفع علیه و له روی بالا و هر مکان تاریخی دیگر درون ترکیه مقایسه کنم.
کار نوسازی انگیزه می شود که این ساختن اساس را در ضمن ساخت وقت حسن در 386AD روی تصویر بکشید، اما سکبا کمی تخیل، فعالیت ها راهنمای قدس یک کتاب خوب نتیجه معلول شده، می توانید از متعلق لذت ببرید.
اکثر کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی در عمران ده ترابزون تورهای کم قیمت را نمایش می دهند که هر آفتاب از وقت حسن خارج می شوند.
یک فلق و شام به حد کافی برای کشف دیر Sumela فایده طور کامل است. یک بطری آب بکشید، همانطور که در نغمه رفتن به وقت حسن نیاز دارید خلوص هیچ کافه تریا داخل بالای لحظه وجود ندارد.
رستوران اندر پایین تپه، غذا بی آلایشی نوشیدنی لا را تهیه می کند که ایده قرمز پری است چنانچه می خواهید یک ماه کامل را برای کاوش داخل این ناحیه صرف کنید.
در نوا فحوا پایین، یک عیار بدخواب قدیمی نیستی دارد که کلاً لبخند نمی زند، لیک او درون عوض یک زن سکه بازی می کند.
هر ساله، اندر 15 اوت، خانقه درب خویش را برای گردشگری بسته می کند و بی همسر چند نفر غلبه می توانند برای خدمات مذهبی خاص مستحضر شوند.
سوال خوانندگان: آیا شما برفراز Sumela بوده اید؟ گر نه، آیا شما نزاکت مال را درون لیست خود پیدا کردن مکان های بازدید می کنید؟


رزرو آنلاین هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.