بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

موزه دوش ترکی بیپازاری

موزه حمام ترکی بیپازاری، یک ساختن اساس زیرزمینی دو آشکوب است که تو خیابان پدر در دهکده اصلی جدید شده است.


تور آنکارا
هدف دم این است که سنن باستانی را عالی کنید و شهروندان گذشته را که زمان نفس را اندر پاک سازی تزکیه شستن داخل حمام قدیمی گذرانده اند، راجع به حساب بسپارید.
موزه گرمابه ترکی بیپازاری
عکس قدیمی دوباره پیدا کردن حمام ترکی بپیپاز
به جای اینکه صرفاً یک سفر پهلو موزه داشته باشم، ضلع سود جای آن، روی جای آن، یک واقعیت کاپیتان از اینکه زندگی واحد وزن تغییر کرده است، از زمان داخل کردن به ترکیه به عنوان یک گردشگر سهل میسر بی رنج و معصوم، بسیار واقعی اساسی بود.
اولین آزمایش من پیدا کردن Hamams ترکی
برای پنج سال اول، من تعشق ای به ادب و عادات نداشتم. من اینجا بودم تا مست، دسته و چنانچه من می توانم تو طول نوا فحوا خورشید دریافت، نفس بود پاداش.
من همچنین برای آبزن ترکی رفتم اما کلاً از همان گرمابه های محلی نگذاشتم. خویشتن یک جال تعطیلات بودم که بلیط های موجود داخل مراکز توریستی را به خرید می رساند، بنابراین برفراز طور طبیعی من آن هنگام رفتم.
کارکنان به واژه سازش انگلیسی گپ می کردند تزکیه مشتریان دیگر خارجی های انگلیسی اصطلاح بودند. ماساژور مردی که در الان جوشاندن نسوان مادینگان و رجال بود، پذیرفته شد یکدلی هیچکس پلک نزده بود مگر اینکه مالش دهنده انگشتان وجود و غیر را برای راه رفتن اندر جهت ریب برداشت.
این یک وضعیت پیروزی آبزا رسا تمام متنفر تهی بود.
اما این فقط تو مورد ایجاد پول نبود
حمام ترکی من مالوف داشتم آزمون و نتیجه پوست نو و تمیز باشد. برای 10 لیار اضافی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین یک مشت ومال کامل داشتم که درون انگلستان سه هم پایه ارزش ثانیه را داشته باشد.
این عموم چند بود.
من در سنت باستانی رومیان منزلت نداشتم و وجد مند فراز یادگیری لحظه نبودم.
این باعث نگرانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نشد که ماساژورها جوانمرد بودند. داب من در بریتانیا هیچ دلیلی برای اینکه برای چه نمی توانستند، توضیح داد.
وقتی که با رومئو ترکیه ازدواج کردم، کلاً چیز تغییر کرد. ببینید، راهی عالی برای تبدیل دمده شدن به مضمون شایعات محلی، بازدید دوباره به دست آوردن همان گرمابه توریستی ترکیه بود.
مشکل چی بود؟
ماساژور مردانه
خانم های خوب ترکیه اجازه نمی دهند دیگران جثه خود را وا صابون پاکسازی کنند، سپس لحظه را تو روغن مالش داده و لمحه را مالش دهند.
این راهی عالی است که شرف خود را به نشانی شلخته کوی ی خود انتخاب کنید یکدلی در روش خود به دادگاه وصلت بپردازید.
در حال فراهم این محدودیت داخل سبک زندگی واحد وزن من را سراسیمه نکرد، زیرا ماساژور مردانه بطورکلی به ورا آنگاه خوبی نبود.
به شرف "Tellak" به تعبیر ترکی، من وآنها و آنها می توانید تمام گلادیاتور تزکیه یا عجیب صفا غریب اسپارتان را فراموش کرده اید، و برفراز جای لمحه تصور کنید یک بزرگ همت مو سکبا وزن بیش از قدر که به میزان کافی مبصر بزرگ تر باشد تا سید بزرگ شما باشد.
مطمئنا، واحد وزن اطمینان دادم که رسم مشابه برای همسر و مخدوم ترکیه من ادا می شود پاکی او آش استفاده پیدا کردن ماساژور زنانه صدر در یک گرمابه ترکی نمی رود.
او پس دوباره پیدا کردن لبخند مودبانه بی آلایشی شاید لعنت روی نادری من، توضیح عدل که قوانین غیر رسمی اجتماعی قاطبه دو نغمه را استفاده می کنند. مشت ومال دهنده های زن اساساً مردان را مالش نمی دهند.
او همچنین توضیح رحم که اگر من بخواهم مجدداً یک تابخانه ترکی را ببینم، یک جایگزین نیستی دارد.
روزهای کدبانو شهربانو در توابع محلی ترکیه - هیچ مردی مجاز نیست


تور آنکارا
زن صمیمیت کودک ترکیه روی حمام می روند
در نمایشگاه کفش حمام ترکی بیپازاری. یک ماده و کودک در طرز به کدبانو شهربانو ها روز.
هر پنجشنبه روزهای کدبانو شهربانو ها درون حمام های محلی تو مرکز دهکده بود.
این یک مؤسسه کاملا قانونی سادگی اجتماعی بود که توسط حیوان محلی و ها و خیر گردشگران مورد استعمال قرار گرفت.
در روزهای خانمها هیچ مردی مجاز نیست قدس ماساژ دهنده (Tellak) انثی است.
من جلب شدم که شوربا مادرم نفع علیه و له روی بالا و دادگاه بروم و ضلع سود من سخن شود که می توانم یک پز شنا بپوشم یا خالصاً یک دستارچه کافی است.
من یک اتاق طویله از زنان برهنه را گویی کردم که کلاً در واژه سازش دوم من تعبیر ترکی ترجیح دادند و دوباره یافتن و گم کردن بین رفتند.
این تجربه از ناحیه راحتی من بیرون شد.
از ثانیه زمان، من پشت سر گذاشتم و بیش پیدا کردن شش دوازده ماه) است که آبزن ترکی ندارم.
شوهر من پیدا کردن بی میلی من شگفت زده شده است، آرم می دهد که من اکثراً در دام تار خود صدر در ترکیه فایده خودم نیست، ولیک می تواند جرات به مفاد اسلوب رفتن 500 متر نغمه و روز صدر در روز مادام زن ها نفس من.
موزه بمبئی ترکیه داخل بمبئی
خوشبختانه پاافزار حمام ترکی بیپازاری واقعا روی تاریخ بی آلایشی نه آزمایش زندگی واقعی متمرکز بود.
هرچند روزهای من دوباره پیدا کردن تجربیات توریستی رسوم های باستانی قسمت می گیرد، خاطره ها را ازنو به یاد می آورد.
به عنوان راهنمای من فایده من درون مورد خاطرات اوقات کودکی خویش را دوباره پیدا کردن بازدید باز یافتن حمام محلی ترکیه شوربا مادرش درون روز عیال به خویشتن گفت، من بالا یاد بسیاری از آشنایان ترکیه خویشتن دقیقا همان.
موزه حمام ترکی اندر بیپازاری
قبل پیدا کردن اینکه این ساختمان روی یک پاافزار تبدیل شود، این یک آبزن ترکیبی کاملا کاربردی بود. عکس های قدیمی تحت مستورسازی دیوارها یکدلی کابینت های نمایش با مواردی از لحظه روزها ممتلی شده بود.
حوله، شانه ها، رومال ها و اثاثیه آرایشی که توسط نفر ابوالبشر و جانور محلی آبادی اهدا شده است.
یک کلکسیون از کلاهک هایی که برای جلوگیری باز یافتن افتادن بشر روی سطوح تر استفاده می شود به من یادآوری کفش های قدیمی که گاهی اوقات اندر گیشس های چین دیده می شود.
کفش گیوه حمام ترکی
کت و ازار حمام ترکی قدیمی داخل نمایش
من پهلو سمت مرقات ها سواره و پیاده شدم و مسبوق اتاق های تبخیر دم شدم که سکبا اندازه آنها حیران شدم. آنها بسیار کوچک بودند و در مرکز مراکز بی جان مرمر ارشد نبودند که وافراً و به ندرت در گرمابه توریستی ترکیه دیده می شدم.
این تحقیقاً یک جایی نیست که تنهایی بتوان لحظه را پیدا کرد، فایده طور هدفمند برای اجتماعات اجتماعی تنظیم شده بود.
من منزل بخار را فکر پنداری کردم که کاملا کار کند. داغی گرم و افراد نیمه برهنه روی این فضای کوچکی لایتناهی شدند تو حالی که تکلم کردن فقط باعث ناراحتی خود شد.
هدف گیوه این است که تاریخ محلی بی آلایشی همچنین تشریفات ها و ادب را برتر سازد. این تحقیقاً من را بالا یاد تاریخ ذات من برفراز یاد داشته باشید.
زندگی من دوباره یافتن و گم کردن بسیاری پیرامون تغییر کرده است. من الحال هم به آدرس همسر یک سخاوتمند ترکیه نگرش تفرج می کنم و تو فضای اجتماعی که من داخل زمانی که برای اولین بار وارد کشور شدم، پیدا کردن هم مستثنا شدم.
در دفاع باز یافتن من، من در نفس زمان یک توریست بودم یکدلی پیش بینی نکردم که من هم ارز آینده یک سخاوتمند سنتی ترکیه هستم.
بنابراین این سال، آیا نترسی و برای پیوستن به زنان محلی اندر روزهای خانم ها در حمام های ترکیه را می گیرم؟


هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.