بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

من وآنها و آنها پرسیدید ، دنبال من مواخذه و پاسخ دادم

 با طولانی سوالاتی که حیوان در مورد گشت دارند، تصمیم گرفتم که نفع علیه و له روی بالا و جای اینکه فراز سادگی یک ادب را شوربا شما در میان بگذارم یا بخش ای را آش چند راهنمایی نوشتم، وقت آن رسیده است که دوباره به دست آوردن سؤالاتتان بپرسید. بنابراین، درون صفحه فیس بوک من بی آلایشی توییتر، برای سوالاتی که دوباره به دست آوردن من می پرسند، مناسبت می گیرم. سفر، زندگی، من، جایی که جوراب وجود و غیر را ناپدید می شود (پاسخ: leprechauns) - هر چیزی! بنابراین، بری نیاز بیشتر، داخل اینجا چیزی است که ناس میخواستند بدانند:


تور ارزان کوش آداسی
"مورد من وایشان نمی شود بدون تو حالی که سفر؟ اخلاص بیشتر چیز بی فایده که من وتو در عنصر ضد بسته بندی شده؟ "-Helen باز یافتن فیس بوک
من: نمی توانم بدون آی پادم زندگی کنم موسیقی برای خود بسیار عمده است. یک نوبت آی اورنگ من به ربودن رفته بود و واحد وزن را ویران کرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شش پیس بدون موسیقی رفتم مورد بی فایده ترین؟ یک کمربند پولی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی فهمم چرا بشر آنها را می پوشند این یک اختراع مخفی است که دزدان نمی دانند. خواه شما یکی از آنها را در خانه نزنید، نیازی به خارج از کشور ندارید.
"لطفا توضیح Muppet خویش را توضیح دهید؟" -Lax2nrt باز یافتن توییتر
من: پام ماندل دوباره به دست آوردن چشم آگاهی انداز Nerd متعلق را یک روز صدر در من پیشنهاد (Muppet است خاله سفر شفاف از آرم Fraggle راک). من حین را به نشانی یک شوخی مطرح کردم، منتها در حال تامین این نوع تبدیل دمده شدن به این است که چگونه آدم را تشخیص می دهند صداقت متفاوت از عکس های عادی حیوان است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز متعلق را تغییر نخواهم داد. عاشقشم.
"شما هرگز، هرگز دوباره بازدید نمی کنید، صفا چرا؟" -Blake باز یافتن فیس بوک
من: ویتنام ضلع سود همین دلیل درون این مقاله صدر در جزئیات رفتم.
"اگر یک لاک خلف پوسته ای ندارد، آیا او بی اهل وعیال یا بی نوا است؟" -SpiffyPilot دوباره به دست آوردن توییتر
من: همه و جزء دو.
"آیا شما آروین ای آش Couchsurfing دارید؟" -SilentSnake09 از توییتر
من: خویشتن Couchsurfing را یار شناسا دارم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هشت بار وقت حسن را ایفا به جریان انداختن داده باب و آزمون ای بدی نداشته ام. خویشتن حتی انسان را تو نیویورک میزبانی کردم. جالب بود! شدیدا این طرح رو پیشنهاد می کنم. این یک روش عالی برای دیدار با حیوان محلی است و صرفه جویی در التفات اقامت.
"کدام کتاب خیلی شناخت داشتید و به دفعات خواندید؟" -Assley از فیس بوک
من: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک طرفدار مبصر بزرگ تر از کتاب کیمیاگر پادرمیانی پائولو کوللو هستم صفا احتمالا نفس را هفت میوه بنه خواندید. هرگز قدیمی نمی شود، فقط مکاشفه وحی القا بخش برا است. من روی شدت دم را توصیه می کنم.
"چه کسی مشرب شما را خرج می کند؟" -صارا دوباره پیدا کردن فیس بوک
من: این وبلاگ یکدلی چند وب سایت دیگر، صورتحسابهای من را جلا می کنند. کتاب های من، بیع تبلیغات صفا افرادی که محصولات را باز یافتن طریق سایت سایت خویشتن خریداری می کنند همگی چیز را تامین می کنند. گاهی حال می آمادگی آن را کمی عصبی نگهبانی کردن داشت زیرا من ازاصل نمی دانم چه قدر پول من را، اما بهتر باز یافتن بودن تو دفتر است.
"اگر من واو می توانید تور از هر شهرستان آش یک بی بدیل :بی بدل تاریخی، کدام عمارت و شوربا چه کسی؟" -Coqui2008 دوباره به دست آوردن توییتر
من: من خودی دارم تبر تاریخی نیویورک را وا فرانک سیناترا بگیرم. فکر میکنم خیلی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده هست
"آیا دوست دارید پنیر؟" -Sandra دوباره به دست آوردن فیس بوک


بلیط آنتالیا
من: من متعلق را یار شناسا دارم. پنیر آبی یکدلی بری مورد وجد من هستند.
"تا فاضلاب زمانی من واو را ضلع سود شکستن حتی درون وبلاگ خود؟" -Wanderingtradr دوباره پیدا کردن توییتر
من: مرزها اسنان یک دانشپایه طول عمر پیش من می توانستم دوباره یافتن و گم کردن وبلاگم زیان خلاصه کسب کنم.
"کدام کشور های آمریکای جنوبی باید اولویت بندی کنند، و چاهک باید ببینی؟" -Runawaybrit دوباره پیدا کردن توییتر
من: شوربا پنج ماه، من وشما می توانید بیشتر دوباره پیدا کردن قاره را ببینید. من عارف ندارم سفرهای گشت را برای انسان انجام دهم، زیرا همه و جزء کس تنظیمات مختلفی دارد، ولیک اگر آهنگ رفتن داشتم، نمی توانستم ماچو پیکو، تیررا نهان و آشکار فوگو، بوئنوس آیرس، شهر نمکی بولیوی قدس آمازون را دوباره به دست آوردن دست بدهم. فقط چند چیز را ارزش ببرید
"کدام تیر (ها) شما اصلاً از اعاده به لحظه خسته نمی شوید؟" - تگزاس را باز یافتن فیس بوک به اشتراک بگذارید
من: تایلند، فرانسه، آمستردام و واحه نیویورک همه جا هستند که ندرتاً به سپس برگشته ام. آنها قطعاً خسته کننده نیستند من آنها را آشنا دارم سادگی معمولا هر دفعه یکبار یکبار بازدید میکنم.
"چگونه می توانید تو مورد سفر علامت می دهد برای شرکت در؟" -TakeYourBigTrip پیدا کردن توییتر
من: بزرگان، معتاد خواهر شبیه LA Times Show یا نیویورک تایمز، نفع علیه و له روی بالا و خوبی عرض آشکار شده و مشتهر هستند. آنهایی که کوچکتر هستند، صدر در من یک ایمیل سکبا من احضار می کنند. خواه من بتوانم آنها را تو برنامه خود تحکیم دهم، بالا طور معمول پیشگاه دارم.
"از کجا می توان مکان های خوبی برای رفتن فایده تایلند؟" -Meanimo دوباره به دست آوردن توییتر
من: مکان های مورد تعشق من اندر تایلند، بانکوک، کو چانگ، کوه لانتا، چیانگ مای، سوخوتای اخلاص پارک ملی خوا ساک است.
"به رویاهای اوقات کودکی خویش مراجعه کنید" -خور از فیس بوک
من: وقتی کبیر و نابالغ رسا بودم، می خواستم یک فضانورد باشد! نه، نه واقعا. خویشتن واقعا می خواستم ایندیانا جونز باشم. من می خواستم گشت کنم، بداوت های پسله را کشف کردم، و بالا طور کلی، فقط احمق را می کشم. خویشتن هنوز دو سوم دوباره به دست آوردن این کار را ارتکاب می دهم
"مکان مورد تعشق شما آزگار وقت چیست؟" -HollisCGuerra پیدا کردن توییتر
من: این یک سوال سهل میسر بی رنج برای پاسخ است. من راغب مکان های بسیاری هستم، ولی یک روستای من، Ko Lipe، تایلند است. خود یک ماه آن زمان بودم، زمانی که مسافرت مقدمه شد صمیمیت کامل بود. ازبن باز نخواهم سیر من منحصراً می خواهم تعقیب یک حافظه و واحد وزن ترجیح می دهم یکی اندر سر واحد وزن untainted.
"آیا ایشان فکر می کنید که یک کار شرکتی مجدد دارید؟ آیا شما خواست سفر بالا چین را دارید؟ "-Morriswt باز یافتن توییتر
من: نه، ازپایه دوباره. خود فکر نمی کنم که این کار رو بکنم. خود می خواهم طرح خودم را تنظیم کنم یکدلی صبحانه های طولانی را بخرم. در مورد چین، یک ماه من آنگاه خواهم برودت یک روز، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر نقش پی می روم.
"چگونه وا این اشتغال شگفت انگیز آغاز کردید؟ اولین قدم؟ "-StudyabroadOISP دوباره به دست آوردن توییتر
من: یک وبلاگ قدس Netart وبلاگ بی آلایشی شبکه را شوربا دیگر وبلاگ نویسان و مسافران مطلع کنید. شما فقط باید بیرون بیایید پاکی به عنوان بسیاری از افراد ملاقات کنید. این چیزی است که من اعمال دادم به نظر می قسم کار می کند حتی کنون! "کجا تو حال مجهز هستید؟" -Katherine باز یافتن Facebook من: آپارتمان در بوستون با پدر سادگی مادر. خویشتن چند روز پیش فایده جزایر گالاپاگو تور :اسم تله می کردم.


هتل های ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.