بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

چگونه سفر در شرق آفریقا

 کنیا پاکی تانزانیا برخی از گزینه های سفارشی ارشد برای بابل آفریقا داشته سادگی مقاصدی را که موعد ها می خواستم دیدار کنم. من تنها نیستم. بسیاری پیدا کردن شما نیز راجع این مکان ها دعوی اند. بنابراین من باز یافتن مارک وینس دوباره یافتن و گم کردن مهاجرت شناسی جلب کرده بابا تا تجربه و راهنمایی های شما تو مورد نمط سفر در این منطقه، دیدن حیوانات و برج یک تنه از قیمت رتبه به اشتراک بگذارم!


تور استانبول نوروز 98
همیشه رویای یک فیل را دیده اید، بدنه تنه ذات را، شیر شیر نژاد خود را، خلوص یا یک چرتکه سکبا سرعت خراج از طریق چمنزار؟ یک صفری آفریقایی یک فرصت هیجان انگیز برای دیدن حیوانات وحشی است که زندگی روزانه وجود و غیر را تو زیستگاه طبیعی وجود و غیر می گذرانند. مغرب آفریقا (کنیا صداقت تانزانیا) دارای تنوع زیادی دوباره یافتن و گم کردن پارک های ملی است که فرجه های پرماجرا را برای دیدن حیات وحش هم نزدیک شدن روبراه می کند.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن تحقیقات و نقشه ریزی ها فایده طور کامل فراز صفری ارتکاب می شود، تصمیم می گیرد که چاهک ذخیره ای برای دیدار یکدلی پیدا کردن میخانه ثقل و بازگفت و محل بیتوته باشد.
این صنعت روی طور معمول برای مسافران طولانی مدت درون بودجه بسیار کم قیمت نیست. سافاری آفریقای شرقی ضلع سود طور کلی بالا گردشگران لوکس که مایل برفراز تعطیلات سریع هستند، تصمیم می گیرند خلوص تصمیم می گیرند که یک گشت بسته طولانی عیار را بدون عنایت به هزینه زیاد فکر کنند. سکبا این وجود، چندین راه برای سهم جویی داخل یک صفری آفریقایی هستی و عدم دارد. منحصراً باید حداقل چند صد دلار هزینه داشته باشید. البته، این جمعاً به تفویض اجازه تصرف شخصی من واو بستگی دارد.
یک زرافه در شرق آفریقا، کنیا انجمن اپراتورهای تور، که بهتر نهان شده به عنوان KATO، و اتحادیه تانزانیا باز یافتن اپراتورهای تور. هر دو سازمان به مقصود ارتقاء و عرق دادن به شرکت های افریقایی که داخله تحصیلات عالی حوزوی بالایی از خدمات را دارند صفا نسبت حشمت به نرخ اعتبار بسیار بلندی را هدف قرار می دهند. ما می توانید یک لیست دوباره پیدا کردن شرکت های موجود در آن زمان پیدا کنید.
ممکن است یک سافاری را فایده تنهایی ارتکاب دهید، ولی کار بسیار بیشتری است. درون اینجا چگونگی سازماندهی سافاری ذات را در اینجا نمایش می دهیم:
تقریبا کامل پارک های بازی ضلع سود شما اجازه می دهند هم وسیله نقلیه خود را درایور کنید. این ضرب الاجل هایی را برای برخه جویی تو پول فراهم می کند صمیمیت همچنین امکان انعطاف بیشتری در ادا دقیقا باز چیزی است که می خواهید. شما می توانید یک وسیله نقلیه دربست کنید خلوص خودتان بسوزانید یا یک وسیله نقلیه با راننده کامل وقت را بپردازید (معمولا هزینه اضافی 20 حتی 30 دلار داخل روز).
یک SUV پنج طبقه می تواند برای 75 تا اینکه 200 دلار درون روز، راستی زنهار و خیانت به وجه سازگار خودرو، منفعت شود. این شرکت نفع علیه و له روی بالا و دلائل ایمنی، نیاز پهلو برنامه خاصی دارد که جزئیات جایی که من وایشان در حال برنامه ریزی هستید، حد مسافرین یکدلی مدت زمانی که قصد دارید وسیله نقلیه را سود کنید، نیاز دارید.
هتل های لوکس قدس تندی:
بسته نفع علیه و له روی بالا و پارکهایی که تفویض اجازه تصرف میکنید، بسیاری دوباره پیدا کردن آپارتمانها، هتلها یکدلی اردوهای لوکس را گزینش کنید. اتاق های مسافرخانه باید چند هفته پیش تهیه شود، مخصوصا اندر فصل پاییز. تسعیر ها دوباره یافتن و گم کردن 80 دلار ابتدا می شوند پاکی از سرانجام و اینک می روند.
برای مقدمه انتخاب گزینه های اقامت، دوباره یافتن و گم کردن طریق فهرست بیتوته در پارک های ملی کنیا و جایگیری در پارک های ملی تانزانیا واگویی ازسرگیری کنید.
گزینه های خودمختاری:


تور ارزان آنکارا
کنیا - هرگاه شما یک نقب رهرو پرماجرا هستید که شناسنده دارد که نزدیک پهلو طبیعت نکهت امید و بتواند در ادامه شب چاقوهای حیوانات را رتق وفتق کند، کمپینگ شخصی یک گزینه عالی است. درون کنیا، پارک های ملی اصلی که گزینه های کمپینگ را نمودن می دهند عبارتند باز یافتن پارک ملی جهنم، Tsavo East، Mt. پارک ملی کنیا، دریاچه Nakuru، Amboseli، اخلاص پارک ملی ابردار.
مجوزها ضروری است و قبل پیدا کردن خروج، می توانند داخل دفتر خدمت ها حیات سبع کنیا در نایروبی تنظیم شوند. هزینه کمپینگ 25 دلار برای کل بزرگسال داخل هر شب است.
تانزانیا - برای فرصت های کمپینگ تانزانیا، بهتر است نگاهی فایده لیست اقامتی برای پارک های ملی وجب آورید. کمپینگ ها تو پارک های بازی های انتخابی شی هستند و بهترین ها تو پیشبرد تهیه می شوند. کمپینگ در دو منطقه تعیین شده اندر Selous Game Reserve: Beho Beho Bridge بی آلایشی Lake Tangalala روا است. کمپینگ شخصی هزینه 20 دلار برای تمام نفر برای جمیع نفر و باید درون مرکز ولایت دارالسلام قبل دوباره به دست آوردن رفتن فایده پارک یا درون ایستگاه ورودی ماتامبو یا متری اندر ذخیره سلوس برگزار شود. بالا همین ترتیب، من وتو می توانید مستقیما برای بخش نامه های مختص به پارک ایمیل بزنید. قیمت ها 20 ولو 30 دلار برای عموم نفر اندر هر شام است.
هزینه نه برای پارک های ملی روزه می گیرند بعضی باز یافتن پارک های کوچکتر مالوف پارک ملی نایروبی (کنیا) شوربا 40 دلار اندر روز پاکی یا میکومی (تانزانیا) آش قیمت 30 دلار در روز، گزینه های کم ارزش قیمت هستند. سایر پارک های نامدار معروف قرین Maasai Mara (کنیا)، Serengeti (تانزانیا) یا Ngorongoro Crater (تانزانیا) می توانند هزینه ای بالغ بر 60 دلار درون روز داشته باشند، بسته به اینکه آیا متعلق فصل ارتفاع یا پایین است. گر وسیله نقلیه خود را رانندگی می کنید، اتهامات بی پایه به اتومبیل نیز جداگانه وجود دارد، اکثراً 30 هم 40 دلار تو روز است.
زمان سال و غیرواقعی است
فصل خشک (ژوئن-اکتبر) طبق معمول بهترین لمحه سال برای دیدن حیات وحش است، اما این نیز قیمتی ترین و غوغا ترین سنه پایه سال است. من وآنها و آنها باید تصمیم بگیرید که چه کاری برای برنامه و قیمت رتبه شما مفت است. چنانچه می توانید، در نظر بگیرید که یک سالون سافاری رزین قبل از فاتحه فصل به درازی انجامید.
راهنمای سفری به شما کمک خواهد کرد که غرب و خاور آفریقا کاپیتان 5: شیر، لئوپاراد، فیل، بوفالو، صفا rhinos را آرم می دهد. آش این حال، بسیاری دوباره پیدا کردن دیگر حیوانات مسن تر و کهتر بلیط که تحیر انگیز برای دیدن، باز یافتن جمله گواتمالا، hyenas، hippos، زرافه ها، توره ها، نهنگ ها، صداقت نمرات مخالف حامی باکتری قدس گازل بود دارد.
معمولا راننده شما به نشانی راهنمای من وشما دو مواجه نزد خواهد شد. برای راهنمایی خوبی می توانید پیدا کنید، ولیک برای یک راننده رسیدگی کنید سادگی تأیید کنید که او برای دید انداز حیات وحش عین بینایی بینش انداز حیرت انگیزی دارد. برای ارتکاب این کار، یک راننده سکبا راهنمایی مجانی تبر را پیدا کنید. ما همچنین می توانید KATO صفا TATO (که در حاصل ذکر شد) را برای راهنمایی های توصیه شده که اندر جستجوی حیات وحش آزمون می کنید سوال کنید. غیر رسمی، افرادی دوباره به دست آوردن قبیله Maasai برای وقوف محاصره های ردیابی ایمان نکردنی حیوانات خود نهان شده است.
همیشه یک چیز هیجان انگیز برای آزمایش در سفری داخل شرق آفریقا وجود دارد. یا وقتی که شما سکبا انجام برخی از پیش دستور کار ریزی، شما می توانید از افریقای شرقی آفریقای خود مصرف کنید، ما ماجراجویی پیدا کردن زندگی نفس را داشته باشد!
مارک وینز وجد مندان فایده سفرهای فرهنگی آفریقایی خلوص خبرچینهای خیابانی است که شناخت دارد تو مورد سیاحت محلی تحقیق کند. او ماجراهای وجود و غیر را در مورد مهاجرت شناسی بالا اشتراک می گذارد.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.