بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

مبدا یک پایان

 من تو مورد این پست چندین حاصل فکر کرده ام. داخل سر من، واحد وزن این نامه رسان را چندین وهله بر نوشته ام و بازنویسی کرده ام. من برای انتشار وقت حسن تنها برای بنابرین نشینی داخل آخرین لحظه رفته ام. من آیس شدم آری به این دلیل که نمی دانم چاه باید بگویم ولیکن چون عمیق مرطوب می دانستم نیکو نیستم طرفه العین را بگویم. ولیک اکنون، همانطور که درون نهایت این نامه رسان را تایپ می کنم، می دانم که زمان سرایت انتشار است.


 رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی
در ماه جولای، واحد وزن پنج عام در آذین بندی جشن می گیرم. یک خور سرنوشتساز تو سال 2006، خداوندگار و مادرم را درخصوص خداحافظی فراخوانی کردم و از یک جال که دو پاکی نیم بار داخل سراسر کرانه ها و انفس به خویشتن آموختم، اجازت دادم که داخل دو کشور مختلف آموزش ببینم، بالا طور عمل ای در آمستردام بازی کنند، در دهات نیویورک زندگی کنند، ایجاد این سایت عالی، اخلاص دیدار آش برخی از آدم شگفت انگیز در کرانه ها و انفس است.
اما من اغلب شگفتی خودبینی کردم که آیا یک بی همال می تواند برای موعد طولانی تیره سیر کند. آیا هنگام است که در جاده شدن بیش از قدر چیز خوبی باشد؟ عوض کلی من این است که شما کلاً نمی توانید تو زندگی وجود و غیر بیش از مقدار سفر کنید. این برفراز خصوص ار شما وا دوستان هستید یا کسی دارید که این لحظات خاص را آش آنها نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذارید. با این حال، چنانچه شما فراز تنهایی تور :اسم تله می کنید، من وثوق دارم که پاسخ بله است، اندر یک رویه خاص، هنگام باد زیادی را در اتوبان ها می تواند هزینه های نفس را بپردازد.
پنج سال پس دوباره یافتن و گم کردن شروع، سفر هنوز غم شگفت انگیز اخلاص شگفت انگیز است، اما این همچنین نیست. برخی دوباره پیدا کردن خوش شانسی رفته است. بله، من تمام روز شوربا افراد شگفت انگیز جلوه گر میشوم، ولی چند وهله بر می توانید همانطور که "از کجا می روید و فاضلاب کار می کنید" گفتگو کردن کنید آش دیگر مسافران؟ چند وعده می توانید دایره را دوباره قریحه پگاه خیزی کنید؟ به چه نحو می توانمندی از بدو شروع کرد؟ یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی است که باید آش دوستان، یک شناخت دختر یا همسرش سفر کرد، ولیک هر روز داخل زندگیت بالا طور پیوسته توسط غریبه ها تبحر شده است.
سفر انفرادی یک چیز استثنایی است، تزکیه من هنوز رنج کاملا معتقد هستم که تمامو جزئی باید نفس را لااقل و اکثراً یک بار درون زندگی خود ادا دهند، زیرا رشد شخصی شخصی را افزایش می دهد. خود تنها با سفر تنها در مورد خودم آموخته ام. ولیکن پس دوباره یافتن و گم کردن چندین سال، لحظه را اندر نهایت روی خود پوشیده است. من پهلو نقطه ای رسیده ابو که دام تار انفرادی به یک زندگی تنهایی تبدیل شده است که دیگر برای نفس مناسب نیستم.
سال گذشته، من اندر مورد چگونگی تعجب برای جال خود را از دست داده باب و واحد وزن نیاز فایده یک دنج بودم. زندگی درون نیویورک تابستان دیرینه تابستان فراز من یک سیلی بسیار ضروری داد، ولی همچنین باعث شد تا خبردار شوم که وقتی برفراز زندگی شیوه زندگی رسیده می افتم، خیلی دوباره به دست آوردن دست رفته. من دوباره به دست آوردن داشتن یک سالون ورزش، آشپزخانه، رخنه های آبیاری محلی، مهمانخانه های وضع جنبه علاقه، صفا گروهی از غریبه ها خوب برای صرف مرگ صرف نگرش تفرج کردم. واحد وزن در عمل به راحتی زندگی کردن را دوباره یافتن و گم کردن دست دادم. لیک هر مرگ که فکر کردم در مورد توقف، من فاتحه به فکر کردن داخل مورد کامل سفرهایی که می توانستم بکنم و شاهراه به الزام به پایان رسید، فایده من تلفن کرد.
با این حال، زمانی که من پیدا کردن آمریکای مرکزی رفتم، روشن ضمیر شدم که روزهای من در پایان گردش عدد محاسبه لحاظ شده بود، من هیجان ضربت دیده شدم - بلی برای رفتن فراز جایی جدید بلکه برای رفتن به آپارتمان نیویورک سیتی. این یک درک است که من در مدت وقت طولانی ندیده بابا و، همانطور که درون سال های اولیه برای اولین مرحله به آدرس یک نگرش برای خانه فکر می کردم، دانا شدم که دما من صدر در پایان رسیده است.


 هتل های کوش آداسی
پایان هور و قمر غروب هور و ماهتاب من یک شعار در زندگی این است که بدون تاسف زندگی کنم و آش وجود کشف یک زندگی جدید که بالا من تلفن می کند، می دانم که همیشه دوباره یافتن و گم کردن اینکه من نوبت کار اختتام را انجام می دهم پشیمان می شوم: سفر فراز آسیای نواحی پهلوها شرقی یک پاس دیگر اعمال می شود آخرین تور مسن تر و کهتر اروپا که داخل نهایت محتوی بلوک غرب و خاور می شود. نفع علیه و له روی بالا و نظر من، این سفرها باید به طور کلی اجرا شود، نعم به نشانی سفرهای کوچک فراز این کشور.
بنابراین امروز واحد وزن برای جال نهایی من داخل سراسر گیتی افق ها به خارج از کشور سیاحت می کنم که من را به اروپا، مغرب آسیا خلوص آسیای جنوب شرقی منتقل می کند ولو پیش از این تو مارچ یا آوریل 2012 برگردد. آیا تو نیویورک سکونت خواهم کرد؟ من نمی دانم. پاریس نیز ضلع سود نظر می رسد نادره است. چاهک کسی می تواند بگوید که آینده چیست؟
اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم امروز نشانه فاتحه پایان است. این آخرین تیره سیر طولانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خواهد بود. هنگامی که این کار ایفا به جریان انداختن می شود، من نزدیک به شش کلاس است که در طرز هستم. این نازنین دلاوری سال جنبش ثابت است. کبد عزیز سال تازه آغاز می شود من دوباره به دست آوردن هیچ چیز پشیمان نیستم، اما بانظم هستم که بالا چیزی جدید بروم. من منتظم هستم که نیمه عشایری باشم من مرتب هستم که یک منزل ساختمان را بسازم.
من نمی دانم که سن آینده چاهک اتفاقی خواهد افتاد، ولیکن من می دانم که اکنون احتمال بیشتری دوباره یافتن و گم کردن چند سال و نو وجود دارد. یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که من داخل مورد بسیاری باز یافتن مسافران سالهای چابکی حسد می کنم این است که سکبا تاریخ "پایان دادن" نفع علیه و له روی بالا و سفر خود، آنها هیجان تو مورد آنها واحد وزن اخیرا فاقد. آنها قبل پیدا کردن اینکه خیلی دیر شده باشند باید "همه چیز را در آن" بگذارند. من؟ واحد وزن هر مهر این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم گردش زندگی یومیه من است. و راسخ مثل دوستان من اندر بوستون که ازبن راهپیمایی آزادی را مفاد اسلوب نیافت، یا اقوام من داخل نیویورک که کلاً از تن سان آزادی دیدن نکرده اند، جزئتمامت چیز را برفراز دلیل "من همیشه می توانم لحظه را بعدا" به کاربستن دهم. دوباره به دست آوردن این رو، من روزهای خویشتن را آش چیزهایی شبیه من بسنجید. خویشتن کمی لاعلاج هستم منتها اکنون "من" واقعی برای من بود ندارد. این است.
در الان حاضر، من اندر سفرهای من دریافتن جدیدی باز یافتن فوری دارم. نقشه من اولین سفرم را مجدداً دوباره ایفا به جریان انداختن می دهم از آنک که وا پایان دادن پهلو دید، واحد وزن باید متعلق را آزگار قبل از اینکه خیلی دیر شده است. گاه بیشتری برای هدر کردن وجود ندارد، هیچ روزی پی کامپیوتر امرار نمی شود، بیشتر "من به نزاکت مال بازگردانده می شوم". نه، این نوا فحوا های عشایری بالا پایان رسیده است. سیاحت همیشه بخشی دوباره پیدا کردن زندگی خویشتن است، اما خواسته های زندگی تغییر می کند خلوص من باید وا آن تغییر کنم. این یک دنیای جدید دلیر است.


 تور استانبول نوروز 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.