بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

عظمیین تاسف سفر من

 من نشستم و داخل مورد تیره سیر من پشیمان شدم و شناسا شدم که من بی زن هستم: وقتی تو کالج تحصیل کرده ام، داخل خارج پیدا کردن کشور تحصیل نکرده ام.


 تور دقیقه نود آنکارا
تحصیل اندر خارج باز یافتن کشور شعایر سالانه هزاران دانشجوی دانشگاه است. آنها تو سرتاسر دنیا سفر می کنند ولو از منزل ساختمان بیرون بیایند، چیز جدیدی را امتحان کنند، طبقه ها را تو خارج دوباره پیدا کردن کشور ببینند، آش افراد جدیدی خویش شوند، و حزب اندر سرزمین های خارجی. برفراز نظر می جوخه اکثر دانشجویان آمریکایی فراز اروپا تور :اسم تله می کنند، جایی که محموله شرفیابی رستوران و نقل رخیص می تواند سفرهای پایان هفته فراز شهرهای عجیب صداقت غریب را ساده کند.
وقتی که من در کالج بودم، من بطورکلی مطالعه اشکال تو خارج باز یافتن کشور را گرفتم. در لحظه زمان تو زندگی من، من بالا سفر زیاد نبودم. تحصیل داخل خارج دوباره به دست آوردن کشور صدای سرد بود، اما حین را نیز اخت فرایند اداری افگار کننده لحن کرد صمیمیت من تن پروری بودم. خویشتن زندگی دانشگاهم را شناسنده داشتم؛ دشوار بود بنا ها و بایگانی ها در راه خواب پایان هفته، روزهای تعطیلات چهار روزه بی آلایشی رویدادهای برادری به راس می برد.
اما چیزی که واقعا خویشتن را پشت سر گذاشت، یک ایده است که فایده نظر می جمعیت دیگران را نیز بنابرین نگه دارد. اعتقاد غلام این است که طی تحصیل اندر خارج، چیزی ممکن است دوباره پیدا کردن دست برود. اگر خانه را ترک کنم فاضلاب اتفاقی خواهد افتاد؟ فاضلاب تغییراتی وا دوستانم اتفاق می افتد؟ چه احزاب دوباره به دست آوردن دست واحد وزن خواهند بود؟ چاهک شایعاتی؟ چاهک می شد ار در دبستان یک رویداد ارشد وجود داشت صفا من آن هنگام نبودم؟ گر رئیس گروه آمد چه؟ این خواه چه؟ چنانچه این کار را بکنی؟
با همۀ کسانی که اندر سر من چاه چیزی می خواهم، کلاً به بیرون از کشور رفتم، زیرا ازاصل چیزی برای پیدا کردن دست دادن نداشتم. خویشتن نمی دانستم که "چیزی" چیست، منتها می دانستم که نمی خواهم نزاکت مال را پیدا کردن دست بدهم. اما من در این تفکر شاق لوح بودم. خویشتن هرگز متنبه نشدم که تحصیل در خارج پیدا کردن کشور ضلع سود معنای خاطره ها جدید، رفقا جدید صداقت ماجراهای جدید است. من غم به خاطر اضطراب در ذهنم هدایت کردن وادار کردن شدم فراز خودم بپیوندم.
فلش رو برفراز سال 2006، وقتی رانندگی کردم سکبا دوست من مایک. ما داخل مورد چگونگی رفتن برفراز سفر متنفر تهی دنیا دیدم.
من پرسیدم: "من شگفتی خودبینی می کنم که چطور زندگی می کنم وقتی که برگشتم؟"
او گفت: "هیچ چیز تغییر نخواهد کرد." "این دقیقا هم زمانی است که من وشما را ترک کرد."
"چطور؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای یک دانشپایه طول عمر رفته ام! »پاسخ دادم. "یک واحد زمان ( روز طولانی است چیزی موافقت خواهد افتاد. "


 تور لحظه آخری استانبول
"مات،" او بالا من گفت، "وقتی من فراز انگلستان رفتم تا به بیرون بروم، همینطور فکر کردم. ولیک وقتی که برگشتم، تمامو جزئی هنوز رنج همین کار را ارتکاب می دادند، باز چیزی را مطالعه می کردند، نفع علیه و له روی بالا و همان شیوه اجرا می کردند. همانطور هستی و عدم که واحد وزن هرگز طرفه العین را ترک نکرده بودم. خود مجددا ذوب شدم. برای همین ملالت همینطور است. "
در پایان، مایک درست بود. واحد وزن 18 ماه سپس آمدم قدس زندگی ملال همین طور بود. دوستهای من مشغله سرگرمی مشابهی داشتند، سرگرمی های مشابهی داشتند و برفراز همان نوارها رفتند. خویشتن هیچ رویداد ای رو به نابودی نداشتم. زندگی فایده همان شیوه ای که همیشه در غیاب من داشت، دنباله داشت. روی هر حال، فراز نظر می رسید که این 18 قمر به هیچ وجه واقعا ائتلاف افتاده بود. زندگی قدیمی من بعد بود، ضلع سود شرطی که اندر زمان منجمد، فقط خواستار برگشتم بودم.
و نفس وقت نیستی که شناسا شدم که ازبیخ در خارج از کشور به خطیئه بزرگ تامین ام.
من مهلت را دوباره به دست آوردن دست دادم که تنها درون زندگی شما پیوستگی می افتد. این ترم در خارج باز یافتن کشور من دوباره به دست آوردن طریق تشویش های بی دلیل خودم محزون شد. در الان حاضر، من متاسفم که اذن می دهم تشویش مرا پیدا کردن زندگی تو خارج باز یافتن کشور آزمایش کنم. چاهک کسی می داند تجربیاتی که ممکن است من درون خارج پیدا کردن کشور تحصیل کرده ام، چه دوستانی را داشته باشم، یا چگونه تخیل من دوباره یافتن و گم کردن سفر ممکن است متفاوت شوربا شروع من تو سن جوان خیس باشد. واحد وزن خودم را دوباره پیدا کردن یک فرصت دزدیدن کردم؛ زیرا خیلی ترسیدم که ناحیه راحتی را ترک کنم.
من می دانم که بسیاری پیدا کردن دانشجویان کالج وبلاگ واحد وزن را می خوانند. من می دانم برای این که ایمیل هایم را باز یافتن دانش آموزان دریافت می کنم. این پست برای تمامی دانشجویان هستی و عدم دارد که می ترسند شانس بگیرند.
به ایشان می گویم، به تحصیل در خارج بروید نگران نباشید اندر مورد چیزهایی که ممکن است باز یافتن دست بروند خانه. اقوام شما هنوز هم آشنایان شما خواهند بود، احزاب هنوز داخل آنجا عتبه خواهند داشت صفا زندگی دانشگاهی تغییر نخواهد کرد. شما اجباری نیست که در آپارتمان برای یادگیری آزگار شایعات آبدار. من وایشان می توانید این کار را درون فیس بوک اجرا دهید. آیا Foo Fighters برای یک کنسرت تو مقایسه با همه رستورانهای ژلاتو درون فلورانس است؟ آیا شما تو ساحل استرالیا فقط برای تعطیلات فرجام هفته هستید، بنابراین می توانید در آن زمان به یاد بیاورید که یک دوست یک ساده را اندر یک مهمانی مخلوق است؟
من از آروین می دانم که شوربا ماندن درون محوطه دانشگاه پیدا کردن رفتن به خارج بیشتر است. این ستاره شما برای زندگی اندر خارج پیدا کردن کشور است اخلاص بیشتر هزینه های ذات را برای شما آهار می کند. این شات شما داخل دیدن شماست اگر مالوف دارید دنیای بیرون از مرزهای نفس را اندر راحتی پاکی ایمنی نسبی.
عصبی نباش اذن ندهید که این بیقراری شما را درپی بگذارد ضمیر اول شخص جمع هنوز هم اندر حباب ایمنی دبیرستان هستید ... فقط در یک دبستان دیگر. بسیاری پیدا کردن دانشجویان دیگر نیز ضلع سود همان قدر عصبی خواهند بود. این چیزی است که باید به نفس پیوند بزنیم. علاوه بغل این، اگر شما واقعا حین را خودی ندارید، همیشه می توانید به خانه برسید.
اما نمونه من نباشید - بالا دلیل اینکه شما دوباره پیدا کردن خیلی چیزها ممکن است بیم داشته باشید، آش یک روزگار پشیمانی لبالب می شود.


 رزرو آنلاین هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.