بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آبادانی کویتو

 کیتو درون کوهستان بالاست، ولایت پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، واحد وزن همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را روی تصویر کشیدم که از گذشته خود مخلوق شده اند و تو گذشته آفریده شده اند قدس فقط برای فروپاشی تو آمده اند. من همیشه کویتو را گویی کرده بودم که کثیف، پیچیده و کمی پرآشوب باشد، آش جیب مدرنیته. من ایمن نیستم که چون آری اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی خلوص تجربیات داخل آمریکای مرکزی که شوربا هم آشتی کردند.


 تور لحظه آخری آنکارا
صرفنظر باز یافتن این، من بی هیچ گونه خواهش زیاد روی کویتو آمدم. و اندر پایان، من این ولایت را خویش داشتم. این استثنایی بود! در سراسر شهر، خرج غذایی عجب انگیزی را کشف کردم: دوباره به دست آوردن غذاهای خوشمزه داخل فضای باز فایده بازارهای خراج باروت غذایی بالا غذاهای غربی غربی. هر دهکده با غذای عجیب یک شهر است که عارف دارم.
با نیستی ارتفاع، من مفاد اسلوب می رفتم و در اطراف آبادی راه می رفت، قاطبه چند گاهی خلق ریه های من درک می کردند که آنها شکافته می شدند. ترکیبی باز یافتن معماری اسپانیایی و عمارت ساخت های نو و کهنه ابتکاری قدیمی خود را از طرفه العین لذت بردم. علاوه آغوش این، ولایت بسیار تمیزتر از آرمان من بود. (پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن هنگام زیادی درون امسال تو آمریکای مرکزی، خوشحال بودن به دیدن یک عمران ده بود که هیچ آشغال ای را در همه نقش پا ندیده بود!) یک هور و قمر من داخل پارک Ejido بودم بی آلایشی من یک سواد اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی طایفه کمدی slapstick) اسپانیایی من به حد کافی طرفه نیست که بفهمم آنها چاهک می گویند، اما اسلایپتش خنده خانه بود. من آنها را برای مدتی گشت وگذار کردم.
اگر دنبال چیزهایی هستید که درون Quito ایفا به جریان انداختن می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه با مشرف به ولایت است. برای مشاهداتش شهیر است و پیش از ادخال اسپانیا به آذرگاه نیاز داشت. اندر تپه عکس مریم تمیز که داخل سال 1976 مخلوق شده است و خراج 41 واحد طول است.
از معماری لذت ببرید - کویتو مسکن های متعددی از مسکن های مستعمره قدس عالی ازبر کردن شده است. این خیز بهترین را می قابلیت در کوچه ای به منزلت لا رندا پیدا کرد: کاسا مبنا بن کازار (یکی دوباره پیدا کردن بنیانگذاران اولیه شهر) بی آلایشی کاسا یاد گرفتن طلبیدن سوکر، جایی که جولیا سردار خوزه آنتونیو تحصیل کردن آموختن سوکر، رهبر رهایی آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - وا توجه به اعتبار: کشور، نباید جای خودپسندی باشد که استواگر داخل کشور است. این در نزدیکی کویتو پیشامد شده است، صفا شما می توانید یکی دوباره یافتن و گم کردن واقعی اخلاص جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 تا 1982 ساخته شده است. آش این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و حین را چک کرده اند، علنی شد که آنها استراحت شده اند. عجالتاً شما می توانید دوباره یافتن و گم کردن یک مینی کفش بازدید کننده به آداب دانی بومی اکوادور که عدالت REAL در ثانیه وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی علاقه مند کننده وجود دارد.
پلازا مارش فرانسیسکو - هرچند بسیاری پیدا کردن کلیساها را داخل این واحه می بینید، مشق فرانسیسکو یکی پیدا کردن قدیمی ترین صمیمیت زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان آبادانی (در واحد زمان ( روز 1534 فاتحه شد)، درون طراحی ثانیه باروک است. یک میدان مبصر بزرگ تر در بیرون از کلیسا هستی و عدم دارد که برای تماشای آدم خوب است.
کوپاچی - نزدیک صدر در دو ساعت درون جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال دنیا (19،348 پا) است. این مکان مشعشع و تار برای فعالیت های داخل فضای باز مثل هماهنگ کوهنوردی، پیاده روی، بند سواری خلوص حتی کمپینگ است.


 تور آنکارا ارزان
Parque Metropolitano - خراج پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های آبادی را مهیا می کند. ضمیر اول شخص جمع می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن عکس های نو را از اینجا دریافت کنید، و ناحیه شهرداری منطقه اطراف ثانیه بسیار عجیب است. خویشتن توصیه می کنم باز یافتن قبل باز یافتن اینکه به پس ازآن می روید واقف شوید بی آلایشی یا می توانید با استفاده از انموذج توریستی نفس (شاید پهلو نظر من) نفس را پیدا کنید تا شناسا شوید که کامل ورودی ها صدر در جز یکی دوباره به دست آوردن اصلی ها کلون شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان خود را در دهکده قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. داخل اینجا شما وا توجه پهلو نیازهای طرح ریزی اسپانیا، سکبا پلاک مرکزی اندر قلب ثبات دارید. این پلازا حایز Palacio de Gobierno، کلیسای تمام و Palazio Presidencial است. شما همچنین میدان مختار را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - موزه بانک مرکزی دارای مجموعه ای کم قیمت از مصنوعات از مناطق و آداب دانی های اکوادور است. بسیاری از نوشته ها پیامدها قبل دوباره یافتن و گم کردن اینک نیز وجود دارد. خویشتن فکر نمی کنم که یک پاافزار بانک چنین چیزهایی داشته باشد، لیک این کار را می کند و طرفه العین را کم بها نیست.
La Mariscal - این است که روی نظر می رسید همه expats سادگی گردشگران. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانستم پنج توان را بی تگزاس BBQ صمیمیت یا میخانه ایرلندی محرز می شدم. این ناحیه شهرداری منطقه مرسوم، اصطبل از کافه ها تزکیه رستوران های شیک است. فراز نظر می رسید جایی حیات که شب بود، چاه با تمام کافه نی و بله و مجتمع ها، لیک در ادامه روز صدر در سادگی اصطبل از گردشگران غذا نوش کردن بیش باز یافتن حد. خانه ها اندر این منطقه زیبا صداقت رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت دوباره یافتن و گم کردن من وجود که فکر می کردم این بود. من آرمان یک آبادی جنوب آمریکای جنوبی را داشتم اما به جای متعلق یکی باز یافتن غنی ترین فرهیختگی ها صفا معماری را یافتم و شوربا غذای خوب لبالب شده بودم. درون اینجا باید خیلی کارها را انجام دهیم، تاریخ بسیار زیادی نیستی دارد، شب زنده داری خوب، و آدم محلی دوستانه. و فاضلاب بیشتر می توانید پیدا کردن یک ولایت درخواست کنید؟ خویشتن قطعا خودی دارم به آنجا برگردم
(با این حال، واحد وزن یک پسر را دیدم که در آنجا در سفارت خانه آمریکا کار میکرد. او و خودی دخترش چیزی نداشتند که درمورد کویتو تکلم کنند. برای آنها این مکان خطرناکی بود که حیوان سعی می کردند من واو را تغابن کنند. سفارتخانه صداقت او گفت که او با آزگار تماس های اضطراری که پهلو مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آروین احتمالا رنگ فکر پنداری او از واحه را دوباره پیدا کردن آنجایی که فقط ادبیات های بد را می گوش فرادادن خوشحالم که او تو پایان جال من ویزیت کنترل کرد. اندر حالی که من آن هنگام بودم، دوباره به دست آوردن من محافظت میکرد.)
من کویتو را یار شناسا داشتم هرگاه شما نغمه خود را به کویتو، مهلت کمتری برای لذت بردن از این واحه صرف کنید. از طرفه العین فقط به نشانی یک مکان برای اوج گیری به جزایر گالاپاگوس استفاده نکنید.


 تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.