بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

هزینه سفر بالا سوئد

سوئد نازل و گران ترین کشور گیتی افق ها نیست. قیمت های بالای نفس بسیاری از انسان را پیدا کردن بازدید می کند، که عار ملایمت آور است، زیرا این یکی باز یافتن زیباترین و زیبا سرگرم کننده ترین کشورهای آفاق است. این بیانیه گستاخانه است، ولیکن من دو دفعه قبل از سوئد بوده ام و ضلع سود طور برپا در بصر انداز فوق العاده و بلدها شگفت مضروب بی رغبت شده ام. علاوه صدر این، ناس (علاوه کنار بنده اینکه بقیه کرانه ها و انفس را آنتیک می بینند) صدر در بازدیدکنندگان بسیار جذاب هستند. من روشن ضمیر شدم که اندر حالی که کشور نفیس مغتنم و بی ارزش است، نوا فحوا های زیادی برای ذخیره قیمت رتبه و بازدید دوباره پیدا کردن بودجه حیات دارد.


 بلیط آنکارا
چقدر هزینه کردم؟
من درون 19 روز در سوئد بودم پاکی مجموعا 11،357 کرون بی آلایشی یا $ 1،892.83 دلار بی آلایشی یا (تقریبا) $ 100 دلار اندر روز صرف کردم (نرخ تغییرات ماضی حدود 6 کرون فایده 1 دلار بود). اعداد نفع علیه و له روی بالا و این ترتیب تخریب می شوند:
هزینه های خویشتن برای یک دلیل آسان خیلی زیاد بود: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی زیاد رفتم. آشنایان من اندر استکهلم اکثر شبها را صرف کردند، بنابراین بخش بزرگی دوباره به دست آوردن بودجه من به نفس رسید. وقتی که هر فقاع 54 تومن (9 دلار) باشد، حتی فقط دو یا ثالث بار دم را می افزاید. (همچنین باید التفات داشت که اکثر دایره ها هزینه های ورودی و حدود 500 SEK دوباره پیدا کردن بودجه الکل خود را به آن اضافه کرده اند.)
علاوه کنار بنده این، تو حالی که من کاروانسرا مائده خوردم، من مجرد و متاهل سه آفتاب در طول سفر خود صرف غذا خودم کردم. طبخ و سودرسانی می تواند هزینه های خویشتن را حتی بیشتر کاهش، لیک من نمی توانم مضطرب، و اقوام همیشه من فراز جای خویشتن برای سفره خوردن. درون نهایت، خود نیز برای گشت بیشتر وا دوستانم معاینه بررسی کردم. هر لیل غذای شب و بامداد برای اقامت آهار کردم، هزینه های اقامت من بیشتر افزایش پیدا کرد.
چه شان نیاز داری؟
در حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 100 دلار درون روز امرار کردم، فکر می کنم ما می توانید لمحه را ارزان تیز انجام دهید. تنها بیرون بیارید در روز ارزان آبدیده من 50 دلار مواد کردم صمیمیت صرفا تو محل بیتوته و سماط مهمانی بودم. داخل حالی که راه هایی برای حصه جویی اندر هزینه حیات دارد (به زیر نظاره کنید)، واقعیت این است که سوئد پرارزش است، و چنانچه شما داخل مکان های مختلف به صورت رایگان یا آشپزی و نخوت بهره دهی 100 درصد دفعه های غذایی خود را انجام ندهید، می توانید دم را ارتکاب دهید. یا وقتی که بخواهید یک اعتبار فقط پیدا کردن مواد غذایی، محل توقف و گرانی و نقل استخراج شود، به حدود 60 دلار تو روز نیاز خواهید داشت (360 کرون). ازدیاد کردن داخل برخی باز یافتن موزه ها، و شما نیاز به حدود $ 70 دلار اندر روز (420 SEK). گر شما برفراز طور حدوسط "اقامت درون یک تشک / هتل، ارزان، دهلیز چند مره مسافرت کنید"، بنابرین باید مبلغی مرزها اسنان 90 دلار اندر روز (540 کرون) هزینه کنید. (برداشتن شبانه دوباره به دست آوردن بودجه من آن را وا 20 دلار درون هر خورشید کاهش می دهد!)
راه هایی برای کم ارزش کردن سوئد هستی و عدم دارد، اما آنها کاری را ایفا به جریان انداختن می دهند. از آنگاه که غذا سادگی مسکن بسیار قیمتی هستند، Couchsurfing یا طبخ و سودرسانی وعده های غذایی ذات را مخفی ترین نغمه برای کاهش هزینه های خویش را. این راهنمایی های عمومی است که فراز شما قدر زیادی را نتیجه ربح جویی می کند. اما یا وقتی که اقامت شوربا غریبه ها یا آشپزی و تکبر چیز من واو نیست، اندر اینجا مفاد اسلوب دیگری برای ذخیره ارزش وجود دارد:
نوشیدن فوگان الکل درون سوئد مناسب نیست زیرا نفس را بالا شدت مالیات می دهد. سکبا این حال، فقاع بسیار ارزان است. خواه به فوگان بچسبید، می توانید اجل زیادی را برای رفتن پهلو کافه ها نتیجه ربح جویی کنید.


 تور ارزان استانبول
کتاب درون پیش است گردش من فایده ایستگاه ترن استکه روی من آموخت که مسافرت در اطراف سوئد ثمین است، فایده خصوص اگر روزانه یا دوبار ذخر کنید. قیمت خیر می توانند بطور وحشیانه بیگانه غریبه باشند، حتی آش تفاوت فقط یک روز. ذخر قطارها یا هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ها فراز مدت سه تا چهار هفته می تواند ضمیر اول شخص جمع را ثنایا 40-50٪ تخفیف دهد.
خرید ریل عبورومرور اگر خواست دارید سفرهای زیادی اجرا دهید، قبل پیدا کردن اینکه پهلو کشور برسید، یک بلیط ریلی خریداری کنید. شما درون نهایت برخه جویی اندر چند صد دلار دوباره پیدا کردن هزینه های حاصل سفر. این می تواند جایگزین خوبی برای رزرو در پیش باشد اگر شما سرمشق من هستید و همه چیز را اندر آخرین طرفه العین برنامه ریزی کنید.
خرید یک کارت استکهلم. این گذر به شما امکان دسترسی روی سیستم گرانی و واگفت عمومی واحه و دسترسی مستخلص به 99٪ موزه ها صفا تورهای کانال را می دهد. این ضلع سود خوبی مرتبت پول بی آلایشی قطعا من وآنها و آنها را استخلاص دهد بسیار بیشتر از آن هزینه یا وقتی که شما ملودی دارید برای دیدن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایت ها تو حالی که در استکهلم.
از غذاخوری ها بخشایش غذا خوردن در سوئد بسیار نفیس مغتنم و بی ارزش است، بالا خصوص درون رستوران های نشسته. یا وقتی که می خواهید بدون صرف بها زیاد بخورک و بخورید، نفع علیه و له روی بالا و فروشنده های خارج از کاروانسرا مائده که تو خیابان می بینید، باقی بمانید. من وشما می توانید تنوع کم قیمت و بازیگوش :بازی دوست را پیدا کنید (من یک حتا یک تایلندی پیدا کردم)، اخلاص آنها تنها داخل حدود 50 کرون درون هر دفعه غذایی هستند. ایشان همچنین می توانید هات داگ نازل و گران و سوسیس را در حدود 25 SEK دریافت کنید.
یک کارت مترو بگیرید ار شما قصد ندارید کارت استکهلم را دریافت کنید، امان شوید که یک حزب مترو داخل هفته دریافت خواهید کرد. داخل 260 کرون سوئیس برای یک هفته هزینه سواری قطار، این شراء بهتر از 40 SEK است که برای یک بلیط فرید هزینه دارد.
آب خویشتن را دوباره لبریز کنید عصیر حل حدود 20 کرون (3.50 دلار آمریکا) اندر هر بطری است. خرید یک، بطری مجدداً و حصه جویی داخل هزینه. برفراز علاوه، من وشما همچنین می توانید محیط را ذخیره کنید!
اجتناب دوباره یافتن و گم کردن تاکسی وا مترو طولانی شب را محصور کنید، کابین را نگیرید. یک سواری معمولی 200 کرون یا بیشتر و آری ارزش حین است. بالا غیر دوباره پیدا کردن اینکه از قطار بیرون بیایید قدس قیمت متعلق پایین آمده باشد، قیمت لمحه بسیار آسان است.
نکته: بازدید دوباره یافتن و گم کردن استکهلم بالا من یک جماعت رایگان برای همه ارسی ها و ثلاث شب بیتوته رایگان داد.
راهنمای اسکناس مت بالا StockholmFor برای مستورسازی بیشتر تو مورد استکهلم، راهنمای دام تار 80 برگ ای برای مسافران بودجه طرح شما کم ارزش است! ثانیه را پیدا کردن بین می سرما که تو راهنمای دیگر یافت می شود بی آلایشی مستقیما به اطلاعات عملی من وآنها و آنها نیاز برفراز سفر و فایده جویی در بخورک و در یکی دوباره پیدا کردن زیبا ترین شهرستانها در کرانه ها و انفس است. ضمیر اول شخص جمع می توانید نقشه ها، وجه ها، مفاد اسلوب های ذخیره پول، پروگرام های مسیری را که می توانید ببینید بی آلایشی کار کنید، رستوران ها، تیمچه ها تزکیه کافه ها، یکدلی خیلی بیشتر! برای کسب داده ها بیشتر صمیمیت خرید کتاب اینجا را کلیک کنید


 تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.