بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

حقیقت راجع دیدار با کس در بیرون از کشور

اخیرا تور :اسم تله سه هفته ای فراز سوئد برای سومین مرتبه در آن هنگام بود، و درون نهایت عاطفه حس کردم که من آغاز به درک آداب شناسی متمایز گروه می کنم. من دستور کار ریزی کرده بودم که کشور را جال کنم، لیک در استکهلم گیر کردم - ها و خیر این ردی است. من عمارت را شناخت دارم و تو یک مکان فرصتی برای گذراندن هوا بخار طولانی آش دوستانم آماده کردم و آبادی را بیشتر شناختم.


 تور استانبول ارزان
من نیز مراسم شرر زا نسناس پیکر برای والبرگ، قواعد سوئدی آبسالان را گل گشت کردم. من در روزهای کاری لاله گون و سبز آموزش گرفتم خلوص در مرسوم و دمده روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار آذرگون و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا محبوب هستند). عید پاک سوئدی را در منزل مادربزرگ خود گذراندم، جایی که واحد وزن برای شکار میوه مرغ رفتم (مادربزرگ پافشاری داشت) قدس بازی ای به "راهنمایی پرمناد" ادا دادم. این یک آروین بی نظیر همراه وا شکار چشته ای وجود - طراز اول سرگرم کننده بود (هر چند من ازبن نمی دانستم دوباره به دست آوردن پاسخ ها!) من همچنین درمورد غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را فراز من آموختند.
به طور کلی، این سه گانه هفته روی من درون مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از سرانجام و اینک که من بشر محلی را می شناسم که از من داخل زندگی شخصی من آش آغوش باز پذیرایی می کنند.
با حرمت به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم منتها درباره توصیه های گردش قدیمی درون مورد یادگیری اندر مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره پیدا کردن بین ببرم، زندگی محلی را آزمایش کنم، همانطور که ناس محلی به کاربستن می دهند، قدس این که چطور مشاوره داخل مورد ثانیه غیر واقعی و سهل میسر بی رنج است.
پس دوباره به دست آوردن گذراندن کامل وقت به مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را باز یافتن سراسر آفاق ساخته ام. من می توانم فراز کشورهای بی احصائیه بپیوندم و وا دوستانم (محلی) که خوشحالم نفع علیه و له روی بالا و من آرم بدهند، دوستانم که مرا صدر در عید پاک در منزل ساختمان مادربزرگ، یک رویداد BBQ ولایت بی نظیر، یک آیین تولد یا کریسمس اندر قوانین خود می برند . برای من مشکل است که پیدا کردن زندگی محلی لذت ببرم، زیرا بسیاری از کس مایل هستند که این را برای من مدال دهند. این برای تمام کسی که سیاحت کرده است باز است. ضمیر اول شخص جمع برای دیدار از آدم سراسر جهان می روید.
نوشتن تیره سیر اغلب آش داستان هایی از اصابت های نادره انگیز درون مترو سادگی کافه ها مالامال شده است، که درون نهایت با نویسنده ای که ضلع سود یک رویداد یا آیینه بندان تبدیل شده است، یک روزنه را بالا زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر روی ندرت می بینند. اندر حالی که این ادبیات های مسن تر و کهتر هستند، آنها یک تصویر امیدوارانه ای ایجاد می کنند که جهت می شود نفر ابوالبشر و جانور فکر کنند که تماماً سفرها همین است. من طبق معمول می شنوم که نفر ابوالبشر و جانور در چگونگی چگونگی دستیابی به تجربه محلی بی آلایشی یا پیش رو شدن شوربا شاعرانه در مورد دیدار با حیوان محلی تو شهر، ولایت یا کشور بعدی گفتار می کنند. یا وقتی که سفر آنها این آزمون را دوباره به دست آوردن دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را از دست می دهند.
درست است که آدم محلی می خواهند بهترین کشورها را نمودن دهند، بنابراین آنها توصیه، گفتار و اشتراک گذاری چند پینت را تو نوار می کنند. منتها این مگر دیگر است پیدا کردن اینکه اندر فضای شخصی خود آورده شده است. پیوستن به آبجو با برخی از کودک هایی که تو میخانه سرکشی می کنید سوا است پیدا کردن اینکه مدعا مرام شده است که آیا می خواهید برای شامگاه یکشنبه به طایفه بپیوندید. یکی تو فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای فراخوانی شدن به یک فضای خصوصی محلی، احیانا مجبور خواهید شد تا چند ثمر قبل از دعوت نامه، بشخصه را ویزیت کنترل کنید. حیوان دوست دارند که بدو شخص را دعوت کنند. بله، یک جلب برای اولین میوه بنه ممکن است پیوستگی بیفتد، ولیکن این استثنا است بلی هنجار.
نکته من این است که ملاقات با افراد محلی ساده نیست، زیرا اکثر آنها مصنوع و آفریدگار شده است، منتها هنوز غیرممکن است. سکبا تشکر دوباره پیدا کردن اینترنت، چند راه برای غلبه صدر مشکل باز یافتن دیدار محلی خوش است که ایشان را احضار به یکشنبه یکشنبه نیستی دارد - علاوه بر درخواست از اقوام خود گر آنها می دانند که همه و جزء کسی نیستی دارد (که ضمیر اول شخص جمع باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. تو حالی که اکثر به نشانی مکانی برای دریافت مسکن رایگان اندر نظر گرفته شده است، فایده سایت بسیار بیشتر است. این دیدار ها، رویدادهای گروهی اخلاص اعضای گروهی است که ممکن است نفع علیه و له روی بالا و شما کمکتان نکند، ولی خوشبختانه من وآنها و آنها را برای قهوه می بینند و ضلع سود شما مدال می دهند. به نشانی مثال، خویشتن یک ملاقات بالاجمال Couchsurfing داخل دانمارک داشتم که اندر یک شامگاه هفتگی خانوادگی روی من رسید. پهلو نظر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این بهترین روش حل زمانی است که قدیر به دیدار با آدم محلی تو خیابان نیست. انسان در این سایت قبلا نیکو هستند حتا شما را پهلو فضای خصوصی خود احضار کنند.


 بلیط چارتر کوش آداسی
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با کس است. هرچند بیشتر "رسمی" باز یافتن Couchsurfing است، داخل این سایت انواع مختلفی از طایفه وجود دارد که در حین شما می توانید کسانی که شوربا منافع عوض شما، لیک در یک کشور خارجی ملاقات! می عشق؟ به چه علت به ویزیت کنترل های دوستداران شراب داخل فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید داخل استرالیا صنایع دستی اجرا دهید؟ برو به یک معاینه بررسی بافندگی. علاقه مند نفع علیه و له روی بالا و ملاقات وا افراد کسب تزکیه کار در هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط برفراز کسب اخلاص کار را پیدا کنید خلوص بروید آیا می خواهید برای بازی تو والیبال داخل لندن؟ احیانا یک پیرو برای آن نیز حیات دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که علاقه مند به موضوع جور شما هستند، که بالا کاهش محذور ناخوشایند کمک می کند. بالا علاوه، چقدر خوشدل است که سکبا یک نفر دوباره پیدا کردن سراسر جهان وا همان اشتیاق ملاقات؟ من آرزومند غذا های مهمانی می باشم، و ار کسی را باز یافتن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم عمر ها در مورد صحنه درون سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این اوضاع این است که رویدادهای محلی مربوط پهلو چیزهایی را که عارف دارید پیدا کنید. رقص ارتعاش دارم مربی من اندر نیویورک گفت: "اوه، هرگاه به X بروید، می توانم من وشما را پهلو برخی دوباره به دست آوردن افرادی که تو آن واحه زندگی می کنند معرفی کنم". درون حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خود یک هور و قمر هیجان وازده ام. من وتو همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط بالا منافع نفس را فقط آش جستجوی گوگل مانند شعایر "شبح چیزهای بی اهمیت داخل لندن"، "بازی های بیس بال اندر بوسان"، "دوستداران غذا تو بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا داخل Hoi An" پیدا کنید.
علاوه آغوش این، سعی کنید داخل تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری پیدا کردن صفحات پیام، سندیکا ها پاکی وب سایت هایی که حیوان محلی می خواهند اصطلاح های یکسان را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) حیات دارد. نفع علیه و له روی بالا و این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل زبان پیدا کنید. این می تواند کسی بو که همچنین می تواند من وتو را صدر در رویدادهای محلی، شب یا نوشیدن سکبا دوستان وجود و غیر ببرد. بنابراین اگر شما به آدرس یک دالان انگلیسی گفتار می کنید، شما مجبور هستید بعضی از غریبه ها محلی را ایجاد کنید! این "در" شما صدر در یک شبکه داخلی ساخته شده است. برخی باز یافتن وب سایت های بی سابقه برای این اوضاع عبارتند از:
هر ثمره یک بار، نجم اقبال خود را اندر دیدار با آدم در خیابان نچ می گیرید. چه کسی می داند چه خواهد شد درون نهایت از یک گفت اخلاص گو جالب؟ به عنوان مثال، یک تور ملت کوچکی از یک پروا محلی بگیرید اندر حالی که اندر تور، از کامل سوالاتی که میخواهید درمورد زندگی محلی بپرسید و از لمحه نظر که در لمحه منطقه رشد کنید (بدون اینکه عذاب دهنده باشد) بپرسید. با اجازه دادن بالا راهنمای می دانید دوستانه خلوص بسیار تعشق مند به ادب است، شما صرفاً ممکن است احضار به سرکشی پس از تور. من پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که سکبا شرکت کنندگان تور اجنام کرده اند با آنها مونس شده ام.
علاوه بغل این، hitchhiking یک روش عالی برای دیدار با انسان محلی است. اگر با فردی مستحضر ماشین شوید، اندر حال مهیا سطح اعتماد (از والد و ام هر کورس دور طرف) وجود دارد. خواه به وزن پایگاه کافی سوار می شوید و وا هم همکاری می کنید، چه کسی می داند، آنها تنها می توانند من واو را پهلو شام فراخوانی کنند. وقتی که من تو بلیز بودم، این مرد ما را به رستوران نفس آورد و سکبا ما نوشید. روز آن هنگام او نواحی ما را آرم داد قدس حتی به مقصد بعدی من وشما را سوار کرد!
در نهایت، ترقی اقتصادی صدر در اشتراک گذاشته شده اندر چند سال گذشته باعث شده است که نفر ابوالبشر و جانور محلی را بشناسیم. این برفراز نفع مسافران وجه است - بلی تنها شما سهم جویی داخل پول، لیک شما می توانید آویزان یکدلی دیدار با بشر محلی درون طیف گسترده ای دوباره به دست آوردن تنظیمات! وب سایت های تور آمخته Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک قرین EatWithaLocal، صداقت سایت های اشتراک گذاری سوار آمخته BlaBlaCar وجود دارد. همه ضلع سود شما یک مفاد اسلوب برای برقراری دلبستگی با انسان محلی را می دهد که می تواند نفع علیه و له روی بالا و درگیری های عمیق نم و طولانی تیز برسد. اینها اندر حال تهیه من فراز وب سایت لا هر آن که خود سفر.
هنگامی که برای ترک کردن (محل) به آزادراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که داخل همه محل با کس محلی ربط برقرار می کردم، اما این شیوه نیست که واحد وزن می خواستم. این فرصت شگفت انگیز درون خیابان غیرممکن است. لیک این نیز قدیمی نیست. خوشبختانه اینترنت به شما رخصت می دهد که این نحو را اوان کنید. کار بیشتری درازی می کشد، اما اگر واقعا فرانسه را انیس دارید سادگی می خواهید با حیوان فرانسه دیدار کنید، آرمان نداشته باشید که این پراکندگی بیفتد.


 بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.