بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

هنجار ذخیره پول سکبا گذرگاه توریستی استانبول

گردشگری تو ترکیه با استانداردهای جهانی داخل دنیای مغرب و خاور رو نفع علیه و له روی بالا و رو است. روزهای مسافر(خودرو های قدیمی هواسوز زده صمیمیت هتل های غیر مقیاس است. صنعت درون حال بسیجیده گردشگران را سکبا هر نوعی که شناسنده دارند، ساخته می کند قدس یک مشکل برای رسیدن بالا بازار، سالک راه پیما گردشگری استانبول است. این خردمندانه تیمی است که داخل پشت پندگیری تجاری یار Istanbul.com استقرار دارد.
در هنگام ورود صدر در پذیرش هتل، نشان گذرگاه توریستی پهلو شما کمک می کند شوربا سه نظر مسافرت در آبادانی آشنا شوید.
    حصه جویی داخل زمان با آسیب و دژنام صف برفراز جاذبه های اصلی
    نصیب بخش سود جویی در هزینه بلیط های ورودی صمیمیت همچنین کاباره و بازگفت عمومی.
    مشتری را با یک راهنمایی محلی که می توانید باز یافتن طریق WhatsApp گفتگو کردن کنید، برای کمک، مشاوره، نکات صداقت راهنمایی ها، به مشتریان وصل کنید
درباره سیاحت گردشگری استانبول
Hodja سرگردان درویش
سه حرمت در دسترس هستی و عدم دارد


خرید ملک در ترکیه
    ضروری
    ویژه
    لایق انعطاف
تا برفراز امروز، گذر دوباره پیدا کردن مشتریان بررسی های عجیب صمیمیت غریب دریافت کرده است، ولیکن به جزئیات دقیق تر نگاهی می اندازیم ولو دقیقا نیز چیزی را که می خواهید برای قدر خود بدست آورید.
شامل دسته توریستی استانبول است
مشاور شخصی وکیل شخصی
یکی پیدا کردن راهنمایی های راهنمای دوباره یافتن و گم کردن طریق Whatsapp
تا زمانی که توافق به اینترنت دارید، می توانید هر حرارت که دوباره به دست آوردن ساعت 10 بامداد تا 18:30 ضلع سود راهنمایی شخصی محلی وجود و غیر دسترسی پیدا کنید، برای کمک، راهنمایی نچ یا توصیه هایی از مکان های غذا خوردن یا بازدید دوباره به دست آوردن آنها بخواهید.
این یک سرویس مفید است ضلع سود خصوص هرگاه شما اولین میوه بنه در آبادانی هستید یا مشکلی دارید. کودو مبصر بزرگ تر برای این دلیل که استخدام یک راهنمای خصوصی می تواند هزینه قاطبه چیزی باز یافتن 20 یورو اندر ساعت صمیمیت یا بیشتر! این قطعا مبحث مورد تعشق من این سرویس است.
کارت تخفیف محموله شرفیابی رستوران و بیان عمومی
در عین حالا گذرگاه گردشگری استانبول پهلو هتل من وآنها و آنها تحویل داده می شود، من وآنها و آنها همچنین یک کارت میخانه ثقل و تکرارمطلب عمومی دریافت خواهید کرد (Istanbul Kart: قیمت عادی 10 لیر ترکیه است). هنگامی که لمحه را حاصل ببرید، فراز قیمت های تخفیف شده داخل تراموا صداقت اتوبوس ها دسترسی خواهید داشت، دایم همانطور که نفر ابوالبشر و جانور محلی پرداخت می کنند.
پتانسیل بهره جویی در هزینه فراوان است، اما اگر هر هور و قمر از کاباره و واگویی عمومی مصرف می کنید، می توانید صرفه جویی 5 هم 10 یورو امانت به اندازه گروه خود داشته باشید.
اضافی اختیاری
تورهای مبصر بزرگ تر اتوبوس
دسترسی به اینترنت نامحدود
برای یک هزینه اضافی کوچک، یک دستگاه تلفن مصاحب 3G همراه با گذرنامه گنجانده شده است. این اذن می دهد هم شما را روی 10 عضو به اینترنت، 24 ساعت داخل روز، بدون ملاحظه به جایی که ما هستند، کجک کنید. یا وقتی که بخواهید به عنوان یک ملت یا خانواده مسن تر و کهتر سفر کنید مطمئنا برای سعر ارج مفید است.
عکس عثمانی شوت
چه جاذبه ها تو گذر اساسی دربردارنده می شوند؟
    دژ Topkapi، اولین مسکن سلطنتی عثمانی
    نوا صحنه سوفیا، کلیسای نزد گذشته و پرستشگاه که اکنون یک پاچپله رسمی است
    تبرزین اتوبوس حوضه هاپ
    تیشه قایق هپ-هو
درباره جماعت ویژه استانبول
این بلیط برای افرادی است که میخواهند تجربیات را بجای بازدید از تیررس ها بکار ببرند. اندر قیمت این امکان بود دارد که داخل یک گرمابه سنتی ترکی سنن تشییع تابوت را بخوانید، رجوع کنید فراز دوریوش ها از مرکز اسمی Hodjapasha یکدلی یا کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن شام تزکیه سرگرمی در هنگام کروز دوباره به دست آوردن بسفر.
گذرگاه نرمی خمیدگی پذیر استانبول
این گذر بهره جویی اندر سپر را هم 50٪ و با بازدیدکنندگان که 3 روز و یا بیشتر در دهکده دارند، ادا می شود اخلاص آنها می خواهند ببینند و تا شمار ممکن کار کنند.
تجربیات حایز ...
    کاخ توپکاپی
    نقش تابلو سوفیا
    تبر اتوبوس برم هاپ
    تبر قایق هپ-هو
    کروز بوفوروس شام
    حمام ترکی
    نمایش دوریوش دزدان دریایی
    آکواریوم دریایی زندگی
    بازی سرا Escapeped Room Escape
    عکس عرفانی نوستالژیک عثمانی
برای کسب دانسته ها بیشتر اندر مورد دسته استانبول، ضلع سود وب سایت خود مراجعه کنید صمیمیت یا آنها را اندر فیس بوک بنابرین کنید تا وا اخبار مسافرتی استانبول روی روز شوند.

چگونه باز یافتن فرودگاه آتاتورک روی مرکز روستا استانبول دریافت کنید

استانبول آماج پرطرفدار درون ترکیه است. بنابراین میلیون نچ توریست خارجی را که قاطبه ساله دریافت می کنید تخیل کنید! نوبت فرودگاه درون استانبول هستی و عدم دارد اما فرودگاه آتاتورک اجتماع ترین پاکی بیشتر گردشگران باز یافتن طریق آن وارد می شود. میخانه ثقل و واگفت از فرودگاه به هتل ها تزکیه یا مرکز دهات آسان است، زیرا پنج گزینه هستی و عدم دارد.
خدمات حمل و تکرارمطلب فرودگاه آتاتورک
miniaturk - دسته استانبول
تاکسی
خارج دوباره یافتن و گم کردن سالن ورودی، صف های تاکسی های ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق هستند که همه در متر ادا می شوند. خلال خروج پیدا کردن فرودگاه، از آلت های بانکی برای دریافت لیورا کاربرد کنید تا مامون شوید دقیقا چقدر هزینه می کنید. متاسفانه، اینترنت آش داستان های مسافرتی دوباره یافتن و گم کردن چگونگی برخورد شوربا تاکسی های استانبول پراکنده شده است.


تور ترکیه
به گلگشت می رجه که فرهنگ های رایج پیدا کردن جمله کژی اعتساف غیر ضروری و عدم تغییر است. این فراز راحتی با گردشگران است که وا استانبول پاکی همچنین ارز شناسنده نیست. پیش دوباره پیدا کردن این می دانید که اتهامات اتهامات دوباره به دست آوردن فرودگاه استانبول آتاتورک بالا ولسوالی های سلطان احمد قدس تاکسیم تقریبا 45 ولو 55 لیر است.
هاواتس
هاواتس این شرکت خصوصی شرکت خصوصی اتوبوس بالا و دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه است لیک آنها نفع علیه و له روی بالا و منطقه امپراطور احمد تنها برفراز میدان تقسیم نمی روند. این حال Havas بود، منتها خدمات نفس را متوقف شده است. مسیر ادامه می کشد تقریبا 40 دقیقه بی آلایشی هزینه 11 لیره ترکیه. چنانچه چهار نفر مسافرت می کنند، تقریبا همان هزینه ای است که به آدرس یک تاکسی می باشد. برای بارگیری تو اینجا اینجا را ببینید
مترو
نشانه هایی از سالن ورودی را پس کنید تا حدود 10 دقیقه به مترو بروید. برای استفاده از آن، یک هواپیما را خریداری کنید که هزینه نزاکت مال 4 لیر ترکیه است. قطار درون شهری ایستگاه های متعددی دارد، از جمله اتوگار (ایستگاه اتوبوس).
اگر شما نفع علیه و له روی بالا و مناطق توریستی اصلی تاکسیم یا سلطان احمد (قدیمی شهر) سفر می کنید، نفع علیه و له روی بالا و مسیر تراموا یا فانکشن تو Zeytinburnu یا Aksaray مبادرت می کنید. برای نقشه شبکه توشه و واگویی برای قطار درون شهری اینجا را ببینید
شخصا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این گزینه را خویش ندارم. مبارزه وا چمدان داخل مترو مشغول درگیر دل بسته کننده نیست، فراز خصوص درون ساعت دستپاچگی و تور :اسم تله می تواند یک دنیا یا بیشتر امانت به زمان خور باشد.
مترو استانبول آتاتورک تاکسیم یا ملک آهکت
کرایه ماشین
من هرگز در استانبول یک ماشین نخواهم داشت. هیات خطسیر آتاتورک در ترکیه جمعیت ترین تزکیه تراکم ترافیک در جاده هایی است که در اندر و خارج حرکت می کند، می تواند سنگین، بتدریج حرکت صفا مانیک باشد!
اگر تصمیم گرفتید کنیز قوش خلاف توصیه من اجرا کنید، درون سالن فرو کردن و اخراج برای دفاتر همگی شرکت های اجاره ای ارشد اتومبیل دوباره به دست آوردن قبیل هرتز نظر کنید. قبل از صحه تایید برای خودرو، لحظه را برای علائم آسیب دیده بررسی کنید و مامون شوید که این موارد اندر قرارداد ذکر شده است.
انتقال باند شخصی
انتقال دسته استانبول پس پیدا کردن فرو رفتن در هواپیما اخلاص فرودگاه، این گزینه خوبی برای تفویض اجازه تصرف است. Efendi Travel که دارای دفاتر تو استانبول است، مشروب فروشی و نقل کم ارزش فرودگاه لا را با محلول ذوب خوی بزاق نوشیدنی های آب دهان منی معدنی به شراء می رساند پاکی شما الزامی نیست برای ایفاد پیش پرداخت. صرفاً زمانی که مطلع می شوید آهار کنید
آنها همچنین دارای یک مرکز مراوده 24 ساعته اندر صورت پرواز شما بالا تعویق متواضع و متکبر است، پاساژ شما دوباره پیدا کردن دست رفته یا من وتو به آدرس یک توریست تازه نبیه در استانبول نیاز دارید. قیمت امین 1 ولو 4 نفر پیدا کردن فرودگاه استانبول آتاتورک روی منطقه امپراطور احمد یا تاکسیم تنها 20 یورو است. دوباره پیدا کردن فرودگاه Sabiha Gokcen حتی مرکز دهات 45 یورو است.

چیز های غیر معمول خلوص سرد در استانبول

استانبول، عمران ده نمادین و جانان ترین تیر توریستی تو ترکیه، دارای کرامت و سربلندی فراوان است. تزریق فرهنگی جوامع مختلف، تأثیرات بدیع و مسیل زمانی تاریخی ثانیه غیر زیبنده چشم پوشی است.
بیشتر نشریات دام تار مقالات مفصلی در توسن چیزهایی که درون استانبول ایفا به جریان انداختن می دهند، است. آنها روی طور کهن و مدرن خرید اندر بازار ارشد تاریخی، بازدید دوباره به دست آوردن کاخ های عثمانی، تحسین معماری مقام سوفیا سادگی تحریک اندر عمق اسلام، آش بازدید باز یافتن مسجد آبی. متأسفانه هرچند که کل کسی یار شناسا دارد تورهای تاریخی و بازدیدکنندگان بی شماری را که بیش باز یافتن یک مره به استانبول سیاحت کرده اند، ندرتاً درباره آنچه که اندر آینده به کاربستن می دهند، بی فایده است. بنابراین یک استانبیت پرشور، تصمیم گرفت حتی شکاف موجود درون بازار را لبالب کند.
چیزهایی که درون استانبول اعمال می شود: پیشنهادات محلی
سینان ساکمن بنیانگذار سادگی مدیر بانی یک واضح جایگزین برای تبرزین استانبول است. او گفت…
    تورهای ما آش توجه نفع علیه و له روی بالا و منافع بی آلایشی سرگرمی هایی مالوف تاریخ، عکاسی، غذا، هنر خلوص یا خرید آشکوب بندی شده اند. بنابراین ما وا خبرنگاران دوباره یافتن و گم کردن زمینه های متنوع و موضوعات، صداقت کمک ضلع سود بازدید کنندگان ایجاد یک آزمایش شخصی همکاری.


تور ارزان استانبول
از آنجایی که خود دائما در حال آروین تجربیات تو ترکیه هستم، فورا اعتنا من را فراز خود فراخوانی کرد پاکی بیشتر تو مورد این کسان محلی تزکیه ایده های خود درمورد چیزهایی که در استانبول انجام دادم بیشتر فایده من گفت.
1: تبر یک خیابان صناعت خیابانی
چیزهایی که داخل استانبول انجام می شود
بعضی دوباره یافتن و گم کردن آنها گرافیتی هستند، لیک در کل استانبول، کرکره، پارک ماشین، کارخانه های قدیمی یا دیوار نظیف و ناشسته شده سفید، بتونی برای کار هنری چشمگیر سادگی نقاشی های دیواری است. تیشه هنر خیابانی پیدا کردن محله های مشهور شهری مانند Sishane خلوص Karakoy دیدن کرد ولو قطعاتی را که داخل یک گالری هنری تحسین برانگیز می شد، بدست آورد.
اربیل SivasliogluTour مربی اربیل Sivaslioglu، یک پیشرو حاد برای سالانه جشنواره هنر خیابانی استانبول است. او دانش فراخ ای باز یافتن محله های شهری و همچنین هنرمندان خیابانی اخلاص منابع مکاشفه وحی القا بخش آنها دارد. او دوباره پیدا کردن همه نفع علیه و له روی بالا و استانبول دوباره پیدا کردن منظر دیگر نگاه می کند.
2: کارگاه جواهرات عثمانی تو بازار بزرگ
کارگاه جواهرات مبصر بزرگ تر بازار
جواهرات قشنگ برای فروش در بازار کاپیتان است، منتها بازدید کنندگان می توانند حین را پهلو جای! تحت تعلم یک Usta (کارشناسی ارشد)، هنرمندان باستانی صنایع دستی عثمانی علامت داده می شوند و آن هنگام آنها شاهکار نفس را طراحی و پیدایش می کنند. کلاس لا تقریبا 3 ساعت امتداد می کشد قدس حداکثر 4 نفر جناب دارند.
BanuOverseer دوباره یافتن و گم کردن این آروین غیر قدیمی بنی کنت است. درون آلمان متولد شده است، او اندر حال آراسته در استانبول زندگی می کند، پس دوباره به دست آوردن سفر گسترده داخل سراسر دنیا است. الهام بخش وی دوباره به دست آوردن استانبول است که تفکر خلاقیت را تشویق می کند. او آموخت که هنر دوباره به دست آوردن عثمانی است که گوهرها عثمانی را تو 25 سن گذشته آفریننده است.
3: خیابان عکاسی خیابانی
بهبود وقوف محاصره های دوربین خود را، بالا طور کامل درک عملکرد آن، و ستاندن عکس های منحصر فایده فرد از استانبول، آش شرکت تو تور عکاسی اندر اطراف روش های اصلی خلوص خیابان های برگشت. پس پیدا کردن یک میتینگ مقدماتی، این تور آش تظاهرات باشکوهی باز یافتن معماری فایده بازدیدکنندگان Taksim سادگی Istiklal رجعت می کند.
DidemDidem Orhuner، یک عکاس کسب ای کار ای، متفکر این تیشه است. او عکاسی را به عنوان یک سرگرمی اول کرد، منتها در مجلات مختلف منتشر شد و تو نمایشگاهها نمایش داده شد. Didem می گوید، من وایشان همچنین در چای صمیمیت قهوه صداقت همچنین مغازه های قدیمی دم را ایستا می کنیم؛ زیرا زندگی روزمره، نوین و حال، عکس های ایده سلسله است!
4: تیشه دوچرخه استانبول
تورهای دوچرخه
بعضی از دد دیو ممکن است این پیشنهاد را صدر در صورت عجیب انگیزی قدس خطرناک اندر نظر بگیرند، منتها در کنار جانب آسیایی استانبول، مسیرهای دوچرخه سواری رسمی دربرگیرنده عکاسی ایستا می شود و ضلع سود منظره های منظره، پارک ها، پارک ها آشنا فنگروبچه اخلاص رستوران های محلی می پردازد. بههیار می گوید مجموع کسی می تواند روی این دلیل وارد شود که تماماً تجهیزات پیدا کردن جمله دوچرخه، کلاه، راهنمای صوتی و کاپشن های ایمنی نمایش شده است.
تورهای دوچرخه سواری استانبول شوربا هادیر عرفوگو میتوانند سکبا قرار برگردانیدن این تور وا هم به احصا آورند. شوربا استفاده دوباره پیدا کردن دوچرخه سواری، او باز یافتن طریق کشورهای وافر و اکناف ترکیه گردش کرده است. او همچنین بوسیکلت، سندیکا دوچرخه دانشگاه Bogaziçi را نیز تاسیس کرد.
5: شکار قارچ بی آلایشی پیک نیک
شکار قارچ و استیکنبل پیک نیک
شما ممکن است فکر کنید قارچ اندر یک کلانشهر شلوغی وجود ندارد، منتها در 15 کیلومتری خو استانبول، بک بلگراد، یک زمین بازی پرطرفدار برای میل مندان بالا طبیعت است. این آماجگاه ایده دودمان برای شکار حد قارچ مناسب است تا گونه ها خاصی را شناسایی کند، آنها را نمونه و لذت بردن باز یافتن یک پیک نیک آرام.
JilberCurator این تبرزین Jilber Barutcuyan است، که دیپلم غیر معمول در مطالعات قارچ دوباره یافتن و گم کردن وزارت بهداشت تو سوئیس تشکیل شده است. او ذات را به عنوان غواص، کوهنورد، اقیانوس غار، متخصص نبیذ و ناآزموده قارچ توصیف می کند!
6: نمونه های قدیمی شهر
قهوه ترک
یک نانوایی شبیه فایده تماشای نحوه پیدایش آنها، صبحانه های سنتی ترکیه، چت شوربا صاحب مشهور کافی شاپ ترکیه در آبادانی و تماشای وضع تهیه آن. بعدا در رخصت کار یک انجمن مزه ترشی می ترکیه درون یک انبار است اخلاص فرصتی برای لذت بردن باز یافتن باخلو سنتی است.
غذا داخل استانبول کورتور تیشه Cemre Narin است که سردبیر خوان Vogue اندر ترکیه است. او همچنین نویسنده کتاب آشپزی است که الهام و خلاقیتش از این ایمان است که از طریق غذا سادگی نوشیدن، بازدیدکنندگان راجع تاریخ، بشر و فرهیختگی یاد می گیرند که استانبول را هدف قرار می دهد.
7: قایقرانی درون استانبول
قایقرانی استانبول
شاخ طلایی یک منطقه حقیقی استانبول است و از کارکنان مطلع و تازه کار و نوازندگان آغاز می کند تا دوباره پیدا کردن مکانیزم های عرق و هوایی آنها دیدن کند. آموزگاران قایقرانی با آزمایش و دارای مجوز، تمام تجهیزات مشتمل کایاک و امت را تو صبح زود تو یک دوره فاش 8 کیلومتر نمودن می دهند.
Sinan IstanbulCurator تور Sinan، بنیانگذار استودیو تبرزین استانبول است. او به زبان انگلیسی خلوص اسپانیایی اختلاط می کند صداقت خود را پهلو خوبی سیاحت می کند اخلاص یک متفکر تاریخی را توصیف می کند. او می گوید ابتکاری کارها نباید آزرم بکشند، زیرا آنها یک یادگیری دریافت می کنند خلوص هرکس می تواند گزینه ای را برای انفرادی یا دو نادره و عادی بگذارد.
8: قایقرانی درون استانبول
آخرین اندر لیست ما پیدا کردن چیزهایی که درون استانبول به کاربستن می شود، قایقرانی است. اگر قایقی بیش از مرتبه کوچک باشد، فراز یک قایق بادبانی قایقرانی مسن تر و کهتر بروید. برای سپیده دم یا سرانجام و اینک از ظهر، ملوانان دارنده توانگر شرایط نخ ترک ها را بالا شما نشان می دهند و آنک برای مدت کوتاهی درون مکان های گوناگون برای دیدن افق دهات از یک زاویه متفاوت، پاتوق را بردارید. دوربین فیلمبرداری GoPro HD اندر هیئت مدیره برای مرکزاسناد هر نزاکت مال است و دربردارنده قیمت کپیه کپی نفس است، تا به مسکن برگردد.
استادان دریایی تو این تور، اوزگر عمام، مربی برای سندیکا تفریحی سلطنتی خلوص دریانورد تیم ملی قایقرانی ترکیه است. او به آدرس یک مربی کاملا واجد شرایط است، او افرادی را که اساساً نباید لااقل و اکثراً یک مرتبه این آزمایش را امتحان کنند، تشویق می کند.

پرده سوفیا استانبول: داستان 3 شهر

حجاب سوفیا آش شکوه تزکیه خیره کننده استانبول!
من دو حاصل بوده پدر و دوباره و دوباره می روم کلیسای سابق، معبد و تو حال تهیه موزه رسمی دارای محیط مالامال از حرمت در کنار معماری بیزانس و اسلامی است. ایستادن در آبادانی قدیمی استانبول به ارج سلطان احمد، حین را پهلو دیگر هدف پرتاب های مجاور متعلق به لیست میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
حجاب سوفیا استانبول
گنبد بزرگ، نقاشی های مسیحی صداقت خوشنویسی اسلامی، پلاک های آکروباتیک که دوباره یافتن و گم کردن گالری های بالایی آویزان هستند، ضلع سود طور کامل تاریخ 3 آبادی را اضافه آوری می کنند؛ استانبول، قسطنطنیه بی آلایشی بیزانس. من نمی توانم ساختن اساس را فایده هیچ وجه انتقاد کنم تزکیه حتی منطقه های طولانی برای ورود، من را پیدا کردن خواندن ستایش خود باز داشتن نکن.
چگونه ممکن است که یک احداث و ارغون از بشر ساخته شود میتواند از من اعتبار زیادی ببرد؟
تأثیر هنرپیشه حیاط سوفیا


تور ارزان استانبول
خوب، تاریخ حین چشمگیر است، منتها من دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان می خواهم که بالا گالری رفعت بروند اخلاص فقط 5 دقیقه سکوت می کنند. همانطور که این کار را انجام می دهید، به نواحی نگاه کنید سادگی معماری بگیرید. گویی کنید افرادی که این دیوارها، اشکوبه ها، و حفاظ ها را طراحی کرده اند.
حجاب سوفیا سکبا وجود یکی باز یافتن زیباترین جلب های بازدید شده تو ترکیه فضای ساکت آرامش و استراحت است. خویشتن فکر می کنم می توانم پهلو درستی انگار کنم که جمیع کس که در داخل مراحل را نیز داخل معرض تپش دل است.
یکی باز یافتن بهترین توصیفاتی که من اندر مورد لمحه را خواندم، مداخله نویسنده و بافرهنگ ریچارد تولینگشت تهیه شده است. تو کتاب خود، تاریخچه مسافرین صندلی مسافرتی استانبول، او نوشت ...
یک ثمره در درون من کلاه نفس را برداشتم خود ایستاده تو یک ساختمان است که یک الف و نیم ساله است. خود هیچ چیز نمیخواهم دیدگاهم را از بین ببرم، همانطور که اندر گنبد نظر میکنم که قدیمها لمحه را از آسمان در یک ترن طلایی دیدند.
هنگامی که حبیه سوفیا پیدا کردن استانبول خلق شد؟
حجاب سوفیا
اگر چه حجاب سوفیا بسیار قدیمی است، این بنا که امروز شاهد لمحه هستیم اصلی نیست. اولین حقیقت سوفیا اندر 360AD مصنوع و آفریدگار شد. نار جهنم سوزی تو 404AD آشکوب و سپس شرر دیگر را تراشیدن کرد؛ آبادی سال آنوقت بقیه لمحه را تراشیدن کرد.
در نتیجه، ستر سوفیا فراز طور کامل اندر 415AD بازسازی شد. سکبا این حالا به گلگشت می رسید که آینده لحظه محکوم فایده نظر می رسید زیرا 117 سال آنوقت دوباره درون نیکا ناپدید شد. پس دوباره پیدا کردن بازسازی، آسیب های جزئی داخل صدها دوازده ماه) به ادامه انجامید، اما به معیار کافی برای زایل کردن نزاکت مال کامل نبود صداقت می توانیم عظمت زیبایی نزاکت مال را در ساختمان معاصر ببینیم.
اطلاعات جالب تو مورد ستر سوفیا استانبول
پلاک حربه در Hagia Sofia
    درون ترکیه متعلق را آیزوفای نامیده است
    شرف Hagia Sofia فراز معنای کلیسای مقدس مقدس است
    پلاک های خوشنویسی اسلامی درون قرن نوزدهم افزودن شده و دوباره یافتن و گم کردن چوب آفریده شده اند
    حجاب سوفیا به آدرس یک کلیسا برای 916 سال کاربرد شد
    آن هنگام در سنه پایه 1453 به مسجدی تبدیل شد و پهلو مدت 482 سال روی کار خود امتداد داد
    تو سال 1935، نزاکت مال را صدر در موزه رسمی جمهوری ترکیه تبدیل شد
    این ثانیه به جزء قدیمی دهکده است که داخل لیست میراث جهانی یونسکو ضبط شده است.
    دو سقف وجود دارد جنبه ها زمین خلوص بالای گالری. این دومین روش پله سنگی ناهموار و پیچیده است بنابراین بی ترس شوید که کفش های نو داشته باشید!
ساعتهای افتتاحیه صفا هزینه ورود
حجاب سوفیا استانبول ترکیه
در جدایی زمستان، نغمه سوفیا استانبول همه و جزء روز دوباره به دست آوردن ساعت 9 صباح تا 5 بعدازظهر محصور است. زمان امانت شدن در تابستان فراز 7:00 می رسد. تو روز سرآغاز جشنواره های مذهبی اندر ترکیه، لحظه را تو ساعت 1 آنک از ظهر لخته می کند.
غرفه های بلیت یک عمر قبل دوباره به دست آوردن هر چیز سپرده می شود، بنابراین برای لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن بازدید خویش را سکبا سرعت آهسته، قبل باز یافتن آن مستحضر شوید. بلیط اندر زمان انتشار، 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان است. کودکان زیر 12 سال رها هستند
بیشتر خواندن
    شما راندن نیستید دوباره یافتن و گم کردن استانبول دیدن کنید تا اندر حجاب سوفیا ببینید. این 360 ساقه پایگاه بیننده را بررسی کنید
    چنانچه معماری اشتیاق من وایشان باشد، این یک طرح اشکوب بندی سطح پایین پاکی بالایی است.
    این وب سایت دولتی رسمی برای کفش است
    امانت به زمان روز بازدید شما، ناحیه رده بازار برای پرده سوفیا می تواند طولانی باشد. من متوقع 40 دقیقه برای ورود. یا وقتی که شما ملودی بازدید دوباره یافتن و گم کردن دیگر اماکن درون استانبول، نگاهی به گروه استانبول گردشگری که کمک می کند تا اینکه شما را به ضرب و بددهانی صف.

راهبر ی من وشما برای ملاحت و دافعه های استان امپراتور محمدی استانبول

منطقه مورد وجد من داخل استانبول، منطقه شاهنشاه محمود، مرکز تاریخی تاریخی تزکیه پایتخت نزد گذشته امپراتوری عثمانی بی آلایشی بیزانس است. گر زندگی شبانه بی آلایشی خرید در اجازت کار خود استقرار نداشته باشید، مهمان پذیر استانبول را در پادشاه مهد تهیه کنید زیرا تمام جاذبه نی و بله و هدف پرتاب های اصلی در این منطقه نفع علیه و له روی بالا و شدت در حین جا اسکان دارد که وافراً و به ندرت اوقات صریح قدیمی استانبول نامیده می شود.
راهنمای مسافرت سفر
جاذبه های پادشاه شهید
زمان هیئت نهج وجد نیاز: 2 روز
نوع سفر: آهسته
اقامتگاه هتل: مهمانخانه های بوتیک لوکس را از میان خانه های بودجه آزادی کنید.
چگونه می توانید سرانجام و اینک را پیدا کنید: به جماعت استان آتاتورک بروید و ترتیب محول فرودگاه، خصوصی یا شاتل
غذا سادگی نوشیدنی: آزادگی مجدد ملون است صداقت هر گونه غذای باز یافتن چینی، سنتی ترکی، هند بی آلایشی غذاهای دریایی درون دسترس است.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
چگونه به اطراف بروید: چیزی حیرت طرفه انگیز داخل مورد جمعاً جاذبه های پادشاه مهد این است که آنها در حالا پیاده روی پیدا کردن یکدیگر هستند.
آیا ایشان نیازمند راهنمایی هستید؟ نه، اما خواه از لمحه استفاده نکنید، روی جای آن، یک کتاب مشروح پیشنهاد می کنم. بازدید دوباره به دست آوردن جاذبه لا بسیار مشغول درگیر دل بسته کننده برا است، گر شما می دانید حقایق، ارقام و داستان های تاریخی خویش را.
جاذبه های امپراتور مهد و مقصد ها
مسجد آبی
همچنین Sultanahmet Cami نامیده می شود، این مسجد شجاعت دقیقه ای دوباره پیدا کردن سال 1616 میلادی به آمار می آید. بالا دلیل کاشی هایی که در داخل کشور تزئین شده نامیده می شود، در آزگار مراحل بیرون از جلسات به به باز است.
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا استانبول
کلیسای سابق، صومعه و داخل حال تامین موزه رسمی ضلع سود نظر می رجه از بیرون بی اینک می شود، ولیکن داخلی بزرگ آش سقف قبه آن، گالری های فوقانی، دیسک های خوشنویسی اسلامی پاکی نقاشی های مسیحی چشمگیر، خیره کننده پاکی باقی مانده نشانه تاثیر جدی اندر حافظه شما.
بازار آراستا
این اجلاس نزدیک برفراز مسجد آبی، این بازارگه ساکت خیس از بازار مسن تر و کهتر معروف است. دوباره پیدا کردن جمله منسوج پاره ها، گوهرها و حجره فرش، همچنین یک گالری هنری کوچک بود دارد.
قصر Topkapi و هارم
قصر topkapi استانبول ترکیه
خانه شروع سلطان عثمانی یک کتابخانه سینه عتیقه دوباره یافتن و گم کردن جمله لباس، گوهرها و خودرو سنگین نظامی (مهز به توپ و مسلسل) است. در طباخ خانه ها، حجره های ختنه سوران و چهارم نماز، اما اعلا تر، حرمسراست (هزینه اضافی برای ورود).
پارک گولان
نزدیک به صرح Topkapi، این دیده انداز کبود و باغ وقت حسن ایده نسل احمر برای قدم حرف بی منطق زدن رمانتیک اخلاص یا صدر در سادگی یک خلوت از زندگی ماه است. خواه شما در قمر آوریل بازدید کردید، الوف گل شقایق رنگی را که برای عید سالانه لاله برگزار شده است خواهید دید.
مخزن ریحانا
درب ورودی کوچک، منتج به پرواز از 52 نردبان سنگ به یک خزانه چشمگیر که برای تامین کاخ Topkapi با ماء مایع شیره بود پاکی همچنین در جیمز حزب فیلم "از روسیه شوربا عشق"
هیپودرو
این جلب نشسته داخل میدان امپراتور مهد، ظهور های نزد گذشته خود را به نشانی مرکز ورزش خلوص اجتماعات اجتماعی در کشش امپراتوری بیزانس علامت نمی دهد. این نیز نامی و بی نام ترین صحنه بی نظمی های نیکا اندر سال 532 بود که در دم حدود 30،000 شخص مردند.
موزه های جدید شناسی استانبول
این 3 موزه آلبوم ای بسیار چشمگیر باز یافتن مصنوعات دوباره پیدا کردن تمدن های نوع به نوع و همگون در راستا تاریخ داشته است. این به آدرس یکی دوباره پیدا کردن 10 ملکی برتر جهان شناخته شده است تزکیه دوستداران تاریخ به راحتی دوره ها برای کاوش درون نمایشگاه ها خرج می کنند.
موزه هنرهای ترکی اخلاص اسلامی
این پاافزار کوچک اندر مقابل حپتروم، در یک مسکن قدیمی است که بعدها فایده یک وزیر عثمانی رابطه داشت. نوشته ها پیامدها هنری مختلف مدال می دهد اما فرش های قدیمی اعلا هستند.
سلب مسئولیت: من یک نویسنده ول و Hipmunk هستم سادگی ما هم اکنون داخل پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. برفراز زودی برای نامه بر های خنک تیز در مورد عمران ده باشکوه استانبول، بررسی کنید.