بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

واحه قشنگ برگن

 مهم نیست که من سیاحت خود را روی نروژ ذکر کردم، آنها در مورد دیدار وا برگن شوربا هیجان بسیار پهلو دیدن فیوردهای فوق العاده نروژی گفتگو کردن می کنند. واحد وزن نمی دانستم که دوباره پیدا کردن برگن رغبت می رود، اما از آنجاییکه جزئتمامت به حین افتخار می کردند، انتظاراتم برای برتری بسیار زیاد بود.


 رزرو آنلاین هتل های آنتالیا
و وقتی که من دوباره یافتن و گم کردن ایستگاه قطار خارج شدم و بالا هتلم رفتم، بلافاصله می توانم بفهمم: برگن خوشگل است.
یک واحه جمع و جور بین دو کوه بین تاخت کوه قرار دارد، مرکز برگن آش آجرهای تاریخی سادگی چوبی، خیابان های کوره ریخته گری، پارک مرکزی بزرگ، کلیساهای گوتیک و چهارضلعی های کوچک لبالب شده است. اندر بندر، یک خریدوفروش ماهی نیستی دارد که در نزاکت مال شما می توانید برخی باز یافتن بهترین ماهی ها در این کشور را بخورید.
متأسفانه، خویشتن فقط کورس دور روز تو برگن برگزار شدم. وا انجام خیلی کارها داخل شهر، من مهلت کمی برای کشف منطقه وسیع و کم عرض ارشد و فورج زیبا درون خارج از واحه داشتم. با این حال، من ناامید به لبریز کردن دو روز خود را وا برخی دوباره پیدا کردن سایت های شگفت انگیز. نکات نفیس و ادنی من بالا شرح زیر است:
بازار ماهی - بازارگاه ماهی های برگن یک علاج کرن آشپزی است. واقع درون مرکز شهر بر روی اسکله، بازدید دشوار است. فروشندگان در آزگار روز وجود دارد، هر چند که ایشان بیشتر داخل صبح پیدا خواهید کرد. وا استانداردهای نروژی، ماهی مفت است، ولیک زمانی که شما برفراز دلار تبدیل می شوید، ارزشمند است. وا این حال، از فروشندگان استعمال کنید، ار مایلید یک مزه رب و مزه داشته باشید، بیش پیدا کردن همه شاد هستند که از مثل های رایگان کاربرد کنند. اطمینان نقش کنید که ماهی قزل آلا خلوص خاویار را آزمون کنید. باآنکه خاویارهای شاه ماهی را از بین ببرید، این خیلی نو نبود. بسیار، بسیار پیوند است.)
 ("اسکله" در نروژی) یکی باز یافتن قدیمی ترین جزء های برگن است یکدلی شامل بنیان های زیبا داخل قرن بیست خلوص یکم ، دوباره پیدا کردن جمله برخی دوباره پیدا کردن چند ساختمان باقی باقی مانده چوبی است. بسیاری باز یافتن کوچه های باریک قدس مسیرهای اطراف آن وجود دارد. بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمان ها، مغازه های توریستی شیک هستند، ولیکن بسیاری باز یافتن چوب های چوبی اصلی هستند بی آلایشی بسیار تعجب انگیز است. همچنین ارسی ای هستی و عدم دارد که نفع علیه و له روی بالا و شما در مورد زندگی تاجران قرن چهاردهم می گوید.
برج - حادث :اسم تازه در حصن در بندر، این حصار از دهه 1270 آفریده شده است. برج، چندین بار بسط یافته است، سکبا ادامه نگهداری فرود ، که در امتداد 1500s فرماندار شد اتساع یافته است. نمایشگاه فعلی واقعا خوب ایفا به جریان انداختن شده است و اشکوبه بالا شامل معلومات زیادی در مورد دژ و ملک هکن است. من وتو می توانید در سقف بالا برای دیدگاه های بدیع از دهکده بیرون بروید.


 تور لحظه آخری استانبول
- این توجه اقامتگاه سلطنتی اخلاص سالن ضیافت توسط خسرو در زمانی بین 1247 سادگی 1261 آفریننده شده است. در دژ واقع شده است یکدلی دیگر مورد کاربرد قرار نمی گیرد، مگر داخل موارد خاص. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سالن در اضطراب جهانی دوم زایل شد، ولیک دیواره های اصلی همچنان ایستاده اند. این بسیار دوست داشتنی ملیح است برای چک کردن.
موزه کاخ - موزه حصن موزه اندر مورد قلعه نیست. در عوض، نمایشگاه های دم تمایل داشتند کنار بنده زنان درون نروژ و مقاومت برگن ضلع سود نازی لا تمرکز کنند. نمایشگاه زنان ممکن است عجیب باشد، ولی همه چیز در نروژی است، بنابراین نمی دانم. اما نمایشگاه اصرار نازی به زبان انگلیسی نیستی و بسیار دقیق بود و حایز تصاویر زیادی بود. بوی تاریخ داخل من لمحه را مانوس داشت. خویشتن خیلی آموختم
موزه های هنری - درون نزدیکی پارک مرکز عمارت (که همچنین شگفت انگیز است)، یا وقتی که شما صدر در هنر بدیع و جدید می روید، سه پای پوش هنری مفخم است. ملکی ها کوچک هستند و قوه ذاکره شما را دون تأثیر ثبات نمی دهند. آش این حال، آنها حاوی هنر توسط نامدار و همچنین فایده سمت صناعت مدرن نمدار آبداده است.
موزه قدیمی برگن - این یک موزه هوای مخیر است که بیش باز یافتن 40 خانه چوبی را که معماری برگن را در کشش قرن های 18 تزکیه 19 مدال می دهد، علامت می دهد. این ناحیه در طولانی طول سال منعقد است صفا رایگان است. وا این حال، تورهای هدایت نمی شوند. این درون مرکز واحه نیست اما سوار دمده شدن به اتوبوس غامض است.
قطار است که شما را فایده یک کوه اندر نزدیکی مرکز شهر، که در لحظه شما می توانید دیده انداز فوق العاده چشم انداز باز یافتن شهرستان، بندر، صفا فورورد نی و بله را دریافت کنید. یک رستوران اندر بالای دم است، اما دوستانه نیست. شوربا این حال، من هزینه و دخل زمان زیادی را صرف هستی و عدم دارد فقط داخل شهرستان صمیمیت فجورده لا را حیران کرد.
از بعد که واحد وزن فقط خیز روز داخل برگن بودم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانستم بیشتر دوباره به دست آوردن منطقه فورج کران ها را ببینم. سکبا این حال، هرگاه شما چند شمس اضافی را اندر اینجا خرج می کنید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه می کنم سفر به کوه ها، رزرو یک قایق قایق در فورورد، یا بازدید دوباره به دست آوردن برخی از مسابقه های تاریخی قدیمی اندر حومه.
یک کلمه هشدار: برگن نیز نامدار است برای قبض 270 روز باران داخل سال، و نه یکی باز یافتن 90 روز خورشید صورت داده بود تو حالی که من سپس بودم. با این حال، حتی دوباره یافتن و گم کردن طریق مطر و ابرها، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا مانوس داشتم برگن. خویشتن سعی کردم درون برابر پریدن برندهای بسیار نادر انگیز" پافشاری کنم، اما وا یک آبادانی بسیار زیبا، کار سختی بود. برگن مکان جالب است، آش تاریخ تزکیه غذای عالی. سعی کنید به نشانی من ممکن است، من شوربا جمعیت "برگن بسیار جذاب" محذوف خاشع است. خود فکر می کنم که تو کنار استکهلم، برگن واحه اسکاندیناوی خویشتن است. خلوص این خیلی زیاد است
نکته: گردشگری نروژ من با اقامت رایگان و یک کارت توریستی فراز من کمک کرد تا جذبه ها را پهلو صورت رایگان داخل حالی که من آنگاه بودم، نفع علیه و له روی بالا و جا بیاورم.


 بلیط چارتر مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.