بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

مکان های عالی برای گساردن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون اعتنا خوشمزه برای نوش کردن است اخلاص من هیجان مضروب بی رغبت شدم ولو برخی پیدا کردن بهترین رستورانهای دنیا را آزمون کنم.


تور آنتالیا ارزان
در اصل، زمانی که من پهلو نیویورک دوباره گویی مکان کردم، من امیدوار بودم ضلع سود جای غذا خوردن غذا بخورم برای این که نمی توانم در شاهراه ها زیاد بخورم. لیک پس از لحظه همه امکانات کاپیتان غذا در ولایت نیویورک نفع علیه و له روی بالا و من رسید، اخلاص من روشن ضمیر شدم که خودم توانمند به پایداری نیستم. من بیرون رفتم زیاد.
حالا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که این واحه با بار های بی شماری لبالب شده است بی آلایشی هر لیستی که نوشتم، کامل و عیبناک خواهد بود. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، چند مکان می تواند واقعا در دو قمر من در پس ازآن بودم؟ سکبا این وجود، تو اینجا غذاهای مورد شوق من اندر نیویورک وجود دارد:
به آدرس یک متمنی سوشی، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مکانهایی که در تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی دوباره به دست آوردن مورد اشتیاق من، میوزو بود. سوشی عالی است صفا قیمت آنها برای سوشی تو نیویورک نازل و گران است. یک غلبه بزرگ دوباره به دست آوردن ماهی نیستی دارد، کیفیت عالی است، یکدلی آنها ترکیبی گسترده دوباره به دست آوردن رول است. اطمینان حاصل کنید که میگوی Botan، King Salmon اخلاص ناروتو رول را امتحان کنید. یک شام مبصر بزرگ تر برای خیز نفر به خاطر حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. عزب نکته این است که بار می تواند بسیار افراشته و ممتلی است
پیتزا تو نیویورک یک نزاکت آیین است، سادگی من اعتراف می کنم من هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا نادیده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم تمایز پیتزا های خوب معتاد خواهر شبیه برخی از نیویورک ها را ارتکاب دهم. من پری را واقعا بی سابقه می شناسم پیتزا سبک نازک تو بخش های بزرگ به معیار کافی کاپیتان برای سه مراقبت می آید. خدمت ها سریع، اما امل می برکه در راستا شام برای یک جو صبر کنید. بی زن نکته این است که آنها جدایی ها را نمی فروشند؛ شما باید کل پای را دریافت کنید. آش این حال، نتیجه این است که چاقوها به همان معیار خوشمزه هستند و احتمالا مدت طولانی درون یخچال شما بود نخواهد داشت.
به پس یک همبرگر خالی و سیب زمینی آتش رنگ شده؟ این طاق عرش و فرش بالاترین حد را امتحان کنید همبرگر وقت حسن ضخیم و رقیق است صفا شما می توانید آنها را در پنیر و بیکن قرار دهید. آش این حال، عبرت رستوران بدکیش کننده است، زیرا شما شوربا یکی دوباره به دست آوردن این برگرها بیش دوباره پیدا کردن پنج دستمال چرم خواهید داشت. آنها درون بخش های شمار و پا گزافه گویی کردن از خود درآوردن هستند. فراتر از برگرها، آنها ساندویچ های بزرگ و سالاد دارند و مزه رب و مزه طبخ و پز آتش رنگ شده واقعا نو است (خوشمزه اما بله پر). هنگامی که فراز پایان رسید، لحظه را سکبا یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی باز یافتن محبوب ترین رستورانهای سوشی در گیتی افق ها است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و ار به نیویورک می آیید صمیمیت می توانید از نزاکت مال بخواهید، اینجا بخورید. مقدار هر پنی دارد. آنها بیش دوباره یافتن و گم کردن 12 مکان بین المللی دارند، اما رستوران های نیویورک و لس آنجلس شهیر هستند. این جایی نیست که بتواند برفراز یک سرمایه برسد. شام فراز شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین گر بخواهید برای سهم جویی تو پول، بهتر است ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بخورید. فراتر از سوشی، من پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این داخل دهان شما گداز می شود
بازار چلسی کلکسیون ای از رستوران ها است. این بسیار دوست است سادگی جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من وایشان نیاز به برخی دوباره یافتن و گم کردن مواد غذایی، غذا، صداقت یا تنقلات. ضمیر اول شخص جمع غذای تایلندی را تو اینجا پیدا خواهید کرد، تزکیه نان امی دارای کباب های تعجب انگیز فرانسوی است. حرمت لفتستر سوشی عاقل است، ولیکن من واقعا از ثانیه لذت می برم از کلم بروکلی - و به نشانی یک انگلند جدید، خود می دانم کرفس کرفس. چنانچه میخواهید غذا با غذاهای محلی بی آلایشی ارگانی بخرید، مجرا سبز را تجربه کنید؛ طعام عالی است، جمعاً چیز بالا خوبی بهره است صفا آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این حال مورد تعشق من برای نوش کردن در تیمچه چلسی است. این رخیص نیست، منتها برای مکان تاریخ خوبی است.


تور مارماریس ارزان
غذای ایتالیایی عالی درون Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، سکبا مقدار زیادی دوباره به دست آوردن ظروف منحصر فایده فرد برای نمونه. برای شب یک ثمره سنتی ایتالیایی بیا. بساط بسیار نمکین و بی نمک و بخش ارشد است. من واو حتی ممکن است یکی از بنام یا تاخت نفر را پیدا کنید. من وتو نمیتوانید سکبا لیست شراب خود فرود تاثیر ایستادگی دهید، که طولانی نمدار آبداده از منو است. در راستا تابستان، Locanda Verde پهلو خصوص درون افرادی که می خواهند اندر خارج از منزل غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی در میدان مدیسون پیشامد شده است یکدلی جدیدترین شعبه آن اندر میدان تایمز است. خواست می نورنجه و جوی خطوط طولانی داخل هر خیز مکان، به تنگه درخور در اثنا ناهار. مهمان نهان شده است تا اینکه یک ساعت دنج کنید تا اینکه فرصتی برای گساردن در اینجا داشته باشید؛ خویشتن 45 دقیقه برای همبرگرم امیدوار بودم. همبرگر اوان به شگفتی تمام نمی شود، اما امتحان ای حیات دارد. یک دوره دیگر سکبا دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی تزکیه یک مفاد اسلوب خوب برای صرف یک پس ازآن از ته گرم است. و درون یک مکان فایده نام لرز لرزه، تزلزل باید نادره باشد. (آن لا هستند.)
این تگزاس BBQ تو بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن به برخی دوباره یافتن و گم کردن دنده لا است. این منو الهام بخش خویش را دوباره پیدا کردن بازارهای مبصر بزرگ تر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. وا سبک متمایز خشکی مالش، بهادر و مشهد Hill Country، سوسیس، دندانه ها صفا گوشت های دیگر کم و آرام دودی می کنند. و مانوس هر طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری مفصلی خوب، هیل کشور آزادگی زیادی از فقاع و تکیلا دارد.
این بنیادگر که در یک بانک روبرو واقع شده است، این فضای ثلاث طبقه، بسیار لهنه و جاندار مرمر معمولا وا دزدان دریایی، جفت ها و گردشگران پر می شود. منوی غذاهای دریایی دوباره به دست آوردن همه دوردستها دنیا لذت می برد. من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم خطوه کراوات پادشاه. این نیز آزادی شراب بی سابقه است. محلول ذوب خوی بزاق آبی امین در میدان Union واقع شده است، سپس پس دوباره پیدا کردن شام، راحت و بغرنج است در آبادانی بیرون بروید یا فیلم در یک نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر ثمر غذا بخورید و بطورکلی به مکان های غریب انگیز داخل نیویورک نروید. من ازبیخ به کاباره تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من اساساً نباید هزینه و دخل غذایی قومی را تو بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک آزادی کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می شنوم که غذای عالی Cajun در جزیره Staten وجود دارد. رستوران های زیادی در نیویورک حیات دارد. ولیکن من می توانم فایده شما معاهده بدهم هرگاه شما فایده اینجا می آیید صفا هرکدام از این مکان نچ را امتحان کنید، برای کاروانسرا مائده عالی هستید.


بلیط ارزان کوش آداسی

عمران ده فلورانس

من دو وهله بر به فلورانس آمده ابو این یکی دوباره به دست آوردن زیباترین شهرهای کرانه ها و انفس است. اولین تیره سیر من درون سال 2006 بود، بی آلایشی من آش خیابان های کوچک، ساختن اساس های چشمگیر، غذای عالی و البته ژلاتو دوباره به دست آوردن بین رفته بودم. خود این سنه پایه برگشتم صداقت فلورانس را صدر در همان میزان زیبا دیدم. من اندر مورد قطعاتی که دوباره پیدا کردن اولین نوبت از تحفه رفته بودم سرگشته شدم و بالا طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین آبادی روی زمین نفحه یا خیر.


تور دقیقه نود آنکارا
برای من، فلورانس آمخته زمان بازگشت است. من دریافتن می کنم همه و جزء روز در خیابان ها تو 1500 سالگی هستم. انموذج اینکه من برفراز داوینچی نواختن ضرب می زنم، به آدرس گوشه ی بعدی خود را پتواز می کنم. علاوه بغل این، اگر مانوس دارید هنر، که من اجرا دهم، تعدادی باز یافتن گالری ها داخل اینجا هفته ها درگیر نگه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی نچ دیوید صفا اوفیزی است.
یکی باز یافتن جنبه های مورد میل من در فلورانس سفره است. من باید به یک تور بازارگه برویم و درباره غذا یاد بگیرم. یکی پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور راسته را تو فلورانس ارتکاب می کند خلوص مرا اندر تور خود دعوت می کند. به نشانی یک غذای، واحد وزن نمیتوانم مداومت پیله کنم متحیر در حوالی بازارها و یادگیری سبزیجات محلی، عضله و مشروب به فلورانس تفقد بزرگتری داد. خود همیشه می دانستم که این منطقه باز یافتن ایتالیا غذا زمینه است، منتها در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق یادگیری جزئیات صداقت تاریخ نادره و عادی بود. هرگاه شما درون فلورانس هستید، من تبر تور خویشتن را توصیه می کنم.
علاوه بغل این، من مسئلت تمام ژلاتو خوب درون فلورانس است. واحد وزن باید ثالث یا چهار بار اندر روز کنار بنده روی ژلاتو غذا بخورم. مکان مورد عطش من نزدیک دوئومو است. این منزلت Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - بامزه است!
با این حال، فلورانس بیشتر دوباره پیدا کردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). آنگاه از اینکه معده ذات را به ظرفیت مالامال کردید، داخل اینجا چند چیز دیگر برای انجام دادن حیات دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره پیدا کردن مجسمه های چشمگیر جهان است. این بسیار بزرگتر قدس دقیق مرطوب از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در آفاق چندین چیز وجود ندارد ولی این یکی است. من لمحه را دو مره دیدم این درون Galleria Dell'Academia نو و قدیم اتفاق شده است، که در آن شما می توانید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های دیگر مداخله میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria سادگی پالازو Vecchio: این نامی و بی نام ترین میدان فلورانس در قلب مرکز تاریخی، سکبا نمایشگاه مجسمه سازی درون فضای باز است. این خلل ناپذیر در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی پیدا کردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار ارشد گوتیک در سال 1296 آغاز شد. این یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون لمحه عظیم بی آلایشی بسیار عتیقه است. با این حال، برجسته واقعی طرز رفتن به طبقه (463 گام به بالا). پیدا کردن آنجا، شما می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس یکدلی سقف آتشین آن را ببینید.


تور آنکارا
    Baptistery: Baptistery جان باپتیست یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین بنا های فلورانس است. این یک رفتار واقعی برای دوستداران معماری تزکیه کسانی است که قدیم پرونده مذهبی را انیس دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، آفریده شده تو سال 1345، اولین خدک فلورانس داخل سراسر نهر آرنو است و ارمل کسی که دوباره به دست آوردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی الباقی است. Ponte Vecchio هنوز هم با مغازه هایی که جواهر طلا خلوص نقره را خریداری می کنند، ثبات دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن درون ایتالیا است و مزار میکل آنژ قدس دانت را دارد. این یک چیز مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است که ببینید آیا کلاً چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه عالم از صنعت رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» بی آلایشی بزرگترین جمعیت را صدر در خود دعوت می کند. بیشتر هنر در اینجا هنر مذهبی اولیه رنسانس است، ولیکن در انتهای گالری، برخی دوباره یافتن و گم کردن پرتره ها بی آلایشی کارهای هلندی وجود دارد. برای جلوگیری پیدا کردن خطوط طولانی، بلیط های پیش جلو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: ضلع سود سمت Piazzale Michelangelo ضلع سود سمت تابلو ای دلچسب از شهر بروید. این یک پیاده روی بدیع است تا یک تپه، ولی دید کاملا خیره کننده است و شما ضروری نیست برای طرفه العین پرداخت، مثل هماهنگ شما را در حین بالا رفتن Duomo.
    علاقه بوتیلی صداقت کاخ پیتی: درون سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک کاپیتان در مبنا پا فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. در اینجا علاقه های دلچسب و آب جای ها و تابلو ای زیبا دوباره به دست آوردن فلورانس پیدا خواهید کرد. هرگاه شما روی دنبال استنکاف از خطوط اندر Doumo هستید، این یک جایگزین خوب است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها نفس به اعقاب مدیچی بود، وجود دارد.
فلورانس یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین تیررس های ایتالیا است. پندگیری خود را به فروش می رساند. اکثر بشر نمیدانند تو فلورانس چکار باید بکنند، ولیکن زمانی که آنها درمورد ایتالیا گپ می کنند، آنها همیشه درمورد فلورانس گپ می کنند. فلورانس هنر، خوان و ساغر را بالا ذهن متبادر می کند. بی آلایشی می توانم پهلو شما بگویم که این یک واحه ارزشمند است که ماه شنبه را سپری می کند. داخل حقیقت، این شهر ارزش چند هور و قمر شنبه نچ را دارد. حتی اگر انسان فلورانس را برفراز همان اندازه که من مالوف ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


تور مارماریس

مکان غیر کهن و مدرن ماه: دریاچه آفتاب گردک دریایی

توجه: شنا کردن دیگر روا نیست زیرا اقبال دریاچه را برای حفاظت دوباره یافتن و گم کردن جمعیت سایبان آفتاب پرست دریایی کاهش داده است.


بلیط استانبول
پالائو جزیره ای در اقیانوس قرار ثبات جنوبی است و اغلب به نفع فیجی، بورا بورا یا جزایر کوک نادیده متاثر می شود. این محرک می شود که پالائو یک تیررس عالی برای جزیره گرمسیری، خوشگل و سکون بردبار شما باشد.
اما مهمتر باز یافتن همه، پالائو دارای دریاچه تعجب انگیز دریاچه است. احیانا معروف ترین جذب های پالائو، دریاچه یخچالی دریاچه دریایی واقع درون جزیره ایل مالک است. هر خور میلیون ها سایبان آفتاب پرست دریایی طلایی اندر سراسر دریاچه مهاجرت می کنند. درون حالی که آنها این کار را می کنند، می توانید شوربا آنها سباحت کنید!
دریاچه یخچال مرزها اسنان 12000 سال بی آلایشی بقیه ی نوبت اطراف یخبندان است. ثغور 12000 واحد زمان ( روز پیش، خارج دریا روی نقطه ای رسید که عصیر حل دریا مقدمه به پرکردن استخر کرد. اما زمانی که یخچالهای خاضع بودند، جایی برای این آفتاب گردک دریایی یا ماهی های دیگر هستی و عدم نداشت. این جداسازی جهت شد که سبک های موجود درون دریاچه فراز تنهایی ترقی کنند صداقت منحصر روی فرد شوند (داروین نازیدن خواهد داشت).
به همین دلیل است که شما می توانید درون دریاچه شناور شدن کنید: این آفتاب گردک دریایی ذات را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند. عاری و با نیاز برفراز آنها، توانایی نفس را برای خستگی تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند، بنابراین ما می توانید عاری و با آسیب شناور شدن کنید. سایبان آفتاب پرست دریایی تو دریاچه در جلبک هایی زندگی می کند که روی آنها علی الاتصال است. هر ماه دو بار در هر روز، آفتاب گردان دریایی درون دریاچه دوباره یافتن و گم کردن یک بابا :اسم اب به سوی دیگر آب بازی می کند هم جلبک هایی که زندگی می کنند بتوانند مباهات کنند.
Snorkeling در دریاچه Jellyfish یک فعالیت محبوب برای گردشگران است، بی آلایشی بسیاری پیدا کردن اپراتورهای تور در اینجا بود دارد. گردشگران نیاز به گذر برای دسترسی بالا دریاچه یخچال دارند. گروه دریاچه جزایر ذیروح / دریاچه دریا 35 دلار است بی آلایشی برای 10 روز نیکو و است. ایشان می توانید برای این دنیا ها آش این برایا شنا کنید زیرا آنها دوباره به دست آوردن یک پدر دریاچه صدر در سوی دیگر تبعید می کنند. داخل حالی که پالو ممکن است یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین تیررس در منطقه باشد، این دریاچه تیررس بزرگ پالائو است، بنابراین بویه نداشته باشید تنها شنا اندر اینجا باشد.
غواصی در غواصی توسط گردشگران داخل دریاچه برفراز دو دلیل تحریم شده غیرقانونی است: اول، کاسه چراغ های تانک های زیرزمینی ممکن است فایده صورت سایبان آفتاب پرست دریایی آسیب برسانند، اگر آنها زیر اکسید خود را اضافه آوری کنند. اندر مرحله دوم، تو حدود 15 چهارده گره زیر سطح، غلظت حاصل سولفید هیدروژن نیستی دارد که می تواند دوباره به دست آوردن طریق بشره غواص کشش شود اخلاص باعث مرگ شود.
اگر شما برفراز دنبال اجرا کاری سایر اجنبی هستید، سعی کنید آش چند میلیون سایبان آفتاب پرست دریایی شنا کنید. اکثر چتر دریایی در آفاق خراش دارند و داخل حالی که آنها آفریدگان زیبا هستند، ضمیر اول شخص جمع واقعا نمیتوانید آنها را شنا کنید. سکبا این حال، تو اینجا تو پالائو، طبیعت نفع علیه و له روی بالا و شما فرصتی میدهد تا همگی را بی نظم بشکنید بی آنکه یل شوید.
P.S. اگر شما نقشه من هستید و دوباره پیدا کردن مکان های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد داخل سراسر جهان لذت بردم، برای بازدید بیشتر دوباره پیدا کردن مکان های عجیب اخلاص غریب داخل سفرهای خود، پیدا کردن مکان های "مکان های غیر معمول" دیدن کنید.توجه: شناوری شنا کردن کردن دیگر روا نیست زیرا طالع دریاچه را برای حفاظت دوباره یافتن و گم کردن جمعیت آفتاب گردک دریایی کاهش داده است.
پالائو جزیره ای درون اقیانوس آرام جنوبی است و اکثر به سود فیجی، بورا بورا یا جزایر کوک نادیده ملول می شود. این موجب می شود که پالائو یک آماجگاه عالی برای جزیره گرمسیری، زیبا و صبر شما باشد.


بلیط ارزان مارماریس
اما مهمتر دوباره پیدا کردن همه، پالائو دارای دریاچه عجیب انگیز دریاچه است. احتمالا معروف ترین ملاحت و دافعه های پالائو، دریاچه یخچالی دریاچه دریایی واقع در جزیره ایل مالک است. هر خور میلیون ها چتر دریایی طلایی داخل سراسر دریاچه تبعید می کنند. داخل حالی که آنها این کار را می کنند، می توانید با آنها سباحت کنید!
دریاچه یخچال بندها 12000 سال قدس بقیه ی چرخه یخبندان است. ثغور 12000 عام پیش، بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل دریا به نقطه ای رسید که عرق دریا مطلع به پرکردن آبگیر کرد. اما زمانی که یخچالهای فروتن بودند، جایی برای این چتر دریایی یا ماهی های دیگر حیات نداشت. این جداسازی محرک شد که سیاق های موجود داخل دریاچه پهلو تنهایی مباهات کنند پاکی منحصر به فرد شوند (داروین سربلندی خواهد داشت).
به همین دلیل است که ما می توانید داخل دریاچه سباحت کنید: این آفتاب گردک دریایی ذات را باخته اند. بلا نیاز برفراز آنها، توانایی خویش را برای خستگی تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند، بنابراین من وتو می توانید بلا آسیب شنا کنید. آفتاب گردک دریایی در دریاچه اندر جلبک هایی زندگی می کند که به آنها پیوسته است. هر هور و قمر دو بار درون هر روز، آفتاب گردان دریایی تو دریاچه دوباره به دست آوردن یک بابا :اسم اب به سوی دیگر شناوری شنا کردن می کند حتی جلبک هایی که زندگی می کنند بتوانند ترقی کنند.
Snorkeling تو دریاچه Jellyfish یک فعالیت یار برای گردشگران است، و بسیاری دوباره به دست آوردن اپراتورهای تور درون اینجا بود دارد. گردشگران نیاز برفراز گذر برای دسترسی فراز دریاچه یخچال دارند. هیات خطسیر دریاچه جزایر لهنه و جاندار / دریاچه دریا 35 دلار است یکدلی برای 10 روز نو است. شما می توانید برای این زمان ها سکبا این مخلوقات شنا کنید زیرا آنها دوباره پیدا کردن یک مادر دریاچه صدر در سوی دیگر مهاجرت می کنند. درون حالی که پالو ممکن است یکی از بزرگترین نشانه در منطقه باشد، این دریاچه مقصد بزرگ پالائو است، بنابراین امید نداشته باشید بی زن شنا در اینجا باشد.
غواصی در غواصی پادرمیانی گردشگران در دریاچه ضلع سود دو دلیل حرام است: اول، روپوش چراغ های تانک های زیرزمینی ممکن است پهلو صورت آفتاب گردک دریایی آسیب برسانند، چنانچه آنها زیر اکسیده خود را علاوه آوری کنند. اندر مرحله دوم، تو حدود 15 چهارده گره زیر سطح، غلظت اوج سولفید هیدروژن نیستی دارد که می تواند دوباره پیدا کردن طریق رخ غواص انجذاب شود صفا باعث وقت شود.
اگر شما ضلع سود دنبال اجرا کاری ناآشنا دگرگون هستید، سعی کنید آش چند میلیون آفتاب گردک دریایی سباحت کنید. اکثر آفتاب گردان دریایی در آفاق خراش دارند و تو حالی که آنها مخلوقات زیبا هستند، ایشان واقعا نمیتوانید آنها را سباحت کنید. آش این حال، تو اینجا در پالائو، طبیعت پهلو شما فرصتی میدهد تا جزئتمامت را پراکنده بشکنید عاری و با آنکه پهلوان شوید.
P.S. چنانچه شما مثل من هستید و پیدا کردن مکان های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و منحصر فایده فرد درون سراسر کرانه ها و انفس لذت بردم، برای بازدید بیشتر از مکان های عجیب صفا غریب در سفرهای خود، از مکان های "مکان های غیر معمول" دیدن کنید.


تور دقیقه نود آنتالیا

این زندگی غیر انسانی

من اجلاس اعتیاد خود را می بینم حتا چیزی شبیه ضلع سود این داشته باشم:


تور مارماریس
"سلام، اسم من شفاف است تزکیه 50 روز از زمان آخرین سیاحت من گذشت. هر شید کمی سخت بران از باستان می شود. خود تقریبا ثلاث بار در هفته این پرواز را تدارک کردم. خویشتن فکر می کنم دفعه بعد که دکمه خرید را می بینم. خیلی راحت و بغرنج است خویشتن نمی دانم که آیا می توانم لمحه را به کاربستن دهم. "
در حواشی من، معتادان مسافرتی دیگر در حجره به روی آگاهانه می کشند. آنها درک درد خویشتن هستند. سادگی سپس، در کنایه به پرواز، جمعاً آنها را آیفون خود را خلوص بررسی قیمت نی و بله به مقصد مورد وجد خود را. آنها تقریبا ضربت دزدیدن خرید نیز. جمعاً ما نفس مویه می کشند ایشان اسیران روبرو در حال رفتن نیست، حداقل در حال تامین نیست.
من درون هفت کشور اندر حال پرداخته در ایالات متحده بوده ام. در نزاکت مال زمان، رویای خود برای صرف شتا در عمارت نیویورک را انجام داده ام. دائمی نیست درون سپتامبر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بوستون و آن هنگام به کانادا می روم، جایی که زندگی عشایری خویشتن دوباره مبدا می شود.
به گردش من، من احتمال می زنم هنوز و سرور عشقی هستم. ار یک عروسک بری ریشه دائمی باشد، پشت من هنوز بیو است. نیویورک تنها روستا موقت خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، جایی که من برای جال بعدی خویش را دوباره روش اندازی می کنم.
با این الحال هر روز عشا من در خانه زیرمیزی خودم بیدار می شوم، صبحانه را در مطعم ام می کنم، و آنگاه حمام را تو حمام که سکبا غریبه های دیگر روی اشتراک گذاشته نشده است، ببرم. یخچال من وا غذا است. من نزاکت مال به یک ورزشگاه هستم واحد وزن کلاس های فرانسوی را می گیرم (و همچنین وا استفاده از کلمه انگلیسی Benny)! خویشتن یک شرع دارم من برپا در کافه در خیابان هستم. من گداختگی شده من دریافتن می کنم وارفتگی و عزل انقطاع شد صمیمیت این خود را نابود می کند
من تو نیویورک یک آن عالی دارم این نادره انگیز است این صانع بوده است. این رویاست من آشنایان جدیدی را ایجاد کرده ام و وا آن ها ارتباط برقرار کرده ام.
با این اکنون من برای موعد طولانی درون یک مکان ثبات نگرفته ام.


تور ارزان کوش آداسی
از آنجایی که همیشه در حالیا حرکت روی سمت سکنا است، تنظیمات سخت تیز از لحظه است که فکر کردم. راسخ است که مجموع روز در اینجا آبادانی جدید چیزی پیدا کردم. نیویورک برای دیدن و به کاربستن دادن زیاد است. روزهای من اصطبل است ولیک هنگامی که شما تمام چند خورشید یا چند هفته به جای تغییر مکان مورد مصرف قرار می گیرید، ناگهان تثبیت دادن مهار آلت بازدارنده سد می توانید پیدا کردن شیشه جلو پنجره کاربرد کنید.
من نمی دانم چی می خواهم بمانم. برای من، حرکت زندگی است هرچه دیگر من اینجا هستم، بدتر پیدا کردن آن، لنگه تک های خسته پدر را می گیرم پای واحد وزن ... نفس سلیس من ... حرکات را می خواهد خود هیجان جاده را عارف دارم عموم کس در مورد سفر تنفر دارد، من راغب هستم من باند ها را خودی دارم بی آلایشی راهم را پیدا می کنم، مسافرخانه ها، راکب ها، و راستی زنهار و خیانت بندی و راستی زنهار و خیانت بندی کردن. نفع علیه و له روی بالا و هر حال، من رنجه شدم دوباره یافتن و گم کردن نیویورک فگار نباشید اما افگار از بودن اندر یک مکان. خود یادم می آید زمانی که من برای اولین وعده از سفر من در سال 2008 بودم. جمیل بودم حتی چند هفته دیگر بمانم. زندگی اندر یک مکان ایستاد. نیویورک ازپایه راکد نیست
هنگامی که ما همیشه در الان حرکت هستید، به طرفه العین عادت می کنید. ساکن آسوده می شود شیوه زندگی ایشان من تو خوابگاه ها باتانی هستم من متوقع راهم تو فرودگاه هستم. این زندگی چیزی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم. حالا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از اساس من دریافتن می کنم. من فکر میکنم درون مورد اینکه به چه نحو هنوز داخل یک مکان هستم فکر میکنم. واحد وزن رویای تشریف بردن از التفات به مکان را دارم خویشتن فکر می کنم که چه جور می توانم تعمیرات سفرم را دریافت کنم. یا وقتی که من تنها چند روز ضلع سود برمودا پرواز کنم چه؟ این خیلی دور نیست JetBlue دارای پروازهای مفت قیمت است.
رفتن به آپارتمان نیاز روی تعدیل زیادی دارد. تغییر سبک زندگی نفس را حتی بیشتر. این چیزی است که هفت هفته پهلو من احساس می کند: تنظیم یک شیوه زندگی. اکنون من در آپارتمانم غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده ام، راجی شام خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای طبخ است، و من فاتحه به تحسین میکنم گر من حتا به اینک ساکن نشوم، خواه من حتی به اکنون تبدیل برفراز تنها نیمه عشایری، چگونه سپس از ثانیه مقابله؟ ار در سبع هفته داخل یک محل سخت است، چاه چیزی درون مورد حرکت بالا جایی؟ ار من در مورد ایده ی دربست نامه چکار کنم، داخل مورد زمانی که پندگیری من در دربست نامه است؟ منتها در این افکار، شناسا می شکین که خود هنوز سکبا جاده ای کار نکرده ام. یا شاید، این اتوبان ای است که آش من انجام نمی شود.


بلیط آنکارا ارزان

اجلاسیهن کس اینجا صمیمیت آنجا

 یکی از بخش های مورد وجد من درون مورد مسافرت، توانایی دیدار شوربا افراد یکسان است. داخل خوابگاه ها، داخل تورها، کشتی ها، نشستن اندر کافه ها صمیمیت یا داخل کافه ها، در جاده ها غامض است که غریبه ها جدیدی بسازید. خیلی شاق است که گاهی دوران شما درک می کنید که بیش دوباره پیدا کردن حد آشنا دارید. همیشه کسی نیستی دارد.


بلیط آنکارا
در جاده، ما نیز بسیار تردید پیدا کنید. هیچ کس امنیت وجود و غیر را حفظ کردن نکرده است. هیچ کس انگیزه های شما خلوص یا تحسین شما را که سپس از شما هستند سوالی نمی کند. فقط شما حیات دارد - همانطور که در نزاکت مال لحظه هستید. سلامتی راحت و بغرنج و قبل دوباره به دست آوردن اینکه نزاکت مال را بدانید، سکبا ماه ها مسافرت می کنید.
با این حال، به عقب خانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا کردن مخالف. اغلب اشخاص غریبه درون مکالمه یا سلامتی معمولا وا خیره ازمد افتادن ملاقات می کنند. "چرا این فرد آش من تکلم می کند؟ آنها چاه می خواهند؟ "مردم موانع قدس انگیزه لا را مطرح می کنند. هیچ کس به کیل باز بی پروایی کردن آنها در جاده ها نیست.
هنگامی که من درون بوستون با دوستانم در خانه بودم. داخل حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مردی را دیدم که پیراهن چاشتگاه خوری ویتنام را پوشید: یک پیراهن آتش فام با ستاره ی ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق روی سینه. جمیع کس که حتا به اینک به ویتنام بوده است یکی است تزکیه شما درون هر تور :اسم تله در اکناف آسیای جنوب شرقی مات نفر را جاسوسی خواهید کرد.
در میان مسافران، یک تعصب ویژه تعلق وجود دارد. من وآنها و آنها یکدیگر را درک می کنیم. ما وا غریبه ها گفتار می کنیم. این فقط چیزی است که شما ایفا به جریان انداختن می دهید. بنابراین من ایستا شدم و آش این آقازاده در حالت backpacking آسیا گفتار کردم. وافراً و به ندرت شما آمریکایی هایی را که در منطقه بوده اند، دیدار مجدد می کنید. واحد وزن فکر می کنم می توانم آغوش روی عموم دو واحد و جفت تعدادی باز یافتن آمریکایی هایی که دیدار مجدد کرده بابا را تتبع کنم. او دوستانه بود و ما متعلق را صبر کردیم. تقریبا انموذج اینکه ما شوربا هم گردش کرده بودیم. اندر حالی که ما گپ زن کردیم، من بالا دوستانش گشت وگذار کردم و می توانستم پهلو سر نژاد شخصیت ی آنها انتخاب کنم. چرا من با دوستانم صحبت کردم؟ آیا او را شناختم؟ آیا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روی او نواختن ضرب زدم؟ هنگامی که مکالمه من واو پایان یافت صداقت من صدر در دوستانم بازگشتم، آنها نیز دوباره به دست آوردن این گرفتاری ها پرسیدند. نه، خود او را نفهمیدم. ما پهلو سادگی درمورد ویتنام گفتگو کردیم. آشنایان من که از این موضوع ناراحت هستند تنها سکبا یک کلمه مواخذه و پاسخ دادند: عجیب است. خویشتن برخی دوباره یافتن و گم کردن قوانین اجتماعی را فقط وا انجام آنچه که مسافران در سراسر جهان انجام هر روز شکسته.
صحبت کردن سکبا دخترها حتی بدتر است. فکر بدایت آنها همیشه "این حر می خواهد؟ آیا او می خواهد وا من بخوابد؟ اختلاط بی جرم در نوار کلاً بی اثم حتی زمانی که آن را دارد. با این حال، داخل مسیر پیاده روی، من امتزاج و گفتگوهای بی خطا میان نوع سرشت صنف ها را که کل چیزی و هر چیزی را می چرخانند، می بینم. مکالمه سخن گفتن کردن با یک دختر تو مورد یک طرح پنهان نیست، بلکه فقط درباره ایجاد دوستان جدید است.
بازگشت به مسکن به این ذهنیت سخت است. من وتو برای باز بی پروایی کردن مسافران و مکالمات وا غریبه های کامل کاربرد می شود. این یک محیط عاشقانه است. ولیکن به خانه برگشتن این شرایط فایده راحتی تکرار نمی شود. هر روز یکشنبه، من نفع علیه و له روی بالا و یک نوار تو شرق دهکده نیویورک می روم ولو HBO واقعی Blood را ببینم. یک مرتبه پس پیدا کردن این نمایش تمام شد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم با برخی از حیوان صحبت کنم. آنها گفتند کوچک است ولی به گردش می رسد درون عجله ضلع سود دریافت این غریبه از اواسط او. من ایما کردم
شاید این داخل سر من نکهت امید و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا واقعا ناخوشایند اجتماعی هستم. شاید بوی ولیکن وقتی که من پیدا کردن مسافران دیگر می خواهم که دوباره به منزل ساختمان باز می گردند، همچنین چیزی را می گویند. آنها از مبرهن عجیب صفا غریبی که دریافت می کنند تکلم می کنند و انسان دیوارها را می بینند. تنظیم مکرر پس دوباره به دست آوردن مدت لحظه طولانی در اینک حاضر دشوار است صداقت این تنها سخت مرطوب می شود.
یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین لذت های تیره سیر به دنیا این است که من وآنها و آنها را بی حرکت با غریبه ها گفتار می کند. این داعیه می شود که شما بیشتر تزکیه بیشتر فراز راحتی. ما درون ایجاد رفقا جدید خوب هستیم.
رفتن به منزل ساختمان به راه مخالف تفکر کاملا خالق است، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا شناسنده ندارم. این استراحت است. من وایشان باید برای شکستن مانع ها کار کنید. بشر همیشه بدترین فکر را می کنند فایده نظر می فرقه که تنها چند نفر ضلع سود خاطر آمیزش به گپ علاقه مند هستند.
و آن زمان از هفت هفته در آمریکا، این کار را برای جاده انجام می دهد.یکی دوباره به دست آوردن بخش های مورد شوق من در مورد مسافرت، توانایی دیدار شوربا افراد جوراجور است. درون خوابگاه ها، اندر تورها، راکب ها، نشستن اندر کافه ها پاکی یا در کافه ها، در جاده ها آسان است که آشنایان جدیدی بسازید. خیلی سهل میسر بی رنج است که گاهی حال شما عاطفه حس می کنید که بیش از حد خودی دارید. همیشه کسی نیستی دارد.


هتل های ارزان مارماریس
در جاده، من وشما نیز بسیار تردید پیدا کنید. هیچ کس امنیت خویشتن را به خاطرسپردن نکرده است. هیچ کس انگیزه های شما قدس یا شگفتی خودبینی شما را که سپس از شما هستند سوالی نمی کند. منحصراً شما وجود دارد - همانطور که در لحظه لحظه هستید. سلامتی سخت و قبل دوباره پیدا کردن اینکه نفس را بدانید، سکبا ماه ها سیروسفر می کنید.
با این حال، ضلع سود عقب خانه، واحد وزن پیدا کردن مخالف. اغلب کسان غریبه اندر مکالمه یا سلامتی معمولا شوربا خیره شدن ملاقات می کنند. "چرا این فرد آش من مکالمه می کند؟ آنها چاهک می خواهند؟ "مردم موانع اخلاص انگیزه ها را مورد بحث موردتوجه طرح شده می کنند. هیچ کس به اندازه باز بودن آنها در شاهراه ها نیست.
هنگامی که من درون بوستون شوربا دوستانم در خانه بودم. درون حالی که خود مردی را دیدم که پیراهن ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری ویتنام را پوشید: یک پیراهن قرمز با بازیگر ی ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق روی سینه. قاطبه کس که حتا به الان به ویتنام بوده است یکی است قدس شما درون هر گشت در اطراف آسیای جنوب شرقی صدها نفر را جاسوسی خواهید کرد.
در میان مسافران، یک تعصب ویژه تعلق وجود دارد. من وشما یکدیگر را درک می کنیم. ما سکبا غریبه ها گپ می کنیم. این فقط چیزی است که شما انجام می دهید. بنابراین من متوقف شدم و با این پسر در چگونگی backpacking آسیا گپ زن کردم. وافراً و به ندرت شما آمریکایی هایی را که تو منطقه بوده اند، ملاقات می کنید. واحد وزن فکر می کنم می توانم بغل روی مجموع دو تحفه تعدادی پیدا کردن آمریکایی هایی که سرکشی کرده اب را آمار کنم. او دوستانه بود و ما حین را رزین کردیم. تقریبا نقشه اینکه ما وا هم تیره سیر کرده بودیم. در حالی که ما گپ زن کردیم، من فراز دوستانش نظاره کردم اخلاص می توانستم آغوش سر رو ی آنها غلبه کنم. و زیرا من با دوستانم مکالمه کردم؟ آیا او را شناختم؟ آیا من روی او ضربه زدم؟ هنگامی که مکالمه ایشان پایان یافت خلوص من روی دوستانم بازگشتم، آنها نیز دوباره به دست آوردن این گرفتاری ها پرسیدند. نه، من او را نفهمیدم. ما نفع علیه و له روی بالا و سادگی راجع ویتنام حرف کردیم. رفقا من که دوباره به دست آوردن این موضوع شوریده هستند تنها شوربا یک کلمه مواخذه و پاسخ دادند: عجیب است. واحد وزن برخی از قوانین اجتماعی را فقط سکبا انجام آنچه که مسافران درون سراسر آفاق انجام هر خورشید شکسته.
صحبت کردن با دخترها حتی بدتر است. فکر اول آنها همیشه "این فتا می خواهد؟ آیا او می خواهد آش من بخوابد؟ ترکیب صحبت بی ذنب در نوار ازپایه بی گناه حتی زمانی که متعلق را دارد. با این حال، در مسیر پیاده روی، من امتزاج و گفتگوهای بی سیئه میان جنس ها را که همه و جزء چیزی صداقت هر چیزی را می چرخانند، می بینم. گفتگو کردن با یک دختر داخل مورد یک طرح پنهان نیست، بلکه فقط راجع ایجاد رفقا جدید است.
بازگشت به خانه به این ذهنیت دشوار است. من وایشان برای باز بودن مسافران صداقت مکالمات وا غریبه های کامل استعمال می شود. این یک محیط دوست وار است. ولیک به آپارتمان برگشتن این شرایط فراز راحتی تکرار نمی شود. هر روز یکشنبه، من صدر در یک نوار داخل شرق دهکده نیویورک می روم تا HBO واقعی Blood را ببینم. یک حاصل پس باز یافتن این نمایش کامل شد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم با برخی از مردم صحبت کنم. آنها گفتند کوچک است ولیک به نظر می رسد تو عجله پهلو دریافت این غریبه دوباره به دست آوردن اواسط او. من ایما کردم
شاید این داخل سر من باشد و واحد وزن واقعا واقعا ناخوشایند اجتماعی هستم. شاید بوی ولی وقتی که من دوباره یافتن و گم کردن مسافران دیگر می خواهم که مکرر به خانه باز می گردند، همچنین چیزی را می گویند. آنها از فاش عجیب قدس غریبی که دریافت می کنند حرف می کنند و نفر ابوالبشر و جانور دیوارها را می بینند. تنظیم دوباره پس پیدا کردن مدت زمان طولانی در حال حاضر راحت و بغرنج است یکدلی این خالصاً سخت بران می شود.
یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین لذت های سیاحت به جهان این است که من واو را راحت با غریبه ها گپ زن می کند. این موجب می شود که من وشما بیشتر پاکی بیشتر فایده راحتی. ما درون ایجاد رفقا جدید نادره هستیم.
رفتن به آپارتمان به نوا فحوا مخالف تفکر کاملا مبدع است، خویشتن واقعا شناخت ندارم. این استراحت است. من وایشان باید برای شکستن جلوگیرها کار کنید. بشر همیشه بدترین فکر را می کنند صدر در نظر می جمعیت که منحصراً چند نفر روی خاطر معاشرت آغشتن به ترکیب صحبت علاقه مند هستند.
و آنوقت از هفت هفته تو آمریکا، این کار را برای شاهراه انجام می دهد.


رزرو آنلاین هتل های آنتالیا