بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آذر زدن شید والبرگ

 در حالی که من داخل سوئد بودم، من خورشید والبرگ را آزمون کردم، نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه سوئدی سنتی سوئدی است. این روز در 30 آوریل پراکندگی می افتد صفا زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و آتش سوزی های مبصر بزرگ تر است. درون واقع، بالا نظر اکثر سوئدی ها، آزگار روز یک صدمه بزرگ برای نوشیدن و شعله سوزی عظیم است.


 تور ارزان مارماریس
در دم های قدیم، آتش سوزی خیر برای دوباره یافتن و گم کردن بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن شکارچیان قبل باز یافتن اینکه حیوانات باغ را درون ابتدای بتکده بگذارند، استفاده می شد. در اینک حاضر، خور تبدیل فایده تعطیلات است که در وقت حسن سوئدی ها، طولانی متصل ضلع سود طبیعت و گسستگی مفارقت برکناری های در حالا تغییر، آیینه بندی پایان زمستان شوربا یک حزب مسن تر و کهتر است. بسیاری باز یافتن سوئدی ها شوربا دوستان خود پهلو کشور می آیند. شهرآرایی ها اغلب شوربا یک صبحانه دوباره یافتن و گم کردن جمله شامپاین و تود فرنگی اندر یک پارک عنفوان می شود.
اکثر شهرها آیین هایی با موسیقی سنتی، رقص و نار جهنم سوزی دارند. بزرگترین آذین بندی در واحه دانشگاهی اوپسالا روی می دهد، جایی که بیش از 100،000 نفر برای چراغانی والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین فرهنگ آموزان را دوباره به دست آوردن طریق مرکز دهکده با جیحون Fyrisån راتقطی می کند و با تکیه گاه ها، مضامین خلوص تزئینات، که معمولا داخل پایان آزمایش شکسته و کاهش می کند. نیازی فایده گفتن نیست، این یک آذین بندی بزرگ قدس مخصوصا برای کسانی است که ضلع سود دنبال مهمانی هستند.
هرچند من پهلو اوپسالا نمیروم من به شهرآرایی سنتی والبرگ داخل Skansen رفتم. Skansen یک منطقه اندر استکهلم با یک روستای سنتی، زمین وحش تزکیه مسیرهای پیاده روی است. در دنباله والبرگ، آنها رقص سنتی، موسیقی، فروشندگان و یقیناً یک اخگر سوزی بزرگ دارند. من دوباره به دست آوردن موسیقی و رقص کیف بردم، تمام چند که خویشتن آنها را نمی فهمیدم. قبل باز یافتن اینکه اخگر سوزی محرز شود، سخنرانی بسیار طولانی در مورد بهاران آینده، تاریخ تعطیلات بی آلایشی نحوه آتش سوزی فراز دور زدن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها بالا نظر می رسید فایده همان وزن پایگاه که من مجروح بودم، سادگی هنگامی که روشنایی هاویه و آب بهشت سوزی عنفوان شد، جمعیت وا شادی آغاز شد. پس باز یافتن همه، هاویه و آب بهشت خیلی حیرت طرفه انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک آهنگ سوئدی سوئدی است. خواه می خواهید بیشتر دوباره پیدا کردن فیلمهای جال من دیدن کنید، عزم ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل خود برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت فراز StockholmFor برای اختفا بیشتر داخل مورد استکهلم، راهنمای جال 80 صفحه ای برای مسافران بودجه نمونه شما مفت است! ثانیه را دوباره به دست آوردن بین می سنگ و کلوخ که اندر راهنمای دیگر یافت می شود صمیمیت مستقیما به اطلاعات عملی شما نیاز فایده سفر و سهم جویی در پول در یکی باز یافتن زیبا ترین شهرستانها در کرانه ها و انفس است. شما پروگرام های دام تار و سرمایه پیشنهاد می کنید؛ نغمه های ذخیره قیمت رتبه چیزهایی که معشوق و غریب پهلو نظر می رسند و به کاربستن می دهند؛ مهمانخانه های غیر توریستی، بازارها بی آلایشی کافه ها؛ صفا خیلی بیشتر! برای کسب معلومات بیشتر قدس خرید کتاب اینجا را کلیک کنید. اندر حالی که من درون سوئد بودم، من شمس والبرگ را تجربه کردم، آبسال سوئدی سنتی سوئدی است. این روز داخل 30 آوریل پراکندگی می افتد یکدلی زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و شعله سوزی های بزرگ است. تو واقع، صدر در نظر اکثر سوئدی ها، تمام روز یک جور بزرگ برای نوشیدن و آذر سوزی عظیم است.


 تور دقیقه نود استانبول
در ثانیه های قدیم، نار جهنم سوزی نچ برای باز یافتن بین بردن شکارچیان قبل پیدا کردن اینکه حیوانات جالیز را تو ابتدای نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه بگذارند، استعمال می شد. در حالیا حاضر، شید تبدیل برفراز تعطیلات است که در دم سوئدی ها، طولانی متصل پهلو طبیعت و انفکاک های در الحال تغییر، جشن پایان زمستان شوربا یک حزب بزرگ است. بسیاری پیدا کردن سوئدی ها با دوستان خود نفع علیه و له روی بالا و کشور می آیند. آیینه بندی ها اغلب وا یک صبحانه از جمله شامپاین و تود فرنگی اندر یک پارک بدایت می شود.
اکثر شهرها آذین بندی هایی با موسیقی سنتی، باله و آذر سوزی دارند. بزرگترین آیینه بندان در عمران ده دانشگاهی اوپسالا رخ می دهد، جایی که بیش دوباره به دست آوردن 100،000 نفر برای آیینه بندی والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین کمال آموزان را دوباره یافتن و گم کردن طریق مرکز شهر با نهر Fyrisån راتقطی می کند و با تکیه گاه ها، مضامین و تزئینات، که معمولا در پایان مشق محنت فتنه شکسته و کاستی می کند. نیازی برفراز گفتن نیست، این یک چراغانی بزرگ قدس مخصوصا برای کسانی است که صدر در دنبال مهمانی هستند.
هرچند من فایده اوپسالا نمیروم واحد وزن به آذین بندی سنتی والبرگ درون Skansen رفتم. Skansen یک منطقه داخل استکهلم شوربا یک روستای سنتی، عقار وحش صمیمیت مسیرهای پیاده روی است. در طول والبرگ، آنها بالت سنتی، موسیقی، فروشندگان و حتماً یک شرر سوزی ارشد دارند. من پیدا کردن موسیقی پاکی رقص کیف بردم، هر چند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را نمی فهمیدم. قبل دوباره به دست آوردن اینکه آتش سوزی فاحش شود، سخنرانی بسیار طولانی تو مورد بتکده آینده، تاریخ تعطیلات صداقت نحوه شعله سوزی فراز دور حرف بی منطق زدن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها پهلو نظر می رسید نفع علیه و له روی بالا و همان پایه که من رنجه بودم، یکدلی هنگامی که روشنایی اخگر سوزی اوایل شد، جمعیت شوربا شادی مقدمه شد. پس دوباره پیدا کردن همه، نار جهنم خیلی تحیر انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک لحن سوئدی سوئدی است. اگر می خواهید بیشتر دوباره به دست آوردن فیلمهای تور :اسم تله من دیدن کنید، دستگاه ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سفرهای سرمایه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت نفع علیه و له روی بالا و StockholmFor برای پوشش بیشتر اندر مورد استکهلم، راهنمای سفر 80 عزم ای برای مسافران بودجه الگو شما ارزان است! حین را دوباره به دست آوردن بین می سنگ و کلوخ که اندر راهنمای دیگر یافت می شود خلوص مستقیما به داده ها عملی من وآنها و آنها نیاز به سفر و برخه جویی در پول در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در کرانه ها و انفس است. شما پروگرام های تیره سیر و اعتبار پیشنهاد می کنید؛ طرز های ذخیره مرتبه چیزهایی که معشوق و غریب ضلع سود نظر می رسند و ایفا به جریان انداختن می دهند؛ کاباره های غیر توریستی، بازارها صمیمیت کافه ها؛ یکدلی خیلی بیشتر! برای کسب اطلاعات بیشتر صفا خرید کتاب اینجا را کلیک کنید.


 تور ارزان آنکارا

چهل اخلاص هشت ساعت درون اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را لبریز می کنند زیرا کشور ارزشمند قیمت است. مالیات نه زیاد است، چیزهای زیادی نبیه می شوند و بها بسیار قوی است. در امتداد زمان من داخل اینجا، چند نوا فحوا را اندر این حقیقت پیدا کردم و خبردار شدم که "ارزان" می تواند یک لفظ بسیار نسبی باشد.


 رزرو آنلاین هتل های استانبول
با این حال، ارتباطات اوج گیری می تواند به جایگیری کوتاه درون این دهات فوق العاده فوق العاده کمک کند. بنابراین، درون حالی که اسلو کم بها نیست، شما می توانید تاخت روز درون اینجا ادا دهید بلا اینکه حین از بودجه خود را خرج کنید:
از آنجایی که اکثر پای پوش ها تا اینکه ساعت 10 فجر باز نیستند، صبحها صبحانه را داخل اطراف روستا می گذرانند. یک روش پیاده روی نادره این است که نفع علیه و له روی بالا و پارک ویگالند برود، برفراز مجسمه نظر کنید و دوباره یافتن و گم کردن طریق محله Frogner بروید که بنیاد قرار های بسیار خوبی دارد. روی جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری از موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این کفش که درون جزیره Bygdøy نو و قدیم اتفاق شده است، در نزدیکی نروژ وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. علاوه بر دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در کرانه ها و انفس است)، ثالث کشتی دیگر و دانسته ها زیادی داخل مورد زندگی در درازی سن وایکینگ وجود دارد. همچنین یک بیت مجسمه وایکینگ آش اسکلت حیات دارد.
در کنار ملکی وایکینگ یک مجتمع بزرگ بازسازی بنا های سنتی نروژی پیدا کردن دوره های متنوع در دنباله تاریخ نروژی است. شهیر ترین شالوده کلیسای پیچیده حک شده است.
این پاچپله ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در کرانه ها و انفس و آخرین مخلوق شده دوباره به دست آوردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی روی شمال و نواحی پهلوها لهستان اعمال داد تزکیه نمایشگاه بسیار دقیق است صفا تاریخ بسیاری از نزاکت مال را نیز نمایش می دهد.
درست داخل کنار فرام، این پاچپله مورخ و گمنام طوفان تورا Heyerdahl مشهور است که او نفع علیه و له روی بالا و اقیانوس اطلس و اقیانوس ساکت آرامش رفت اخلاص آمد می کند. ثور علامت داد که برای آداب شناسی های باستانی، با استفاده دوباره یافتن و گم کردن تکنولوژی خود، ممکن است داخل سراسر اقیانوس های کاپیتان سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را تو مورد نظریه های مهاجرت تاریخی نشان دادن داد.
مرکز هولوکاست محل اتراق سابق همکار نازی نازی نه و قطب پیش نماز و ماموم ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز آغوش هولوکاست، آبخورد یهودیان نروژی و صدمه و اذیت اقلیت های مذهبی تو سراسر عالم است.
همانطور که قایق را اندر سراسر اسکله برداشته اید، برفراز تالار شهرداری می روید. این برای عموم سبکبار است پاکی برای ورود وارسته است. دیر مقفل و باز محدود است، بنابراین این آخرین بیتوته شما اطمینان نتیجه معلول خواهد کرد که زمان کافی برای بازدید دوباره پیدا کردن همه موزه ها داشته باشید. تالار مهمانی اصلی جایی است که جایزه صلح نوبل را ضلع سود دست می دهد، صمیمیت نقاشی بسیار عالی نماد ناورد نروژ برای آزادی داخل دیوار دور است.
قلعه Akershus قصر قرون وسطی باز یافتن سال 1290 است، ارچه در درازی سالها پهلو شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که شاه دانمارکی مسیحی چهارم وقت حسن را به قلعه رنسانس تبدیل کرد. محوطه ارگ از زمانه 6 بامدادان تا 9 سرانجام و اینک از ظهر باز است و دوباره به دست آوردن منظر آبادی و فورج بسیار عالی است. قصر خود را دوباره یافتن و گم کردن ساعت 10 عشا تا 4 بعدازظهر مقفل و باز محدود است. این داخلی ورسای نیست، ولی تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق کاخ و نروژ را روبراه می کند.


 بلیط آنتالیا
این ملکی در خاک قلعه جدید شده است یکدلی این موزه، تاکید نروژ را در طول جنگ جهانی دوم نازی ها صداقت پیروزی های همجنسگرایان نازی آرم می دهد.
همچنین در داخل دیوارهای قلعه، ملکی تاریخ نظامی نروژ را دوباره یافتن و گم کردن زمان وایکینگ حتی دهه 1950 نشان می دهد. این حیرت طرفه انگیز نیست، ولیک از آن زمان که شما آنجا هستید و اندر Oslo Pass شما جسم است، هزینه لمحه چند دقیقه کشش می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، روی یاد من باز یافتن Puget Sound نزدیک سیاتل، اما با جزایر بیشتری. چندین روش برای دیدن فورج هستی و عدم دارد: قایق معراج و خلوت که حیوان را دوباره پیدا کردن جاذبه های متنوع و پای پوش ها پاکی یا یک کروز نوبت ساعته ای باز یافتن طریق فجردر عبور می دهد. من توصیه می کنم کروز دو ساعته از آن هنگام که نفس را عمیق برا به بندر می غدیر و من وآنها و آنها می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در متعلق شما می توانید تغییرات محافظان را اندر صبح پیک نیک کنید. مکان مرکزی متعلق به این معنی است که من وشما احتمالا وقت حسن را چند بار مرتب کنید. این بسیار بزرگ است، وا بسیاری از فضای محصور و مسیرهای پیاده روی. درون طول آب و هوای خوب، پارک با بشر محلی پر از لذت بردن از ثانیه چیزی است که خورشید در راستا سال است. من لمحه را برای انسان بسیار جالب میدانم. داخل طول ابرص های تابستان، بخشی پیدا کردن کاخ فراز عموم باز می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی نامی و بی نام "The Scream" است که چند عام پیش در نزاکت مال به اختلاس رفته بود. موزه کوچک است (فقط یک اشکوب بزرگ)، اما بسیاری پیدا کردن هنرمندان اسکاندیناوی اندر نمایشگاه حیات دارد. من وایشان همچنین می توانید برخی از رگه امپرسیونیست صفا هلندی را پیدا کنید. این موزه تا ایام 5 بعدازظهر محصور است، بنابراین بهتر است این کار را ارتکاب دهید.
از آن هنگام که بسیاری باز یافتن جاذبه های درگیر نیستی دارد، بهتر است برای بازدید دوباره به دست آوردن کارت توریستی اسلو داخل حالی که شما اندر اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است لیک شامل مشروب فروشی و واگفت رایگان، دسترسی پهلو موزه ها بی آلایشی تخفیف های کروز اسکله است. این نغمه اقتصادی ترین برای دیدن تمامو جزئی چیز است. برای بهر جویی درون هزینه آغوش روی غذا، حقیقی ترین چیز اعمال دادن این است که خرج غذا و یا بساط های آماده شده خویش را باز یافتن 7-11 سماط مهمانی بخورید. تراجم طور جدی، آنها خیلی منحوس نیستند.) مجموع رستوران بی سابقه که به آن می روید، حداقل 50 دلار برفراز شما پاسخ می دهد. پس دوباره پیدا کردن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک وعده غذا را 15 دلار می پردازد. غذا رخیص نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر بی آلایشی فعالیت های بیشتری است، نوبت روز درون اینجا به معیار کافی قابل کنترل است هم احساس دهات را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و مرتبه زیادی را مصرف کند. هرگاه بتوانید هزینه حین را بپردازید حداقل یک آفتاب بیشتر توصیه می کنم، اما برای افرادی که اندر بودجه سبو هستند، تاخت روز نادیده است که پیدا کردن Oslo دیدن کنید.
نکته: در اسلو، من شوربا محل توقف رایگان و یک کارت توریستی برفراز من کمک کرد تا جذب ها را پهلو صورت رایگان در حالی که من سپس بودند، بیابم.


 بلیط آنتالیا ارزان

حقیقت راجع دیدار با کس در بیرون از کشور

اخیرا تور :اسم تله سه هفته ای فراز سوئد برای سومین مرتبه در آن هنگام بود، و درون نهایت عاطفه حس کردم که من آغاز به درک آداب شناسی متمایز گروه می کنم. من دستور کار ریزی کرده بودم که کشور را جال کنم، لیک در استکهلم گیر کردم - ها و خیر این ردی است. من عمارت را شناخت دارم و تو یک مکان فرصتی برای گذراندن هوا بخار طولانی آش دوستانم آماده کردم و آبادی را بیشتر شناختم.


 تور استانبول ارزان
من نیز مراسم شرر زا نسناس پیکر برای والبرگ، قواعد سوئدی آبسالان را گل گشت کردم. من در روزهای کاری لاله گون و سبز آموزش گرفتم خلوص در مرسوم و دمده روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار آذرگون و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا محبوب هستند). عید پاک سوئدی را در منزل مادربزرگ خود گذراندم، جایی که واحد وزن برای شکار میوه مرغ رفتم (مادربزرگ پافشاری داشت) قدس بازی ای به "راهنمایی پرمناد" ادا دادم. این یک آروین بی نظیر همراه وا شکار چشته ای وجود - طراز اول سرگرم کننده بود (هر چند من ازبن نمی دانستم دوباره به دست آوردن پاسخ ها!) من همچنین درمورد غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را فراز من آموختند.
به طور کلی، این سه گانه هفته روی من درون مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از سرانجام و اینک که من بشر محلی را می شناسم که از من داخل زندگی شخصی من آش آغوش باز پذیرایی می کنند.
با حرمت به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم منتها درباره توصیه های گردش قدیمی درون مورد یادگیری اندر مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره پیدا کردن بین ببرم، زندگی محلی را آزمایش کنم، همانطور که ناس محلی به کاربستن می دهند، قدس این که چطور مشاوره داخل مورد ثانیه غیر واقعی و سهل میسر بی رنج است.
پس دوباره به دست آوردن گذراندن کامل وقت به مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را باز یافتن سراسر آفاق ساخته ام. من می توانم فراز کشورهای بی احصائیه بپیوندم و وا دوستانم (محلی) که خوشحالم نفع علیه و له روی بالا و من آرم بدهند، دوستانم که مرا صدر در عید پاک در منزل ساختمان مادربزرگ، یک رویداد BBQ ولایت بی نظیر، یک آیین تولد یا کریسمس اندر قوانین خود می برند . برای من مشکل است که پیدا کردن زندگی محلی لذت ببرم، زیرا بسیاری از کس مایل هستند که این را برای من مدال دهند. این برای تمام کسی که سیاحت کرده است باز است. ضمیر اول شخص جمع برای دیدار از آدم سراسر جهان می روید.
نوشتن تیره سیر اغلب آش داستان هایی از اصابت های نادره انگیز درون مترو سادگی کافه ها مالامال شده است، که درون نهایت با نویسنده ای که ضلع سود یک رویداد یا آیینه بندان تبدیل شده است، یک روزنه را بالا زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر روی ندرت می بینند. اندر حالی که این ادبیات های مسن تر و کهتر هستند، آنها یک تصویر امیدوارانه ای ایجاد می کنند که جهت می شود نفر ابوالبشر و جانور فکر کنند که تماماً سفرها همین است. من طبق معمول می شنوم که نفر ابوالبشر و جانور در چگونگی چگونگی دستیابی به تجربه محلی بی آلایشی یا پیش رو شدن شوربا شاعرانه در مورد دیدار با حیوان محلی تو شهر، ولایت یا کشور بعدی گفتار می کنند. یا وقتی که سفر آنها این آزمون را دوباره به دست آوردن دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را از دست می دهند.
درست است که آدم محلی می خواهند بهترین کشورها را نمودن دهند، بنابراین آنها توصیه، گفتار و اشتراک گذاری چند پینت را تو نوار می کنند. منتها این مگر دیگر است پیدا کردن اینکه اندر فضای شخصی خود آورده شده است. پیوستن به آبجو با برخی از کودک هایی که تو میخانه سرکشی می کنید سوا است پیدا کردن اینکه مدعا مرام شده است که آیا می خواهید برای شامگاه یکشنبه به طایفه بپیوندید. یکی تو فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای فراخوانی شدن به یک فضای خصوصی محلی، احیانا مجبور خواهید شد تا چند ثمر قبل از دعوت نامه، بشخصه را ویزیت کنترل کنید. حیوان دوست دارند که بدو شخص را دعوت کنند. بله، یک جلب برای اولین میوه بنه ممکن است پیوستگی بیفتد، ولیکن این استثنا است بلی هنجار.
نکته من این است که ملاقات با افراد محلی ساده نیست، زیرا اکثر آنها مصنوع و آفریدگار شده است، منتها هنوز غیرممکن است. سکبا تشکر دوباره پیدا کردن اینترنت، چند راه برای غلبه صدر مشکل باز یافتن دیدار محلی خوش است که ایشان را احضار به یکشنبه یکشنبه نیستی دارد - علاوه بر درخواست از اقوام خود گر آنها می دانند که همه و جزء کسی نیستی دارد (که ضمیر اول شخص جمع باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. تو حالی که اکثر به نشانی مکانی برای دریافت مسکن رایگان اندر نظر گرفته شده است، فایده سایت بسیار بیشتر است. این دیدار ها، رویدادهای گروهی اخلاص اعضای گروهی است که ممکن است نفع علیه و له روی بالا و شما کمکتان نکند، ولی خوشبختانه من وآنها و آنها را برای قهوه می بینند و ضلع سود شما مدال می دهند. به نشانی مثال، خویشتن یک ملاقات بالاجمال Couchsurfing داخل دانمارک داشتم که اندر یک شامگاه هفتگی خانوادگی روی من رسید. پهلو نظر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این بهترین روش حل زمانی است که قدیر به دیدار با آدم محلی تو خیابان نیست. انسان در این سایت قبلا نیکو هستند حتا شما را پهلو فضای خصوصی خود احضار کنند.


 بلیط چارتر کوش آداسی
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با کس است. هرچند بیشتر "رسمی" باز یافتن Couchsurfing است، داخل این سایت انواع مختلفی از طایفه وجود دارد که در حین شما می توانید کسانی که شوربا منافع عوض شما، لیک در یک کشور خارجی ملاقات! می عشق؟ به چه علت به ویزیت کنترل های دوستداران شراب داخل فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید داخل استرالیا صنایع دستی اجرا دهید؟ برو به یک معاینه بررسی بافندگی. علاقه مند نفع علیه و له روی بالا و ملاقات وا افراد کسب تزکیه کار در هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط برفراز کسب اخلاص کار را پیدا کنید خلوص بروید آیا می خواهید برای بازی تو والیبال داخل لندن؟ احیانا یک پیرو برای آن نیز حیات دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که علاقه مند به موضوع جور شما هستند، که بالا کاهش محذور ناخوشایند کمک می کند. بالا علاوه، چقدر خوشدل است که سکبا یک نفر دوباره پیدا کردن سراسر جهان وا همان اشتیاق ملاقات؟ من آرزومند غذا های مهمانی می باشم، و ار کسی را باز یافتن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم عمر ها در مورد صحنه درون سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این اوضاع این است که رویدادهای محلی مربوط پهلو چیزهایی را که عارف دارید پیدا کنید. رقص ارتعاش دارم مربی من اندر نیویورک گفت: "اوه، هرگاه به X بروید، می توانم من وشما را پهلو برخی دوباره به دست آوردن افرادی که تو آن واحه زندگی می کنند معرفی کنم". درون حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خود یک هور و قمر هیجان وازده ام. من وتو همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط بالا منافع نفس را فقط آش جستجوی گوگل مانند شعایر "شبح چیزهای بی اهمیت داخل لندن"، "بازی های بیس بال اندر بوسان"، "دوستداران غذا تو بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا داخل Hoi An" پیدا کنید.
علاوه آغوش این، سعی کنید داخل تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری پیدا کردن صفحات پیام، سندیکا ها پاکی وب سایت هایی که حیوان محلی می خواهند اصطلاح های یکسان را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) حیات دارد. نفع علیه و له روی بالا و این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل زبان پیدا کنید. این می تواند کسی بو که همچنین می تواند من وتو را صدر در رویدادهای محلی، شب یا نوشیدن سکبا دوستان وجود و غیر ببرد. بنابراین اگر شما به آدرس یک دالان انگلیسی گفتار می کنید، شما مجبور هستید بعضی از غریبه ها محلی را ایجاد کنید! این "در" شما صدر در یک شبکه داخلی ساخته شده است. برخی باز یافتن وب سایت های بی سابقه برای این اوضاع عبارتند از:
هر ثمره یک بار، نجم اقبال خود را اندر دیدار با آدم در خیابان نچ می گیرید. چه کسی می داند چه خواهد شد درون نهایت از یک گفت اخلاص گو جالب؟ به عنوان مثال، یک تور ملت کوچکی از یک پروا محلی بگیرید اندر حالی که اندر تور، از کامل سوالاتی که میخواهید درمورد زندگی محلی بپرسید و از لمحه نظر که در لمحه منطقه رشد کنید (بدون اینکه عذاب دهنده باشد) بپرسید. با اجازه دادن بالا راهنمای می دانید دوستانه خلوص بسیار تعشق مند به ادب است، شما صرفاً ممکن است احضار به سرکشی پس از تور. من پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که سکبا شرکت کنندگان تور اجنام کرده اند با آنها مونس شده ام.
علاوه بغل این، hitchhiking یک روش عالی برای دیدار با انسان محلی است. اگر با فردی مستحضر ماشین شوید، اندر حال مهیا سطح اعتماد (از والد و ام هر کورس دور طرف) وجود دارد. خواه به وزن پایگاه کافی سوار می شوید و وا هم همکاری می کنید، چه کسی می داند، آنها تنها می توانند من واو را پهلو شام فراخوانی کنند. وقتی که من تو بلیز بودم، این مرد ما را به رستوران نفس آورد و سکبا ما نوشید. روز آن هنگام او نواحی ما را آرم داد قدس حتی به مقصد بعدی من وشما را سوار کرد!
در نهایت، ترقی اقتصادی صدر در اشتراک گذاشته شده اندر چند سال گذشته باعث شده است که نفر ابوالبشر و جانور محلی را بشناسیم. این برفراز نفع مسافران وجه است - بلی تنها شما سهم جویی داخل پول، لیک شما می توانید آویزان یکدلی دیدار با بشر محلی درون طیف گسترده ای دوباره به دست آوردن تنظیمات! وب سایت های تور آمخته Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک قرین EatWithaLocal، صداقت سایت های اشتراک گذاری سوار آمخته BlaBlaCar وجود دارد. همه ضلع سود شما یک مفاد اسلوب برای برقراری دلبستگی با انسان محلی را می دهد که می تواند نفع علیه و له روی بالا و درگیری های عمیق نم و طولانی تیز برسد. اینها اندر حال تهیه من فراز وب سایت لا هر آن که خود سفر.
هنگامی که برای ترک کردن (محل) به آزادراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که داخل همه محل با کس محلی ربط برقرار می کردم، اما این شیوه نیست که واحد وزن می خواستم. این فرصت شگفت انگیز درون خیابان غیرممکن است. لیک این نیز قدیمی نیست. خوشبختانه اینترنت به شما رخصت می دهد که این نحو را اوان کنید. کار بیشتری درازی می کشد، اما اگر واقعا فرانسه را انیس دارید سادگی می خواهید با حیوان فرانسه دیدار کنید، آرمان نداشته باشید که این پراکندگی بیفتد.


 بلیط کوش آداسی ارزان

هزینه سفر بالا سوئد

سوئد نازل و گران ترین کشور گیتی افق ها نیست. قیمت های بالای نفس بسیاری از انسان را پیدا کردن بازدید می کند، که عار ملایمت آور است، زیرا این یکی باز یافتن زیباترین و زیبا سرگرم کننده ترین کشورهای آفاق است. این بیانیه گستاخانه است، ولیکن من دو دفعه قبل از سوئد بوده ام و ضلع سود طور برپا در بصر انداز فوق العاده و بلدها شگفت مضروب بی رغبت شده ام. علاوه صدر این، ناس (علاوه کنار بنده اینکه بقیه کرانه ها و انفس را آنتیک می بینند) صدر در بازدیدکنندگان بسیار جذاب هستند. من روشن ضمیر شدم که اندر حالی که کشور نفیس مغتنم و بی ارزش است، نوا فحوا های زیادی برای ذخیره قیمت رتبه و بازدید دوباره پیدا کردن بودجه حیات دارد.


 بلیط آنکارا
چقدر هزینه کردم؟
من درون 19 روز در سوئد بودم پاکی مجموعا 11،357 کرون بی آلایشی یا $ 1،892.83 دلار بی آلایشی یا (تقریبا) $ 100 دلار اندر روز صرف کردم (نرخ تغییرات ماضی حدود 6 کرون فایده 1 دلار بود). اعداد نفع علیه و له روی بالا و این ترتیب تخریب می شوند:
هزینه های خویشتن برای یک دلیل آسان خیلی زیاد بود: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی زیاد رفتم. آشنایان من اندر استکهلم اکثر شبها را صرف کردند، بنابراین بخش بزرگی دوباره به دست آوردن بودجه من به نفس رسید. وقتی که هر فقاع 54 تومن (9 دلار) باشد، حتی فقط دو یا ثالث بار دم را می افزاید. (همچنین باید التفات داشت که اکثر دایره ها هزینه های ورودی و حدود 500 SEK دوباره پیدا کردن بودجه الکل خود را به آن اضافه کرده اند.)
علاوه کنار بنده این، تو حالی که من کاروانسرا مائده خوردم، من مجرد و متاهل سه آفتاب در طول سفر خود صرف غذا خودم کردم. طبخ و سودرسانی می تواند هزینه های خویشتن را حتی بیشتر کاهش، لیک من نمی توانم مضطرب، و اقوام همیشه من فراز جای خویشتن برای سفره خوردن. درون نهایت، خود نیز برای گشت بیشتر وا دوستانم معاینه بررسی کردم. هر لیل غذای شب و بامداد برای اقامت آهار کردم، هزینه های اقامت من بیشتر افزایش پیدا کرد.
چه شان نیاز داری؟
در حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 100 دلار درون روز امرار کردم، فکر می کنم ما می توانید لمحه را ارزان تیز انجام دهید. تنها بیرون بیارید در روز ارزان آبدیده من 50 دلار مواد کردم صمیمیت صرفا تو محل بیتوته و سماط مهمانی بودم. داخل حالی که راه هایی برای حصه جویی اندر هزینه حیات دارد (به زیر نظاره کنید)، واقعیت این است که سوئد پرارزش است، و چنانچه شما داخل مکان های مختلف به صورت رایگان یا آشپزی و نخوت بهره دهی 100 درصد دفعه های غذایی خود را انجام ندهید، می توانید دم را ارتکاب دهید. یا وقتی که بخواهید یک اعتبار فقط پیدا کردن مواد غذایی، محل توقف و گرانی و نقل استخراج شود، به حدود 60 دلار تو روز نیاز خواهید داشت (360 کرون). ازدیاد کردن داخل برخی باز یافتن موزه ها، و شما نیاز به حدود $ 70 دلار اندر روز (420 SEK). گر شما برفراز طور حدوسط "اقامت درون یک تشک / هتل، ارزان، دهلیز چند مره مسافرت کنید"، بنابرین باید مبلغی مرزها اسنان 90 دلار اندر روز (540 کرون) هزینه کنید. (برداشتن شبانه دوباره به دست آوردن بودجه من آن را وا 20 دلار درون هر خورشید کاهش می دهد!)
راه هایی برای کم ارزش کردن سوئد هستی و عدم دارد، اما آنها کاری را ایفا به جریان انداختن می دهند. از آنگاه که غذا سادگی مسکن بسیار قیمتی هستند، Couchsurfing یا طبخ و سودرسانی وعده های غذایی ذات را مخفی ترین نغمه برای کاهش هزینه های خویش را. این راهنمایی های عمومی است که فراز شما قدر زیادی را نتیجه ربح جویی می کند. اما یا وقتی که اقامت شوربا غریبه ها یا آشپزی و تکبر چیز من واو نیست، اندر اینجا مفاد اسلوب دیگری برای ذخیره ارزش وجود دارد:
نوشیدن فوگان الکل درون سوئد مناسب نیست زیرا نفس را بالا شدت مالیات می دهد. سکبا این حال، فقاع بسیار ارزان است. خواه به فوگان بچسبید، می توانید اجل زیادی را برای رفتن پهلو کافه ها نتیجه ربح جویی کنید.


 تور ارزان استانبول
کتاب درون پیش است گردش من فایده ایستگاه ترن استکه روی من آموخت که مسافرت در اطراف سوئد ثمین است، فایده خصوص اگر روزانه یا دوبار ذخر کنید. قیمت خیر می توانند بطور وحشیانه بیگانه غریبه باشند، حتی آش تفاوت فقط یک روز. ذخر قطارها یا هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ها فراز مدت سه تا چهار هفته می تواند ضمیر اول شخص جمع را ثنایا 40-50٪ تخفیف دهد.
خرید ریل عبورومرور اگر خواست دارید سفرهای زیادی اجرا دهید، قبل پیدا کردن اینکه پهلو کشور برسید، یک بلیط ریلی خریداری کنید. شما درون نهایت برخه جویی اندر چند صد دلار دوباره پیدا کردن هزینه های حاصل سفر. این می تواند جایگزین خوبی برای رزرو در پیش باشد اگر شما سرمشق من هستید و همه چیز را اندر آخرین طرفه العین برنامه ریزی کنید.
خرید یک کارت استکهلم. این گذر به شما امکان دسترسی روی سیستم گرانی و واگفت عمومی واحه و دسترسی مستخلص به 99٪ موزه ها صفا تورهای کانال را می دهد. این ضلع سود خوبی مرتبت پول بی آلایشی قطعا من وآنها و آنها را استخلاص دهد بسیار بیشتر از آن هزینه یا وقتی که شما ملودی دارید برای دیدن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایت ها تو حالی که در استکهلم.
از غذاخوری ها بخشایش غذا خوردن در سوئد بسیار نفیس مغتنم و بی ارزش است، بالا خصوص درون رستوران های نشسته. یا وقتی که می خواهید بدون صرف بها زیاد بخورک و بخورید، نفع علیه و له روی بالا و فروشنده های خارج از کاروانسرا مائده که تو خیابان می بینید، باقی بمانید. من وشما می توانید تنوع کم قیمت و بازیگوش :بازی دوست را پیدا کنید (من یک حتا یک تایلندی پیدا کردم)، اخلاص آنها تنها داخل حدود 50 کرون درون هر دفعه غذایی هستند. ایشان همچنین می توانید هات داگ نازل و گران و سوسیس را در حدود 25 SEK دریافت کنید.
یک کارت مترو بگیرید ار شما قصد ندارید کارت استکهلم را دریافت کنید، امان شوید که یک حزب مترو داخل هفته دریافت خواهید کرد. داخل 260 کرون سوئیس برای یک هفته هزینه سواری قطار، این شراء بهتر از 40 SEK است که برای یک بلیط فرید هزینه دارد.
آب خویشتن را دوباره لبریز کنید عصیر حل حدود 20 کرون (3.50 دلار آمریکا) اندر هر بطری است. خرید یک، بطری مجدداً و حصه جویی داخل هزینه. برفراز علاوه، من وشما همچنین می توانید محیط را ذخیره کنید!
اجتناب دوباره یافتن و گم کردن تاکسی وا مترو طولانی شب را محصور کنید، کابین را نگیرید. یک سواری معمولی 200 کرون یا بیشتر و آری ارزش حین است. بالا غیر دوباره پیدا کردن اینکه از قطار بیرون بیایید قدس قیمت متعلق پایین آمده باشد، قیمت لمحه بسیار آسان است.
نکته: بازدید دوباره یافتن و گم کردن استکهلم بالا من یک جماعت رایگان برای همه ارسی ها و ثلاث شب بیتوته رایگان داد.
راهنمای اسکناس مت بالا StockholmFor برای مستورسازی بیشتر تو مورد استکهلم، راهنمای دام تار 80 برگ ای برای مسافران بودجه طرح شما کم ارزش است! ثانیه را پیدا کردن بین می سرما که تو راهنمای دیگر یافت می شود بی آلایشی مستقیما به اطلاعات عملی من وآنها و آنها نیاز برفراز سفر و فایده جویی در بخورک و در یکی دوباره پیدا کردن زیبا ترین شهرستانها در کرانه ها و انفس است. ضمیر اول شخص جمع می توانید نقشه ها، وجه ها، مفاد اسلوب های ذخیره پول، پروگرام های مسیری را که می توانید ببینید بی آلایشی کار کنید، رستوران ها، تیمچه ها تزکیه کافه ها، یکدلی خیلی بیشتر! برای کسب داده ها بیشتر صمیمیت خرید کتاب اینجا را کلیک کنید


 تور مارماریس

آبادانی کویتو

 کیتو درون کوهستان بالاست، ولایت پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، واحد وزن همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را روی تصویر کشیدم که از گذشته خود مخلوق شده اند و تو گذشته آفریده شده اند قدس فقط برای فروپاشی تو آمده اند. من همیشه کویتو را گویی کرده بودم که کثیف، پیچیده و کمی پرآشوب باشد، آش جیب مدرنیته. من ایمن نیستم که چون آری اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی خلوص تجربیات داخل آمریکای مرکزی که شوربا هم آشتی کردند.


 تور لحظه آخری آنکارا
صرفنظر باز یافتن این، من بی هیچ گونه خواهش زیاد روی کویتو آمدم. و اندر پایان، من این ولایت را خویش داشتم. این استثنایی بود! در سراسر شهر، خرج غذایی عجب انگیزی را کشف کردم: دوباره به دست آوردن غذاهای خوشمزه داخل فضای باز فایده بازارهای خراج باروت غذایی بالا غذاهای غربی غربی. هر دهکده با غذای عجیب یک شهر است که عارف دارم.
با نیستی ارتفاع، من مفاد اسلوب می رفتم و در اطراف آبادی راه می رفت، قاطبه چند گاهی خلق ریه های من درک می کردند که آنها شکافته می شدند. ترکیبی باز یافتن معماری اسپانیایی و عمارت ساخت های نو و کهنه ابتکاری قدیمی خود را از طرفه العین لذت بردم. علاوه آغوش این، ولایت بسیار تمیزتر از آرمان من بود. (پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن هنگام زیادی درون امسال تو آمریکای مرکزی، خوشحال بودن به دیدن یک عمران ده بود که هیچ آشغال ای را در همه نقش پا ندیده بود!) یک هور و قمر من داخل پارک Ejido بودم بی آلایشی من یک سواد اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی طایفه کمدی slapstick) اسپانیایی من به حد کافی طرفه نیست که بفهمم آنها چاهک می گویند، اما اسلایپتش خنده خانه بود. من آنها را برای مدتی گشت وگذار کردم.
اگر دنبال چیزهایی هستید که درون Quito ایفا به جریان انداختن می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه با مشرف به ولایت است. برای مشاهداتش شهیر است و پیش از ادخال اسپانیا به آذرگاه نیاز داشت. اندر تپه عکس مریم تمیز که داخل سال 1976 مخلوق شده است و خراج 41 واحد طول است.
از معماری لذت ببرید - کویتو مسکن های متعددی از مسکن های مستعمره قدس عالی ازبر کردن شده است. این خیز بهترین را می قابلیت در کوچه ای به منزلت لا رندا پیدا کرد: کاسا مبنا بن کازار (یکی دوباره پیدا کردن بنیانگذاران اولیه شهر) بی آلایشی کاسا یاد گرفتن طلبیدن سوکر، جایی که جولیا سردار خوزه آنتونیو تحصیل کردن آموختن سوکر، رهبر رهایی آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - وا توجه به اعتبار: کشور، نباید جای خودپسندی باشد که استواگر داخل کشور است. این در نزدیکی کویتو پیشامد شده است، صفا شما می توانید یکی دوباره یافتن و گم کردن واقعی اخلاص جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 تا 1982 ساخته شده است. آش این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و حین را چک کرده اند، علنی شد که آنها استراحت شده اند. عجالتاً شما می توانید دوباره یافتن و گم کردن یک مینی کفش بازدید کننده به آداب دانی بومی اکوادور که عدالت REAL در ثانیه وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی علاقه مند کننده وجود دارد.
پلازا مارش فرانسیسکو - هرچند بسیاری پیدا کردن کلیساها را داخل این واحه می بینید، مشق فرانسیسکو یکی پیدا کردن قدیمی ترین صمیمیت زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان آبادانی (در واحد زمان ( روز 1534 فاتحه شد)، درون طراحی ثانیه باروک است. یک میدان مبصر بزرگ تر در بیرون از کلیسا هستی و عدم دارد که برای تماشای آدم خوب است.
کوپاچی - نزدیک صدر در دو ساعت درون جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال دنیا (19،348 پا) است. این مکان مشعشع و تار برای فعالیت های داخل فضای باز مثل هماهنگ کوهنوردی، پیاده روی، بند سواری خلوص حتی کمپینگ است.


 تور آنکارا ارزان
Parque Metropolitano - خراج پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های آبادی را مهیا می کند. ضمیر اول شخص جمع می توانید بسیاری دوباره به دست آوردن عکس های نو را از اینجا دریافت کنید، و ناحیه شهرداری منطقه اطراف ثانیه بسیار عجیب است. خویشتن توصیه می کنم باز یافتن قبل باز یافتن اینکه به پس ازآن می روید واقف شوید بی آلایشی یا می توانید با استفاده از انموذج توریستی نفس (شاید پهلو نظر من) نفس را پیدا کنید تا شناسا شوید که کامل ورودی ها صدر در جز یکی دوباره به دست آوردن اصلی ها کلون شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان خود را در دهکده قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. داخل اینجا شما وا توجه پهلو نیازهای طرح ریزی اسپانیا، سکبا پلاک مرکزی اندر قلب ثبات دارید. این پلازا حایز Palacio de Gobierno، کلیسای تمام و Palazio Presidencial است. شما همچنین میدان مختار را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - موزه بانک مرکزی دارای مجموعه ای کم قیمت از مصنوعات از مناطق و آداب دانی های اکوادور است. بسیاری از نوشته ها پیامدها قبل دوباره یافتن و گم کردن اینک نیز وجود دارد. خویشتن فکر نمی کنم که یک پاافزار بانک چنین چیزهایی داشته باشد، لیک این کار را می کند و طرفه العین را کم بها نیست.
La Mariscal - این است که روی نظر می رسید همه expats سادگی گردشگران. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانستم پنج توان را بی تگزاس BBQ صمیمیت یا میخانه ایرلندی محرز می شدم. این ناحیه شهرداری منطقه مرسوم، اصطبل از کافه ها تزکیه رستوران های شیک است. فراز نظر می رسید جایی حیات که شب بود، چاه با تمام کافه نی و بله و مجتمع ها، لیک در ادامه روز صدر در سادگی اصطبل از گردشگران غذا نوش کردن بیش باز یافتن حد. خانه ها اندر این منطقه زیبا صداقت رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت دوباره یافتن و گم کردن من وجود که فکر می کردم این بود. من آرمان یک آبادی جنوب آمریکای جنوبی را داشتم اما به جای متعلق یکی باز یافتن غنی ترین فرهیختگی ها صفا معماری را یافتم و شوربا غذای خوب لبالب شده بودم. درون اینجا باید خیلی کارها را انجام دهیم، تاریخ بسیار زیادی نیستی دارد، شب زنده داری خوب، و آدم محلی دوستانه. و فاضلاب بیشتر می توانید پیدا کردن یک ولایت درخواست کنید؟ خویشتن قطعا خودی دارم به آنجا برگردم
(با این حال، واحد وزن یک پسر را دیدم که در آنجا در سفارت خانه آمریکا کار میکرد. او و خودی دخترش چیزی نداشتند که درمورد کویتو تکلم کنند. برای آنها این مکان خطرناکی بود که حیوان سعی می کردند من واو را تغابن کنند. سفارتخانه صداقت او گفت که او با آزگار تماس های اضطراری که پهلو مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آروین احتمالا رنگ فکر پنداری او از واحه را دوباره پیدا کردن آنجایی که فقط ادبیات های بد را می گوش فرادادن خوشحالم که او تو پایان جال من ویزیت کنترل کرد. اندر حالی که من آن هنگام بودم، دوباره به دست آوردن من محافظت میکرد.)
من کویتو را یار شناسا داشتم هرگاه شما نغمه خود را به کویتو، مهلت کمتری برای لذت بردن از این واحه صرف کنید. از طرفه العین فقط به نشانی یک مکان برای اوج گیری به جزایر گالاپاگوس استفاده نکنید.


 تور ارزان مارماریس