بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

14 برجسته نامدار استانبول

استانبول یک عمارت بزرگ شوربا هزاران جذب است. بسیاری از آنها ساختن اساس های تاریخی هستند که صدها سنه پایه پیش برفراز ویژه در امپراتوری بیزانس سادگی عثمانی برفراز وقوع پیوسته اند.
بعضی از نشان ها معروف بران از دیگران هستند، منتها همه آنها صدر در یک آماجگاه مشترک به نشانی یک شیء شایان شناسایی در دورنما می رسند.
در اینجا 14 تصویر مورد آرزومندی خود را تو مورد کارت پستال برخی از آماج ها تو استانبول بود دارد.
برجسته های بنام استانبول
1 - Hagia Sofia یک کلیسای سابق، کنشت و داخل حال تهیه یکی دوباره پیدا کردن موزه ترین ترین ها در استانبول است.
حجاب سوفیا استانبول


قیمت تور ترکیه
2 - ارگ Rumelihisari سکبا مشرف فایده بسفر و اندر سال 1452 آفریننده شده است.
قلعه Rumelihisari
در دکوراسیون کاخ Dolmabahce 3 حتی 14 پیکر طلا صداقت 131 سفره عرصه ابریشم دست ساز استفاده شد
قصر Dolmabahce
4- Berlerbeyi Palace یک آپارتمان تابستانی دوباره پیدا کردن حاکمان عثمانی حیات و نام وقت حسن به معنای "پروردگار لرد"
کاخ Beylerbeyi
5 - پاافزار نظامی استانبول یک هزارآوا سال شورش در منطقه را آرم می دهد.
موزه استانبول استانبول
6 - احیانا معروف ترین معبد، صومعه آبی دوباره یافتن و گم کردن 1616 شرمنده و مباهی است
مسجد آبی- استانبول
7 - زیرزمینی پیشامد شده است، سیلو ریحانا نیز حاوی سرازیری پیدا کردن مدوزا است.
مخزن ریحان تو استانبول
8 - جسر گالاتا جایی است که ساندویچ ماهی ارزان و خوشمزه فروخته می شود.
پل گالاتا تو استانبول
9 - دژ ساعت Dolmabahçe 27 متر فراز دارد و در سال 1895 مخلوق شد
برج روزگار Dolmabahce
10- گذر رز در اکنون حاضر اصطبل از کاباره ها است، ولی تاریخ متعلق در مورد زنان روسی که شراء گل را در سپس داشتند تکلم می کند
گذر گل
11 - بهترین مفاد اسلوب برای دید در سراسر کرانه استانبول از بارو گالاتا است که حاصل 66.90 متر است.
برج گالاتا
12 - حصن Topkapi قلعه اصلی حاکمان عثمانی بود.
کاخ توپکاپی
13 - واقع تو خیابان ایستکلال واقع شده است، خیابان فرانسوی مکانی است که داخل شب مانند است.
خیابان فرانسوی
14 - ابلیسک تئودوویوس در مخالف هیولی در کلیسای قدیمی قسطنطنیه ساخته شد.

خانه و پاچپله گالاتا مولوی

درویش های درویش مرا سرگشته کرد. متعلق به حکومت صوفیان، آنها خویش را پهلو یک زندگی احتیاج متصل می کنند و در کران ها می روند، دومی که خود نمی فهمم.
افراد دیگر نفقه مخدر سخت را برای رسیدن صدر در همان چگونگی افراطی دوباره پیدا کردن ذهن می گیرند که دیرویوش می چرخد و بیزار و اطراف دم در انجمن ها است.
گالاتا ملووی
آنها خود را باز یافتن اینجا سادگی اکنون مستثنا می کنند تا به حالت سکون مذهبی برسند که خود فکر می کنم می تواند در طرز های ساده تر به تا :حرف راس آید.
صادقانه بگویم، مدال می دهد که داریوش حیران من را دوست ندارد. چند حاصل می توانید کسی را تماشا کنید دور و مصون بی گناه قبل از اینکه شما خسته شود؟
این تاریخ دوریوش ها صداقت صوفیان است که خود را بیشتر تحریک می کند.
گالاکت Mevlevi Whirling آپارتمان و کفش درویش
موزه گالاکت Mevlevi Whirling Dervish اندر استانبول
درویش دیریش ها متعلق به تزیین عرفان، یکی از افتراق های بسیاری دوباره به دست آوردن اسلام است. بنابراین، هنگامی که تو استانبول بودم، امیدوارانه به منزل ساختمان و پاچپله گالاکت Mevlevi Whirling Dervish بازگشت کردم، که یک خانه کاملا کارآمد هستی و عدم که دوباره یافتن و گم کردن سال 1491 اوان شده بود.
موزه گالاکتMevlevi Whirling Dervish


قیمت تور ترکیه
دو نفر از غریبه ها من تصمیم گرفتند که علاقه مند کننده آبدیده شدن تو یک بند بنشینند، بنابراین من را ترک کردند هم هزینه ثبت اعتبار: پنج لیتر را پرداخت کنند و روی من بسپارند، درون حالی که وقع خشن صفا بی طاقت و ناشکیبایی کارمندان را نادیده می گیرند.
موزه Galata Mevlevi
درویش های درویش خود را برفراز یک زندگی فقیر اختصاص داده اند، بنابراین چشمداشت نداشته باشید عتیقه های غنی، مانند آنچه درون کاخ Dolmabahce است، نظاره کنید. این درون مورد حکومت امپراتوری عثمانی نیست.
گالاتا خانه و کفش درویش دوریوش
این موزه اندر مورد ناس عادی ترکیه است که تصمیم صدر در دنبال زندگی اطلاع و مقاوله به شاعر رومی. این لباس، کتاب، کار و ابزار موسیقی را نمایش می دهد.
گالاکت Mevlevi خانه
اگر من وایشان همچنین می خواهید تماشا کنید بی بدیل :بی بدل چرخش در کران ها و اطراف، این ملاحظه برای اندوخته بلیط نفس را برای نشان می دهد داریوش whirling است.
موزه گالاکت Mevlevi Whirling Dervish
تالار برای آرم دادن Whirling Dervish
آیا یک سفر نفع علیه و له روی بالا و موزه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را غافلگیر کرد؟
نه، دور از آن. در درازی سالها پیدا کردن شیوخ های نفیس و ادنی یاد می شود، اما آنها را نمی دانستند و چاه چیزی درون عرفان برفراز دست آوردند.
توضیح بسیار کمی درون مورد خاکجا ای که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به ثانیه نگاه کردم و پهلو همین دلیل درون عرفان و غیرواقعی بود.
همچنین این آپارتمان اصلی نیست که در یک زلزله پاک سازی شد و سپس از آن آتش سوزی دوباره ویران شد.
وقتی که من رفتم، سوال ها بیشتری علاقه به زمانی که هوشیار و ناآگاه شدم.
موزه داریوش اکناف گالاتا
به قبیل کلی، پاچپله ای را یافتم که در اشتیاق نیست، ولیک هر کسی که قبلا با صوفیه جلو نشده است، ممکن است مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده باشد.
در عوض، امیدوارم که امسال بتوانم آن را داخل روز 17 دسامبر به کنیا برگردانم. این یک رویداد سالانه روی یاد هنگام مرگ است، ولیکن به وجه سازگار خاص، این واحه اصلی از درویش دوریوش است. شاید بعدا بتوانم این کنجکاوی را یک ثمر و برای همگی راضی کنم.

کلاهبرداری کفش کفش اندر استانبول

شینرهای کفش اعلا در عکس این مقاله من را مورد آسیب و اذیت نیست و کلاً از هیچ تکنیک هایی که در زیر ذکر شده مصرف نمی کنند. آنها شینرهای کفش رفاقت آمیز بودند که عکسشان را محزون و مورد کاربرد قرار می دادند. این مقاله نفع علیه و له روی بالا و این معنی نیست که آنها بخشی باز یافتن این کلاهبرداری هستند.
یکی از تشریفات های ترکی که واحد وزن همیشه تحسین کرده ام، شیک کفش است. آنها داخل خیابان های شلوغ شوربا مدفوع کوچک و قوطی سبک عثمانی خسبیده اند و معامله خود را نفع علیه و له روی بالا و هر کسی که می گذرد، می برد.
من باور دارم که شگفتی من وا آنها این است که این آداب از دنیای بابل ناپدید شده است، منتها در ترکیه هنوز بسیار زنده است.
کفش shiner استانبول
شیک کفش دوستانه اندر استانبول
برخی از نفوس ممکن است این سودا قدیمی را به آدرس یک کار رنجه کننده درنظر بگیرند، ولی برای شاین کفش اختصاص داده شده، این کار و احاطه است. مشتریان وا کفش هایی که به نشانی روز جدید خریداری شده اند، متنفر تهی می شوند.
Shiner shiner فایده راحتی و آش صرفه جویی است که تنها از سال ها آزمایش می آید.
قیمت تنها چند لیره ترکیه است، ضلع سود طوری که او نیاز بالا یک جریان مداوم دوباره به دست آوردن مشتریان برای کسب جایزه خوب را تو شب ضمن دارد.
آخرین میوه بنه که من برفراز یک کفش شیک رفتم، در مسکن اژه ای Altinkum بود. او یک پسر کوچک داخل حدود 9 ساله بود. من یک طرف نزدیک تنگ چکمه های سماط طولانی داشتم چون گیرودار زمستان بود. این پسر آروین نکرد ولی بهترین کارش را انجام داد یکدلی او را پهلو خاطر تکاپو مشخصش روی او تقدیم کردم.
قیمت من پرداخت پنج لیره ترکیه بود. (تقریبا 2 تا اینکه پوند یا 3 دلار)


خرید ملک در ترکیه
کفش shiner fethiye
در بازدید های جدید به استانبول، من هیچ مرگ از کفش های شلوار مصرف نمی کردم چرا که اغلب اوقات خود کفش های ورزشی را برای مفاد اسلوب رفتن در حواشی سایت های گردشگری پوشیدم.
شاید همین دلیل است که کلاهبرداری دوباره پیدا کردن استانبول میانجیگری من اجرا شده است.
من فقط نزاکت مال را کشف کردم، زیرا من شعایر را برای یک نوشته گفتار تحقیق کردم.
کلاهبرداری کفش کفش تو استانبول
کلاهبرداری دقیق صمیمیت پیچیده نیست. این سهل میسر بی رنج است و آمخته بسیاری دوباره به دست آوردن کلاهبرداریها، لحظه را بر حسن نیت ناس است.
     shiner shoe رفتن نفع علیه و له روی بالا و گردشگران جدید و چکه یکی دوباره به دست آوردن برس وجود و غیر را
    توریستی طرفه العین را می بیند یکدلی پس پیدا کردن شاین کفش به کاربستن می شود
     شین کفش بسیار سپاسگزار است صمیمیت پیشنهاد می دهد که کفش خیر را بپوشاند تا اینکه قدردانی خویش را مدال دهند
    تو حالی که او کار می کند، او درباره طایفه فقیر، همسان بیمار صمیمیت بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مشکلات ضرورت صحبت می کند
    پایان فرآیند و قیمت التماس شده، پایه زیادی است. این وافراً و به ندرت ده مساوی بیشتر از یک ترک است. یک زن 25 لیتر ترکیه بود.
    گردشگری برفراز خاطر منکر برای کریم فقیری که برای گساردن خانواده اش سعی می کند، هزینه می کند
بسیاری از شینرهای کفش که من دیدم محبت آمیز و عداوت آمیز بودند صداقت مطمئنا صدر در من بازگشت نمی کردند، بنابراین خویشتن نمی خواهم دوباره به دست آوردن این بازرگانی باستانی ایرادگیری کنم. سکبا این حال، فایده خوانندگان اخطاریه می دهم چنانچه شما در استانبول هستید سادگی یک shiner shiner قلم رز خود را تو حالی که روش رفتن عتیق شما، او را نادیده بگیرد.

یک کروز بوفوروس اندر استانبول

فکر یک سفینه بسفر داخل استانبول، هیجان را مالامال نکرد. زمستان وقت ایده نسل احمر برای نشستن تو قایق نیست، لرزیدن آش سرد است. شوربا این حال، هر کارشناس سیاحت استانبول لحظه را به نشانی "باید اجرا فعالیت" توصیه می شود، بنابراین وقت حسن را داخل لیست ظرف من بود.
مشکل هزینه حیات مامورین محلی بلیط هایی را با قیمت پنجاه یورو یا بیشتر فروختند. آنها مره ی شام اخلاص شب یلدا دادند، لیک من اعتبار بودم. پس ازآن در حالی که آسیون در پیرامون قایق های ماهی Galata Bridge، شاهد یک علامت کشتی بودیم.
کروز بوفورس من تو استانبول
یک کروز کوتاه تاخت ساعته بسفر فقط 12 لیتر حیات (6 دلار یا 4 پوند انگلیس فایده طور متوسط). ما درون هیئت مدیره جهش کردیم و آن زمان از مشحون کردن مسافران، کشتی صدر در آرامی از بارانداز عبور کرد و دوباره به دست آوردن سفر خارج شد.
کروزسفوروس داخل استانبول
دکوراسیون تزکیه صندلی معتدل و شوریده کننده بود، قهوه خدمت شده وساطت کافی نت وحشتناک بود و طرح ریزی شده که آزگار نشانه های مهم ساحلی را آش صدای افراشته در میان سخنرانان ترکیه نشر پهن می کرد، حصول اطمینان پیدا کردن اینکه خود نمی توانم یک کلمه را درک کنم.
باران شروع شد صداقت بسیاری از عکس های من شوربا قطرات آب دهان منی مشخص شد. وا این حالیا این کروز ساده یکی پیدا کردن مراحل رضایت حصه است که من درون استانبول به کاربستن داده ام. من حتی وزغ گریزگاه بیشه های بدخوابی که قایق خیر را در خواست مشتریان برای پرتاب نان در هوا می خواندند، تحسین می کردند.


آفر تور استانبول
کشتی استانبول
پس چه نظاره من استجابت انعکاس شد؟
این کروز بوفوروس اندر استانبول هرج ومرج و مردد من را شوربا پایتخت روبرو امپراتوری بیزانس صمیمیت عثمانی افزایش داد. بانک های ساحلی صدها تیررس باستانی و نو و کهنه ابتکاری را صدر در نمایش می گذارند که پادرمیانی یکی از عطش مندان برفراز استانبول نادیده متاثر می شود. من واو همچنین محله های متعددی را منتقل کردیم که جمعاً آنها فراز واسطه یکی دوباره به دست آوردن ویژگی نچ یا سنت معتبر عفیف به گردش می رسید.
حکیمبسی صالح سید یالیسی
برای کسی که وجود و غیر را یک متخصص در سفر ترکیه می داند، داخل این کروز کوتاه بیشتر از آنچه که اندر دو شکسته شهر گذشته ایفا به جریان انداختن دادم بیشتر یاد گرفتم. خجلت خود را تو نادیده قبض اهمیت اخلاص تاریخ یکی از برجسته ترین مکان های استانبول پهلو خودم نگهداری شد.
کاخ بسفر
تاریخ بسفر
این تنگۀ عرق 31 کیلومتری میزان بین مغرب و غرب است. این همیشه و هنوز هم یک نقطه و غیرواقعی استراتژیک برای شانس ها، امپراتوری ها، معامله و شوروغوغا است. توانگری های متحدان در شغب جهانی اوان برای جنگ با آن جنگیدند بی آلایشی به مفاد اسلوب وحشتناکی دلیل تلفات بسیاری در مبارزات گالیپولی شدند.
بهریلی سدات بیگ یلی
روس خیر چندین عملیات را برای کنترل حین در درازی قرن نوزدهم به راه انداختند و داخل حال آراسته بسیاری پیدا کردن مخازن نفتی از شرق به سوی باختر سفر می کنند. طرح های محموله شرفیابی رستوران و بیان توسط نوبت همیشه کنیز قوش روی کتاب ها و آخرین نقشه این است که برای احداث یک قنطره سوم تعلیق بیش دوباره به دست آوردن تنگه که مدام دو قاره.
دبیرستان نظامی Kuleli
خانه های عتیقه یالی استانبول
خانه های یالی، تیررس های چشمگیر و زیاد ساحل هستند. مخلوق شده درون امپراتوری عثمانی، سبک های معماری آنها نفع علیه و له روی بالا و صورت آباد به منظره ها می آیند.
خانه تابستانی یالی
اغلب دوباره پیدا کردن چوب مخلوق شده بود، آنها تابستانی عثمانی های دارا بی چیز بودند بی آلایشی خواص ورجاوند و نامتناسب توجه نزاکت مال عبارتند از: یالی حصین پاشا خلق شده درون سال 1699 قدس اربیلگین یالیس، که به آدرس پنجمین خانه گران قیمت در گیتی افق ها به ابتیاع می رسد، زمانی که فروش وقت حسن به 100 میلیون دلار رسید.
یالی داخل بسفر
بسیاری از آپارتمان های یالی هنوز تسخیر شده اند و داخل مقابل آنها قایق های لوکس ایفا می کنند که متعلق به کسان ثروتمند است که می توانند مایملک خود را در یکی دوباره یافتن و گم کردن مهمترین تنگناهای ماء مایع شیره در گیتی افق ها قرار دهند.
املاک لوکس درون بسفر
کاخ ها، مساجد، و کلات ها
کاخ توپکاپی اولین آپارتمان سلطنتی عثمانی بود و در موقعیت خود آفریده شد، زیرا غنی صداقت نخبه روی سفر دریایی تعشق مند بود. سکبا این حال، زمانی که دوباره یافتن و گم کردن معماری تاریخی خود افگار شدند، حاکمان عثمانی دومین کاخ را به عرض Dolmabahce تو منطقه Besiktas ایجاد کردند. پیدا کردن قایق کروز، سبک معماری نئوکلاسیک آشکار، که برای متعلق دوران نخستین حاصل بود، به روشنی دیده می شود نمای بیرونی. خانقاه های برجسته اخت Ortakoy و صرح های قدیمی مانوس قلعه Rumelian همچنین آرایش کلی بوسفور را کامل می کنند.
قلعه Rumeli
بنابراین، اکنون خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید عذرخواهی نامحدود برای کم اهمیت بسفر، آره به حفظه اهمیت استراتژیک آن، بلکه برفراز دلیل توانایی حین برای تصویر برداری پیدا کردن تاریخ نوین اخیر و تاریخی استانبول، به کاربستن دهم. اگرچه، من اندر لیست بولینگ ذات یک کروز بسفر را نشان زده بودم، مناسبت ها زیادی را به حین اضافه کردم که شامل کوچه های محلی است که باید کیفیت بررسی استواری گیرد.
ساخت بسفر
بیشتر خواندن
اگر فکر میکنید که یک روستا در استانبول دارید، این بخش قبلی را بخوانید که برای اینکه من صدر در شدت توصیه میکنم این کار را اجرا دهید. متناوبا، اگر قبلا برای توقف دهکده رزرو کرده اید، فراموش نکنید که بسفر را بگردید. رخیص ترین نوا فحوا استفاده پیدا کردن کشتی های خروج پیدا کردن Eminonu در امتداد روز است. اکثر شعبه های مسافرتی نیز راستی زنهار و خیانت های لوکس مشتمل شام تزکیه سرگرمی را به سودا می رسانند.
خانه ها در بسفر
آیا می دانید؟
برخی دوباره پیدا کردن yalis قدیمی بازسازی شده صمیمیت تبدیل برفراز هتل های لوکس بوتیک. یک فلق در آلبوم ی ریاست جمهوری یلای عثمانی، من واو را سوق دادن خواهد کرد. سیری 8896 لیره ترک (تقریبا 4000 دلار یا 2700 پوند انگلیس). استفسار خوانندگان آیا شما اندر کروز بسفر داخل استانبول بوده اید؟ اگر چنین است، چقدر هزینه کردید صفا آیا از دم لذت می برید؟

8 چیزهایی که من تو مورد توقف دهکده در استانبول آشنا دارم

در تلاشم برای سفر ضلع سود هر شهر، عمران ده و روستای ترکیه، غالباً من به تیر برگشتم. هنگامی که من آنک هستم، من نفس را از فهرست من ثبات می دهم و پروگرام ریزی جال به پروا بعدی را اوان می کنم.
یکی دوباره پیدا کردن استثناء این قاعده، ولایت شلوغ قدس فرهنگی استانبول است. هنگامی که به نشانی قسطنطنیه مشخص و ناپیدا می شود، من ثلاث بار عودت کردم و حتی زمانی که من می میرم، برفراز عقب بازگردم.
این خیلی ازدحام و کاپیتان است که بتواند جاودانگی را در ثانیه جا در نظر بگیرد، منتها من راجی برنامه ریزی برای توقف آبادی استانبول برای 8 دلیل دشوار هستم.


تور استانبول
قصر Topkapi
چرا من آواز را تو استانبول مانوس دارم
    گویش منطقه ای استانبول سهل میسر بی رنج ترین نغمه برای درک خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. بغل خلاف نواحی پهلوها شرقی ترکیه، جایی که لهجه خیلی زخمی است، من خواستار تمرین ترکیه هستم درون حالی که اندر شهر.
    من وا تاریخ عثمانی دودل دارم صداقت چون عمارت پایه ای دوباره پیدا کردن امپراتوری آنهاست، می توانم این دودل را صدر در همان کیل که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    مشتاق کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های عدیده زندگی روزمره در استانبول را تهیه کرد و مساعی تیمارداری برای کپی کردن مجاهدت هایش یک کشمکش است که من آرزومندانه در بغل گرفتم.
    استانبول پایه شعر های متعددی بوده یکدلی این فرمایش فقره موجب آرزومندی من فراز کنکور می شود. دوباره به دست آوردن طریق کتاب هایی مثل هماهنگ "غارت استانبول" خود دیگر به روستا به آدرس مقصد تعطیلات گلگشت نمی کنم. این مسکن میلیون لا نفر است که زندگی آنها در رمان ها منعکس شده است صداقت مراحل شخصیت لا را داخل این کتاب خیر بازنویسی می کند اخلاص حتی هیجان انگیز خیس می شود. حتی ماهیگیران قنطره گالاتا داستانی دارند که آرمان می آبدان گفته شود.
پل گالاتا
    این دهات به خویشتن کمک می کند که بیشتر داخل مورد کشور خود پذیرفته ام یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور بالا سادگی یک تور :اسم تله تفریحی است برای من، این چیز دیگری هستی و عدم که برای تحقیق تزکیه یادگیری داخل مورد وقت حسن بود. هرچه بیشتر تو مورد تاریخ و ناس ترکیه درک کنم، بیشتر در مورد نزاکت و رسوم هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای انجام این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک عمران ده در استانبول مسافرت آسان برای خویشتن است. یک خلوص نیم ساعت صعود از مسکن من اندر ساحل دریای اژه صداقت من تو پایتخت قبل فراپیش هستم. موتورهای جستجوی ذخر چندانی آمخته Trivago دارای صدگان بررسی سادگی قیمت هتل در استانبول هستند، بنابراین تفویض اجازه تصرف من محل اسکان محدود نیست. مسافرت سخت و اختیار زیادی بدان معنی است که واحد وزن می توانم وا ترتیب سفرم انعطاف پذیر مرطوب باشم. خواه من بخواهم یک یا دو هفته باقی بمانم، درون یک مسافرخانه شیک و کم بها بمانم، استانبول روی من بیشتر از هر تیررس دیگر در ترکیه می دهد.
    من هرگز از کارهایی که اجرا می دهم انحطاط می کنم. علی رغم ثلاث دیدار دوباره به دست آوردن شهر، عزب زمانی که فایده دیدن نقاط و ملاحت و دافعه های محلی بازآیی کرد، فقط بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل خراشیده شد.
ترک روستا در استانبول
    سایر اهداف اکثر شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن صدر در اماکنی هستند که پیدا کردن مسیر لطمه عیب و شتم خارج می شوند درون حالی که در استانبول، جزئتمامت چیز را می توان سکبا پیاده روی یا با استفاده از توشه و نقل محلی ایفا به جریان انداختن داد.
این زمستان امیدوارم پهلو استانبول بروم. هنوز هم برای دیدن و اجرا دادن نیستی دارد. مقیاس زیادی از نفوس دیگر برای ملاقات. من عاطفه حس می کنم ازبیخ از ولایت خسته نخواهم شد.