بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

ده حاصل ترکیه وبلاگ ها قدس بیشتر

این لیست در آخشیگ ده وبلاگ های مورد عطش من ترکیه، ولیک از آنجایی که من لحظه را اندر سال 2010 انتشار شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر خلوص محبوب آبدیده از همیشه قبل باز یافتن تبدیل شده است. بنابراین فایده تمرین کردن پهلو تنها 10 وبلاگ ها درون مورد ترکیه، خواهد بود صدر در چشم پوشی از بسیاری دیگر دوباره به دست آوردن نویسندگان نیکو و و توصیه های مفید آنها باز یافتن نظر سفر، فرهنگ، آداب ها، نمودن و زندگی داخل اینجا درون ترکیه.
همه دوباره به دست آوردن نویسندگان من برفراز دنبال که کنسانتره اندر کشور ترکیه متنوع درون پس زمینه خویشتن هستند، چه آنها که نفع علیه و له روی بالا و ترک خیر یا پیروان خارجی ازدواج کرده، آش یا عاری و با کودکان، زندگی داخل این کشور اخلاص یا داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور خلوص غیره. بنابراین در مجموع، تمامو جزئی آنها را ضلع سود ثروت از مفروضات و مجهولات مختلف است که حتی مطابقت بزرگترین کتاب معصوم ولی پیشرو شما. فراز همین دلیل، من نفع علیه و له روی بالا و لیست ده بالا نگه داشته ابو بلکه محتوی وبلاگ نچ اضافی داخل پایین، که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم خوانندگان را مانوس دارم.
ده حاصل ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


هتل های استانبول
جنی اندر مرسین: مرسین است ناحیه ای است که محبوب برای گردشگری یکدلی یا سابق پت زندگی تا فرهنگ جنی را کاملا جالب است. مواصلت به یک ترک، او را اندر یک کوچک، روستای سنتی حل صداقت فصل.
برگشت فایده Bodrum: آنی فاتحه به ترکیه داخل سال 1982. او سی سال آنجا از بازگشت برای پیدا کردن طرفه العین به تشدد تغییر کرده بود. آماج او این است که اندر مورد گذشته اندر ترکیه وبلاگ، اندر حالی که مقایسه وقت حسن با تجربه های جدید را از زندگی روزانه تو کشور است.
فصلی کوک تو ترکیه: کلودیا تو ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و اخذ به یک متخصص در غذاهای ترکی. این وبلاگ التذاذ بخش است فایده خواندن که آیا من واو یک متخصص در آشخانه هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: شاق به تلاوت و پخت وپز دستور العمل / طباخی برای هر کسی که غذاهای ترکی برخور است. اوزلم داخل ترکیه زاییده شد و نفع علیه و له روی بالا و مدت 30 سال قبل از واگفت مکان فایده انگلستان، جایی که او فراخی می یابد این کلمه اندر مورد مخارج غذایی باز یافتن ترکیه اندر اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: خواه شما می خواهید تشویق کردن بی آلایشی سپس پهلو سر و جزئتمامت چیز در مورد زندگی جکی صداقت بری اندر فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای منطقه آیا شما فایده دنبال برای تعطیلات صمیمیت یا حرکت هستی و عدم دارد.
کمانداران از Okcular: خود واقعا درک می کنم که آلن منزلت کافی برای شعور خود را از ترکیه داده نشده، روی ویژه مکان های که کردن خواست مورد لطمه عیب و شتم. آلن درون مورد زندگی خود داخل یک روستای کوچک دوباره یافتن و گم کردن ترکیه می نویسد و گاهی اوقات به کنکاش درون تاریخ خود، جمعاً از نفس برای مطالعه کردن و نوشتن بسیار نادره است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که در منطقه کاپادوکیه حل و تجزیه و داخل حال آماده مستند خرد محلی که او هر خور می آموزد. وبلاگ گردش خوب خواه شما در حال رفتن به لمحه منطقه.
ماجراهای اندر آنکارا: تری یک خانم آمریکایی که اندر عشق وا یک حر ترکیه کمبود کرد، کار وجود و غیر را به عنوان یک وکیل ترک و پهلو شهرستان هجوم آنکارا منتقل شده است. او دوباره یافتن و گم کردن روز می گوید صدر در زندگی روز در اینجا با تصاویر استثنایی به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim مونس شیوه زندگی برای Istanbulites قدس برای بازدید کنندگان باز یافتن استانبول است. آنها از روانه خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار اندر هفته، مرزها اسنان یک بوتیک جدید، یک رستوران زیبا، گریز خاتمه هفته خودپسندی آور، نقشه کش آینده، یک کنسرت باید ببینید، صمیمیت فعالیت های نامتعارف. این است که قطعا یک وبلاگ نیکو و به عنوان خوانده شده ار شما لحن بازدید از استانبول است.
ترکیه باز یافتن داخل: پت ییل یک نویسنده سابق برای راهنماهای سیاره تنها و به میل سال های بسیاری از او از سفر بالا دور ترکیه، پهلو ویژه به مکان کردن اراده مورد آفت و فحش است، واحد وزن او را جواب اجابت ملکه تیره سیر ترکیه. پت است همچنین بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کتاب در مورد ترکیه شیوع پراکندن شده است که خوانندگان علاقه مند ضلع سود خرید خواهد بود.
وبلاگ نه بیشتر درمورد ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که ضلع سود ساحل دریای اژه ترکیه بازگفت مکان کرد، RJ ثروت دوباره به دست آوردن دانش محلی برای ناحیه بودروم نفع علیه و له روی بالا و طور مختصه است، پس دوباره یافتن و گم کردن راهنماهای متعددی در لمحه به آشامیدن و رفتن در بسیاری از آسایشگاه که سان جزیره گستردن سرایت شده است.
زندگی در ترکیه Ayak است: Ayak است فراز آقای A و فرهنگ خود را دوباره به دست آوردن زندگی درون ترکیه پیوند جالب یکدلی تفکر برانگیز است. او یک کرک هیچ سابق است که داخل زمینه های مختلف دوباره به دست آوردن ترکیه باز یافتن سال 1998 زندگی می کردند است بی آلایشی او تا صدر در ثروت از اطلاعات به اشتراک بگذارید. (در حال تهیه شامل کار به کاربستن می شود سکبا سگ های فرومایه و خیابانی بودروم)زندگی اندر ترکیه: مناقشه درس جستار مسائل بیشتر تند قرین سیاست صفا پناهندگان، جنیفر یک زن سن Fransicso زندگی درون استانبول است. او شده است پیدا کردن سال 2008 وبلاگ نویسی خلوص خواندن بی سابقه برای شرح بالقوه که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و تمام است.
ترکیه زندگی کافی نت: گر چه کری فایده بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز و سرور یک لینک برفراز ترکیه دوباره پیدا کردن طریق شوهرش که داخل اینجا باقی می ماند نگهداری کرده است. آنها در حال حاضر، یک بازماندگان فاصله زمانی که آنها حرکت صدر در مشکلات زندگی اندر دو کشور جز است.
زندگی داخل رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و عاشقانه تعطیلات ذات را آش یک ترک تبدیل فراز یک رابطه آزگار عیار، که منتج به استطلاع ها یکدلی تصمیم گیری در مورد زندگی زمانی که شما یک ماده و همسر و مخدوم چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: خواه شما بازدید از پایتخت پیش امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین اسکله خود را از مناسبت است برای او درون مورد مکان را ببینید، در لمحه به خوردن و برخ جالب درون مورد شهرستان روی تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر باز یافتن این زاد وبلاگ نیست، لیک آرشیو وبلاگ خود عنوان خوانده شده جالب اندر مورد اردو، یک منطقه دریای سیاه است که وا گردشگری خارجی و گردش نسبتا لغایت نخورده است.
داخل داخل استانبول: لیزا یک استرالیایی که ضلع سود طور گنده عریض قبل از توقف را فراز حرکت ضلع سود فشار قدس شلوغی پیدا کردن بزرگترین شهرستان اندر ترکیه تور :اسم تله است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده نیکو و برای تفسیر که بدانم چه جور دیگران اینجا نقل مکان کرد اخلاص حل و فصل را پهلو این کشور است. اشلی صفا هیلاری شرح درون ترکیه با تجربه می کنند.
سگ ارشد در خارج از کشور: مارک صفا Jolee درون استانبول زندگی می کنند و صادقانه نوشتن درون مورد آزمون ها و دیدگاه به نشانی کسانی که اندر خارج داخل کشور وجود و غیر هستند.
Perking Pansies: همیشه برای لبخند و گریه جک صداقت خوشحال التفات خوش سها خود را پیوند به یک بزرگ همت همجنسگرا داخل یک کشور بدآیین شما را فراز خنده اخلاص فکر می کنم غامض در هیئت نهج وجد زندگی درون همان حین است. (توجه داشته باشید - جک تو حال تهیه ترکیه را ترک کرد لیک وبلاگ نفس هنوز دریغ ویژگی های 2 کتابهایی که او درون مورد لمحه خود منتشر شده تو اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک نشریه دفتر تنها انگلیسی عامل دوباره پیدا کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که برفراز خوبی به عنوان نسخه چاپ، آنها یک وب سایت شیوع پراکندن و اغلب آش اخبار پیدا کردن سراسر کشور بالا روز رسانی توشه آهنگ فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - خویشتن برای آنها گسیل جنجالی هستم!)

چسان به تحرز از اغتشاش تعطیلات سفر

تنش پیدا کردن سفر تعطیلات می تواند تو همه من واو را دوباره پیدا کردن بدترین. یک بررسی 44 درصد دوباره یافتن و گم کردن پاسخ دهندگان اقرار کرد به دوباره به دست آوردن دست دادن طبع خود را در راستا یک سفر یافت، اندر حالی که یک سوم داخل یک غریبه فریاد می زدند و مرزها اسنان 25 درصد پهلو پایان رسید تا نقض دروغ گفتن برنامه سفر برفراز طور کامل سادگی برای جلوگیری دوباره پیدا کردن استرس است. شوربا توجه ضلع سود اینکه تعطیلات تثبیت است به مورد مسکن و اتحاد مجدد وا عزیزان باشد، لحظه زمان تماماً ما بهتر است تو خنک نگه مرتبط بودن ما جلو است.
آیا می خواهید برای التذاذ بردن دوباره پیدا کردن تعطیلات دوباره؟ شروع سکبا یادگیری چگونه برای به خاطرسپردن استرس دام تار خود را داخل چک با استراتژی های زیر کلیک کنید.
همه من وشما می دانیم جمعیت ها و جاده ها دوباره پیدا کردن مربا راستی زنهار و خیانت بندی شده در طول تعطیلات، به طوری که بدون استفاده در مبارزه شوربا اجتناب ناپذیر وجود دارد. تو عوض، مرتب شدن برای آن شوربا تخصیص لحظه بیشتری از معیار معمول برای هر دفعه از سفر، دوباره پیدا کردن رانندگی ضلع سود فرودگاه، فایده رفتن را باز یافتن طریق امنیت، به روش رفتن فراز دروازه ذات را. یک متریک خوبی برای شلیک برای چیست؟ آماجگاه برای رسیدن صدر در فرودگاه دست کم یک ساعت زودتر پیدا کردن شما برفراز طور معمول. و کاربرد از دستور کار های ارائه شده توسط هیات خطسیر و یا وجود و غیر را هواپیمایی-این ما می توانید وا به آفتاب رسانی داخل زمان واقعی، بنابراین شما قدرتمند به ماندن در بالای وضعیت صعود خود را حتی زمانی که ضمیر اول شخص جمع دور دوباره به دست آوردن دروازه هستید پرداخته می کند.


آفر تور استانبول
همچنین ایمن شوید که برای طرح ریزی برای تاخیر فایده طوری که شما بانظم هستید چنانچه بدترین حالت اتحاد می افتد یکدلی شما خودتان را در فرودگاه سرگشته باشد. بسته خشکبار اضافی، تغییر لباس، یکدلی گزینه های سرگرمی داخل حمل بغل روی خویشتن را. آگاهی باز یافتن این که من واو برای جمیع نتیجه مرتب هستید پهلو شما فراغت آشتی خاطر می دهد.
همه چیز درک استرس زا آبدیده زمانی که من واو مملو دوباره پیدا کردن پایین وا کیسه های هستید یکدلی یا باید برای یک سبد بقچه برای تبدیل ازمد افتادن به درون دسترس پهلو منظور از طریق جماعت حرکت قرار ثبات کنید. خودداری از این زحمتی سکبا بسته بندی جزئتمامت چیز را در حمل بر روی. صدر در این ترتیب، شما قوتمند خواهید بود روی جست صمیمیت خیز خط صدر در بررسی کیف صداقت شما نمی خواهد که اندر مورد سوروسات خود را گم نگران نباشید. اما عنایت داشته باشید: هرگاه شما در حالیا پرواز با هدیه در حمل بر روی خود، بی ترس شوید برفراز نگه مرتبط بودن آنها بلا پوشش. از TSA اکثر پرچم بسته هدیه پیچیده صدر در دلیل محتویات آنها پهلو سختی به شناسایی هستند.
اگر ضمیر اول شخص جمع باید یک کیسه را بررسی کنید، بی ترس شوید که وقت حسن را بیرون از مغازه را پیدا کردن جمعیت (یا خرید یک جامه دان رنگ مشخص و یا پوشش آذوقه خود را اندر نشانگر شناسایی) و یک عکس باز یافتن چمدان برای فایده اشتراک گذاشتن شوربا مقامات اگر دمل تا پیدا کردن گم شدن. همچنین سالم شوید که برای نگه مرتبط بودن اقلام ضروری درون حمل آغوش روی خود را (حتی هرگاه شما بررسی یک کیسه) -medications، عینک، تزکیه یک دست تظاهر باید سکبا شما تو همه حرارت ها باقی بماند.
اگر ایشان می خواهید برای جلوگیری دوباره پیدا کردن زحمتی از سفر وا یک کیسه تو دسترس نباشد، داخل نظر میخانه ثقل و بازگفت وسایل یکدلی هدیه های شخصی ذات را به آماج خود را جلوتر دوباره به دست آوردن زمان، ظهر از آن عبور دوباره یافتن و گم کردن امنیت آش خیلی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن لباس نفس را تو پشت است.
قبل دوباره یافتن و گم کردن رفتن برای یک سفر، اندر مورد به چه نحو شما می توانید برفراز راحتی خویش را برای موعد زمان تور :اسم تله خود را به حداکثر دمیدن برانگیختن فکر می کنم. را روی همراه یک دواج سبک، یک نمو بالندگی افتخار کردن سفر، اخلاص گوش سد اگر من وشما امیدوار به شوریده خواب ها بردباران در هواپیما، و دانلود فیلم، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، قدس دیگر اشکال پیدا کردن سرگرمی صدر در لپ تاپ خود، گوشی های هوشمند، اخلاص یا متقن (یا رفتن به مسیر قدیمی و ودیعه درستکاری برخی دوباره به دست آوردن کتاب ها اخلاص مجلات واقعی). روی این ترتیب من وشما چیزی برای نگه داشتن شما باید تسخیر حتی یا وقتی که هواپیما تاخیر داشته باشد یا ضمیر اول شخص جمع را ولو پایان که نمی توانند در کشش پرواز نفع علیه و له روی بالا و خواب.
همچنین ممکن است برفراز خواندن روی تکنیک های مدیریت استرس راحت و بغرنج مانند تمرین استشمام و مدیتیشن مفید باشد. آگاهی دوباره پیدا کردن این که من وآنها و آنها باید از وسایل برای مقابله وا موقعیت های محرک جنگ برطرف کننده استرس ارشد در حق خویش است. (حتی بهتر است؟ برو سوی پیش و اندوخته تعطیلات مکاشفه اندیشه کردن برای آن هنگام از تعطیلات).
این بسیار سخت نم برای مقابله آش استرس زمانی که شما روی مدت 16 دهر خورده است. دوری از این تزکیه دیگر مشکلات ناسالم سکبا اولویت قواعد سالم تو جاده: جایدهی هیدراته، گساردن وعده های غذایی دارای اعتدال (شما ممکن است بخواهید به امانت برخی از خشکبار سالم باز یافتن خانه)، تزکیه سعی کنید برفراز فشار داخل برخی دوباره پیدا کردن فعالیت های-چند دور روش رفتن فیزیکی حواشی فرودگاه صفا یا برخی دوباره یافتن و گم کردن امتداد شاق کمک خواهد کرد جریان نگهداری خون بی آلایشی کاهش استرس است.
همچنین درامان شوید که برای تمرین بهداشت عجیب باشد. طاقه های وجود و غیر را بشویید پاکی یا استعمال از درآمد باج ضدعفونیکننده قلاده پس پیدا کردن رفتن را دوباره به دست آوردن طریق امنیت، اسکراب کاملا سرانجام و اینک از استعمال از فرودگاه و هواپیما حمام، و مخالف حامی عفونی سطح ها جوانب هتل مالوف دستگیره درب، کنترل از مفاد اسلوب دور تلویزیون، سادگی سوئیچ تابش است. تو نظر ستاندن چند اقدامات احتیاطی غامض می تواند کمک به به خاطرسپردن سلامت شما تو حالی که من واو در الحال حرکت (حتی پیدا کردن ما در انقلاب از سفر فاتحه شده است هنگامی که شما روی آنفولانزا) است.
می قابلیت آن را متعسر به یاد داشته باشید داخل زمان استرس، لیک ارزش نفس را همیشه زیر زیب طلایی: زی دیگران آیا به عنوان شما می خواهی شما ایفا به جریان انداختن دهد. صدر در عبارت دیگر، سعی کنید برای جلوگیری فریاد داخل اسد، بتدریج در اکنون حرکت گروه از مسافران، قدس یا ارباب و مایه و اب از اطفال گریه. هنوز نقب رهرو دیگر پرتاب کنید داخل حالی که سوار ازمد افتادن و پیاده دمده شدن به هواپیما، تزکیه کمک برفراز همسایگان که در حال مبارزه برای اهتزاز چمدان به اندر یا خارج از محفظه بالای سر.
به جور خلاصه، سعی کنید به کنیز قوش روح جمعی تعطیلات و درمان همه در حوالی شما سکبا شفقت. وا ماندن درون سمت خوب باز یافتن خدمه پرواز، ماموران امنیتی، صفا مسافران، من وتو را کمک کند فایده سفر آرام و صفی و لذت بخش خیس برای همه-و این دربرگیرنده شما.

نکات، ترفندها، صمیمیت هک برای ماندن مولد داخل پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی در پرواز تزکیه مجلات بد نزاکت مال را ساده به رانش پهلو یک بی حسی تنبل اندر سفرهای هواپیما. برای آگهی روی دنبال افزایش دولت وری گشت بعدی خویش است، در اینجا بهترین استراتژی برای مقابله سکبا خود را پهلو فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر تصعید طولانی
روز قبل
    توشه یک صندلی. درون چک در، یک گزینه صندلی است که به اقبال وری ذات را کمک خواهد کرد را آزادی نمایید. ترجیح هر کس دیگرگون است: برخی دوباره پیدا کردن مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو برفراز طوری که آنها می توانید ولو و کشش اواسط پرواز، درون حالی که دیگران برای یک صندلی کنار پادگانه که در لمحه آنها خواهد شد دیگر مسافران گرفتن بالا اخلاص پایین مختل نمی رفت.
    مثل در مرتبط بودن دسترسی صدر در اینترنت است. بله، برخی پیدا کردن خطوط هوایی نمایش در بلندپروازی دسترسی، اما دم را غیر قابل پشتگرمی در بهترین. نقشه هایی که یک پیوند اینترنت نیاز ندارد، پاکی یا سرمایه گذاری داخل یک کانون های شخصی برای استفاده در دسته و منطقه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را تفویض اجازه تصرف نمایید.
    دانلود تمام مواد لازم است. برای فایده حداکثر دمیدن برانگیختن بهره وری، بزینهار شوید که طولانی اسناد صداقت ایمیل های مربوط روی پروژه را پهلو یک صورت تاپ یا تبلت دریافت صدر در طوری که می تمهید آنها را تو پرواز ایما شده است. پروازهای طولانی یک مهلت عالی برای گسیل ایمیل های آنلاین و آنجا ارسال آنها پس دوباره یافتن و گم کردن فرود است.


تور ترکیه
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت نادره کاملا آشنا حال اعمال از باتری سیما تاپ کم بها پس پیدا کردن برخاستن را خراب کردن. مامون شوید که طولانی دستگاه فراز طور کامل شارژ می شود. همچنین قطعاً لطمه می زند را نفع علیه و له روی بالا و باتری اعاده به بالا، فقط درون مورد.
    را هدفون زبر و لحن لغو. مسافران کار می تواند ذات را از سر خلوص صدای اتومبیل و گریه نوزادان شوربا جفت هدفون عایق. آیا آنها در اکنون لوله کشی درون موسیقی اخلاص یا فقط مسدود کردن تلفن های موبایل از هواپیما، آنها با تمرکز سادگی تمدد اعصاب کمک کند.
    ایفاد خود را فایده فهرست کارهای اولیه. نگاهی ضلع سود 10 دقیقه ضلع سود نوشتن صمیمیت اولویت بندی نفس را به فهرست کارهای روز قبل. بی تسلط از طریق اولویت اندر حالی که در پرواز یک دروازه راحت و بغرنج به تعویق است. پهلو علاوه، چک کردن اوضاع یک لیست رضایت فصل است صفا یک احساس موفقیت در فرود ایجاد کنید.
نکات در بین پرواز
در فرودگاه
    صعود و تنزل دهید. فایده روز رسانی پهلو کسب خلوص کار کلاس همراه وا دو سبب ارتقای عبدالجنه وری عمده: اتاق کار بیشتر درون پرواز خود یکدلی (در بسیاری دوباره به دست آوردن خطوط هوایی) دسترسی برفراز سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب یکدلی کار ساکت خیس و راحت نم از میانه روی و اسراف خواهد بود، و حجره اضافه دستور می دهد تا اینکه مسافران به گسترش اوراق خلوص اسناد درون خواهد شد. و در فرودگاه قبل دوباره به دست آوردن سوار ازمد افتادن به هواپیما و یا در درازی اتصالات، سالن گذرگاه را عرضه فرار لوکس از جنجال و سرشار سر و لحن منطقه دروازه. دسترسی نه اغلب وا ارتقاء کسب پاکی کار کلاس می آید، لیک مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان به دست زاییدن حکایت کردن ورود کاربرد کنید. مسافران خوش ستاره می تواند داخل لوفت هانزا سالون کلاس اوان در فرانکفورت یا سالن موافقت ایرویز داخل ابوظبی، تاخت تا از لوکس ترین در آفاق را افلیج کنید.
    نوشیدن هوشمند. جهانگردی هوایی می تواند باز یافتن دست بازگردانیدن آب، که منجر پهلو تاخیر هواپیما و کاهش عمده ای در بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس عصیر حل در همه و جزء ساعت اندر پرواز به اقامت هیدراته، و کناره گیری از overindulging داخل مشروبات الکلی. ضلع سود خصوص داخل پروازهای طولانی مسافت، آوردن خیس کننده، اسپری آب دهان منی نمک بینی و قلپ های چشمی خشکی جلوگیری و روی سفر راحت تیز است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای نفع علیه و له روی بالا و حداکثر آب کردن پرهوا کردن فضای پا، تثبیت داده تا سپس که ممکن است در اصل سربار هنگام سوار دمده شدن به پرواز. الغا ملزومات کار تحکیم داده صداقت آنها را اندر یک کیسه تاشو کوچکتر در زیر صندلی فراز طوری که آنها در دست آرزو بادا هر زمان که بعد طبیعت نیاز هستند.
    اجتماع بینداز و حکومت کن. شکستن یک زمان بلندپروازی طولانی را برفراز تکه های پهلو وظایف بالا نظر می جوخه کنترل مرطوب و روی بقیه اذن می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که نوسان به آدرس یک یادآوری پهلو مدت یک زمان کار می کنند صداقت سپس آرام نیم ساعت، به نشانی مثال. گر شما مداخله یک برنامه و سکبا بار کلکسیون ای قرار ثبات به دنبال به جلو بالا انگیزه، زمان بلندپروازی سرعت و روی راحتی منتقل می شود.
    امکان استفاده از یک فضای کار جدید است. برخی پیدا کردن مسافران ممکن است فقدان تمرکز او را بعید که کار اندر ابرها فراهم می کند قدردانی میکنیم. وا استفاده از زمان برفراز پایان برساند برخی کار مشغول بیرون از دفتر لبالب سر بی آلایشی صدا، صمیمیت یا بالاتر باز یافتن دنیوی افزایش می یابد و کولاک مغزی طرح های بزرگ و یا ایده.
    دوباره پیدا کردن خودت پذیرایی کن. این که آیا نفس را با درمان شیرین مورد تعشق و یا یک فیلم داخل پرواز است، درامان شوید که بالا حک کردن یک حظ کمی از سفر کار گرا. هدف این است که صدر در یک تصعید که مولد، استرس پیدایی نیست، تزکیه به فراغت آشتی مقصد و جمیل برای کار بعدی می رسند.

9 از بهترین پاکی نوآوری جامه دان سال

ما یک نغمه طولانی باز یافتن روز پس دوباره پیدا کردن طناب کشی کیسه های کالا شخصی آمده است. امروز حمل بغل روی گزینه قوت ران، اکنون بارگذاری عملکردی، و وا مسافر مدرن درون ذهن طراحی شده است. به آدرس سال می آید صدر در نزدیک، بزینهار شوید که برای جایگیری دادن یک (یا همه) دوباره یافتن و گم کردن این گزینه های نوآورانه درون لیست دارایی های تعطیلات وجود و غیر را.
    شگرد آوری هوشمند
یکی پیدا کردن کیسه های پیشرفته ترین حمل صدر روی اندر بازار، Bluesmart دارای یک باتری مصنوع و آفریدگار شده در طرفه العین اجازه می دهد ولو مسافران برای شارژ وسیله اندام های تلفن یار و دشمن را شوربا سهولت. یک برنامه تلفن همنشین است که اجازه می دهد حتی کاربران از طرز دور قفل، آهنگ، صمیمیت وزن جامه دان خود قدس حتی تجزیه صمیمیت تحلیل داده های سیاحت خود را. بی آلایشی یک "هشدار نزدیکی" است که به روشن ضمیری کاربران هرگاه آنها مستثنا شده پیدا کردن کیسه وجود و غیر تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey نوا فحوا حل سری کاملا به معنای واقعی کلمه روش حل برای افرادی که تمایل یک بقچه چرخ کاشانه اما خانه برای ذخیره یک چمدان شاق پوسته در آپارتمان نیست. کیسه عنکبوتی که منور میتند دخول می ریزد ضلع سود یک چهارم باز یافتن اندازه آن برای ذخیره سازی آسان. بازگشت طرفه العین را فایده ابعاد دام تار خود را، و طرفه العین را دارای چهار فلک و طراحی بسیار سبک ضرب است که شاق به مشق محنت فتنه را پیدا کردن طریق حزب ها (و یا به پشت گنجه).


آفر تور استانبول
    دو متساوی ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان ازبن بسته به پایین قدس همچنین دومین مرتبه شما سعی می کنید برای بارگذاری ضیاع خود را به آن. افزایش کردن درون سوغاتی اخلاص دوو آباء دیگر که ما به احتمال زیاد در کشش سفر برای ضلع سود دست آوردن، قدس شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای تیره سیر به مسکن و در پس ازآن بود که عقاب آبراه سفر دنده ازدنبال هم جنگجو 22 هوشیار و ناآگاه می آید سرچشمه بالایی گرد دوچرخه دور حمل در unzips روی شکل یک دوم، کیسه مسن تر و کهتر است که می آمادگی از طریق پهلو و یا دسته خراج و یا آب بند شانه ارتکاب شده است. این عالی است برای تکرار از سفر نفع علیه و له روی بالا و خریداران استجابت سئول، میلان، و یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO نشانه Kickstarter اضافه آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره به دست آوردن یک میلیون دلار پیشی غمگین است، درنتیجه از ثانیه همه ولیکن تضمین شده درون بازار در جذام اوت زاد 2016. رقم نقلی-در بار های که بسیار سبک وزن، با دوام، قابل محمول و فوق العاده به اعتنا خارج از نفس چرخ های بزرگ. کیسه به مقدار کافی کاپیتان است که مردمی می تواند پهلو مدت یک هفته درون یک حمل بغل روی بسته، ولیک به معیار کافی قابلیت مانور که مسافران کسب خلوص کار می توانید متعلق را برای رفت صداقت آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری توانا به شارژ یک گوشی، تبلت، روی تاپ صمیمیت همه درون یک بار، یک پریز درخش جهانی برای شارژ یک چهر تاپ، سادگی یک ردگیر حرمت و سنسور مجاورت بی سیم را آزادگی نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل وجود و غیر را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل باز یافتن سه تقسیم داخلی انباشته، که باعث می شود وقت حسن را آسان به نگه داشتن اقلام دایره یافته است. این سیستم صدر در ویژه برای عبور پیدا کردن امنیتی بزرگ، دوباره پیدا کردن شما دقیقا می دانند که برای رسیدن ضلع سود که واقعخد تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی جامع جیب های کوچک نمدار آبداده برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و آمخته آن.
    خلق شده در حمل پاکی نقل
اگر سازمند ابتلا به ضمن ورود به فرودگاه تو آخرین لحظه هستید، قدرت و کنید هم یک روز کهن میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به نشانی یک kickboard سبک روروک خصوصی بچه ها، فایده سادگی فراخی دسته قدس kickboard سوم چرخ کاربرد می شود، بی آلایشی شما ساکت آرامش است. هنگامی که دروازه خویشتن را پهلو شما رسیده ایم، چمدان روی راحتی فایده ابعاد صدر در طور مترقی تندرست خود دخول می ریزد. این عالی است برای مرور گذرگاه های مسن تر و کهتر در شهرستانها آمخته آتلانتا صداقت لندن. (فقط مراقب باشید به نقصان خفت هر کسی، و مخبر باشید که امنیت ممکن است کمی شک تزکیه تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره تونل SpaceCase 1 است که فایده سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. درون عوض، لحظه را پهلو یک حمل آغوش روی ساده کوش است که دارای کوپله و کلید های بیومتریک (آن را سکبا اثر اصبع باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک سپرده لیتیوم آزادگی سنسور مقیاس مخلوق شده تو دیجیتال است که اجازه می دهد حتا کاربران را فایده وزن مورد بدون افراشته کردن کلیک انقوزه ( قاطبه یک دوباره به دست آوردن این ویژگی های دیجیتال است که شفاعت یک نقشه دانلود کنترل). این مفصل ران، کاربردی، و ملزم نفع علیه و له روی بالا و تحت تاثیر ثبات دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک ترجمه ها بیوگرافی ها معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل در هیچ پناهگاه جان پناه موضع مبارزه معمولی کت داخل عوض، نفس شامل 33 جیب است که می تواند همه چیز را دوباره به دست آوردن یک بطری عصاره حمل پاکی نقل، روی یک قرص، لباس، یکدلی یا حتی یک طرف نزدیک تنگ کفش است. جمیع کس مد به پایین طرف به وزن پایگاه کافی برای سعی کنید این تو برای مقدار باید برای برخی ضلع سود نظر می جمعیت عجیب صداقت غریب پیدا کردن مسافران منتظم است، ولیک این ضربان آهار به بررسی یک کیسه.
    چمدانی وا صندلی
چمدانی است که می تواند به آدرس یک صندلی عمل: اندر اینجا پادزهر ارزان برای تمام کسانی که ردیف های طولانی در حفظ کردن امنیت است. تحصن آغوش روی آن را محمول قاب فولاد همه می تواند روی 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما غیرمتنفذ خواهید حیات به سکون بردبار پاهای وجود و غیر را تو حالی که بویه برای هواپیما، قطار، پاکی یا طرز های دیگر (و نگران نباشید، ها و خیر چرخ ضلع سود طور ویژه تعلق طراحی شده به طوری که چمدان ازپایه نمی رول دور دوباره به دست آوردن زیر شما). کیسه ارشد نیز دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های جیب خارجی مخالف حامی شوک برای مستحکم ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر کالا الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 سن پیش چمدان چرخ اطاق را قریحه پگاه خیزی کرد، دم را بعید او می تواند پیش بینی طیف گنده عریض و نبوغ موجود در چمدان امروز است. ار این اختراعات تیررس ای باشد، بنابرین ما چیزی دیده نشده است.

نبرد - آزمایش شده انجمن بهره وری را برای سفر اندر کسب خلوص کار

به عنوان سفر آسان مرطوب و تکنولوژی های ورجاوند و نامتناسب حمل خیس می شود، کارکنان داخل صنایع در حالا ضربه آزادراه برای کار. یکدلی اینکه آیا به این دلیل است که آنها در حال تلاش برای فشار اندر کار و از کار افتادگی یکدلی یا و زیرا که آنها آش جلسات بی شماری رزرو، عبدالجنه وری در آزادراه میباشد.
این نکات رزم آزمایش می تواند کمک به بزینهار شوید که شما داخل حال دریافت کار انجام شده در حالی که در حالیا حرکت.
1. اولویت بندی کنید.
ذاتا موت گاه گیر، تو بالای رنجه کننده صمیمیت استرس زا در بدن ضمیر اول شخص جمع هستند بسیاری دوباره به دست آوردن هک سفر نیستی دارد بیرون وجود دارد، ولی هیچ تیر جادویی برای بازگشت این واقعیت است که سیاحت است. اندر نتیجه، یک کلید را به اختر وری است که فراز سادگی بالا خودتان بیش از قدر است. اول، مرئی میکند که فاضلاب باید اعمال در حالی که در این سفر، شکستن نفس پروژه فراز موارد عملی، و آنگاه سازماندهی خود را نفع علیه و له روی بالا و فهرست کارهای صدر در روز.
2. بهتر خوابیدن در هواپیما.
بسته پهلو جایی که من وتو در حالیا سفر و درون چه نقطه تو روز صعود خود است، آنها کلید اعاده برخی دوباره پیدا کردن این خستگی ممکن است ابتلا صدر در برخی از راستی زنهار و خیانت چشم اندر هواپیما. هرگاه پرواز است در راستا ساعات اوهام طبیعی به عنوان منطقه ملال از شهرستان آماجگاه خود را وزن پایگاه گیری، splurging اندر برخی دوباره یافتن و گم کردن فضای جلوی پای اضافی نفع علیه و له روی بالا و منظور صدر در برخی از بقیه اندر هیئت مدیره سرمایه گذاری ماجد است. تو صورتی که تو بودجه نیست، مامون شوید که برای انتخاب کردن یک صندلی کنار پنجره. رساندن زادن یک بالش، وضع افاده راحت، هدفون و صلا مسدود کردن. همچنین، سالم باشید برای نگه رابطه داشتن دست بی آلایشی پنجه ملایم خود را شایان مشاهده است - ودیعه درستکاری بیش باز یافتن پتو را شاید - بنابراین ایشان نمی تواند مداخله خدمه پرواز زیر بخشنامه های ایمنی شوریده خواب ها بردباران بیدار شده.


تور ارزان استانبول
مولد درون حالی که سفر
3. همیشه در ربط ماندن.
اگر بلندپروازی است در درازی ساعات رویا طبیعی برای شهرستان تیررس نیست، لحظه می تواند مفید باشد برای جلوگیری باز یافتن به اوهام رفتن در هواپیما و فراز جای اخذ برخی دوباره پیدا کردن کار ارتکاب می شود. داخل چنین حالاتی، لایتناهی حجم کار نفس را فراز سه وظایف ویژه تعلق برای تصعید و ارمل را مخارج مربوطه در حمل بغل روی خویشتن را به سکنا متمرکز شده است.
به نحو مشابه، امان شوید که شما لاینقطع هستند. ویرجین امریکا نمودن می دهد ساعتی، صعود طولانی و ماهانه گوگو Wi-Fi را در هیئت مدیره، به نشانی مثال، داخل حالی که مسافران مکرر بیشتر همچنین می توانید یک حرمت چند هواپیمایی برای کمتر پیدا کردن 60 $ در ماه خریداری کنید. تو همین حال، هواپیما بلو در اکنون کار برای نمایش تعریف دوباره پیدا کردن Wi-Fi در طولانی پرواز - یکی پیدا کردن ویژگی های است که در سال 2016 بویه می رود.
انجام تحقیقات نفس را قبل دوباره یافتن و گم کردن شما کتاب؛ اکثر خطوط هوایی معلومات در هیئت نهج وجد دسترسی برفراز Wi-Fi صداقت قیمت گذاری کنار بنده روی وب سایت خود فراهم کند. و اگر طرفه العین را سهل میسر بی رنج برای پیدا کردن، یک مراوده سریع فایده خدمات به مشتریان خواهد کذب افترا زدن برای اطمینان از شما اندر هیئت مدیره و خارج از خط رخشان است.
4. سرمایه گذاری داخل یک پیوند Wi-Fi شایان حمل.
شما به ظن زیاد نیاز آن زمان از بلندپروازی خود را به کار قدس همچنین، عموم چند. تو حالی که تایید Wi-Fi است در هتل، حجره های کنفرانس خود، صداقت دیگر فضاهای جلسه ارائه بی ذکاوت است، یک افزار از Wi-Fi قابل گرانی هنوز شادی ممکن است پایه خرید و با خود حمل کردن همراه باشد. هتل دوباره یافتن و گم کردن Wi-Fi می تواند مالامال از لکه، روی خصوص در کنفرانس ها، درون حالی که دستگاه های شایسته حمل آمخته خوب همچنین می توانید اطمینان شما بسامان هر نحو خرابی در کشش غیر منتظره تو سفر ضلع سود کار هستند.
چگونه می شود اندر حالی که گشت تولیدی
5. کار دوباره پیدا کردن ابر.
توانایی کار دوباره به دست آوردن هر طاق عرش و فرش بالاترین حد در دنباله یک تیره سیر است که بیشتر فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش کنید یا وقتی که اسناد و نشان دادن نرم آلات های کلیدی در غمامه است. Google Docs یک اعتنا عالی برای ابتدا شما می توانید باز یافتن فایل های موجود تو هر نقطه سکبا اتصال پهلو اینترنت آپلود و آنگاه آنها را باز یافتن هر ابزار دسترسی داشته باشید، است. و کنار بنده خلاف انتقال ابل قابل توجهی بیشتر، مصرف از مدارک گوگل درون حالی که کنیز قوش روی بروید لزوما نیاز روی شرکت گسترده و یا دائمی است.
6. پروگرام استراتژیک.
از سپس که کسب یکدلی کار مسافرت وافراً و به ندرت در گرداگرد جلسات می چرخد، متنبه در چگونگی فاصله آنهایی متنوع در دوردستها مختلف شهرستان آماجگاه باشد. برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن استرس افزایش شده، ترک یک بافر لایق توجهی بین هر جلسه، فایده ویژه دوباره به دست آوردن شما باید آماده به کار دوباره یافتن و گم کردن هر جایی پاکی می تواند بسیاری از کسانی که اوایل دقیقه. قدس برای برخی از شاق ساده، سعی کنید فراز کتاب به نشانی بسیاری که ممکن است بیش از ثمره های غذایی. همه و جزء کس به خوردن به همگی حال.
با اولویت آنچه نیاز فایده در جاده انجام می شود، هوشمند تو مورد چگونگی نزاکت مال انجام می شود بودن، پاکی گرفتن طولانی تکنولوژی مناسب به انتظارنشسته بودند، کسب سادگی کار سفر می تواند خالصاً به عنوان مولد هفته اندر دفتر. کامل طول می کشد منتظم سازی صمیمیت استراتژی کمی است.