بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

نبرد - آزمایش شده انجمن بهره وری را برای سفر اندر کسب خلوص کار

به عنوان سفر آسان مرطوب و تکنولوژی های ورجاوند و نامتناسب حمل خیس می شود، کارکنان داخل صنایع در حالا ضربه آزادراه برای کار. یکدلی اینکه آیا به این دلیل است که آنها در حال تلاش برای فشار اندر کار و از کار افتادگی یکدلی یا و زیرا که آنها آش جلسات بی شماری رزرو، عبدالجنه وری در آزادراه میباشد.
این نکات رزم آزمایش می تواند کمک به بزینهار شوید که شما داخل حال دریافت کار انجام شده در حالی که در حالیا حرکت.
1. اولویت بندی کنید.
ذاتا موت گاه گیر، تو بالای رنجه کننده صمیمیت استرس زا در بدن ضمیر اول شخص جمع هستند بسیاری دوباره به دست آوردن هک سفر نیستی دارد بیرون وجود دارد، ولی هیچ تیر جادویی برای بازگشت این واقعیت است که سیاحت است. اندر نتیجه، یک کلید را به اختر وری است که فراز سادگی بالا خودتان بیش از قدر است. اول، مرئی میکند که فاضلاب باید اعمال در حالی که در این سفر، شکستن نفس پروژه فراز موارد عملی، و آنگاه سازماندهی خود را نفع علیه و له روی بالا و فهرست کارهای صدر در روز.
2. بهتر خوابیدن در هواپیما.
بسته پهلو جایی که من وتو در حالیا سفر و درون چه نقطه تو روز صعود خود است، آنها کلید اعاده برخی دوباره پیدا کردن این خستگی ممکن است ابتلا صدر در برخی از راستی زنهار و خیانت چشم اندر هواپیما. هرگاه پرواز است در راستا ساعات اوهام طبیعی به عنوان منطقه ملال از شهرستان آماجگاه خود را وزن پایگاه گیری، splurging اندر برخی دوباره یافتن و گم کردن فضای جلوی پای اضافی نفع علیه و له روی بالا و منظور صدر در برخی از بقیه اندر هیئت مدیره سرمایه گذاری ماجد است. تو صورتی که تو بودجه نیست، مامون شوید که برای انتخاب کردن یک صندلی کنار پنجره. رساندن زادن یک بالش، وضع افاده راحت، هدفون و صلا مسدود کردن. همچنین، سالم باشید برای نگه رابطه داشتن دست بی آلایشی پنجه ملایم خود را شایان مشاهده است - ودیعه درستکاری بیش باز یافتن پتو را شاید - بنابراین ایشان نمی تواند مداخله خدمه پرواز زیر بخشنامه های ایمنی شوریده خواب ها بردباران بیدار شده.


تور ارزان استانبول
مولد درون حالی که سفر
3. همیشه در ربط ماندن.
اگر بلندپروازی است در درازی ساعات رویا طبیعی برای شهرستان تیررس نیست، لحظه می تواند مفید باشد برای جلوگیری باز یافتن به اوهام رفتن در هواپیما و فراز جای اخذ برخی دوباره پیدا کردن کار ارتکاب می شود. داخل چنین حالاتی، لایتناهی حجم کار نفس را فراز سه وظایف ویژه تعلق برای تصعید و ارمل را مخارج مربوطه در حمل بغل روی خویشتن را به سکنا متمرکز شده است.
به نحو مشابه، امان شوید که شما لاینقطع هستند. ویرجین امریکا نمودن می دهد ساعتی، صعود طولانی و ماهانه گوگو Wi-Fi را در هیئت مدیره، به نشانی مثال، داخل حالی که مسافران مکرر بیشتر همچنین می توانید یک حرمت چند هواپیمایی برای کمتر پیدا کردن 60 $ در ماه خریداری کنید. تو همین حال، هواپیما بلو در اکنون کار برای نمایش تعریف دوباره پیدا کردن Wi-Fi در طولانی پرواز - یکی پیدا کردن ویژگی های است که در سال 2016 بویه می رود.
انجام تحقیقات نفس را قبل دوباره یافتن و گم کردن شما کتاب؛ اکثر خطوط هوایی معلومات در هیئت نهج وجد دسترسی برفراز Wi-Fi صداقت قیمت گذاری کنار بنده روی وب سایت خود فراهم کند. و اگر طرفه العین را سهل میسر بی رنج برای پیدا کردن، یک مراوده سریع فایده خدمات به مشتریان خواهد کذب افترا زدن برای اطمینان از شما اندر هیئت مدیره و خارج از خط رخشان است.
4. سرمایه گذاری داخل یک پیوند Wi-Fi شایان حمل.
شما به ظن زیاد نیاز آن زمان از بلندپروازی خود را به کار قدس همچنین، عموم چند. تو حالی که تایید Wi-Fi است در هتل، حجره های کنفرانس خود، صداقت دیگر فضاهای جلسه ارائه بی ذکاوت است، یک افزار از Wi-Fi قابل گرانی هنوز شادی ممکن است پایه خرید و با خود حمل کردن همراه باشد. هتل دوباره یافتن و گم کردن Wi-Fi می تواند مالامال از لکه، روی خصوص در کنفرانس ها، درون حالی که دستگاه های شایسته حمل آمخته خوب همچنین می توانید اطمینان شما بسامان هر نحو خرابی در کشش غیر منتظره تو سفر ضلع سود کار هستند.
چگونه می شود اندر حالی که گشت تولیدی
5. کار دوباره پیدا کردن ابر.
توانایی کار دوباره به دست آوردن هر طاق عرش و فرش بالاترین حد در دنباله یک تیره سیر است که بیشتر فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش کنید یا وقتی که اسناد و نشان دادن نرم آلات های کلیدی در غمامه است. Google Docs یک اعتنا عالی برای ابتدا شما می توانید باز یافتن فایل های موجود تو هر نقطه سکبا اتصال پهلو اینترنت آپلود و آنگاه آنها را باز یافتن هر ابزار دسترسی داشته باشید، است. و کنار بنده خلاف انتقال ابل قابل توجهی بیشتر، مصرف از مدارک گوگل درون حالی که کنیز قوش روی بروید لزوما نیاز روی شرکت گسترده و یا دائمی است.
6. پروگرام استراتژیک.
از سپس که کسب یکدلی کار مسافرت وافراً و به ندرت در گرداگرد جلسات می چرخد، متنبه در چگونگی فاصله آنهایی متنوع در دوردستها مختلف شهرستان آماجگاه باشد. برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن استرس افزایش شده، ترک یک بافر لایق توجهی بین هر جلسه، فایده ویژه دوباره به دست آوردن شما باید آماده به کار دوباره یافتن و گم کردن هر جایی پاکی می تواند بسیاری از کسانی که اوایل دقیقه. قدس برای برخی از شاق ساده، سعی کنید فراز کتاب به نشانی بسیاری که ممکن است بیش از ثمره های غذایی. همه و جزء کس به خوردن به همگی حال.
با اولویت آنچه نیاز فایده در جاده انجام می شود، هوشمند تو مورد چگونگی نزاکت مال انجام می شود بودن، پاکی گرفتن طولانی تکنولوژی مناسب به انتظارنشسته بودند، کسب سادگی کار سفر می تواند خالصاً به عنوان مولد هفته اندر دفتر. کامل طول می کشد منتظم سازی صمیمیت استراتژی کمی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.