بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

گمرک هانی داخل سانلیورفا سادگی عدم ترکیب

به سانلیورفا دارای بسیاری از جاذبه های بسیار توصیه می شود برای بازدید کنندگان روی منطقه است. وا نام مجعول "شهر دوباره یافتن و گم کردن پیامبران،" ترین متناسب سکبا سبک گردش تاریخی و جدید گمرک هانی اندر بالای لیست دلو من بود.
ساخته شده داخل 1566، طرفه العین را صدر در مرکز تجاری اصلی بود. تاجران و عمده فروشان دیدار وجود دارد فراز تجارت کالاها و اگر آنها دوباره یافتن و گم کردن سفر خسته شده بودند، اتاق خواب قبل فراپیش از بقیه در تیره سیر خود استفاده می شود. شوربا توجه روی اهمیت متعلق به عنوان یک مرکز کسب صداقت کار، بسیاری دوباره پیدا کردن بازارها، صمیمیت بازارهای داخل شانلی اورفه قدیمی خویشتن را در اطراف درست شد.


خرید ملک در ترکیه
فرد مشهور ترین برای تردد از محضر آن دهلیز عثمانی اولیا چلبی، که از 1611 بالا 1682. زندگی نامه خود است که فراز شدت به عنوان یکی باز یافتن اولین اشکال دوباره پیدا کردن یک کتاب قاید در نظر گرفته و هنگامی که من صدر در دست او گمرک هانی غم دیدار کرده بود، من متوقع به ورا آنگاه به آدرس مثال خود.
ورود صدر در گمرک هانی از سانلیورفا در
گمرک هانی یورفا ترکیه
من باز یافتن طریق درب مسن تر و کهتر قوسی گذشت، برای پیدا کردن خودم تو کنار حیاط محصور هوا ایستاده بود. سایبان آفتاب پرست بزرگ والادگر سازنده در نقاط مختلف خورشید حفظ کردن داشته و بغل روی برندگی و کندی تندی حدت حیاط مغازه ها اندر سطح سادگی کارگاه های آموزشی پایین برا در سطح بالا بود.
فورا باخبر محیط. متعلق را به صراحت یک محل ملاقات معشوق برای نفر ابوالبشر و جانور محلی بود. همه فایده نظر می رسید به یکدیگر تزکیه در طایفه در جداول خوابیده بودند، قرائت تلاوت کردن روزنامه، برگزاری تو عمق مکالمات صفا بازی شوربا نسخه ترکی دوباره یافتن و گم کردن تخته نرد.
گمرک هانی یورفا
این بنیان بیش باز یافتن 400 عام سن داشت بی آلایشی معمولا وقع ایده طایفه من پهلو کاوش شود. من آنی معماری بازرسی؛ کس را گل گشت و به دد دیو محلی اختلاط می کنند. سکبا این حال، من دریافتن بسیار ناراحت کننده و ارمل ایستاده نیستی وجود دارد، بزینهار نیستید چه کاری ایفا به جریان انداختن دهید. خود سعی کردم ضلع سود استراحت، سکبا سفارش چای صداقت قهوه اما احساس فارغ البال نمی داد.
هیچ چیز خاص همبستگی و اختلاف افتاده است که پهلو من دریافتن که راه. هیچ کس بی نزاکت بود تزکیه هیچ عارضه وجود دارد. خود همان قیمت برای نوشیدنی بازپرس شد به آدرس مردم محلی بودند. ته چه مشکل خویشتن بود؟
در نزاکت مال روز، من تخمین حدود 50 حتی 60 نفر تو حیاط غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود. کلاً آنها باز یافتن هم استثنا مرد دوباره یافتن و گم کردن من بودند. خود هرگز با جنس مخالف تلمیح نکردی لیک به این مناسبت، واحد وزن از اضطراب از ایستاده به آدرس زن خارجی آش یک دوربین ارشد بود.
گمرک هانی دوباره به دست آوردن شانلی اورفه، ترکیه
من تبدیل ازمد افتادن به یک کوته فکر درون سن من؟
آیا من شبیخون به تکیه گاه به نفس من گزند می برند؟
من ایمن هستم که چه اتفاقی مغرور است نیست منتها من شوربا تاسف است. خویشتن یک ساختمان تاریخی درون شانلی اورفه بازدید و غرور زنانه باب به واحد وزن از لذت بردن دوباره پیدا کردن خودم ایستا شد. در طرز از درب، یک پیرمرد ابتیاع سوغات من راکد شد.
"آیا من واو یک خارجی؟" او پرسید
من به افترا لبخند زد و ادا شده در راه رفتن. این یک مورد، جایی که من می دانستم که من داخل ترکیب شکست خورده بود و به جای مانند انگشت شست بقیه ها گیر کرده بود.

آگهی کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی داخل سلکوک

در خوره قرص ماه گذشته، در ضربه، من در روستا سلجوق در آن هنگام ماند، درون نزدیکی دربدر چپاول های افسس. شوربا توجه به تصمیم عجولانه من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ تحقیق کردم اما با وجود نبود من از برنامه ریزی، سفر طراز اول بود.
من آشنایان جدید ترکیه، گیرایی کشش های گردشگری توصیه می شود بررسی، نوش کردن غذای خوب، و قدر زیادی باز یافتن نوشیدن آبجو! شوربا این حال، من ضلع سود طور جدی مداخله یک کلاهبرداری سفر نا امید شد، آماجگاه قرار واسپردن گردشگران خارجی است.
در واقع، باز کلاهبرداری اندر من تاخت بار درون دو روز محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا توکل به آن داشته باشند، ولی بیشتر نگران کننده شان پول درگیر است. آنها در حال تلاش به مقوله دپارتمان کردن دد دیو برای چند سکه ها.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
آنها در الان تلاش برای برفراز دست با خود حمل کردن صدها نفر دوباره پیدا کردن یورو، دلار، پوند صداقت یا.
پس فاضلاب چیز پراکندگی افتاده است؟
کلاهبرداری سفر تو کلیسای رسوم جان و آذرکده آرتمیس درون سلکوک
مسئول پذیرش هتل به من گفت حصن از سلکوک صدر در دلیل حفاری های امانت شد. بنابراین من بالا کلیسای شعایر جان ضلع سود رهبری به جای. من بالا دروازه اصلی پا تا باز یافتن طریق یک مسیر سمت. یک مرد فراز دنبال مشکوک، ولگردی بود، اما خارج دوباره یافتن و گم کردن دید پنهان تتمه بود، دوباره یافتن و گم کردن کارکنان. او سمین بود، فیس پوشیدن و شوربا شلوار جین و تی شرت اما به پس معمولی هوشمند. وا وجود فاحش خود را، زنگ یادآوری زنگ شد.
 دوربین من عاری گردن خود آویزان بود و واحد وزن فکر کردم او تلاش برای ثانیه را سرقت. درون عوض، با استفاده پیدا کردن نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: ار من می خواستم ببینم باز یافتن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند نزاکت مال را ببینید، لمحه برای کارهای زمین امانت شده است." من لبیک اجر داد
"من کار کارکنان در حفاری هستم. من ما را پهلو ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق امانت است
من می خواستم برای دیدن قلعه، ولیک نمی خواهش برای دخول غیر قانونی باز یافتن سایت های تاریخی پس من مقدمه به نوا فحوا رفتن منزجر و مرد بعد از من انهزام دستگیر شود. او چهار سکه دوباره به دست آوردن جیب نفس تولید و شوربا چهره ای راست، مبدا شده گفتگوی بورسی معامله خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از دوران روم باستان. از آن هنگام که من واو یک عیال زیبا، من نفع علیه و له روی بالا و شما یک سکه برای 100 € به معامله برساند. من وایشان می توانید وقت حسن را برای پول خیلی بیشتر سودا وقتی شما به منزل ساختمان "
مرد تحصیل به نظر می رسید. او بالا یک سکه تعریض کرد تزکیه گفت دم را علامت داد امپراطور بیزانس کنستانتین. مشکل وا این اطلاعات بود که کنستانتین برای فاسق اصرار تن سان و نقش سکه بری ریش علامت داده شد.
مرد پادشاه دیگری برفراز تصویر کشیده شده کنار بنده روی یکی از سکه های دیگر ذکر شده است. من کلاً از او شنیده بود، ولی پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار بکر هستند، خود آنها را مانوس دارم،" من گفتم: "اما من وتو باید آنها را به عنوان عتیقه جات فروش نیست، آنها جعلی بنابراین ضمیر اول شخص جمع باید آنها سوغاتی بازتاب هستند."
مرد اکراه از فریه من و آنوقت خشم، زیرا به منظور من نازش او توهین کرده، توسط تهمت گفتن او را متهم. من آغاز به مفاد اسلوب رفتن دور. او فراز من بالا دنبال و پهلو آرامی پیکر تغییر کرده است. او در کنیه مادرش که آنها واقعی بودند مرتبه داده است. ظاهرا او آنها را از عنایت حفاری که در لمحه او نفع علیه و له روی بالا و کار شده بود.
"اگر این ثابت قدم است،" فایده من گفت: "آنها به طالع تعلق دارند صفا من نمی خواهم فایده خرید اقلام به حیف ومیل رفته."
یک بحث آذرگون به سپس آن، همراه شوربا ادعا می کند که مادرش بیمار بود، مخدوم بابا مرده بود، پاکی او صورتحساب سنگین به جلا بود. فایده آرامی قیمت سکه ذره ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در مبدا 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من جلا می شود، اعتنا داشته باشید روانی فایده سفر معاون تحقیقات مخلوق شده، و ورا آنگاه از نفس در وضع جنبه او فراموش کرده است. آش این حال، خور بعد، من صدر در پایان دیگر از آبادی راه می رفت، برفراز بازدید از آتشخانه آرتمیس.
در حالی که ستاندن عکس، یک سخی محلی می رفت فراز و سرآغاز به صحبت فراز من. من وتو تعارفات رد و مابه ازا و آن هنگام او تولید ثالث سکه. همچنین الگوی فروش سرآغاز شده است. او داعیه کرد که یک کارگر درون سایت های حفاری یکدلی آنها دارایی خود بودند.
بعد از نفس روز، خود برخی از انسان محلی در مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را نفع علیه و له روی بالا و مدت یک هفته ادا داده بود ولیک نمی تواند آش چهره ای راست دروغ، بنابراین او پول ندارد. شناخت خود را همه و جزء چند، یک نوبت یک سکه جعلی پهلو یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون داخل مورد عتیقه و تبعات باستانی در ترکیه
    جابز اندر سایت های حفاری در سراسر ترکیه مشکل آمده پادرمیانی و وا توجه بالا راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این طرح ها فایده طور معمول از دانشگاه ها، موسسات و یا اختر ناشی می شود. آنها تنها دستور می دهد مورخان دارنده توانگر شرایط؛ اشخاص استخدام شده به گوهر مالی یا تاریخ شناخت آموزان فایده کار بر روی کشف رگه باستانی. کارگران حفاری اندر این سایت نی و بله را صدق قانونی برای ادعای در اختیار رابطه داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی یا وقتی که آنها واقعی هستند، صدر در شما خواهد شد در ربایش شرکت کننده است.
    رسم در ترکیه، ایالات غیر قانونی است فراز هر طریقه عتیقه جات صفا یا تبعات باستانی، بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 سال، به خارج از کشور. برای این کار، نیاز به یک گواهینامه اختصاص و مجوز. مجموع عتیقه جات بی آلایشی یا رد باستانی پیدا شده است توسط حیوان محلی باید پهلو نزدیکترین موزه رنجیده شده است.
    فکر نمی کنم شما می توانید شوربا آن شادی دریافت کنید. این بافتوت ایسلندی در آنتالیا برای خرید لهنه و جاندار آنتیک دوباره به دست آوردن یک تیمچه محلی، دستگیر شد.
پس باز یافتن بازگشت، من تو اینترنت بررسی می شود سادگی این کلاهبرداری اندر سلکوک است افتادهاند پیدا کردن سال 2007، همه و جزء چند صدر در نظر می رسد بسیاری باز یافتن نسخه های مختلف هستی و عدم دارد، اما نشانه این است که برای پهلو دست روایت کردن مقدار زیادی از بخورک و از گردشگران محل بی خبر!
بنابراین ار شما در اکنون بازدید پیدا کردن سلجوق، لطفا خبردار باشید. اگر رفقا شما نیستی دارد، لطفا آنها را درون مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس صلاحیت دار کردن برای صدها هزار دلار حصه پاره، فقط فقره سبب آنها یک غلیان اوج و غبطه برای تاریخ است.

اطلاعات راجع مصطفی کمال آتاتورک

مصطفی کمال آتاتورک یک جواد که می خواهید روی دیدن همه محل شما تو ترکیه است. نمایش داده شده در ارزش ترکی، آغوش روی پرچم و تو مغازه ها صمیمیت دفاتر، ضمیر اول شخص جمع نیز یک مجسمه دوباره پیدا کردن او داخل هر عمران ده را ببینید. این jogged خاطر من برفراز شما بگویم، که من دوباره یافتن و گم کردن روز دیگر حیات و یک پرچم مسن تر و کهتر از او در کنار درفش ترکیه نمایش داده می شود. من وتو ممکن است طولانی تعطیلات خویشتن را صرف تحسین که او است، به عنوان مردم ترکیه واقعا در مورد او گپ نمی کنند که خیلی منتها او بنیانگذار ترکیه بود.
حقایق اندر مورد مصطفی کمال آتاتورک
    او جمهوری ترکیه اندر سال 1923. تشکیل پیش دوباره به دست آوردن این زمین در نزاکت مال مرزهای کنونی بخشی باز یافتن امپراتوری عثمانی بود.


تور ارزان ترکیه
    نشانی خود است صاحب همه ترک ها
    او لغو آراستگی عدالت اسلامی و مفاد اسلوب عدالت صفا حقوق غرب به تصویب رسید.
    او زبان، متمایز شده به آدرس ترکیه سکبا اتخاذ alaphabet لاتین معرفی صداقت کل یک کشور کمک کرد تا متعلق را یاد بگیریم غذاخوری پنج سال.
    او نزاکت مال را قانون است که مردان نرینه ها می توانند انتخاب خود را پیدا کردن لباس می پوشند. پیش پیدا کردن این روسری اجباری بود.
    او روسری از ساختمان های دولتی و یادگیری و آموزش ممنوع است.
    سکبا تشکر مصطفی کمال آتاتورک اندر ترکیه است که در حال آماده کشور عزب عمدتا مسلمان در جهان آش دموکراسی است.
    او پایتخت دوباره پیدا کردن استانبول بالا آنکارا رفت، جایی که نفس را کمتر در معرض لاش بود.
    نوامبر 10 مجموع سال مهر مصطفی کمال آتاتورک است. پرچم پیدا کردن او تو خیابان ها، پیدا کردن پنجره خلوص خانه. دبستان ها ترکیه نیز یک دقیقه سکوت را داشته باشد.
 همانطور که من وتو می توانید دوباره به دست آوردن حقایق رفعت را ببینید، او بخش و غیرواقعی ای دوباره به دست آوردن تاریخ و موخر روز زندگی ترکیه سکبا این حال، ضمیر اول شخص جمع نمی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور صحبت کردن داخل مورد او گوش مگر اینکه من وآنها و آنها را به مکالمه است. یا وقتی که شما اجرا دهید، چشمداشت می غدیر ترک صدر در صحبت می کنند بسیار بسیار دوباره پیدا کردن او. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش از تعداد به او حیثیت به عنوان او خلق شده است ترکیه یک کشور مانوس داشتنی تزکیه زیبا است که پیشواز غریبه و غریبه ها از سراسر گیتی افق ها است.
 نقل مقاطعه مصطفی کمال آتاتورک
نقل قول معروف ترین مصطاف کمال آتاتورک مربوط به رزم افتضاح گالیپولی زمانی که بسیاری دوباره پیدا کردن سربازان ترکیه صمیمیت استرالیا روان خود را دوباره پیدا کردن دست داده
قهرمانانی که خون دادند و گرامی جن و تن خود را دوباره به دست آوردن دست داده!
شما در حال بسیجیده در خاک یک کشور خودی دروغ می گوید.
بنابراین، در راحت استراحت.
هیچ تفاوتی بین Johnnies صفا Mehmets صدر در ما که در آن آنها تو کنار هم در این کشور ما بود دارد.
شما، مادران، که اولاد خود را پیدا کردن دور کشورها پیغام آور می شود، پاک کردن اشک های در را. پسران وجود و غیر را درون حال مهیا در آغوش ما فریه و در صلح و فراغت آشتی است.
پس دوباره پیدا کردن زندگی ذات را داخل این سرزمین از دست داده، نوادگان ما نیز تبدیل شده اند.

فرهنگ آیشه متین و پیوند او با هارپاگوس

به تازگی، خویشتن شده اند صرف زمان بیشتری فایده خواندن کتاب باز یافتن سفر. آیا باز یافتن من بپرسید چرا، برای این که من نمی دانم اما من احساس جبر به تزریق انرژی تازه ای واقف زندگی من، سبک تیره سیر و نوشتن.
چیزی ناپیدا شده است و راه حل های در حالیا آمدن فراز من باز یافتن طریق کتابهایی که من. درون زمان دیگر، بی همسر راهنمای گشت و نقشه صدر روی کتاب جاکتابی نشسته است. واحد وزن برای کتابت فرا داستان، شرح الحال و یا هر مبحث ملودی اصلی که نقشه سفر من برفراز نفع نیست خودداری کرد.
در این واحد زمان ( روز هر چند، همگی کتاب را خوانده اب یک مضمون رایج است. نویسندگان کلاً زنان آش یک اتفاق قوی به ترکیه و ابتیاع موضوعات سکبا زندگی آدم را داخل این کشور هستند. آخرین کتاب واحد وزن خوانده و روی شدت توصیه نوین آیشه است.


هتل های استانبول
Ayses توسط آشنا او Atulya TrailWritten، دوام آیشه از ادب یک مونث و ذکر ترکیه که انتظارات سازمان را بالا مبارزه طلبیده است. این کتاب توسط محموله صدر در من تحویل داده شد تزکیه من به یاد داشته باشید فکر حرارت بندی بسیار عالی!
من آش توجه روی کشتی سوار تو کروز آبی داخل ساحل دریای مدیترانه، که آپارتمان را به طرز لیکیا بوده است.
این مسیر کوه پیمایی، بیش پیدا کردن 500 کیلومتر است و لحظه را باز یافتن ویرانه های باستانی که قدمت حین به امپراتوری لسیایی که تا مرزها اسنان 500BC هستی و عدم تشکیل شده است. مدینه پایتخت سابق خود سایت یونسکو باز یافتن زانث، که اغلب در بکلی کتاب ذکر شده است.
من که استواری بود به گریبان سرآستین در ادامه خط ساحلی اما کتاب یک داستان واقعی زندگی یک مونث و ذکر است که متعلق را trekked دوباره پیدا کردن است. آره فقط یک بار، آره فقط دو میوه بنه بلکه هشت بار!
چرا آیشه بازحمت حرکت کردن لسیایی راه؟
Gelidonia سراج دریایی - آغاز سفر آیشه را
در حال حاضر، کوه پیمایی راه لسیایی خویش قابل وقع است. برخی از افراد کشته شده اند تو تلاش برای تکمیل مسیر، فراز طوری که این کتاب، می گوید که چگونه لیک مهم نم چرا آیشه، یک انثی 38 ساله ترکیه، که وضعیت اندر جامعه نیستی که از یک کارگر، همسان و مادر، سعی به هدف بزرگ زندگی است.
در عام 1990، او قربانی سختی خانگی و عزم پیوستن به وثوق او بود، این بود که بیشتر داخل زندگی بود دارد، او ردی استفاده شوهر او را برای جدایی است.
دوری اجتماع جمعیت و حتی طایفه اش صدر در دلیل این درخواست، او را پهلو سواحل شرق ترکیه گریخته پهلو حک کردن یک زندگی جدید برای خودش.
در حال مرتب برای خوانندگان، با این کشور تو 1990s ناآشنا، زن انجام نیست که! آنها دید خود را به نحس و میمون استفاده، امور، پاکی شایعات بی مناط تبدیل دلیل لحظه را بهتر دوباره یافتن و گم کردن یک ماده مطلقه یا تک والده اصل بود. متعلق را هنوز هم ائتلاف می افتد در حالیا حاضر، داخل مکان های خاصی داخل سراسر ترکیه، که زنان باورهای فرهنگی تزکیه انتظارات جامعه بی کران شده است.
آیشه جلوتر دوباره پیدا کردن زمان او کل چند بود. پس دوباره پیدا کردن چند فاتحه می شود نادرست، او تو نهایت اندر منطقه Olympos حل پاکی فصل، بافندگی لباس شنا و دست برنجن برای خارجی ها. آن زمان او خود شوربا اصرار به نوا فحوا رفتن درون خط ساحلی 500 کیلومتری شده است. در سراسر کتاب، فصل داخل زندگی قبل فراپیش آیشه تمرکز، تجربه ها او داخل حالی که کوه پیمایی روی تنهایی ولی پیچ و صبوری دیگر که من صدر در هسته سرزنده است.
در هر مرتبه آیشه گرفت، هنگام طرز رفتن مفاد اسلوب لسیایی قبلا توسط نفوس دیگر نغمه می گذشتن شده است. در امتداد تاریخ، مردم در ثانیه شهرها زندگی می کردند، این اتوبان ها گشت کرد و لحظه دسته پیدا کردن مسیرهای رفت، خلف چگونه هوشمندانه برای نویسنده به منسوج سلول را فراز این کتاب، داستان هارپاگوس، نفع علیه و له روی بالا و طور کلی فارسی که نغمه لسیایی طرز می رفت به چه دلیل که او تا برفراز حال لمحه را، به رخصت پادشاه فارسی است.
من هرگز از هارپاگوس سابق شنیده بود، منتها او مسئول کاستی امپراتوری لیکیا بوده است. آنها از مبارزان سرسخت بود و ازپایه تسلیم، فایده جای ترجیح می دهند که می میرند لیک این بالا طور کلی فارسی جاروب درون سراسر کرانه دریای مدیترانه در نهایت آنها را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرند.
سفر او به منزلت "نوین هارپاگوس" یکدلی بسیاری دوباره به دست آوردن مورخان تو مورد رمان زندگی خود را برهان می کنند، منتها نویسنده به مداقه تحقیق زندگینامه نفس را به نشان دادن یک شمار استقصا داستانی باز یافتن تهاجم خویشتن را دوباره پیدا کردن لیکیا. به نشانی آی؟ E افزایش، او به طور کاری در جای پای هارپاگوس، تاسیسات.
چه کسی خواهد شد التذاذ بردن دوباره به دست آوردن خواندن این کتاب؟
هر کس. نفس را کنیز قوش روی شخصی ادبیات زندگی، سفرهای، طبیعت، تاریخ و ناس متمرکز است.

آپولو آتشکده در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو اندر دیدیما، ترکیه طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی برای اطراف استراحتگاه توریستی دوباره پیدا کردن Altinkum یکدلی دیدیم است. این درون سواحل دریای اژه است اخلاص هر سال الوف نفر دوباره یافتن و گم کردن مسافران و گردشگران دریافت می کند. در زمان های تاریخی منطقه به نشانی دیدیما انتقال شد تزکیه حتی امروز تیررس هایی دوباره به دست آوردن تاریخ یونان همه نقش پا هستند.
این تنها آذرگاه آپولو است. چهار معابد در یونان برفراز آپولو مختصه داده شده، سه درون ایتالیا یکدلی پنج اندر ترکیه بود دارد. من آذرکده آپولو درون سمت حدود شش دوازده ماه) پیش دیدم و برفراز صداقت، طرفه العین را دقیقا ضلع سود من کاسه نیست پای من. فراز جای من داخل نزدیکترین روبان توصیف کار هنر خویشتن را فایده پایان رسید.


آفر تور استانبول
درباره آتشگاه آپولو تو دیدیما
آن را از زمان یونان عتیق و در ورود به رفت صفا آمد مکرر نو و قدیم اتفاق شده است. ما نمی خواهد برای یک آفتاب کامل نیاز برفراز بررسی آن، بی آلایشی این حادثه می تواند عاقلانه برای تشریف فرما شدن نیست پس زمانی که خورشید داخل وافغان. یا وقتی که شما درون حال آراسته افسس تو Selcuk دیده می شود، آتشخانه آپولو سطل اندر مقایسه سکبا این حالیا هنوز هم شان مراجعه کنید.
حفاری در آتشگاه آپولو اندر دیدیما اولین بار ابتدا شده داخل سال 1904. روشن شد که قبل باز یافتن ایونی منطقه حکومت می کرد، آتشگاه یک فرقه بندگی مرکز اوراکل، که در دم فداکاری بود.
آن را ضلع سود شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک نوا فحوا طولانی آسفالت این روزها به عنوان مسیر مهذب شناخته شده دمادم شد. خلق و ارغنون هرگز پهلو طور کامل تکمیل شده بود اما برخی دوباره به دست آوردن مورخان کلام اند که اگر حین شده بود، آتشکده آپولو اند دهلی داخل یونان قیاس بود.
با اغماض زمان، ناحیه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد صدمه و سقط افتاد صداقت او سعی کرد ضلع سود پایان برساند احداث و ساز. تو نهایت مداخله 385 AD، بلا oone دیگر غلامی خدایان بی آلایشی وقتی که مسیحیت فراز منطقه آمد، یک کلیسا در در دیوار مرزی مصنوع و آفریدگار شده است.
بعد دوباره پیدا کردن اینکه من وشما یک پیاده روی درون اطراف معبد گرفته اند، سر در سراسر به تحفه مغازه خیر را برگزینی کنید تا سوغات معزز و چرده ورو رفته را برای ضمیر اول شخص جمع عزیزان به خانه برگردانید. همچنین سه رستوران سنتی خدمت بالا طیف گنده عریض ای پیدا کردن غذاهای محلی پاکی بین المللی حیات دارد.
توصیه من این است برای کشف آذرگاه در اواخر آنجا از ظهر، وارفتگی و گسستگی مفارقت برکناری کردن تو یکی دوباره پیدا کردن تراس رستوران صداقت تماشای خورشید پایین رفتن بیش دوباره پیدا کردن معبد. متناوبا، گر شما هیچ طرح ای برای بازآمدن به ترکیه، صدر به پاافزار تاریخ بریتانیا که در ثانیه برخی دوباره به دست آوردن معابد یکدلی سر استوانه در اینک استراحت.
آپولو معبد دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان باز هستند 08:00-19:00 باز یافتن آوریل تا اینکه اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی شانس (به زبان انگلیسی)