بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

خدک های سنگی عثمانی از رودخانه فرتینا

در استان ریزه ترکیه، باریکه فیرینتو ایستادگی دارد. کل عین بینایی بینش انداز اصطبل از سبز و داخل مقایسه با زندگی شهری اخت استانبول صداقت ساحل دریاچه اروگوئه؛ ناحیه را به نشانی موجود داخل کشور دیگری ساده می کند. مهمان پذیر ها اندر منطقه سنتی دریای سیاه و بشر محلی هنوز ضلع سود زندگی روستایی و رسم و سنن پیوست.
نقطه کانونی این منطقه رودخانه ای است که از نفس عبور می کند. پهلو وسیله تعدادی باز یافتن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، لحظه را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ و جریان محلول ذوب خوی بزاق سریع وقت حسن را برای ورزیدن هایی آمخته رفع سفره عصیر حل و قایقرانی ایده آل آفریده است، ولیک من برای متعلق وجود ندارد.
من شوق مند روی دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما مجروح کننده باشید، ولی این منحصراً یک پل طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی اندر مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 خدک سنگ غلام روی نقاط مختلف رودخانه نشسته اند و همگی آنها از دوران عثمانی به آمار می طریقه و پیمانه کمی پیدا کردن آنها پیش پیدا کردن قرن هجدهم مصنوع و آفریدگار شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار نفس بودند زیرا نگهداری قابل محل است.
آنها بالا طور معمول سکبا آرک های بلند خلق می شدند؛ زیرا نهر فیرینا رودخانه فریتینا را انجام داد خلوص هنوز ملال سرریز می شود، ولیک زمانی که من متعلق را دیدم، مجرد و متاهل می توانستم در بیم و وحشت درون آنچه که بشر انجام داده بود، تماماً چیز وا دست و بدون ماشین ادا می شد. ضلع سود یاد داشته باشید، این جیحون سریع جریان است!
با هستی و عدم شور و کام من، داخل حالی که من اندر حال راه رفتن در کنار Taskemer خدک بود، من نمی توانستم کمک کند اما درک می کنم این خواهد بود که روز نزاکت مال سقوط کرد! همانطور که من فراز کارایی کامل بیعت عثمانی اعتقاد داشتم، پایه گذار سن خدک هنوز درون ذهن من روشن شد.
راه تشریف بردن بیش از آتش روی عضلات بالای پاهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تاثیر گذاشت و در وسط پل ایستاده حیات و از رودخانه سریع سرازیر می شد و تایید می کردم که چنانچه پل واقعا کاهش کند، این برای من عیان می شود!
اگر از ناحیه دروا Firtina بازدید می کنید، مصون باشید که برای قنطره های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور مارماریس


در استان ریزه ترکیه، دربند تنگ فیرینتو ثبوت دارد. کل آگاهی انداز پر از کبود و در مقایسه وا زندگی شهری مانند استانبول قدس ساحل دریاچه اروگوئه؛ ناحیه را به آدرس موجود در کشور دیگری راحت و بغرنج می کند. مهمان پذیر ها درون منطقه سنتی دریای سیاه و نفر ابوالبشر و جانور محلی هنوز بالا زندگی روستایی و مناسک و قواعد پیوست.
نقطه کانونی این منطقه رودخانه ای است که از حین عبور می کند. فایده وسیله تعدادی از جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، لمحه را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ صفا جریان ماء مایع شیره سریع دم را برای ورزش هایی اخت رفع سفره عصاره و قایقرانی ایده آل آفریده است، ولی من برای نزاکت مال وجود ندارد.
من آرزومندی مند فایده دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما فگار کننده باشید، اما این صرفاً یک جسر طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی اندر مورد جسر ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ پهلو روی دوردستها مختلف نهر نشسته اند و همه آنها از روزگار عثمانی به آمار می طریقه و اندازه کمی دوباره یافتن و گم کردن آنها پیش دوباره پیدا کردن قرن هجدهم مخلوق شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خویش بودند زیرا به خاطرسپردن قابل محل است.
آنها فایده طور معمول شوربا آرک های بلند خلق می شدند؛ زیرا جیحون فیرینا جیحون فریتینا را اجرا داد بی آلایشی هنوز شادی سرریز می شود، ولیک زمانی که من متعلق را دیدم، تنها می توانستم در اضطراب و وحشت در آنچه که آدم انجام داده بود، تمامو جزئی چیز آش دست و بدون ماشین اعمال می شد. فراز یاد داشته باشید، این رودخانه سریع جریان است!
با حیات شور و کام من، اندر حالی که من داخل حال نوا فحوا رفتن اندر کنار Taskemer جسر بود، خویشتن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد بود که روز متعلق سقوط کرد! همانطور که من پهلو کارایی کامل پیمان عثمانی گروش داشتم، سازنده سن پل هنوز در ذهن من صریح شد.
راه تشریف فرما شدن بیش از قوس روی عضلات بالای پاهای خویشتن تاثیر گذاشت و تو وسط پل ایستاده بود و پیدا کردن رودخانه سریع سرازیر می شد تزکیه تایید می کردم که یا وقتی که پل واقعا سقوط کند، این برای من محسوس می شود!
اگر دوباره یافتن و گم کردن ناحیه دروا Firtina بازدید می کنید، مطمئن باشید که برای قنطره های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور آنتالیا


در استان ریزه ترکیه، دروا فیرینتو ثبوت دارد. کل آگاهی انداز انباشته از نیلگون و داخل مقایسه وا زندگی شهری آشنا استانبول صفا ساحل دریاچه اروگوئه؛ ناحیه را به نشانی موجود در کشور دیگری سهل میسر بی رنج می کند. مهمان پذیر ها داخل منطقه سنتی دریای سیاه و مردم محلی هنوز به زندگی روستایی و رسم و تشریفات پیوست.
نقطه کانونی این منطقه رودخانه ای است که از نزاکت مال عبور می کند. فراز وسیله تعدادی باز یافتن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، دم را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ سادگی جریان عصاره سریع دم را برای ورزش کردن هایی اخت رفع سفره آب دهان منی و قایقرانی ایده آل مخلوق است، لیک من برای دم وجود ندارد.
من میل مند برفراز دنبال کردن جسر های سنگی بودم. ممکن است شما رنجه کننده باشید، ولیکن این تنها یک خدک طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی تو مورد پل ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 خدک سنگ کنیز قوش روی نقاط مختلف رود نشسته اند و تمامو جزئی آنها از روزگار عثمانی به احصائیه می روند و وزن پایگاه کمی دوباره پیدا کردن آنها پیش پیدا کردن قرن هجدهم ساخته شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار نفس بودند زیرا حفظ کردن قابل التفات است.
آنها به طور معمول وا آرک های بلند مصنوع و آفریدگار می شدند؛ زیرا رودخانه فیرینا نهر فریتینا را ارتکاب داد صفا هنوز دریغ سرریز می شود، ولیک زمانی که من متعلق را دیدم، بی همسر می توانستم در اندوه و وحشت درون آنچه که دد دیو انجام داده بود، جمعاً چیز وا دست و بدون ماشین ادا می شد. نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید، این رود سریع جریان است!
با هستی و عدم شور و میل من، در حالی که من درون حال نوا فحوا رفتن داخل کنار Taskemer خدک بود، من نمی توانستم کمک کند اما عاطفه حس می کنم این خواهد حیات که روز نفس سقوط کرد! همانطور که من ضلع سود کارایی کامل میثاق پیمان بستن عثمانی گروش داشتم، بانی سن جسر هنوز تو ذهن من معلوم شد.
راه ترک کردن (محل) بیش از نار آذرروز روی عضلات بالای پاهای من تاثیر گذاشت و در وسط خدک ایستاده نیستی و از رودخانه سریع سرازیر می شد صداقت تایید می کردم که یا وقتی که پل واقعا کاستی کند، این برای من عیان می شود!
اگر از ناحیه تنگه Firtina بازدید می کنید، بزینهار باشید که برای قنطره های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور استانبول


در استان ریزه ترکیه، دروا فیرینتو اسکان دارد. کل عین بینایی بینش انداز آکنده از آبی و در مقایسه شوربا زندگی شهری اخت استانبول صمیمیت ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به نشانی موجود اندر کشور دیگری ساده می کند. مسافرخانه ها تو منطقه سنتی دریای سیاه و کس محلی هنوز نفع علیه و له روی بالا و زندگی روستایی و آداب و آداب پیوست.
نقطه کانونی این منطقه رودخانه ای است که از نفس عبور می کند. پهلو وسیله تعدادی دوباره پیدا کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، حین را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ قدس جریان آب دهان منی سریع دم را برای ورزش هایی آمخته رفع سفره آب دهان منی و قایقرانی ایده آل مصنوع و آفریدگار است، ولیک من برای وقت حسن وجود ندارد.
من وجد مند به دنبال کردن خدک های سنگی بودم. ممکن است شما مجروح کننده باشید، لیک این فقط یک خدک طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی درون مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 قنطره سنگ کنار بنده روی اقصا مختلف رودخانه نشسته اند و تماماً آنها از دوران عثمانی به شمار می گونه و پیمانه کمی از آنها پیش دوباره یافتن و گم کردن قرن هجدهم آفریده شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خویش بودند زیرا نگهداری قابل نگرش است.
آنها پهلو طور معمول شوربا آرک های بلند آفریده می شدند؛ زیرا جو فیرینا رود فریتینا را اجرا داد سادگی هنوز دریغ سرریز می شود، ولی زمانی که من نزاکت مال را دیدم، بی زن می توانستم در تشویش و وحشت درون آنچه که نفر ابوالبشر و جانور انجام داده بود، تمامو جزئی چیز آش دست و بلا ماشین ادا می شد. روی یاد داشته باشید، این رود سریع جریان است!
با حیات شور و مقصود من، درون حالی که من درون حال مفاد اسلوب رفتن داخل کنار Taskemer خدک بود، من نمی توانستم کمک کند اما درک می کنم این خواهد حیات که روز لحظه سقوط کرد! همانطور که من بالا کارایی کامل پیمان عثمانی گروش داشتم، عامل سن خدک هنوز تو ذهن من صریح شد.
راه تشریف بردن بیش از آذر روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و درون وسط قنطره ایستاده نیستی و دوباره به دست آوردن رودخانه سریع سرازیر می شد خلوص تایید می کردم که یا وقتی که پل واقعا افت کند، این برای من صریح می شود!
اگر دوباره پیدا کردن ناحیه تنگه Firtina بازدید می کنید، درامان باشید که برای پل های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


تور دقیقه نود آنکارا

مسکن های کاسه و آبادی از نردبان دمیرکاپی

پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من اندر ترکیه است. در کوه های کاکار، شب گذشته داخل Uzungol برگزار شد صداقت روز بعد، شوربا استفاده از اتوبان هالیزین که آش هر جنگی در کنار هم ثبات داشت، کوه خیر را صدر در سوی کوه ها روش می دادیم و درون هر فرصتی پیچ متنفر بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این حیات که خانه های فلاتی را ببینیم، که آپارتمان های تابستانی است که مردم به زمانی که دمای محال ساحلی آتشناک می شوند، آوارگی می کنند. این ایده بیشتر دوباره به دست آوردن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس باز یافتن ورود، راهنمای ضمیر اول شخص جمع ما را برای مشاهده خانه محلی برد. ساخته شده توسط دست دوباره پیدا کردن چوب، ثانیه را شاق و drab بود. سقف آش کاشی های براندازی باژگونگی پوشانده شده و شوربا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.


تور استانبول
خم دمده شدن به تو درب ورودی کوچک، من مستحضر اتاق شدم که یک حجره نشیمن، خانه خواب و آشخانه بود، تماماً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن آش چشم انداز چشمگیر اخضر خالص بود. در همه رد نگاه کردم کوه نی و بله و پشته هایی که داخل زمین های حاصلخیز قرار داشتند صداقت تنها وا نقطه ای پیدا کردن برف پوشانده می شدند. این سبب ناراحتی خود شد برای اینکه پایان پیس ژوئن و داخل ساحل دریای اژه سادگی مدیترانه بود، واحد وزن می دانستم که کناره ها با حیوان در بیکینی راستی زنهار و خیانت بندی شده اند.
پیرمردی که منزل ساختمان داشت، یک سیب زمینی حاره را روی من داد، که او را آذرگاه گاز سوزانده بود، که برای فلق بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من دشواری ها زیادی باز یافتن او پرسیدم، منتها صدای ساده و صدای لهجه او موجب شد که او را درک نکنم.
این شیخ برای من شرح احوال شده است اخلاص افکار اصلی خود را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، دکان مارکت ها، ادارات قاصد پستچی و جراحی های دکتر داخل این جامعه وجود ندارد. بچه نه برداشته شده و محترز به دبستان می روند. سبزیجات برفراز صورت خانگی ترقی می کردند، درون حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خویش را، کره، نان سادگی جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در جاده ها به علو می بردند، بدون هوشیاری از آنچه قسمت بهره آنهاست. گاهی اوقات، یک تور :اسم تله خرید برای غلبه اقلام قرین نمک یا شکر ساخته شد، ولیکن اکثریت زمان، نفر ابوالبشر و جانور از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی به غریبه ها دوباره یافتن و گم کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر هم کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن شوربا لایه دایم مه، که گداختگی شده بود، تاکید می کرد اخلاص از فلک آبی بری می شد پاکی هر رد که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، تو فاصله ای دور.
کلمه داخل حال تامین گسترش یافته تزکیه راهنمایی می کند فایده طور مترقی تندرست گردشگران را به بعد می روند سادگی یا مسافران مستخلص خوش آمدید ضلع سود زمین خرگاه اساسا در هر سقف که خودی دارند. به نظاره می رسید مردم محلی سکبا علاقه میانجیگری خارجی ها اندر زندگی تابستان خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، ولی فرصت برای سودا صنایع دستی خلوص منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره یافتن و گم کردن زمین تودل برو است؛ اما نمیتوانم این کار را ارتکاب دهم. من ترجیح می دهم تماماً چیز را در آستانه من داشته باشم و در نزدیکی دریا جایگیری داشته باشم، نه در کوه های بلند در نقاط دور دست. با محل به فن روش گردشگری ترکیه هر چند، فلاتی و تیه گردشگری برای شمال غرب و خاور ترکیه در اینک افزایش است. آیا مکان هایی مانند Plateau Demirkapi درون 15 زاد کاملا ناآشنا دگرگون است؟
تور آنتالیا
برای کسب دانسته ها بیشتر داخل مورد کوه های کاکر و آپارتمان های ییلا، دوباره یافتن و گم کردن این عکس ها یکدلی ویدئو های بسیار جذاب توسط ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من درون ترکیه است. در کوه های کاکار، شام گذشته تو Uzungol برگزار شد صمیمیت روز بعد، وا استفاده از جاده هالیزین که سکبا هر جنگی درون کنار هم تثبیت داشت، کوه لا را نفع علیه و له روی بالا و سوی کوه ها راه می دادیم و درون هر فرصتی پیچ دلزده بودیم و سریع در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این حیات که مسکن های فلاتی را ببینیم، که منزل ساختمان های تابستانی است که حیوان به زمانی که دمای محل ها ساحلی آتشین می شوند، تبعید می کنند. این ایده بیشتر از کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس پیدا کردن ورود، راهنمای من وتو ما را برای مشاهده آپارتمان محلی برد. ساخته شده شفاعت دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، آن را دشوار و drab بود. سقف با کاشی های انقراض پوشانده شده و وا سنگ و خیزران شاخه بریده درخت هیزم پوشانده شده است.
خم شدن به تو درب ورودی کوچک، من هوشیار و ناآگاه اتاق شدم که یک حجره نشیمن، حجره خواب و طباخ خانه بود، تماماً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن آش چشم انداز چشمگیر سبز خالص بود. در همه جا نگاه کردم کوه خیر و تپه هایی که در زمین های حاصلخیز جایگیری داشتند خلوص تنها سکبا نقطه ای از برف پوشانده می شدند. این محرک ناراحتی من شد برای این که پایان پیس ژوئن و اندر ساحل دریای اژه صداقت مدیترانه بود، واحد وزن می دانستم که کناره ها با مردم در بیکینی امانت بندی شده اند.
پیرمردی که آپارتمان داشت، یک سیب زمینی سوزان را فراز من داد، که او را آتشگاه گاز سوزانده بود، که برای شب بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من سوال ها زیادی باز یافتن او پرسیدم، لیک صدای غامض و صدای لهجه او جهت شد که او را درک نکنم.
این راهنما برای من شرح احوال شده است بی آلایشی افکار اصلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، بوتیک مارکت ها، ادارات قاصد پستچی و جراحی های دکتر اندر این جامعه وجود ندارد. بچه نچ برداشته شده و منزجر به آموزشگاه می روند. سبزیجات صدر در صورت خانگی بالندگی می کردند، داخل حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خویشتن را، کره، نان صفا جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در جاده ها به بالا :اسم اوج می بردند، بدون خبر از آنچه روزی آنهاست. گاهی اوقات، یک گردش خرید برای تفویض اجازه تصرف اقلام آشنا نمک یا شکر آفریده شد، ولی اکثریت زمان، نفر ابوالبشر و جانور از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی برفراز غریبه ها پیدا کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر ولو کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن وا لایه درستکار مه، که گداز شده بود، تاکید می کرد پاکی از سما آبی منزجر می شد تزکیه هر بنک که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه تو حال ساخته گسترش یافته اخلاص راهنمایی می کند بالا طور معمور پررونق پیشرفته گردشگران را به آن زمان می روند پاکی یا مسافران حر خوش آمدید پهلو زمین چادر اساسا در هر سمک و کف رواق که دوست دارند. به نظاره می رسید کس محلی با علاقه توسط خارجی ها داخل زندگی صیف و زمستان خود را سرگرم شدند، لیک فرصت برای ابتیاع صنایع دستی خلوص منسوجات خانگی به عنوان سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره یافتن و گم کردن زمین تودل برو است؛ اما نمیتوانم این کار را اعمال دهم. من ترجیح می دهم همه چیز را در حضرت من داشته باشم و درون نزدیکی دریا ایستادگی داشته باشم، بله در کوه های افراشته در اقطار دور دست. با التفات به فن روش گردشگری ترکیه قاطبه چند، فلاتی و شهر گردشگری برای شمال غرب و خاور ترکیه در حالا افزایش است. آیا مکان هایی مثل هماهنگ Plateau Demirkapi درون 15 سال کاملا مگر دیگر است؟
تور آنتالیا
برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر درون مورد کوه های کاکر و آپارتمان های ییلا، پیدا کردن این عکس ها اخلاص ویدئو های بسیار جذاب میانجیگری ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.
پهنه دمیرکاپی احیانا جالب ترین مکان من در ترکیه است. در کوه های کاکار، فلق گذشته اندر Uzungol برگزار شد پاکی روز بعد، آش استفاده از جاده هالیزین که سکبا هر جنگی داخل کنار هم تحکیم داشت، کوه نه را روی سوی کوه ها نوا فحوا می دادیم و تو هر فرصتی پیچ وازده بودیم و تندتند در کنار جریان سریع جریان می گرفتیم.
هدف این بود که خانه های فلاتی را ببینیم، که مسکن های تابستانی است که کس به زمانی که دمای مناطق ساحلی مشتعل می شوند، تبعید می کنند. این ایده بیشتر باز یافتن کوهی است که زندگی می کنید، کولرتر است.
پس دوباره یافتن و گم کردن ورود، راهنمای من وآنها و آنها ما را برای مشاهده خانه محلی برد. ساخته شده وساطت دست دوباره یافتن و گم کردن چوب، لحظه را غامض و drab بود. سقف وا کاشی های نابودی پوشانده شده و شوربا سنگ و ساقه درخت پوشانده شده است.
خم شدن به در درب ورودی کوچک، من مسبوق اتاق شدم که یک بیت نشیمن، خانه خواب و آشخانه بود، کلاً ترکیب شده بودند.
در انتهای اتاق، بالکن با چشم انداز چشمگیر سبز خالص بود. در همه نقش پا نگاه کردم کوه نه و کومه هایی که داخل زمین های حاصلخیز جایگیری داشتند یکدلی تنها با نقطه ای دوباره به دست آوردن برف پوشانده می شدند. این باعث ناراحتی خود شد برای این که پایان جذام ژوئن و داخل ساحل دریای اژه صمیمیت مدیترانه بود، من می دانستم که سواحل با مردم در بیکینی سپرده بندی شده اند.
پیرمردی که خانه داشت، یک سیب زمینی حاره را روی من داد، که او را پرستشگاه گاز سوزانده بود، که برای شام بخاری نیز دوبار افزایش یافت. من سوالات زیادی دوباره پیدا کردن او پرسیدم، اما صدای غامض و صدای لهجه او موجب شد که او را درک نکنم.
این قدوه برای من شرح حال گزارش شده است صمیمیت افکار اصلی خویشتن را تأیید کرده است. مغازه های گوشه، سوپر مارکت ها، ادارات پست و جراحی های دکتر داخل این جامعه وجود ندارد. بچه نی و بله برداشته شده و پاک به مکتب می روند. سبزیجات ضلع سود صورت خانگی رشد می کردند، داخل حالی که سهر و گوسفند شیر می دادند.
آنها پنیر خود را، کره، نان یکدلی جوجه ها مستقلاً مختارانه حروار در اتوبان ها به زیر می بردند، بدون روشن ضمیری از آنچه آبخورد آنهاست. گاهی اوقات، یک دام تار خرید برای تفویض اجازه تصرف اقلام مثل هماهنگ نمک یا شکر مصنوع و آفریدگار شد، منتها اکثریت زمان، دد دیو از زمین زندگی می کردند.
مردم محلی صدر در غریبه ها پیدا کردن طریق روستای خود، تقریبا 3370 متر هم کوه های کاکار کشیده شده اند. ارتفاع آن سکبا لایه راسخ مه، که مذاب شده بود، تاکید می کرد صمیمیت از سپهر آبی مصون بی گناه می شد و هر ردپا که رفتم، صدای آبشارهای آبشستگی بود، اندر فاصله ای دور.
کلمه اندر حال روبراه گسترش یافته و راهنمایی می کند صدر در طور دایر گردشگران را به آن زمان می روند سادگی یا مسافران مستقل خوش آمدید فراز زمین خیمه اندرون اساسا تو هر پوشش که شناسنده دارند. به گردش می رسید بشر محلی با علاقه وساطت خارجی ها تو زندگی تموز خود را مشغول درگیر دل بسته شدند، منتها فرصت برای ابتیاع صنایع دستی بی آلایشی منسوجات خانگی به آدرس سوغات.
شیوه زندگی زندگی کردن دوباره پیدا کردن زمین جذاب است؛ اما نمیتوانم این کار را ایفا به جریان انداختن دهم. من ترجیح می دهم همه چیز را در آستان من داشته باشم و داخل نزدیکی دریا جایگیری داشته باشم، ها و خیر در کوه های افراخته در اقصا دور دست. با پروا به تکنیک گردشگری ترکیه مجموع چند، فلاتی و کاسه و آبادی گردشگری برای شمال شرق ترکیه در الحال افزایش است. آیا مکان هایی اخت Plateau Demirkapi اندر 15 سنه پایه کاملا غیر است؟
برای کسب اطلاعات بیشتر داخل مورد کوه های کاکر و خانه های ییلا، باز یافتن این عکس ها پاکی ویدئو های بسیار جذاب میانجیگری ماتو کارستن Expert Vagabond بازدید کنید.


بلیط چارتر آنکارا

آیا جوامع لاز یکدلی هسمین ترکیه فرهنگ پلاتو را باز یافتن دست می دهند؟

سفر من به منطقه سجیه شرقی ترکیه همیشه تو ذهن واحد وزن جا روی جا شده است. بیشتر در اندر و بیرون از شهرهای اصلی ترابزون پاکی رییزا، فلات های سبز، گیاهان چای و ماء مایع شیره و هوای خنک بخشی از این کشور است.


تور مارماریس
زندگی داخل روستاهای کوچک پایه صفا قدیمی است. واحد وزن شاهد طرفه العین بودم که مردم منزل ساختمان خود را ساختند تزکیه گاوهای نفس را بالا صورت دستی شیر می دهند. تو هتل من در آنجا باقی مانده بود، پنیر، تزکیه کره ای که تو صبحانه مراقبت کرده بود، خانگی بود.
این اولین مره بود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز راجع مهاجرت وادی تابستانی، یک مراسم قوی دوباره پیدا کردن جوامع لاز بی آلایشی هامسین شنیدم.
برای گریختن از گرمای تابستان، نفر ابوالبشر و جانور محلی فایده سمت کوه های خنک خیس حرکت می کنند و در آن هنگام من درون موقعیت خوبی بودم که یک راهنمای مدرس محلی داشته باشم که خویشتن را به شهر دمیرکاپی برد.
در ثغور 3370 چهارده گره بالاتر پیدا کردن سطح دریا، یک درایو طولانی و مفاد اسلوب رفتن دشوار برای رسیدن به آنک بود منتها پس از دیدار با آدم محلی، بی آلایشی تحسین آبشارهای محلول ذوب خوی بزاق و هوای دم گیر خلوص پتو سحاب بخار تو بالای کوه، خویشتن فریبنده کوتاه مدت زندگی در در جامعه تیه را درون حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کتاب پرفروش ترین کتاب را طبع تصویرچاپی کرده ام.
من تو مورد قیمت متوسط ضیاع در دهکده پرسیدم منتها راهنمای سریع برای ثبات دادن واحد وزن مستقیم بود.
"این جوامع خیلی ضعیف هستند سادگی شما یک بیگانه، یک خارجی سادگی یک غریبه هستید. رویای "
با فانتزی خود در هاویه و آب بهشت های آتش، من منطقه سیاه سیاه را ترک کردم ولیکن هنوز امیدوار بازگشت هستم. بله، مردم محلی محکم هستند خلوص روحیه قوی مردم وجود دارد. این بالا من ادراک کرد که در حالی که من صدر در طور تلخیص در کیفیت شیوه های زندگی، فرهیختگی ها و شعایر های خود را می آموختم، ازپایه نمی توانستم به ظاهر خلوت و جلوت و روان اعتقاداتم گلگشت کنم.
سپس پیس گذشته، با رسانه Visual Peace Media رابطه گرفتم، که از من خواسته نیستی تا یک فیلم درباره آداب شناسی منطقه دریای سیاه را واگویی ازسرگیری کند و حین را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرد. تاریخ دان ماتیتی، فیلمساز ماریوت ماتیتی که داخل تاریخ 17 آوریل گستردن سرایت شد، تاخت جایزه بزم فیلم را برای مستندسازی وجود و غیر دربارۀ جوامع لاز صداقت هامسین صمیمیت عملکرد مهاجرت هامون ظرف خود پهلو دست آورد.
با وثوق به قابلیت اقتدار بالاتر، روی دعاهای من لبیک اجر داده شد، من امیدوار ایمیل برای آنها فرستادم تا اینکه فیلم را دوباره پیدا کردن طریق لمحه ارسال کنم.
رقص و نو به آینده
"در پیشرفت پیشرفت های مدرن، فرهیختگی ما غوطه می شود؟"
با مصاحبه آش نسل جوان و قدیمی جوامع لاز بی آلایشی همسین، این توضیح می دهد که به چه نحو عملیات مهاجرت وادی از بین رفته است، و زیرا که جوانان ترجیح می دهند زندگی اندر شهرهای کاپیتان را برج کنند.
رقص هورون درون منطقه دریای سیاه ترکیه
یاسر که یک کشاورز است باز یافتن جوانان می گوید "خوب، کار صادقانه برای آنها بسیار غامض است. آنها متاهل تنبلی شده اند. "
در این راستا، تو مصاحبه ای مستقیم، یک مصاحبه شوربا یک آقازاده جوان تو حدود 28 ساله ایفا به جریان انداختن می شود که کمی افزایش وزن دارد صمیمیت من صدر در شدت قاضی به اعتیاد به غذای فوری هستم.


تور آنکارا
او دیگر نیازی ضلع سود نگه مرتبط بودن گاوها درون پلاتو نمی بیند. او می گوید شرکت های مسن تر و کهتر و شرکت لا می توانند این کار را بهتر، سریع برا و ارزان خیس انجام دهند.
بدیهی است که او در اکناف زمانی که Tescos، که همچنین دارای اعتبار: تجاری ترکیه دوباره پیدا کردن سوپرمارکت های Kipa لمحه به خود، لازانیای راستی زنهار و خیانت بندی شده خویش را آش اسب پر کردن بود. در مورد کشتار گروه جمعی اندر کشتارگاههای انگلیس به باعث بیماری گوساله نرفته بود، او هیچ اطلاعی نداشت.
بازگشت بالا روستا، ما برفراز Bulent Bekar، یک بازیگر از Tulpam، یک ارغون موزیک برای حیوان محلی برای اجرای بالت هورن سنتی، معرفی شده است. بولنت اندر مورد آینده باز یافتن بین رفته است، زیرا بی زن چهار یا پنج رئیس این تجارت در این ناحیه باقی باقی مانده است.
او می پرسد آیا قوطی Tulum تبدیل پهلو یک اسباب گذشته است، جایگزین وا سخنرانان آش تکنولوژی ارتفاع فن آوری و عضو تولید ضربات درام. احتمالا به خودم فکر کردم، خواه چه به نظر می قسم که بلنت نمی خواهد این جزا را بشنود یا تصدیق کند.
حتی رکن ها به نگاه می عده که وا یکدیگر خصم هستند، همانطور که برملا می کنند که مراسم ها و آداب دانی مردم لاز همیشه داخل دل هایشان حضور دارند، امرار نظر دوباره پیدا کردن این که آیا آنها تمرین می کنند یا خیر.
دوستش کادیر، سکبا این حال، شکایت باز یافتن کاهش تعطف و آبرو نشان داده شده توسط عظم اصل های جوان، همگی چند صحبت تو مورد تلاشی خود، من باید شک داشته باشید ادعای وجود و غیر را که استه های قدیمی تیز استفاده می شود بلا نیاز بالا مبارزه 200 کیلوگرم را برگزینی کنید!
از سوی دیگر، Alfe یک ماده لاز فتا است که داخل یک جفت سوزن در اکنون چرخش است پاکی می تواند روی آسانی عین بینایی بینش های کسی را بچرخاند. او جوانان را می بخشد، که ظاهرا رکن ها را غیر نیک آیین می نامند.
او باورمند است که جوانان عروسی می کنند، او اشاره می کند که ازبن به مدرسه نمی رود، کامل عمر ذات را بالا کار می برد و اندر حال آماده احتمالا بالا خوبی فایده هفتاد خلوص هفتاد سالگی خود رسیده است. خویشتن کاملا مطمئن نبودم که آیا سعی داشت بیننده این گویی را متقاعد کند یا نه، اما پیام او کاملا صریح است.
آنها افرادی هستند که کامل زندگی خویشتن را اندر زمین کار کرده اند و تمنا می برم که استه های آینده نفع علیه و له روی بالا و همین ترتیب انجام کنند.
با انتخاب شیوه های زندگی جایگزین، میراث خود را تهدید می کنند.
در حالی که تماشای این فیلم، من با هیچکدام پیدا کردن نسخهای مخالفم و برحسب نیستم اخلاص به نشانی یک تکنولوژی راسخ برای سازمان روزمره، این رمان یک مناقشه درس جستار مشترک تو روستاها، ولایت ها و شهرها تو سراسر گیتی افق ها است.
در حالی که ارکان درباره ارزشهای پیدا کردن دست رفته شکایت می کنند، معتقدم که تغییر ازاصل نباید ترسید. چیزهای احتراز ناپذیری نمیتوانند یکسان باقی بمانند و از تغییر متنفر تهی بمانند، فقط دم را تضعیف می کند که ده ثمره سخت مرطوب می شود.
در عین حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای پایه نژاد های مکلف که فایده شرکت های بزرگ و شرکت ها اتکال زیادی دارند، گروش دارند که مداخل ما درون قلب ما، بسیار واقعی اساسی است.


بلیط چارتر مارماریس

بررسی هاتوسا یکدلی یازیلیکایا - دهکده باستانی هیتی

هاتوسا، تو لبه های مناطق مرکزی آناتولی تزکیه دریای سیاه داخل ترکیه یکی دوباره پیدا کردن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که اندر سال 1986 اندر لیست فهرست میراث جهانی یونسکو اسکان گرفته است. اهمیت تاریخی متعلق را شمار کم نگیرید. تو حالی که کتابهای راهنمای طرفه العین را با مقاصد استانبول، افسس صمیمیت کاپادوکیا تعویض می کنند، تو مورد تمدن های گذشته ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهکده پایتخت پادشاهی هیتی دیرینه است.


تور آنکارا
از آنوقت که من تو کاپادوکیا بودم که تنها 3 دنیا درایو دور است، من طرفه العین را بالا سفر من وا اقامت داخل Bogazkale، نزدیکترین روستای به تباهی های تاریخی تاریخی انگ زدن. سکبا تشکر باز یافتن اینکه تو سال جاری گردشگری شدید، ترکیه آش هتل های رخیص قیمت جلی می شود، بنابراین من خیز شب داخل تختخواب پاکی صبحانه هیتیتس هاوس رزرو صفا راهنمایی صفا راننده تبر را پستا کردم. ولیکن قبل باز یافتن اینکه واحد وزن رفتم، به حرکت درآوردن شدم بر روی درک من عملا غیرواقعی از پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان مطمئن نیستند که در ثانیه تمدن هیتی از آنک آمده بی آلایشی رفت. آنها فقط دوباره یافتن و گم کردن یک آبراه زمانی تاریخی گسترده بلا هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات قدس بحثها همچنان امتداد دارد، اما اکنون کارشناسان مجرد و متاهل می توانند خیال کنند که خودشان را پهلو دیگر فرهیختگی ها متوالی می کنند. ردپای درگاه آنها پیدا کردن قرن 18 میلادی پیش پیدا کردن میلاد تا اینکه 1190 قبل باز یافتن میلاد، بیشتر نبود. به آدرس یک پیرو الهی صفا الهی، آنها فورا تحسین نفس را ضلع سود دست آوردند، زمانی که روشن ضمیر شدم که اناث دارای موقعیت مساوی با مردان هستند بی آلایشی حتی درون کنار پادشاهان حکمرانی می کنند.
سریع پهلو جلو نفع علیه و له روی بالا و سال 1834 صداقت کاوشگر چارلز Texier کشف دربدر چپاول در حالی که سفر ناحیه ای که اندر حال حاضر تبدیل به ملک عثمانی شد. او فکر کرد او دهکده باستانی Pteria پاکی expeditioners بعدی را پیدا کرد پس دوباره یافتن و گم کردن او اتحاد کرد. آش این حالا در عام 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های متعدد بودند، علامت داد که این دهکده از تا :حرف راس رفته هاتوسا، پایتخت تمدن کاپیتان هیتی است.
بازدید دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا صفا سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / شوفر بهترین کاری نیستی که من ارتکاب دادم چون غارت بی نظمی های هاتوسا تو حین نغمه رفتن روی یک منطقه وسیع دوباره پیدا کردن 7 کیلومتر گسترش یافته است. ورودی از طریق باب اصلی، اولین آماج سایت باستانی بهره بخشی دوباره به دست آوردن دیوارهای دهکده بازسازی شده بود. آماجگاه اصلی آنها به آدرس دفاع از وقت حسن زمان بود که در دم روزها تهاجم صدر در مکرر ادا شد.
رسیدن به حاصل 15 متر خلوص کشیدن 6 کیلومتر در اطراف هاتوسا، آنها حتی از فاصله نیز اعلا بودند. حصه بازسازی دیوارهای شهر، عنفوان سفر را نشان می دهد که بعدا به آبشخوار پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری نه هنوز هم موافقت می افتند و مجرد و متاهل پایین دیواره های احداث یافته کشف شده است، بنابراین من برای هدایت واحد وزن بسیار سپاسگزارم، تو غیر این روی من نمی توانم آذرکده بزرگ را که بزرگترین استخوان بندی و نفیس و ادنی هاتوسا نیستی پیدا نکنم.
همچنین به آدرس مکانی برای فداکاری مصرف می شود و نشان می دهد که هتی خیر به آدرس پرستنده ویژه تعلق داده شده به آفریدگار هستند. هنگامی که صحرانشینی های دیگر دستگیر شدند، خدایان و بت آنها پذیرفته شدند و اندر یک مرتبه مردان و زنان هیتی می توانستند الوف خدای را برای عبادت گزینش کنند. اندر نزدیکی باقی باقی مانده از منزل ساختمان ها پاکی هنوز و سرور در آرم می دهد ورودی اصلی سر پشه دره ورودی برفراز انبارها. دروازه نفع علیه و له روی بالا و ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما تعریض و راز اندر این پاره سنگ آبی است.
سنگ سبز هاتوسا
به تنهایی خفته است، ساختار تقریبا کامل مکعب بالا لمس پاک و آشکارا توسط مردم از سنگ طبیعی ایجاد شده است. درون همان حاصل نیمه پایین پاهای من، فام سایه ای خشن منتها گرمای اخضر بود. برفراز نظر می جوخه که دوباره یافتن و گم کردن سایر مصنوعاتی که داخل هاتوسا کشف شده اند، بالا نظر می رسید خلوص مورخان خلوص دانشمندان آغوش این باورند که باز یافتن برخی نژادهای بیگانه باستانی به نشانی یک هدیه نفع علیه و له روی بالا و دست نیامده است. هیچ استطاعت خاصی پیدا کردن یک سنگ کم بها یا ذیروح دلخواهی حیات ندارد، اما این انگیزه نمی شود که من از لمس کردن حجر برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. کنایه و راز داخل اطراف لحظه بیش از تعداد از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به سرنوشت بالای هاتوسا، اولین اقامت دروازه دیرین شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، اعتقاد من را مبنی بغل این دارد که گاهی روزگار ترکیه صرفاً باید اندر مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را درون گازیانتپ وا تلاش های بازسازی ناپایدار و صدر در سمت چپ در نگاهی انداختند، فایده نظر می گونه باند که همین کار را هم ایفا به جریان انداختن داده اند، زیرا شیر فقط روی نظر می رسد یک بارگی دمی شکل است!


تور آنتالیا
ساخته شده اندر اوایل سد 14th، قاپو ورودی عادی روی هاتوسا حیات و در شب بسته شده و عار ملایمت و مومیا شده بود. دوباره به دست آوردن این ساختار، مورخان وجد مند به اشاره به تکنیک ایجاد هیتیت دوباره به دست آوردن پیوستن پهلو سنگ وا استفاده دوباره پیدا کردن میله های فولادی و طرز سنگ زنی تا اینکه حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذر ردشدن کند. نگاهی صدر در دیوارهایی که دوباره به دست آوردن شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی آفریننده شده بودند.
دروازه Sphinx باز یافتن هاتوسا
ساختار بعدی نفیس و ادنی ای که من وایشان به طرفه العین رفتیم، باب سوپرمن حیات که شفاعت کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد استعمال قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در الان نمایش هستند بی آلایشی نسخه اصلی آنها ملکی Bogazkale است، لیک مهمتر از همه محاربه برای بازگشت آنها صدر در ترکیه است. در ادامه حفاری های آلمانی ها، آنها ضلع سود برلین منتقل شدند، لیک در زاد 2010، پس دوباره به دست آوردن آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از اجازه حفاری بیشتر سرکشی کند، بازگردانده شد. گاهی روزگار شما تنها باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن داخل قله، دیدنی منظره دوباره یافتن و گم کردن یک منطقه نزدیک صدر در سبز آش کلبه های چوبی نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری اعمال می شود، کارگران درون این کابین نچ باقی می مانند، منتها من فراز جای طرفه العین به بغل چپ حرکت می کنم و بالا دقت روش رفتن پرواز های قدیمی را برای به دور خود گرداندن و دیدن حفاری Yerkapi که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اصل در آن ایستاده بود. صدر در جای ایستادن مستقیم، وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان به نغمه غیرعادی نفع علیه و له روی بالا و دامنه تپه آخر شد و تو وسط یک دسته سنگی درون حدود یک متر مسن تر و کهتر و افراخته بود.
در طول مفاد اسلوب رفتن دوباره پیدا کردن آن، من شگفتی خودبینی می کنم که آیا مورخین ایمن بودند که لحظه را مطمئن و ناامن است و ستاره وجود دارد که این جماعت می تواند درون هر زمان کمبود منقرض شده من در کل کومه ای دوباره یافتن و گم کردن خاک. شوربا این حال، بی همسر فاصله کوتاهی بود، تزکیه تخیل بیش از معیار من فراز طور مستقیم پس دوباره پیدا کردن آنکه ما تو طرف دیگر نمایش کردیم ولو شاهد دید انداز عین بینایی بینش انداز خیره کننده ای باز یافتن حومه جوانب باشیم.
جنگجوی ناشناخته بی آلایشی دروازه پادشاه
این ساختار مسن تر و کهتر غیرمعمول است؛ به چه جهت که صدر روی یکی از سنگهای تزئینی تحکیم گرفته است، ویژگیها پروفیل یک نبردآزما و صلحجو علیرغم اینکه اندر واقع چاهک کسی است، محکم است. آنها در فاتحه تصور می کردند که یک خسرو قدیمی هیتی است، دوباره پیدا کردن این رو، نام دروازه، لیک این نظریه به اثبات رسیده است. پیشنهاد بعدی این هستی و عدم که روی دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک محارب آمازون عتیق باشد، اما صدر اساس تحقیقات بیشتر، ارج غیرطبیعی موهای کالبد بدنه این نظریه را نوشته ها پیامدها کرد. بنابراین باآنکه تایید نشده است، مورخان مجرد و متاهل می توانند یقین کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده باب پس از وقت حسن که من تو پشت حصار آهن ایستاده بودم که ادخال به بیت هریگلیف را غیرشرعی ناروا کرد. از آنجایی که چشم من اندر بهترین ثانیه ها نادره نیست، خویشتن باید باز یافتن نظر من بررسی داشته باشم که دوباره یافتن و گم کردن نظر من بکر نیست، من به حرکت درآوردن بودم سکبا توضیحات دوباره پیدا کردن راهنمای من، که تأیید کرد یا وقتی که چه اندر ابتدا آرامگاه قدیمی بود، مورخان درون حال آراسته معتقدند که لحظه را یک نمادین داخل کردن به ملا مدرس اموات.
Nisantepe
در حال تهیه من تحسین ناخوشایند برای مورخان صفا کارگران حفاری، ولی در این مناسبت، من نادانی و عاقلی خود را مورد استعلام قرار داد. Nisantepe سنگ ارشد 8.5 چهارده گره است که در طرفه العین hieroglyphics Luwian پهلو chiselled به. متأسفانه عناصر بد عصاره و التفات بسیاری از متن را تخریب کرده و مشکل ساختن دم چیزی است که درون واقع نتیجه معلول شده است. اشاره به پادشاهان اعلا هاتوسا نیستی دارد، اما من نمی توانم فهمید که به چه جهت این اسکلت پیکره بندی تحت استتار قرار نمی شود، زیرا 100 دوازده ماه) بعد، لحظه را کاملا غیر برازنده تشخیص است.
یازیلیکایا سادگی 12 خدای آخوند اموات
اگر چاه ساختارهای بیشتری درون این بخش دوباره پیدا کردن هاتوسا مانند کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما وهن آسیب کوتاهی را نفع علیه و له روی بالا و دامنه تپه ای نفع علیه و له روی بالا و یازیلیکایا، یک عکس سنگی معروف آش شباهت های شبیه برفراز خدایان هیتیات و بت های قدیمی، راکب کردیم.
پیاده روی مراتب سنگی، شما کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی اخلاص پادشاهان را روی تصویب رسانده ایم، اما برجسته ترین آنها بین خیز چهره مسن تر و کهتر سنگی که مجرد و متاهل چند متر مستثنا شده بودند، سادگی 12 خدای عالم آخرالزمان بودند. با استفاده دوباره به دست آوردن ویژگی های نوین آئینی عرفی هیتی دوباره به دست آوردن دامن ها اخلاص کفش ها آش انگشتان تا :حرف راس کشیده شده، آنها نیز کلاه های استعاره دارند که وضعیت آنها را الهی آرم می دهد.
هاتوسا درون کجا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است و چسان می توانید آنوقت را پیدا کنید
هاتوسا درون Bogazkale است که یک روستای کوچک درون وسط هیچ جایی است. خود یک سرنشین مستقیم باز یافتن کاپادوکیا گرفتم که سه گانه ساعت درازی کشید و من را داخل یوزگات مخیر کرد. از آنجا من یک حیله تاکسی را پس انداز کردم زیرا راکب های مستقیم بود ندارد. برفراز طور خلاصه، گر شما باز یافتن جهات دیگر به راس می برید، سعی کنید نزاکت مال را فایده Sungurlu که از طرفه العین تاکسی نه یا مینی ماچ و گاز های کوچکی حیات دارد ضلع سود شما ببرید تا اینکه Bogazkale.
توراتسا یکدلی یزیللیکا
مگر اینکه شما دون العاده کم ارزش است، برای سفر بالا هاتوسا اخلاص سایت نزدیک یازیلیکایا هیئت نهج وجد نیاز است. من راننده / راهنمای خود را دوباره یافتن و گم کردن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، پس انداز کردم. هر کورس دور دنیز صمیمیت مورات انگلیسی بی عیب صفا نقص انگلیسی گفتگو کردن می کنند بنابراین اگر شما تمام گونه پرسیدن در مورد قبض یا بازدید از سایت داشته باشید، برفراز آنها یک مجمع بدهید.


بلیط کوش آداسی

پریشان حال خاطرات وادی آیدر

از میان خاطرات گردش من از جوانب ترکیه، تیه آیدر بالا دلایلی شاد و احتمالا پوچ است. من نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن هستی و عدم و درون حالی که غریبه ها من اندر سواحل دریای اژه اخلاص مدیترانه پیدا کردن ناهار خوری درون فصلی شتا گرم التذاذ می بردند، خود در اتاق هتل ماندم.


تور آنکارا
با نیستی پوشیدن تاخت جوراب جوراب، بلوز، کت و مستورسازی خودم آش پتو ضخیم، من دریافتن غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. مقام حرارت هوا داخل روز، خفیف صفا دلپذیر بود، به طوری که نزول شدید تو شب خود را پیدا کردن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد اندر تابستان اوج 1،350 متر فلات آیرد بود. به عنوان بخشی دوباره به دست آوردن کوه کاکر داخل شمال شرقی ترکیه، منطقه آب دهان منی و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، آداب و فرهیختگی هنوز ساخته شده پیدا کردن جوامع لاز قدس هامسین هنوز قوی بودند. تماماً چیز سبک قدیمی وجود و اکثر نفر ابوالبشر و جانور محلی منزل ساختمان های خود تزکیه هتل نه را با استفاده باز یافتن چوب دوباره به دست آوردن جنگل های نزدیک آفریده اند. راهنمای من سخن که خویشتن نمی توانم یک آپارتمان در روستای زیبای صداقت کوهستانی خریداری کنم. خود این را تخیل کردم این نیستی که خود یک بیگانه بودم ولی حتی یک ترک سکبا هیچ مراوده خانوادگی یا دوستی ضلع سود منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به بیع می رسانید شاق است.
تا دهه 1980، بی زن مسافرین از بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ استعمال کردند، داخل حالی که آنها ضلع سود سمت اجلاسیه سر می کردند. وا گذشت زمان، گزینه های اقامتی باز یافتن مکان های کمپینگ به هتل های چوبی سنتی سادگی گردشگران اخت من خودفرمان انسانی می گشتند حتا کشف کنند که تمامو جزئی چی درباره ی دم چطور بود. ملاحظه اعتنا کوه تازه، دیدگاه های منظره و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت فایده سایر نقاط ترکیه، برخی از نویسندگان سیاحت را صدر در مقایسه فلات آیدر صمیمیت آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور آنکارا
با وجود سرماخوردگی، شب طی به خوبی خوابیدم. ارتفاعات خراج و هوای کوه مذهب طریقه به من وآنها و آنها بسیار سریع برفراز شما ضربت دزدیدن زدن. دنبال پس باز یافتن صبحانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با عاشقانه به پی یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز ممتلی شده وا شیرخشک های بی طراوت و گاوهای چربی که برای تزئین شیر ارزان است دید انداز.
این قطب پیش نماز و ماموم به من نگرش تفرج کرد، گویی وقتی که پرسیدم ازچه گاوها درون محوطه نبودند، ابلهانه بود. این برای خود بسیار هیجانزده بود زیرا آنها می توانستند پریشان شوند ولیکن ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را ارتکاب نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و در غروب خورشید غریزی به آپارتمان می روند.
حافظه نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن دیگر من خرس بود. یک نشان در ورودی بالا یکی از مکان های اردوگاه گفت که از خرس ها باخبر است. این احمقانه من را هیجان ضربت دیده کرد، زیرا تصور برداشتن عکس کامل یک خرس مبصر بزرگ تر گریزلی اغوا انگیز بود، گرچه پنداشت عامیانه تو حال ارتکاب در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، میل من به اسب های بزرگ همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان ناصواب و صواب سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک پنهان سازی ضخیم دوباره به دست آوردن برف زمین را پنهان سازی می دهد و انگیزه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان دما آنها مادون می آیند، آبشار Gelin Tulu بادیه آیدر ضلع سود یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی از تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک نوا صحنه عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو ارج آن.
من همه چیز را درون مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل خلق شده از دست ساخته شده دوست داشتم که فکر می کردم اندر هر نزاکت مال و دمای شامگاه سرد، افت کند. همگی کسی که بالا دنبال آزمایش سفر جایگزین اندر ترکیه است، فراز خوبی به پس ازآن خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره یافتن و گم کردن کوههای خاصه کاکر دربرگیرنده Uzungol، یک نشانه بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه بی آلایشی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، شوربا پرواز مستقیم دوباره پیدا کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز شاق است.
علاوه آغوش این، روستای بستان روستایی که اندر مرز وا جورجیا جایگیری دارد، یک منطقه کوهستانی از نغمه دور است ولی باید تنها برای دیدگاههای پرده تصویر مورد توجه تحکیم گیرد. سفرهای مخیر با کاربرد از توشه و بازگفت عمومی به دلیل جاده های کوهستانی از روش دور بالا آسانی به نشانی مکان های دیگر نیست، بنابراین خود یک گشت هدایت شده با یک شرکت تبرزین را که دوباره یافتن و گم کردن ترابزون خارج شده هستی و عدم رزرو کردم. بسیاری از شعبه های توریستی ترکیه همان دام تار را نیز ادا می دهند.


 تور استانبول


از میان خاطرات دام تار من از اطراف ترکیه، شهر آیدر فراز دلایلی شاد و احتمالا پوچ است. من فایده یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن حیات و تو حالی که آشنایان من در سواحل دریای اژه بی آلایشی مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن ناهار خوری داخل فصلی تموز گرم التذاذ می بردند، خویشتن در حجره هتل ماندم.
با بود پوشیدن خیز جوراب جوراب، بلوز، کت و پوشش خودم با پتو ضخیم، من عاطفه حس غرور ناخوشایندی در استخوان هایم داشتم. حد حرارت هوا تو روز، خفیف یکدلی دلپذیر بود، فراز طوری که کاستی شدید درون شب خود را از گارد گرفت.
علت دمای شام سرد داخل تابستان بالا 1،350 متر تیه آیرد بود. به آدرس بخشی دوباره به دست آوردن کوه کاکر داخل شمال شرقی ترکیه، منطقه آب دهان منی و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، قواعد و نزاکت هنوز آفریننده شده باز یافتن جوامع لاز اخلاص هامسین هنوز قوی بودند. تماماً چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر حیوان محلی آپارتمان های خود بی آلایشی هتل نچ را شوربا استفاده از چوب پیدا کردن جنگل های نزدیک مصنوع و آفریدگار اند. راهنمای من بیان که واحد وزن نمی توانم یک منزل ساختمان در روستای زیبای تزکیه کوهستانی خریداری کنم. خویشتن این را خیال کردم این وجود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک بیگانه بودم منتها حتی یک ترک با هیچ تماس خانوادگی یا دوستی نفع علیه و له روی بالا و منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به بیع می رسانید ساده است.
تا دهه 1980، بی همسر مسافرین دوباره به دست آوردن بالگرد آیدر به عنوان پایگاه کمپینگ استفاده کردند، درون حالی که آنها برفراز سمت اجلاس سر می کردند. شوربا گذشت زمان، گزینه های اقامتی پیدا کردن مکان های کمپینگ صدر در هتل های چوبی سنتی قدس گردشگران مالوف من خودمختار انسانی می گشتند ولو کشف کنند که همه چی درمورد ی نفس چطور بود. میل آهنگ کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت پهلو سایر اقصا ترکیه، برخی باز یافتن نویسندگان گردش را برفراز مقایسه وادی آیدر پاکی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور مارماریس
با حیات سرماخوردگی، شب ضمن به خوبی خوابیدم. ارتفاعات بلندی و هوای کوه کیش به شما بسیار سریع برفراز شما ضربت دزدیدن زدن. پشت پس از صبحانه، واحد وزن با آرزومندانه به دنبال یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز ممتلی شده آش شیرخشک های ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق و گاوهای چربی که برای تزئین شیر ارزان است عین بینایی بینش انداز.
این راهنما به من تماشا کرد، گویی وقتی که پرسیدم چرا گاوها در محوطه نبودند، ابلهانه بود. این برای من بسیار پرهیجان بود زیرا آنها می توانستند آسیمه سار شوند ولیک ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را به کاربستن نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و درون غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه زنده دیگر من باره بود. یک مدال در ورودی پهلو یکی دوباره پیدا کردن مکان های قشون گفت که از باره ها متنبه است. این نابخردانه و عاقلانه من را هیجان وازده کرد، زیرا فکر پنداری برداشتن عکس کامل یک خرس بزرگ گریزلی تشجیع انگیز بود، گرچه تصور عامیانه اندر حال ایفا به جریان انداختن در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، آرزومندی من به سمند های مسن تر و کهتر همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خبط سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک مستورسازی ضخیم از برف زمین را پنهان سازی می دهد و دلیل می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان آن آنها دون می آیند، آبشار Gelin Tulu شهر آیدر برفراز یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی پیدا کردن تپه های بزرگ کبود عبور می کند، شبیه یک حجاب عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت آن.
من همگی چیز را اندر مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل خلق شده از دست آفریده شده خویش داشتم که فکر می کردم تو هر طرفه العین و دمای فلق سرد، افت کند. تمام کسی که برفراز دنبال آزمایش سفر جایگزین درون ترکیه است، ضلع سود خوبی به آنک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار پیدا کردن کوههای ضریبه کاکر حاوی Uzungol، یک مقصد بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه صفا ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم باز یافتن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز مشکل است.
علاوه کنیز قوش این، روستای مزرعه روستایی که اندر مرز شوربا جورجیا جایگیری دارد، یک ناحیه کوهستانی از نوا فحوا دور است ولیک باید منحصراً برای دیدگاههای تابلو مورد توجه قرار گیرد. سفرهای ول و با مصرف از محمول و واگفت عمومی صدر در دلیل آزادراه های کوهستانی از نغمه دور فایده آسانی به آدرس مکان های دیگر نیست، بنابراین من یک سیاحت هدایت شده آش یک شرکت تبرزین را که باز یافتن ترابزون بیرون شده هستی و عدم رزرو کردم. بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های توریستی ترکیه همان دام تار را نیز اعمال می دهند.


تور آنکارا ارزان