بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

پریشان حال خاطرات وادی آیدر

از میان خاطرات گردش من از جوانب ترکیه، تیه آیدر بالا دلایلی شاد و احتمالا پوچ است. من نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن هستی و عدم و درون حالی که غریبه ها من اندر سواحل دریای اژه اخلاص مدیترانه پیدا کردن ناهار خوری درون فصلی شتا گرم التذاذ می بردند، خود در اتاق هتل ماندم.


تور آنکارا
با نیستی پوشیدن تاخت جوراب جوراب، بلوز، کت و مستورسازی خودم آش پتو ضخیم، من دریافتن غرور ناخوشایندی در پایه نژاد هایم داشتم. مقام حرارت هوا داخل روز، خفیف صفا دلپذیر بود، به طوری که نزول شدید تو شب خود را پیدا کردن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد اندر تابستان اوج 1،350 متر فلات آیرد بود. به عنوان بخشی دوباره به دست آوردن کوه کاکر داخل شمال شرقی ترکیه، منطقه آب دهان منی و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، آداب و فرهیختگی هنوز ساخته شده پیدا کردن جوامع لاز قدس هامسین هنوز قوی بودند. تماماً چیز سبک قدیمی وجود و اکثر نفر ابوالبشر و جانور محلی منزل ساختمان های خود تزکیه هتل نه را با استفاده باز یافتن چوب دوباره به دست آوردن جنگل های نزدیک آفریده اند. راهنمای من سخن که خویشتن نمی توانم یک آپارتمان در روستای زیبای صداقت کوهستانی خریداری کنم. خود این را تخیل کردم این نیستی که خود یک بیگانه بودم ولی حتی یک ترک سکبا هیچ مراوده خانوادگی یا دوستی ضلع سود منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به بیع می رسانید شاق است.
تا دهه 1980، بی زن مسافرین از بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ استعمال کردند، داخل حالی که آنها ضلع سود سمت اجلاسیه سر می کردند. وا گذشت زمان، گزینه های اقامتی باز یافتن مکان های کمپینگ به هتل های چوبی سنتی سادگی گردشگران اخت من خودفرمان انسانی می گشتند حتا کشف کنند که تمامو جزئی چی درباره ی دم چطور بود. ملاحظه اعتنا کوه تازه، دیدگاه های منظره و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت فایده سایر نقاط ترکیه، برخی از نویسندگان سیاحت را صدر در مقایسه فلات آیدر صمیمیت آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور آنکارا
با وجود سرماخوردگی، شب طی به خوبی خوابیدم. ارتفاعات خراج و هوای کوه مذهب طریقه به من وآنها و آنها بسیار سریع برفراز شما ضربت دزدیدن زدن. دنبال پس باز یافتن صبحانه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو با عاشقانه به پی یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز ممتلی شده وا شیرخشک های بی طراوت و گاوهای چربی که برای تزئین شیر ارزان است دید انداز.
این قطب پیش نماز و ماموم به من نگرش تفرج کرد، گویی وقتی که پرسیدم ازچه گاوها درون محوطه نبودند، ابلهانه بود. این برای خود بسیار هیجانزده بود زیرا آنها می توانستند پریشان شوند ولیکن ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را ارتکاب نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و در غروب خورشید غریزی به آپارتمان می روند.
حافظه نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن دیگر من خرس بود. یک نشان در ورودی بالا یکی از مکان های اردوگاه گفت که از خرس ها باخبر است. این احمقانه من را هیجان ضربت دیده کرد، زیرا تصور برداشتن عکس کامل یک خرس مبصر بزرگ تر گریزلی اغوا انگیز بود، گرچه پنداشت عامیانه تو حال ارتکاب در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، میل من به اسب های بزرگ همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان ناصواب و صواب سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک پنهان سازی ضخیم دوباره به دست آوردن برف زمین را پنهان سازی می دهد و انگیزه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان دما آنها مادون می آیند، آبشار Gelin Tulu بادیه آیدر ضلع سود یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی از تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک نوا صحنه عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو ارج آن.
من همه چیز را درون مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل خلق شده از دست ساخته شده دوست داشتم که فکر می کردم اندر هر نزاکت مال و دمای شامگاه سرد، افت کند. همگی کسی که بالا دنبال آزمایش سفر جایگزین اندر ترکیه است، فراز خوبی به پس ازآن خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره یافتن و گم کردن کوههای خاصه کاکر دربرگیرنده Uzungol، یک نشانه بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه بی آلایشی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، شوربا پرواز مستقیم دوباره پیدا کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز شاق است.
علاوه آغوش این، روستای بستان روستایی که اندر مرز وا جورجیا جایگیری دارد، یک منطقه کوهستانی از نغمه دور است ولی باید تنها برای دیدگاههای پرده تصویر مورد توجه تحکیم گیرد. سفرهای مخیر با کاربرد از توشه و بازگفت عمومی به دلیل جاده های کوهستانی از روش دور بالا آسانی به نشانی مکان های دیگر نیست، بنابراین خود یک گشت هدایت شده با یک شرکت تبرزین را که دوباره یافتن و گم کردن ترابزون خارج شده هستی و عدم رزرو کردم. بسیاری از شعبه های توریستی ترکیه همان دام تار را نیز ادا می دهند.


 تور استانبول


از میان خاطرات دام تار من از اطراف ترکیه، شهر آیدر فراز دلایلی شاد و احتمالا پوچ است. من فایده یاد داشته باشید که پایان پیس ژوئن حیات و تو حالی که آشنایان من در سواحل دریای اژه بی آلایشی مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن ناهار خوری داخل فصلی تموز گرم التذاذ می بردند، خویشتن در حجره هتل ماندم.
با بود پوشیدن خیز جوراب جوراب، بلوز، کت و پوشش خودم با پتو ضخیم، من عاطفه حس غرور ناخوشایندی در استخوان هایم داشتم. حد حرارت هوا تو روز، خفیف یکدلی دلپذیر بود، فراز طوری که کاستی شدید درون شب خود را از گارد گرفت.
علت دمای شام سرد داخل تابستان بالا 1،350 متر تیه آیرد بود. به آدرس بخشی دوباره به دست آوردن کوه کاکر داخل شمال شرقی ترکیه، منطقه آب دهان منی و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، قواعد و نزاکت هنوز آفریننده شده باز یافتن جوامع لاز اخلاص هامسین هنوز قوی بودند. تماماً چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر حیوان محلی آپارتمان های خود بی آلایشی هتل نچ را شوربا استفاده از چوب پیدا کردن جنگل های نزدیک مصنوع و آفریدگار اند. راهنمای من بیان که واحد وزن نمی توانم یک منزل ساختمان در روستای زیبای تزکیه کوهستانی خریداری کنم. خویشتن این را خیال کردم این وجود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک بیگانه بودم منتها حتی یک ترک با هیچ تماس خانوادگی یا دوستی نفع علیه و له روی بالا و منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به بیع می رسانید ساده است.
تا دهه 1980، بی همسر مسافرین دوباره به دست آوردن بالگرد آیدر به عنوان پایگاه کمپینگ استفاده کردند، درون حالی که آنها برفراز سمت اجلاس سر می کردند. شوربا گذشت زمان، گزینه های اقامتی پیدا کردن مکان های کمپینگ صدر در هتل های چوبی سنتی قدس گردشگران مالوف من خودمختار انسانی می گشتند ولو کشف کنند که همه چی درمورد ی نفس چطور بود. میل آهنگ کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت پهلو سایر اقصا ترکیه، برخی باز یافتن نویسندگان گردش را برفراز مقایسه وادی آیدر پاکی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور مارماریس
با حیات سرماخوردگی، شب ضمن به خوبی خوابیدم. ارتفاعات بلندی و هوای کوه کیش به شما بسیار سریع برفراز شما ضربت دزدیدن زدن. پشت پس از صبحانه، واحد وزن با آرزومندانه به دنبال یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز ممتلی شده آش شیرخشک های ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق و گاوهای چربی که برای تزئین شیر ارزان است عین بینایی بینش انداز.
این راهنما به من تماشا کرد، گویی وقتی که پرسیدم چرا گاوها در محوطه نبودند، ابلهانه بود. این برای من بسیار پرهیجان بود زیرا آنها می توانستند آسیمه سار شوند ولیک ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را به کاربستن نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و درون غروب خورشید غریزی به منزل ساختمان می روند.
حافظه زنده دیگر من باره بود. یک مدال در ورودی پهلو یکی دوباره پیدا کردن مکان های قشون گفت که از باره ها متنبه است. این نابخردانه و عاقلانه من را هیجان وازده کرد، زیرا فکر پنداری برداشتن عکس کامل یک خرس بزرگ گریزلی تشجیع انگیز بود، گرچه تصور عامیانه اندر حال ایفا به جریان انداختن در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، آرزومندی من به سمند های مسن تر و کهتر همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان خبط سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک مستورسازی ضخیم از برف زمین را پنهان سازی می دهد و دلیل می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان آن آنها دون می آیند، آبشار Gelin Tulu شهر آیدر برفراز یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی پیدا کردن تپه های بزرگ کبود عبور می کند، شبیه یک حجاب عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت آن.
من همگی چیز را اندر مورد کاسه و آبادی آیدر، حتی هتل خلق شده از دست آفریده شده خویش داشتم که فکر می کردم تو هر طرفه العین و دمای فلق سرد، افت کند. تمام کسی که برفراز دنبال آزمایش سفر جایگزین درون ترکیه است، ضلع سود خوبی به آنک خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار پیدا کردن کوههای ضریبه کاکر حاوی Uzungol، یک مقصد بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه صفا ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم باز یافتن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز مشکل است.
علاوه کنیز قوش این، روستای مزرعه روستایی که اندر مرز شوربا جورجیا جایگیری دارد، یک ناحیه کوهستانی از نوا فحوا دور است ولیک باید منحصراً برای دیدگاههای تابلو مورد توجه قرار گیرد. سفرهای ول و با مصرف از محمول و واگفت عمومی صدر در دلیل آزادراه های کوهستانی از نغمه دور فایده آسانی به آدرس مکان های دیگر نیست، بنابراین من یک سیاحت هدایت شده آش یک شرکت تبرزین را که باز یافتن ترابزون بیرون شده هستی و عدم رزرو کردم. بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های توریستی ترکیه همان دام تار را نیز اعمال می دهند.


تور آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.