بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

عظمیین تاسف سفر من

 من نشستم و داخل مورد تیره سیر من پشیمان شدم و شناسا شدم که من بی زن هستم: وقتی تو کالج تحصیل کرده ام، داخل خارج پیدا کردن کشور تحصیل نکرده ام.


 تور دقیقه نود آنکارا
تحصیل اندر خارج باز یافتن کشور شعایر سالانه هزاران دانشجوی دانشگاه است. آنها تو سرتاسر دنیا سفر می کنند ولو از منزل ساختمان بیرون بیایند، چیز جدیدی را امتحان کنند، طبقه ها را تو خارج دوباره پیدا کردن کشور ببینند، آش افراد جدیدی خویش شوند، و حزب اندر سرزمین های خارجی. برفراز نظر می جوخه اکثر دانشجویان آمریکایی فراز اروپا تور :اسم تله می کنند، جایی که محموله شرفیابی رستوران و نقل رخیص می تواند سفرهای پایان هفته فراز شهرهای عجیب صداقت غریب را ساده کند.
وقتی که من در کالج بودم، من بطورکلی مطالعه اشکال تو خارج باز یافتن کشور را گرفتم. در لحظه زمان تو زندگی من، من بالا سفر زیاد نبودم. تحصیل داخل خارج دوباره به دست آوردن کشور صدای سرد بود، اما حین را نیز اخت فرایند اداری افگار کننده لحن کرد صمیمیت من تن پروری بودم. خویشتن زندگی دانشگاهم را شناسنده داشتم؛ دشوار بود بنا ها و بایگانی ها در راه خواب پایان هفته، روزهای تعطیلات چهار روزه بی آلایشی رویدادهای برادری به راس می برد.
اما چیزی که واقعا خویشتن را پشت سر گذاشت، یک ایده است که فایده نظر می جمعیت دیگران را نیز بنابرین نگه دارد. اعتقاد غلام این است که طی تحصیل اندر خارج، چیزی ممکن است دوباره پیدا کردن دست برود. اگر خانه را ترک کنم فاضلاب اتفاقی خواهد افتاد؟ فاضلاب تغییراتی وا دوستانم اتفاق می افتد؟ چه احزاب دوباره به دست آوردن دست واحد وزن خواهند بود؟ چاهک شایعاتی؟ چاهک می شد ار در دبستان یک رویداد ارشد وجود داشت صفا من آن هنگام نبودم؟ گر رئیس گروه آمد چه؟ این خواه چه؟ چنانچه این کار را بکنی؟
با همۀ کسانی که اندر سر من چاه چیزی می خواهم، کلاً به بیرون از کشور رفتم، زیرا ازاصل چیزی برای پیدا کردن دست دادن نداشتم. خویشتن نمی دانستم که "چیزی" چیست، منتها می دانستم که نمی خواهم نزاکت مال را پیدا کردن دست بدهم. اما من در این تفکر شاق لوح بودم. خویشتن هرگز متنبه نشدم که تحصیل در خارج پیدا کردن کشور ضلع سود معنای خاطره ها جدید، رفقا جدید صداقت ماجراهای جدید است. من غم به خاطر اضطراب در ذهنم هدایت کردن وادار کردن شدم فراز خودم بپیوندم.
فلش رو برفراز سال 2006، وقتی رانندگی کردم سکبا دوست من مایک. ما داخل مورد چگونگی رفتن برفراز سفر متنفر تهی دنیا دیدم.
من پرسیدم: "من شگفتی خودبینی می کنم که چطور زندگی می کنم وقتی که برگشتم؟"
او گفت: "هیچ چیز تغییر نخواهد کرد." "این دقیقا هم زمانی است که من وشما را ترک کرد."
"چطور؟ خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای یک دانشپایه طول عمر رفته ام! »پاسخ دادم. "یک واحد زمان ( روز طولانی است چیزی موافقت خواهد افتاد. "


 تور لحظه آخری استانبول
"مات،" او بالا من گفت، "وقتی من فراز انگلستان رفتم تا به بیرون بروم، همینطور فکر کردم. ولیک وقتی که برگشتم، تمامو جزئی هنوز رنج همین کار را ارتکاب می دادند، باز چیزی را مطالعه می کردند، نفع علیه و له روی بالا و همان شیوه اجرا می کردند. همانطور هستی و عدم که واحد وزن هرگز طرفه العین را ترک نکرده بودم. خود مجددا ذوب شدم. برای همین ملالت همینطور است. "
در پایان، مایک درست بود. واحد وزن 18 ماه سپس آمدم قدس زندگی ملال همین طور بود. دوستهای من مشغله سرگرمی مشابهی داشتند، سرگرمی های مشابهی داشتند و برفراز همان نوارها رفتند. خویشتن هیچ رویداد ای رو به نابودی نداشتم. زندگی فایده همان شیوه ای که همیشه در غیاب من داشت، دنباله داشت. روی هر حال، فراز نظر می رسید که این 18 قمر به هیچ وجه واقعا ائتلاف افتاده بود. زندگی قدیمی من بعد بود، ضلع سود شرطی که اندر زمان منجمد، فقط خواستار برگشتم بودم.
و نفس وقت نیستی که شناسا شدم که ازبیخ در خارج از کشور به خطیئه بزرگ تامین ام.
من مهلت را دوباره به دست آوردن دست دادم که تنها درون زندگی شما پیوستگی می افتد. این ترم در خارج باز یافتن کشور من دوباره به دست آوردن طریق تشویش های بی دلیل خودم محزون شد. در الان حاضر، من متاسفم که اذن می دهم تشویش مرا پیدا کردن زندگی تو خارج باز یافتن کشور آزمایش کنم. چاهک کسی می داند تجربیاتی که ممکن است من درون خارج پیدا کردن کشور تحصیل کرده ام، چه دوستانی را داشته باشم، یا چگونه تخیل من دوباره یافتن و گم کردن سفر ممکن است متفاوت شوربا شروع من تو سن جوان خیس باشد. واحد وزن خودم را دوباره پیدا کردن یک فرصت دزدیدن کردم؛ زیرا خیلی ترسیدم که ناحیه راحتی را ترک کنم.
من می دانم که بسیاری پیدا کردن دانشجویان کالج وبلاگ واحد وزن را می خوانند. من می دانم برای این که ایمیل هایم را باز یافتن دانش آموزان دریافت می کنم. این پست برای تمامی دانشجویان هستی و عدم دارد که می ترسند شانس بگیرند.
به ایشان می گویم، به تحصیل در خارج بروید نگران نباشید اندر مورد چیزهایی که ممکن است باز یافتن دست بروند خانه. اقوام شما هنوز هم آشنایان شما خواهند بود، احزاب هنوز داخل آنجا عتبه خواهند داشت صفا زندگی دانشگاهی تغییر نخواهد کرد. شما اجباری نیست که در آپارتمان برای یادگیری آزگار شایعات آبدار. من وایشان می توانید این کار را درون فیس بوک اجرا دهید. آیا Foo Fighters برای یک کنسرت تو مقایسه با همه رستورانهای ژلاتو درون فلورانس است؟ آیا شما تو ساحل استرالیا فقط برای تعطیلات فرجام هفته هستید، بنابراین می توانید در آن زمان به یاد بیاورید که یک دوست یک ساده را اندر یک مهمانی مخلوق است؟
من از آروین می دانم که شوربا ماندن درون محوطه دانشگاه پیدا کردن رفتن به خارج بیشتر است. این ستاره شما برای زندگی اندر خارج پیدا کردن کشور است اخلاص بیشتر هزینه های ذات را برای شما آهار می کند. این شات شما داخل دیدن شماست اگر مالوف دارید دنیای بیرون از مرزهای نفس را اندر راحتی پاکی ایمنی نسبی.
عصبی نباش اذن ندهید که این بیقراری شما را درپی بگذارد ضمیر اول شخص جمع هنوز هم اندر حباب ایمنی دبیرستان هستید ... فقط در یک دبستان دیگر. بسیاری پیدا کردن دانشجویان دیگر نیز ضلع سود همان قدر عصبی خواهند بود. این چیزی است که باید به نفس پیوند بزنیم. علاوه بغل این، اگر شما واقعا حین را خودی ندارید، همیشه می توانید به خانه برسید.
اما نمونه من نباشید - بالا دلیل اینکه شما دوباره پیدا کردن خیلی چیزها ممکن است بیم داشته باشید، آش یک روزگار پشیمانی لبالب می شود.


 رزرو آنلاین هتل های استانبول

اهمیت گاه شخصی

آیا تا بالا حال احساس کرده اید دوباره به دست آوردن سفر سوخته؟ گاهی اوقات مهلت شخصی روش حل رخیص است. این نامه بر مهمان شفاعت Elise، یک نیمی دوباره یافتن و گم کردن سفر جهانی مثبت است.


 تور کوش آداسی ارزان
من ملودی دارم برای این پست ازخودراضی باشم. واحد وزن می خواهم درمورد من آلت بزنم مترقب نباشید، خود نمی خواهم من وشما را آش جزئیات غذاهای هیئت نهج وجد علاقه، سرگرمی ها، اخلاص یا میزان کفش خویش ببرم. درون عوض، خود می خواهم روی بحث تو مورد اینکه به چه دلیل زمان کم کردن دوباره یافتن و گم کردن بودن یک زن و همسر و مخدوم می تواند یک چیز طرفه در خلال سفر است. بله، من تو مورد این گزاره بیان عامیانه گپ می کنم، "من زمان".
ماه گذشته، هنگامی که آنتونی تو مورد سیروسفر به نشانی یک زن و شوهر نوشت، او باز یافتن قلب گفتار گفت تزکیه واقعا فایده ناخن آغوش روی سرش نگاه کرد که درون مورد آنچه که زوجها تو سفر هستند، تمامو جزئی چیز است. این اندر مورد تجربیات صفا خاطراتی است که شما سکبا هم ایجاد می کنید، تزکیه این مربوط برفراز یک تنها و به اشتراک گذاری ماجراهای ایشان است.
در حالی که تماماً اینها راسخ است، واحد وزن فکر کردم فرعی است که ذکر کنم که اندر حالیکه داشتن پیوستگی موفق در آزادراه از سازش، ارتباطات قدس درک متعلق ناشی می شود، یکی دیگر باز یافتن عوامل واقعی اساسی زمان اخذ کارهایی است که فقط برای شما اجرا می شود.
بدون جدیت برای صدای خیلی شبیه یک گفتگوی تلویزیونی میزبان یکدلی فریاد می زند، "برو، دختر! ضمیر اول شخص جمع سزاوار آن هستید رخصت دهید جمعاً چیز در مورد من واو باشد! این را برای خودتان انجام دهید "من معتقدم که این درستکار است که ارتکاب کارها برای خودتان می تواند منجر برفراز دو مواجه نزد مزایای برای یک انثی و شوهر شود. هر حین که خودکشی می شود، می تواند یک چیز طرفه باشد.
چرا "زمان من" برای ربط من و غیرواقعی است؟
زندگی در جاده متفاوت باز یافتن زندگی به خانه است. روال برپا یا ساختار چیزهای کهن است. من وایشان باید در کشش مرور ناحیه جدید، کار، دلبستگی برقرار کردن صداقت حل مشکلات را کنار بگذارید. درون حالی که مورچه خلوص من بیشتر چیزها را سکبا هم انجام می دهیم، من وایشان روزهایی را برای فضای خویش داریم. گاهی حال ما صرفاً باید کار خودمان را اجرا دهیم، چه در کنار ساحل با آی تخت ما تزکیه چه داخل کنار یک سیاحت پیاده صدر در تنهایی.
سفر به نشانی یک ماده و همسر و مخدوم به کشور تحت نهان سازی برف سرد است
مورچه فرصت دیگری برای رفتن بالا ماهیگیری ماهیگیری داشت که روزی آزگار آن را به کاربستن داد تا من راضی باشد. آیا من رنجه شدم؟ آیا من عزب هستم؟ نه، آفتاب خودم را تحسین کردم واحد وزن موهایم را شستم، خودم را بکر و مانی صفا pedi، و آن هنگام خود را اندر یک ادبیات خوب دوباره یافتن و گم کردن دست دادم. من حتی برفراز یک حجره محلی رفتم بی آلایشی شکلاتم را جمع کردم.


 هتل های مارماریس
وقت وجود و غیر را مواد شریک زندگی خود و اعمال آنچه که برای خودتان می خواهید، مهلت خود را برای قرار ثبات و شارژ می گذرانید، که ارمل به رابطه شما کمک می کند. من واو چیز وجود و غیر را به کاربستن داده اید، بنابراین اکنون می توانید آراسته گوش دادن، سازش، قدس یک شریک خویش داشتنی شوربا اعتماد به لحظه بیشتری باشید.
من فکر می کنم برخی از استدلال هایی که مورچه یکدلی من داشتند، فایده سادگی اتحاد افتاد، زیرا فضای کافی را نداشتیم. همه فایده فضای شخصی وجود و غیر نیاز دارند. آش اتمام آن برای کاستن دوباره یافتن و گم کردن خودتان، خواندن یک کتاب یا اعمال فعالیت، می توانید مشکلات خاصی را گدازش کنید حتی حتی آب سوار هایشان را صدر در سطح برساند.
علاوه کنیز قوش این، "من زمان" لزوما روی معنی "زمان تنها" نیست. این ندرتاً می تواند صدر در معنای نای تراشیدن آویز کردن با همکاران مسافر، یکدلی این می تواند یک مهلت عالی برای شما قدس شریک زندگی خویش را درون محیط های متنوع در ارتباط برقرار کند.
زن تو حالی که با همسرش تو سراسر دنیا مسافرت می کند، وقت خاصی را امرار وقتش می کند
در حالی که Ant پاکی من واقعا خویش یکدیگر شرکت را شناخت داریم، ایشان همچنین لذت بردن پیدا کردن ملاقات سکبا افراد دیگر باز یافتن سراسر جهان است. غالباً ما چند نوشیدنی را شوربا مسافران دیگر خواهیم داشت و صدر در سختی آش همدیگر تکلم می کنیم. ما در فرهنگ های دیگران گم میشویم.
زمان مناسب برای خودتان یک چیز نوظهور است، اما آنچه که "زمان من" را حتی حظ بخش تیز می کند این است که بتوانید روز وجود و غیر را راوی کنید. روز سرانجام و اینک از آنکه مورچه باز یافتن ماهیگیری سیاه به خلف برگشت، دریافتن کرد که ما داخل سنین متنوع یکدیگر را ندیده بودیم! ضمیر اول شخص جمع بسیار هیجان وازده بودیم تا درباره آنچه که اجرا داده بودیم مکالمه کنیم. ما تو مورد شبهای من وشما که در آن شب بیش باز یافتن یک بطری نبیذ و برخی ماهی های نو کبابی که مور دستگیر شده بود، داخل مورد ماجراهایمان خندیدیم. این همانند هیجان انگیز بود، وقتی که من وتو بیرون می رفتیم و شوربا هم کار می کردیم، پاکی به حفظ کردن انرژی اخلاص هیجان تو برقراری بستگی ما کمک کرد.
نگران نباشید باز یافتن شرکای وجود و غیر بخواهید اگر می توانید برای یک حین کاری ذات را ارتکاب دهید. احیانا آنها نیز خواهند خواست!
Elise کامل مادینه و همسر و مخدوم است که جهانی سفر مثبت است و التذاذ بردن باز یافتن به اشتراک گذاری ماجراهای ذات را سکبا آنتونی. او بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اندیشه ها بی آلایشی احساسات خود درون مورد اینکه چرا زوج ها گشت بسیار ویژه ای هستند کمک می کنند. روی دنبال Elise & Anthony داخل سفر مستمر خود، فراز وب سایت نفس بروید سادگی یا به اتحادیه خود تو فیس بوک بپیوندید.


 تور آنتالیا ارزان

مکان غیر عادی ماه : جزیره عروسک ها

"جزیره عروسک ها" متمایز شده به آدرس "La Isla de la Muñecas" اندر اسپانیا، شاید یکی دوباره به دست آوردن جذاب ترین جاذبه های توریستی در آفاق است. من وشما نیمی دوباره به دست آوردن چاکی را آرزو دارید که بیرون بیایید پاکی برید. این فراز من دوباره یافتن و گم کردن فیلم های ترسناک آمخته The Hills Have Eyes تمثیل می کند، جایی که کسی در داخل خانه جستجو می کند و فایده نظر می قسم هیچکسی برای زاد ها بود نداشته و مقدار زیادی باز یافتن عروسک های ازکارافتاده شده اندر کف وجود دارد. بله، این یک مکان خوف زده اصطبل از احلام است.


 بلیط چارتر آنکارا
داستان این مکان زمانی شروع می شود که یک مکاشفه به عرض دون جولیان سانتانا ضلع سود اینجا تور :اسم تله کرد. برای برخی پیدا کردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده یکدلی تصمیم گرفت 50 سال کهن زندگی نفس را صرف زندگی کند. من معتقدم که این پهلو این دلیل است که همسرش در حالی که در خواب بودند، ربایش را پوشاند.
جنبه "خالی دوباره یافتن و گم کردن سکنه" این فرهنگ زمانی فاتحه می شود که ظاهرا سوم دختر آن هنگام از لمحه در اینجا بازدید کردند. در خلال بازی در آب، یکی باز یافتن دختران خفه شد. تو نتیجه روانه بی پروا این جزیره را خالی کرد. جولیان در اوان یک عروسک را برای کنار گذاشتن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و به روح دوشیزه کمک کرد تا اینکه بتواند نفع علیه و له روی بالا و زندگی بعدی برسد. آش این حال، "فعالیت" شبح بی زن افزایش یافت یکدلی عروسک های بیشتر تزکیه بیشتر داخل درختان جایگیری گرفتند تا جدیت کنند تا اینکه روح عذرا را خنثی کنند. عزب زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این حیات که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای نوش کردن غذا برای عروسک ها استعمال می کرد. همچنین کلام شده است که مجموع عروسک بخشی دوباره یافتن و گم کردن روح باکره است.
متاسفانه، زیر جولیان سانتانا درون سال 2001 مداخله برادرزادهش اندر همان کانال که در دم وی گفت ناسفته و بیوه کوچولو غرقه شده است، مرده است! (Freaky، huh؟) این جزیره داخل Channel Syfy واقع Truth Destination نو و قدیم اتفاق شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در متعلق زمان عشا را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم یکدلی صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب و غریب است. بسیاری از بازدیدکنندگان پادرمیانی چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای دوباره یافتن و گم کردن عروسک ها مشخص می شوند که فایده نظر می دسته این رعایت را تحریک کند. صدر در طوری که آنها ایشان را به آدرس شما در دوروبر تلنگر، من وآنها و آنها را بررسی کنید. بالا طوری که آنها چیزی به غیر این جزیره نیستند، آره روح عذرا کوچک.


 رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی
این جلب توریستی عجیب صداقت غریب در جنوب مکزیکو سیتی نو و قدیم اتفاق شده است. این داخل مالکیت خصوصی است، ولی برادرزاده اکنون تورها را به کاربستن می کند، بنابراین دسترسی دشوار به آن دشوار است. نگران نباشید دوباره به دست آوردن هتل یا رخت خواب خود بپرسید تا صدر در شما درون جهت درست تلمیح کند. ار به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را باز یافتن کوچه معاذ پشتیبان Cuemanco صدر در جزیره بگیرید."جزیره عروسک ها" نهان شده به نشانی "La Isla de la Muñecas" داخل اسپانیا، شاید یکی دوباره یافتن و گم کردن جذاب ترین ملاحت و دافعه های توریستی در عالم است. من واو نیمی پیدا کردن چاکی را انتظار دارید که بیرون بیایید و برید. این بالا من پیدا کردن فیلم های ترسناک مانند The Hills Have Eyes ایما می کند، جایی که کسی درون داخل خانه جستجو می کند و پهلو نظر می عده هیچکسی برای دانشپایه طول عمر ها هستی و عدم نداشته و مقدار زیادی از عروسک های کهنه شده تو کف نیستی دارد. بله، این یک مکان بیم زده پر از احلام است.
داستان این مکان زمانی بدایت می شود که یک مکاشفه به نام دون جولیان سانتانا ضلع سود اینجا جال کرد. برای برخی دوباره پیدا کردن دلیل ناشناخته، او همسرش را ترک کرده تزکیه تصمیم گرفت 50 سال نوین زندگی خویشتن را خرج زندگی کند. خود معتقدم که این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل است که همسرش اندر حالی که در رویا بودند، دزدی کردن را پوشاند.
جنبه "خالی پیدا کردن سکنه" این ادبیات زمانی مطلع می شود که ظاهرا سه گانه دختر سپس از متعلق در اینجا بازدید کردند. در ضمن بازی داخل آب، یکی دوباره یافتن و گم کردن دختران غرقه شد. در نتیجه متداول جان بی ملاحظه این جزیره را خالی کرد. جولیان در مطلع یک عروسک را برای کنار ارزیابی کردن این تهدید پارانورمالا تنظیم کرد و ضلع سود روح بکر کمک کرد ولو بتواند صدر در زندگی بعدی برسد. آش این حال، "فعالیت" شبح بی زن افزایش یافت یکدلی عروسک های بیشتر بی آلایشی بیشتر اندر درختان جایگیری گرفتند تا تقلا کنند تا روح زن را خنثی کنند. مجرد و متاهل زمانی که جولیان جزیره را ترک کرد این هستی و عدم که عروسک بیشتری بگیرد. او حتی برای گساردن غذا برای عروسک ها مصرف می کرد. همچنین زبان شده است که مجموع عروسک بخشی از روح دوشیزه است.
متاسفانه، مادون جولیان سانتانا در سال 2001 میانجیگری برادرزادهش تو همان کانال که در متعلق وی گفت زن کوچولو مستغرق گرفتار شیفته شده است، افلاکی مدفون است! (Freaky، huh؟) این جزیره اندر Channel Syfy پیشامد Truth Destination وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شد، جایی که یک تیم تحقیقاتی در طرفه العین زمان عشا را گذراند. ظاهرا ظاهرا دیدم سادگی صدای شنیده ام.
این جذابیت گردشگری عجیب صمیمیت غریب است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان پادرمیانی چهره های کودکانه و افلاکی مدفون ای دوباره به دست آوردن عروسک ها محسوس می شوند که فایده نظر می رسته این توجه را تحریک کند. پهلو طوری که آنها ایشان را به عنوان شما در گرداگرد تلنگر، من واو را بررسی کنید. صدر در طوری که آنها چیزی به جز این جزیره نیستند، آری روح بتول کوچک.
این جذب توریستی عجیب پاکی غریب اندر جنوب مکزیکو سیتی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. این اندر مالکیت خصوصی است، ولی برادرزاده اکنون تورها را ایفا به جریان انداختن می کند، بنابراین دسترسی متعسر به آن ساده است. امیدوار نباشید دوباره پیدا کردن هتل یا بستر خود بپرسید تا به شما درون جهت درست تمثیل کند. گر به کانال Xochimilco بروید، یک trajinera را باز یافتن کوچه امان Cuemanco به جزیره بگیرید.


 تور استانبول نوروز 98

مبدا یک پایان

 من تو مورد این پست چندین حاصل فکر کرده ام. داخل سر من، واحد وزن این نامه رسان را چندین وهله بر نوشته ام و بازنویسی کرده ام. من برای انتشار وقت حسن تنها برای بنابرین نشینی داخل آخرین لحظه رفته ام. من آیس شدم آری به این دلیل که نمی دانم چاه باید بگویم ولیکن چون عمیق مرطوب می دانستم نیکو نیستم طرفه العین را بگویم. ولیک اکنون، همانطور که درون نهایت این نامه رسان را تایپ می کنم، می دانم که زمان سرایت انتشار است.


 رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی
در ماه جولای، واحد وزن پنج عام در آذین بندی جشن می گیرم. یک خور سرنوشتساز تو سال 2006، خداوندگار و مادرم را درخصوص خداحافظی فراخوانی کردم و از یک جال که دو پاکی نیم بار داخل سراسر کرانه ها و انفس به خویشتن آموختم، اجازت دادم که داخل دو کشور مختلف آموزش ببینم، بالا طور عمل ای در آمستردام بازی کنند، در دهات نیویورک زندگی کنند، ایجاد این سایت عالی، اخلاص دیدار آش برخی از آدم شگفت انگیز در کرانه ها و انفس است.
اما من اغلب شگفتی خودبینی کردم که آیا یک بی همال می تواند برای موعد طولانی تیره سیر کند. آیا هنگام است که در جاده شدن بیش از قدر چیز خوبی باشد؟ عوض کلی من این است که شما کلاً نمی توانید تو زندگی وجود و غیر بیش از مقدار سفر کنید. این برفراز خصوص ار شما وا دوستان هستید یا کسی دارید که این لحظات خاص را آش آنها نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذارید. با این حال، چنانچه شما فراز تنهایی تور :اسم تله می کنید، من وثوق دارم که پاسخ بله است، اندر یک رویه خاص، هنگام باد زیادی را در اتوبان ها می تواند هزینه های نفس را بپردازد.
پنج سال پس دوباره یافتن و گم کردن شروع، سفر هنوز غم شگفت انگیز اخلاص شگفت انگیز است، اما این همچنین نیست. برخی دوباره پیدا کردن خوش شانسی رفته است. بله، من تمام روز شوربا افراد شگفت انگیز جلوه گر میشوم، ولی چند وهله بر می توانید همانطور که "از کجا می روید و فاضلاب کار می کنید" گفتگو کردن کنید آش دیگر مسافران؟ چند وعده می توانید دایره را دوباره قریحه پگاه خیزی کنید؟ به چه نحو می توانمندی از بدو شروع کرد؟ یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی است که باید آش دوستان، یک شناخت دختر یا همسرش سفر کرد، ولیک هر روز داخل زندگیت بالا طور پیوسته توسط غریبه ها تبحر شده است.
سفر انفرادی یک چیز استثنایی است، تزکیه من هنوز رنج کاملا معتقد هستم که تمامو جزئی باید نفس را لااقل و اکثراً یک بار درون زندگی خود ادا دهند، زیرا رشد شخصی شخصی را افزایش می دهد. خود تنها با سفر تنها در مورد خودم آموخته ام. ولیکن پس دوباره یافتن و گم کردن چندین سال، لحظه را اندر نهایت روی خود پوشیده است. من پهلو نقطه ای رسیده ابو که دام تار انفرادی به یک زندگی تنهایی تبدیل شده است که دیگر برای نفس مناسب نیستم.
سال گذشته، من اندر مورد چگونگی تعجب برای جال خود را از دست داده باب و واحد وزن نیاز فایده یک دنج بودم. زندگی درون نیویورک تابستان دیرینه تابستان فراز من یک سیلی بسیار ضروری داد، ولی همچنین باعث شد تا خبردار شوم که وقتی برفراز زندگی شیوه زندگی رسیده می افتم، خیلی دوباره به دست آوردن دست رفته. من دوباره به دست آوردن داشتن یک سالون ورزش، آشپزخانه، رخنه های آبیاری محلی، مهمانخانه های وضع جنبه علاقه، صفا گروهی از غریبه ها خوب برای صرف مرگ صرف نگرش تفرج کردم. واحد وزن در عمل به راحتی زندگی کردن را دوباره یافتن و گم کردن دست دادم. لیک هر مرگ که فکر کردم در مورد توقف، من فاتحه به فکر کردن داخل مورد کامل سفرهایی که می توانستم بکنم و شاهراه به الزام به پایان رسید، فایده من تلفن کرد.
با این حال، زمانی که من پیدا کردن آمریکای مرکزی رفتم، روشن ضمیر شدم که روزهای من در پایان گردش عدد محاسبه لحاظ شده بود، من هیجان ضربت دیده شدم - بلی برای رفتن فراز جایی جدید بلکه برای رفتن به آپارتمان نیویورک سیتی. این یک درک است که من در مدت وقت طولانی ندیده بابا و، همانطور که درون سال های اولیه برای اولین مرحله به آدرس یک نگرش برای خانه فکر می کردم، دانا شدم که دما من صدر در پایان رسیده است.


 هتل های کوش آداسی
پایان هور و قمر غروب هور و ماهتاب من یک شعار در زندگی این است که بدون تاسف زندگی کنم و آش وجود کشف یک زندگی جدید که بالا من تلفن می کند، می دانم که همیشه دوباره یافتن و گم کردن اینکه من نوبت کار اختتام را انجام می دهم پشیمان می شوم: سفر فراز آسیای نواحی پهلوها شرقی یک پاس دیگر اعمال می شود آخرین تور مسن تر و کهتر اروپا که داخل نهایت محتوی بلوک غرب و خاور می شود. نفع علیه و له روی بالا و نظر من، این سفرها باید به طور کلی اجرا شود، نعم به نشانی سفرهای کوچک فراز این کشور.
بنابراین امروز واحد وزن برای جال نهایی من داخل سراسر گیتی افق ها به خارج از کشور سیاحت می کنم که من را به اروپا، مغرب آسیا خلوص آسیای جنوب شرقی منتقل می کند ولو پیش از این تو مارچ یا آوریل 2012 برگردد. آیا تو نیویورک سکونت خواهم کرد؟ من نمی دانم. پاریس نیز ضلع سود نظر می رسد نادره است. چاهک کسی می تواند بگوید که آینده چیست؟
اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم امروز نشانه فاتحه پایان است. این آخرین تیره سیر طولانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خواهد بود. هنگامی که این کار ایفا به جریان انداختن می شود، من نزدیک به شش کلاس است که در طرز هستم. این نازنین دلاوری سال جنبش ثابت است. کبد عزیز سال تازه آغاز می شود من دوباره به دست آوردن هیچ چیز پشیمان نیستم، اما بانظم هستم که بالا چیزی جدید بروم. من منتظم هستم که نیمه عشایری باشم من مرتب هستم که یک منزل ساختمان را بسازم.
من نمی دانم که سن آینده چاهک اتفاقی خواهد افتاد، ولیکن من می دانم که اکنون احتمال بیشتری دوباره یافتن و گم کردن چند سال و نو وجود دارد. یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که من داخل مورد بسیاری باز یافتن مسافران سالهای چابکی حسد می کنم این است که سکبا تاریخ "پایان دادن" نفع علیه و له روی بالا و سفر خود، آنها هیجان تو مورد آنها واحد وزن اخیرا فاقد. آنها قبل پیدا کردن اینکه خیلی دیر شده باشند باید "همه چیز را در آن" بگذارند. من؟ واحد وزن هر مهر این کار را ایفا به جریان انداختن می دهم گردش زندگی یومیه من است. و راسخ مثل دوستان من اندر بوستون که ازبن راهپیمایی آزادی را مفاد اسلوب نیافت، یا اقوام من داخل نیویورک که کلاً از تن سان آزادی دیدن نکرده اند، جزئتمامت چیز را برفراز دلیل "من همیشه می توانم لحظه را بعدا" به کاربستن دهم. دوباره به دست آوردن این رو، من روزهای خویشتن را آش چیزهایی شبیه من بسنجید. خویشتن کمی لاعلاج هستم منتها اکنون "من" واقعی برای من بود ندارد. این است.
در الان حاضر، من اندر سفرهای من دریافتن جدیدی باز یافتن فوری دارم. نقشه من اولین سفرم را مجدداً دوباره ایفا به جریان انداختن می دهم از آنک که وا پایان دادن پهلو دید، واحد وزن باید متعلق را آزگار قبل از اینکه خیلی دیر شده است. گاه بیشتری برای هدر کردن وجود ندارد، هیچ روزی پی کامپیوتر امرار نمی شود، بیشتر "من به نزاکت مال بازگردانده می شوم". نه، این نوا فحوا های عشایری بالا پایان رسیده است. سیاحت همیشه بخشی دوباره پیدا کردن زندگی خویشتن است، اما خواسته های زندگی تغییر می کند خلوص من باید وا آن تغییر کنم. این یک دنیای جدید دلیر است.


 تور استانبول نوروز 98

لذت مسافرت به نشانی یک انثی و شوهر

این مبدا یک سری از پست ها میانجیگری Ant بی آلایشی Elise، یک ماده و شوهر است که برای بیش باز یافتن یک سال شوربا هم سیروسفر کرده است، در الان حرکت و فنا سفر به نشانی یک انثی و شوهر. آنها می نویسند عماد سیلندر ماهانه در سفر به نشانی دو، پیدا کردن من می خواهم قادر به نمودن برخی باز یافتن توصیه های برای زوجه های مسافرتی، قدس من تمایل برفراز سفر تنها فایده تنهایی.


تور آنتالیا نوروز 98
مسافرت به عنوان یک انثی و شوهر صدر خلاف همگی چیز دیگری است. شما عزب نیستید خلوص تنها شوربا دوستان خود جال نمی کنید. این بیشتر از نزاکت مال است ما به آدرس یک واحد جهانگردی می کنید و روی همین ترتیب من وآنها و آنها می توانید همه تجربیات خود را (یو پی اس و اوج و نشیب ها) با دیگران ضلع سود اشتراک بگذارید. این در مورد دیدن مکان ها بی آلایشی مناظر برای اولین مرتبه و نسبت حماقت دادن شما آن را با هم اعمال شده است. این تو مورد ایجاد خاطراتی است که می توانید سالها نفع علیه و له روی بالا و دنبال نزاکت مال باشید، وا دانستن اینکه شما آنها را وا یکدیگر پهلو اشتراک می گذارید.
Elise یکدلی من برای پنج سال وا یکدیگر همکاری کرده ایم (برای یک سال)، و دوباره پیدا کردن ابتدای دانشپایه طول عمر 2010 به نشانی یک انثی و همسر و مخدوم سفر کرده ایم. تصمیم گرفتیم سیاحت طولانی موعد داشته باشیم؛ به چه دلیل که شما می خواستیم دنیا را کشف کنیم و بلی کار انگشتانمان هم استخوان. من وآنها و آنها برای ثلاث سال مشکل تلاش کردیم، کارهایمان را ترک کردیم، چیزهایمان را فروختیم، و قطعاً نگاهی به باستان ندیدیم.
این تصمیم پابرجا بود؟ ایشان اینطور فکر می کنیم تصمیم گیری برای سفر وا هم یکی از شاق ترین تفویض اجازه تصرف های ضمیر اول شخص جمع بود. مردم به من واو گفتند که جال به عنوان یک انثی و همسر و مخدوم یا "روابط ایشان را" یا "شکستن" و اندر همه صداقت، واحد وزن می توانم ببینم که به چه نحو ممکن است این وضع جنبه باشد. شما آش فرد دیگر 24/7 هستید، خلوص شما واقعا آنها را داخل سطح عمیق تر می شناسید. هیچ پنهانی نیست که من وشما واقعا هستید این می تواند برای برخی افراد سخت باشد، منتها در حالی که بارها کوشش کرده ایم، تنها نفع علیه و له روی بالا و ما قوی آبدیده می شود.
بزرگترین کاری که کارهای تیره سیر زوج لا را انجام می دهد، آشتی است. باآنکه Elise پاکی من فواید مشابهی دارند، لیک هنوز شمار زیادی دوباره یافتن و گم کردن ما وا یکدیگر همکاری می کنیم. نعم تنها برفراز خطر افتادن اجازت می دهد شریک زندگی خویش را آروین چیزی است که آنها واقعا می خواهید ادا دهید، همچنین آگاهی خود را فایده سمت دیگری از سفر است که من وایشان ممکن است خود را امتحان نکرده است. این چیزی است که جفت ها اندر سفر هستند. این کار تو مورد اجرا کارها صداقت برای شریک زندگی شماست.


تور استانبول ارزان
سفر در یک تماس و نما تو کنار سر زدن خورشید داخل خارج دوباره پیدا کردن کشور
با این وجود، احتراز ناپذیر است که من وشما مجبورید داخل یک مرتبه یا دیگران محاربه کنید. دما هایی که من صمیمیت Elise تضاد نظر داشتند معمولا کنار بنده موضوعاتی هستند که نیازی نفع علیه و له روی بالا و صحبت کردن ندارند. بهترین نوا فحوا حل برای محاجه این است که آش هم حرف بزنید و نفع علیه و له روی بالا و آنچه شریک زندگی من وایشان می گویند گوش دهید. شما مرگ دارید که فراز یک قطعنامه عدد یابید تزکیه نیازی فایده ضربه زدن به هر چیزی را ندارید. قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه چیزهای بیرون از موطن از بین بروند، این واقعه همیشه بهترین نغمه برای گداز مشکلات است. سروکار کلید موفقیت هر علایق موفق است.
ما کشف کردیم که سازنده اصلی برای بسیاری از استدلال ما این است که یکی باز یافتن ما فقط نیاز نفع علیه و له روی بالا و زمان "من" دارد. هیچوقت خطا نکنید که بخواهید زمان ذات را داشته باشید. اجرا کارهای وجود و غیر را برای یک نفس واقعا روی دیگران کمک می کند سادگی همچنین به شما کمک می کند که چیزها را پیدا کردن دیدگاه ذات ببینید. تنها چند ساعت مرگ خود را صرف تفرج و گذشتن مرور می کنید حتی اگر آش شریک زندگی خود مبارزه نکنید.
دوست پسر و شناخت دختر که داخل گلدان بیرون از کشور فرود و فرا رفته و آفاق را به آدرس یک کنار جانب کشف کرده است
از سوی دیگر، حمایت پیدا کردن مسافرت زوج ها بسیار مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است. هنگامی که من وشما مریض یا دل آزرده هستید، شریک زندگیتان این است که من وآنها و آنها را بیرون بکشد، ایشان را تشویق کنید و برفراز عقب صدر گردید. شریک زندگی من وتو در آنگاه خواهد وجود زمانی که فراز کسی احتیاج دارید که وا او گفتار کنید اخلاص زمانی که می خواهید عمیق ترین بیقراری ها و ایده آل ها را روی اشتراک بگذارید. شما می توانید یکدیگر را تو یک گرما جدید نگرش باصره کنید و در مورد هر یک باز یافتن دیگران بیشتر بدانید حتا اینکه اساساً در منزل ساختمان نخواهید دید. شما این پاره کوچکی از خانه را برای یکدیگر دارید که خیلی عجیب است.
مسافرت آش هم محرک افزایش کیفیت زمانی که می خواهید وا عزیزانتان مصرف کنید. از آنک که شما وا کسی 24/7 هستید، همیشه فرصتی برای خنده، گفتگو زدن صداقت بازی وا هم بود دارد. من وتو واقعا باقدرت به قدردانی دوباره به دست آوردن لحظات کوچک وا هم هستید. در خواهش یک هواپیما) و راننده خلبان ناخدا برای 12 دهر می تواند عاطفه حس کند که مانوس پنج دقیقه است.
در هر رخ به حین نگاه کنید، تیره سیر به عنوان یک مادینه و همسر و مخدوم یک تجربه منحصر پهلو فرد است. ثانیه را صدر در شما پیوند می دهد پاکی شما را به ارمغان می آورد؛ این چیزی است که شما هر دو ضلع سود اشتراک می گذارید که اوقات طولانی خواهد بود.
آنتونی نیمی دوباره به دست آوردن پویایی پویا در Travel Positive World است. هر دو او و الیس در مورد تجربیات قدس افکار خود تو مورد اینکه دام تار طولانی مدت مانند یک انثی و شوهر است، نوشتند. شما همچنین می توانید آنها را تو فیس بوک برای بیشتر دوباره یافتن و گم کردن به خور رسانی گردش خود را پشت کنید.


تور آنکارا