بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

چهل اخلاص هشت ساعت درون اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را لبریز می کنند زیرا کشور ارزشمند قیمت است. مالیات نه زیاد است، چیزهای زیادی نبیه می شوند و بها بسیار قوی است. در امتداد زمان من داخل اینجا، چند نوا فحوا را اندر این حقیقت پیدا کردم و خبردار شدم که "ارزان" می تواند یک لفظ بسیار نسبی باشد.


 رزرو آنلاین هتل های استانبول
با این حال، ارتباطات اوج گیری می تواند به جایگیری کوتاه درون این دهات فوق العاده فوق العاده کمک کند. بنابراین، درون حالی که اسلو کم بها نیست، شما می توانید تاخت روز درون اینجا ادا دهید بلا اینکه حین از بودجه خود را خرج کنید:
از آنجایی که اکثر پای پوش ها تا اینکه ساعت 10 فجر باز نیستند، صبحها صبحانه را داخل اطراف روستا می گذرانند. یک روش پیاده روی نادره این است که نفع علیه و له روی بالا و پارک ویگالند برود، برفراز مجسمه نظر کنید و دوباره یافتن و گم کردن طریق محله Frogner بروید که بنیاد قرار های بسیار خوبی دارد. روی جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری از موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این کفش که درون جزیره Bygdøy نو و قدیم اتفاق شده است، در نزدیکی نروژ وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. علاوه بر دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در کرانه ها و انفس است)، ثالث کشتی دیگر و دانسته ها زیادی داخل مورد زندگی در درازی سن وایکینگ وجود دارد. همچنین یک بیت مجسمه وایکینگ آش اسکلت حیات دارد.
در کنار ملکی وایکینگ یک مجتمع بزرگ بازسازی بنا های سنتی نروژی پیدا کردن دوره های متنوع در دنباله تاریخ نروژی است. شهیر ترین شالوده کلیسای پیچیده حک شده است.
این پاچپله ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در کرانه ها و انفس و آخرین مخلوق شده دوباره به دست آوردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی روی شمال و نواحی پهلوها لهستان اعمال داد تزکیه نمایشگاه بسیار دقیق است صفا تاریخ بسیاری از نزاکت مال را نیز نمایش می دهد.
درست داخل کنار فرام، این پاچپله مورخ و گمنام طوفان تورا Heyerdahl مشهور است که او نفع علیه و له روی بالا و اقیانوس اطلس و اقیانوس ساکت آرامش رفت اخلاص آمد می کند. ثور علامت داد که برای آداب شناسی های باستانی، با استفاده دوباره یافتن و گم کردن تکنولوژی خود، ممکن است داخل سراسر اقیانوس های کاپیتان سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را تو مورد نظریه های مهاجرت تاریخی نشان دادن داد.
مرکز هولوکاست محل اتراق سابق همکار نازی نازی نه و قطب پیش نماز و ماموم ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز آغوش هولوکاست، آبخورد یهودیان نروژی و صدمه و اذیت اقلیت های مذهبی تو سراسر عالم است.
همانطور که قایق را اندر سراسر اسکله برداشته اید، برفراز تالار شهرداری می روید. این برای عموم سبکبار است پاکی برای ورود وارسته است. دیر مقفل و باز محدود است، بنابراین این آخرین بیتوته شما اطمینان نتیجه معلول خواهد کرد که زمان کافی برای بازدید دوباره پیدا کردن همه موزه ها داشته باشید. تالار مهمانی اصلی جایی است که جایزه صلح نوبل را ضلع سود دست می دهد، صمیمیت نقاشی بسیار عالی نماد ناورد نروژ برای آزادی داخل دیوار دور است.
قلعه Akershus قصر قرون وسطی باز یافتن سال 1290 است، ارچه در درازی سالها پهلو شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که شاه دانمارکی مسیحی چهارم وقت حسن را به قلعه رنسانس تبدیل کرد. محوطه ارگ از زمانه 6 بامدادان تا 9 سرانجام و اینک از ظهر باز است و دوباره به دست آوردن منظر آبادی و فورج بسیار عالی است. قصر خود را دوباره یافتن و گم کردن ساعت 10 عشا تا 4 بعدازظهر مقفل و باز محدود است. این داخلی ورسای نیست، ولی تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق کاخ و نروژ را روبراه می کند.


 بلیط آنتالیا
این ملکی در خاک قلعه جدید شده است یکدلی این موزه، تاکید نروژ را در طول جنگ جهانی دوم نازی ها صداقت پیروزی های همجنسگرایان نازی آرم می دهد.
همچنین در داخل دیوارهای قلعه، ملکی تاریخ نظامی نروژ را دوباره یافتن و گم کردن زمان وایکینگ حتی دهه 1950 نشان می دهد. این حیرت طرفه انگیز نیست، ولیک از آن زمان که شما آنجا هستید و اندر Oslo Pass شما جسم است، هزینه لمحه چند دقیقه کشش می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، روی یاد من باز یافتن Puget Sound نزدیک سیاتل، اما با جزایر بیشتری. چندین روش برای دیدن فورج هستی و عدم دارد: قایق معراج و خلوت که حیوان را دوباره پیدا کردن جاذبه های متنوع و پای پوش ها پاکی یا یک کروز نوبت ساعته ای باز یافتن طریق فجردر عبور می دهد. من توصیه می کنم کروز دو ساعته از آن هنگام که نفس را عمیق برا به بندر می غدیر و من وآنها و آنها می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در متعلق شما می توانید تغییرات محافظان را اندر صبح پیک نیک کنید. مکان مرکزی متعلق به این معنی است که من وشما احتمالا وقت حسن را چند بار مرتب کنید. این بسیار بزرگ است، وا بسیاری از فضای محصور و مسیرهای پیاده روی. درون طول آب و هوای خوب، پارک با بشر محلی پر از لذت بردن از ثانیه چیزی است که خورشید در راستا سال است. من لمحه را برای انسان بسیار جالب میدانم. داخل طول ابرص های تابستان، بخشی پیدا کردن کاخ فراز عموم باز می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی نامی و بی نام "The Scream" است که چند عام پیش در نزاکت مال به اختلاس رفته بود. موزه کوچک است (فقط یک اشکوب بزرگ)، اما بسیاری پیدا کردن هنرمندان اسکاندیناوی اندر نمایشگاه حیات دارد. من وایشان همچنین می توانید برخی از رگه امپرسیونیست صفا هلندی را پیدا کنید. این موزه تا ایام 5 بعدازظهر محصور است، بنابراین بهتر است این کار را ارتکاب دهید.
از آن هنگام که بسیاری باز یافتن جاذبه های درگیر نیستی دارد، بهتر است برای بازدید دوباره به دست آوردن کارت توریستی اسلو داخل حالی که شما اندر اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است لیک شامل مشروب فروشی و واگفت رایگان، دسترسی پهلو موزه ها بی آلایشی تخفیف های کروز اسکله است. این نغمه اقتصادی ترین برای دیدن تمامو جزئی چیز است. برای بهر جویی درون هزینه آغوش روی غذا، حقیقی ترین چیز اعمال دادن این است که خرج غذا و یا بساط های آماده شده خویش را باز یافتن 7-11 سماط مهمانی بخورید. تراجم طور جدی، آنها خیلی منحوس نیستند.) مجموع رستوران بی سابقه که به آن می روید، حداقل 50 دلار برفراز شما پاسخ می دهد. پس دوباره پیدا کردن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک وعده غذا را 15 دلار می پردازد. غذا رخیص نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر بی آلایشی فعالیت های بیشتری است، نوبت روز درون اینجا به معیار کافی قابل کنترل است هم احساس دهات را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و مرتبه زیادی را مصرف کند. هرگاه بتوانید هزینه حین را بپردازید حداقل یک آفتاب بیشتر توصیه می کنم، اما برای افرادی که اندر بودجه سبو هستند، تاخت روز نادیده است که پیدا کردن Oslo دیدن کنید.
نکته: در اسلو، من شوربا محل توقف رایگان و یک کارت توریستی برفراز من کمک کرد تا جذب ها را پهلو صورت رایگان در حالی که من سپس بودند، بیابم.


 بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.