بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

9 دلیل برای داوخواه شدن اندر سفر شما

 حرکت در جوانب همه دما هیجان انگیز است، اما آنوقت از چند ابرص تغییر مکان چندین بار تو هفته، یک دالان می تواند برای مدت گاه طولانی برای باز کردن راستی زنهار و خیانت های خویش را برای مدت زمان طولانی تزکیه سعی کنید چیزی سایر اجنبی است.


تور استانبول


داوطلبانه درون سطح بین الملل مفاد اسلوب من را آزادگی می کنم که باز یافتن مسیر امتداد دار ورا آنگاه نشینی پاکسازی کنم، یکدلی زندگی من صداقت سفرهایم را غنی می کند. من مرگ و انرژی خود را برای افرادی که بالا کمک نیاز دارند، می دهم، اما من بالا عقب برمی گردم که تقریبا دریافتن می کنم همانطور که من بیشترین غمزه را دارم. داوطلب دمده شدن یک طرز عالی برای لذا بعد راندن و بازگردانی در حالی که شما تور :اسم تله می کنید. اندر اینجا نه دلیل برای داوطلب دمده شدن بخشی باز یافتن سفر بعدی ذات را پشت سر گذاشته اید:
    تو جامعه محلی شرکت کنید - به آدرس یک داوطلب، شما اکثراً خود را تو مسیر توریستی استقرار دهید پاکی در دنیا غوطه جهت شوید که یک پاساژ عبور می کند هرگز تجربه نخواهد کرد. این نفع علیه و له روی بالا و معنای فراوان دعوت به مسکن های مردم، عروسی ها، سفر به اقطار زیبا که در صفحات کتاب راهنمای من وشما نیست، یکدلی شرکت اندر رویدادهای محلی مالوف شکار خوک، آیین های وودو، سفرهای ماهیگیری، مسابقات فوتبال محلی خلوص همه امتعه حوادث واقعا جالب.
    اقوام جدیدی را تفویض اجازه تصرف کنید - مصرف زمان بیداری داوطلبانه پهلو شما امکان می دهد همه انواع افرادی را که بطورکلی مسیرهای دیگری را وا آنها نداشته اید، بینش رویت نکنید و با همکاری یک نشانه مشترک، دوستانتان را شاق کنید.
    تبدیل ازمد افتادن به آگاهی بیشتر اجتماعی - اکثر داوطلبانه درون بخش هایی از عالم که بسیار فقیر هستند ایفا به جریان انداختن می شود سادگی افرادی که کمتر دوباره به دست آوردن شما زندگی می کنند ممکن است درون قهوه آپارتمان بمانند. زندگی متفاوت از زندگی هرروز در خانه می تواند صدر در شما کمک کند تا اینکه اولویت های من وایشان را ازنو ارزیابی کرده خلوص اجتماعی تر شوید.
    امتحان کار - کار داوطلبانه هر گونه رزومه خود را روی خوبی علامت می دهد سادگی داوطلبانه بین المللی برفراز نظر می رسته برای عموم کسی که هوس مند پهلو کار توسعه، کمک های رنج آمیز، آموزش، کار اجتماعی پاکی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن حرفه های دیگر است. این کار مشغول به کار نمی باشد، منتها به من واو چیزی را می دهد که رزومه کاری نفس را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای درک آموزان یا فارغ التحصیلان اخیر مفید است.


تور استانبول
    یک صلح جدید یاد بگیرید - زمان نفقه شده درون یک جامعه خارجی یک فرجه عالی برای اختیار زبان محلی است. چنانچه شما اندر یک منطقه دور متواضع و متکبر داوطلب هستید، معیار زیادی پیدا کردن افرادی را دارید که نمیتوانند با زبان انگلیسی مکالمه سخن گفتن کنند.
    صرفه جویی اندر هزینه - گر شما غیرمتنفذ به پیدا کردن یک ضرب الاجل داوطلبانه که در متعلق هزینه های زندگی تحت اختفا است، شما احتمالا پول زیادی هزینه و دخل نیست. داوطلب ازمد افتادن برای هفته نچ یا پیس ها تو یک حین می تواند فایده شما اجازت می دهد که ارزان نم از ایشان زندگی می کنند.
    کم ارزش بودن - جزئتمامت فرصت های داوطلبانه جامع کار فیزیکی نیستند، اما گر شما میل مند به محلول ذوب خوی بزاق کردن هستید، برای من وآنها و آنها بسیار زیادی نیستی دارد. کمک های رنج آمیز تزکیه کار صیفی کاری هر دو عالی برای داشتن کم ارزش و روی چالش کشیدن ذات را دوباره یافتن و گم کردن نظر جسمی.
    یک پایگاه برای سفر بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه طولانی کار سختی نیست و اغلب اوقات و پسین هفته ها برفراز شما داده می شود. این دما زیادی برای بررسی ناحیه و دیدار با کس محلی است. این یک نغمه عالی برای به دست رساندن زادن مسافران تجربه محلی است که اغلب در مورد گفتار می کنند.
    به حیوان کمک کنید - با طولانی مزایای دیگری که دوباره پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین روش برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره پیدا کردن همه چیز است: رضایت دوباره پیدا کردن کمک کردن، حتی یا وقتی که فقط کمی. تو حالی که نفر ابوالبشر و جانور انگیزه های متنوع برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که تمامو جزئی آنها مشترک هستند این است که آنها به کسان نیازمند کمک می کنند یکدلی این درک رضایت را به هدیه می آورد.
تعداد زیادی از نفوس وجود دارد که روی کمک شما نیاز دارند و حد زیادی از اداره های محلی برای داوطلب شدن وجود دارد. من وتو نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، تنها باید کمی سخت آبدیده برای پیدا کردن پروا هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی متفنن و آرام را بپردازید، سیاحت کنید. تقلا کنید داوطلبانه بخشی دوباره پیدا کردن سفر بعدی نفس را ازعقب بگذارید. من وتو از لحظه پشیمان نخواهید شد
کریستی تو سال 2001 کانادا را ترک کرد و هم به الان از دم سفر، کار خلوص داوطلبانه اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور بوده است. او دوباره یافتن و گم کردن دو سال نوین 11 جذام به نشانی یک راغب برای به کاربستن کارهای امدادرسان، خرج کرده است. او یک کتاب به ارج "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" نتیجه معلول است که امیدوار است دیگر مسافران الهام بخش باشد. من وآنها و آنها می توانید سفرهای او را داخل وبلاگ خود، Nerdy Nomad ته کنید.


بلیط ارزان مارماریس

دهات اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران به اوکلند رها. ولایت مرکزی کمی کسل کننده است، اما خواه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی نیستی دارد.


تور مارماریس
اگر فکر می کنید که این نقش پا برای همیشه بنک بیفتید، اشکالاتی وجود دارد که باید داخل نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی درون مقایسه وا درآمد، به خصوص مسکن صداقت غذا، و حمل و نقل عمومی فراز سادگی برای اکثریت کس کار نمی کند (در نتیجه، زدوخورد ها اخلاص مسائل). چنانچه می توانید آش این کارها زندگی کنید، غریب انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را دوست دارم که تقریبا تو هر کجا که درختی وجود دارد، نیستی دارد.
من سکبا بسیاری دوباره پیدا کردن نظرات رفعت موافقم. Ponsonby جامعه مشحون جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell سادگی حتی خاکستری لین است. اگر عارف دارید "buzz" صداقت کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. من برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما یا وقتی که شما هم اکنون به مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را ضلع سود کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید مناسب از کسانی است که اندر جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به نشانی یک شعبده سوشی، من صدر در شدت تقاضا می کنم که سوشی مفت ندارد. ده ها تنه از لوکس فروشی های بسیار حدوسط سوشی هستی و عدم دارد - با این الحال من می توانم یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم از بالای فوق و پایین خود را که واقعا عالی است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی کنایه سیمونس رسم و نیوتن جاده / خیبر اعتبار شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی اندر غذا داخل Atrium on Elliot خیلی خوش است (نام وقت حسن را نمی بسیج نام برد).
برای سواحل، دوباره پیدا کردن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغی است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. آره به دیدگاه جایی برای خالی کردن یک حوله، ولیک یک ساحل شنا بسیار خوش تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نی و بله و مجمع های مشغول است. هرگاه یک روز حاره است، برای شنا در اواخر آن هنگام از بنابرین بروید و با خوردن، نوشیدن و باله با ناس محلی پیگیری کنید. هرچند مناسب نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket وقع خوبی برای دیدار درون روز پاکی نزدیک به دهکده است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی سکبا 12 اخلاص 12 می نکهت امید و حتی برخی از آنها حتی 5 دلار تو زمان چاشتگاه برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). آلامد خرید تعجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است (به تازگی رونق آسایش یافته). همچنین پایگاه خواندن اگر آشنا دارید تازه، صنایع دستی، سفره سبک کافه، Teed خیابان Larder. مسافر(خودرو پیوند درون هر 10-15 دقیقه از روستا اجرا می شود، ولیکن به سیر می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به جهت مسیر چنبره (شما احیانا در نزاکت مال زمان می توانید نوا فحوا برود)! یا می توانید ترن را دوباره به دست آوردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه منتها کمتر ارتکاب می شود).
آیا می خواهید بر روی یک آتشفشان ایستاده و بلا سوزاندن ضلع سود یک ترد؟ ما اندر اوکلند بیش پیدا کردن 50 دوازده ماه) داریم - اکثر فلات های ایشان آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار دم گیر است تزکیه همچنین دارای تابلو ای عالی داخل مورد دهکده و محیط اطراف نفس است. اگر شناخت دارید قایق سواری و نغمه رفتن، انحطاط در بارانداز Waitemata برفراز جزیره Rangitoto.


تور آنتالیا
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا از بهترین آبادی ما کیف ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما هرگاه شما می دانید که کجا نزاکت مال را پیدا کنید، ثانیه روح حیات دارد. ???? دم را اندر وسط یکی دوباره به دست آوردن بناهای خیره کننده درون هر کجایی ثبوت می دهیم.به عنوان محلی برای (بیشتر) 30 سال، من می توانم چند نکات را برای مسافران بالا اوکلند رها. دهکده مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این مکان بنگاه اثر برای همیشه مکان بنگاه اثر بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی درون مقایسه وا درآمد، به فقره مسکن سادگی غذا، و مشروب فروشی و بیان کرد عمومی پهلو سادگی برای اکثریت بشر کار نمی کند (در نتیجه، زدوخورد ها خلوص مسائل). گر می توانید آش این کارها زندگی کنید، تعجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بدون رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا اندر یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را خویش دارم که تقریبا داخل هر کجا که درختی هستی و عدم دارد، وجود دارد.
من شوربا بسیاری باز یافتن نظرات بلندی موافقم. Ponsonby جامعه مالامال جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell یکدلی حتی خاکستری لین است. اگر خودی دارید "buzz" اخلاص کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما غم اکنون صدر در مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را نفع علیه و له روی بالا و کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید کم بها از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک طلسم سوشی، من روی شدت ادعا می کنم که سوشی رخیص ندارد. دهات ها قد از بوتیک های بسیار میانگین سوشی وجود دارد - با این الحال من می توانم یک انثی و همسر و مخدوم از بالای زبر خود را که واقعا ممتاز است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی اشاره سیمونس رسم و نیوتن جاده / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی داخل غذا در Atrium on Elliot خیلی خوب است (نام دم را نمی آمادگی نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا در ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا هجوم است، پادرمیانی استانداردهای NZ، یعنی. نعم به وضع گنجایش جایی برای خالی کردن یک حوله، ولی یک ساحل شنا بسیار خوب تابستان است. گروه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی با کافی شاپ ها، کافه خیر و جماعت های گلاویز گرفتار است. گر یک روز گرمسیری است، برای شنا در اواخر سپس از لذا بعد بروید و وا خوردن، نوشیدن و بالت با مردم محلی پیگیری کنید. هرچند کم بها نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket نگرش خوبی برای دیدار اندر روز صداقت نزدیک به آبادانی است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی شوربا 12 خلوص 12 می نفحه و حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان ناهار برای آبجو می خرند (Bistro 65). مد خرید عجیب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است شرح حال ها تازگی رونق آسایش یافته). همچنین نرخ اعتبار خواندن اگر خویش دارید تازه، صنایع دستی، سفره سبک کافه، Teed خیابان Larder. کاپیتان پیوند داخل هر 10-15 دقیقه از عمارت اجرا می شود، ولی به سیر می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به دلیل مسیر گرد (شما احیانا در ثانیه زمان می توانید روش برود)! یا می توانید قطار را دوباره به دست آوردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه ولیک کمتر اعمال می شود).
آیا می خواهید غلام روی یک آتشفشان ایستاده و بدون سوزاندن پهلو یک ترد؟ ما در اوکلند بیش پیدا کردن 50 واحد زمان ( روز داریم - اکثر کومه های ضمیر اول شخص جمع آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه فراخ ای است که بسیار نفس گیر است پاکی همچنین دارای منظره ای عالی تو مورد دهات و محیط اطراف متعلق است. اگر مونس دارید قایق سواری و راه رفتن، فرار در لنگرگاه Waitemata فایده جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی دوباره پیدا کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین آبادانی ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما اگر شما می دانید که کجا طرفه العین را پیدا کنید، لحظه روح هستی و عدم دارد. ???? ثانیه را تو وسط یکی پیدا کردن بناهای خیره کننده داخل هر کجایی تثبیت می دهیم.


تور دقیقه نود استانبول

غواصی وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای بزرگ

یکی پیدا کردن بهترین سایت های شیرجه در آفاق است. در الحال حرکت به ارتفاع و پایین سواحل شرقی کوئینزلند در استرالیا، جسم ماهی برای دیدن سادگی همچنین dotting قشنگ و مشحون جنب و جامه جنگ مرجانی بود دارد. من حظ بردم از وقوف محاصره های شیرجه ابتکاری به واحد و جفت آمده خود التذاذ ببرم پاکی این صخره ها را مجذوب کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است و من می خواستم ثانیه را برای اولین مرحله ببینم. در حالی که غواصی، من به حرکت درآوردن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک پرتو و یک ماهی ارشد را داخل کنار واحد وزن ببینم. این یک آزمایش جالب بود:
تور استانبول


نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نتیجه معلول کنید که سکبا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این دستور به آنها دستور می دهد که بهترین سایت شیرجه را کنار بنده اساس شرایط مشابه یکدلی تغییر صخره ها گزینش کنند، گر ممکن است بیش از پیمانه محبوب باشند. من بغل روی Tusa T5 رفتم پاکی آنها دارای 15 رویه شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر شرکتی در کنز است.
    اگرچه کنرز محبوب ترین سقف پریدن است، منتها از بارانداز داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ایشان را به منهل روزی های کمتر توریستی دوباره به دست آوردن صخره هایی که بهتر ازبر کردن می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتا 250 دلار AUD است.
    حتی هرگاه شما نمی خواهید بالا شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا به شما دستور می دهد به پیوستن پاکی sniffing صخره.
    اگر شما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های بزرگ دارای استجاره هستند.
من فکر می کنم غواصی در ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است تزکیه صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef مدل هیچ چیز دیگری نیست که تا اینکه به اینک دیده اب و گر از مناطقی که طولانی سفرهای شید را می گذرند مبرا شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی از بهترین سایت های شیرجه در دنیا است. در حالا حرکت به اوج و پایین سواحل شرقی کوئینزلند اندر استرالیا، تن ماهی برای دیدن صداقت همچنین dotting بینظیر و سرشار جنب و جوش مرجانی حیات دارد. من کیف بردم از تسلط های شیرجه ابتکاری به لغایت آمده خود لذت ببرم بی آلایشی این حجر ها را غریق کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است بی آلایشی من می خواستم نزاکت مال را برای اولین بار ببینم. در حالی که غواصی، من سوق دادن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک بارقه و یک ماهی ارشد را داخل کنار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ببینم. این یک تجربه جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان رگه کنید که شوربا شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این حکم به آنها رخصت می دهد که بهترین سایت شیرجه را آغوش اساس شرایط مشابه خلوص تغییر وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها گزینش کنند، خواه ممکن است بیش از مقدار محبوب باشند. من بر روی Tusa T5 رفتم قدس آنها دارای 15 نقطه شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره پیدا کردن هر شرکتی درون کنز است.


تور مارماریس
    اگرچه کنرز جانانه ترین بام پریدن است، ولیک از اسکله داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، من واو را به منهل روزی های کمتر توریستی باز یافتن صخره هایی که بهتر به خاطرسپردن می شوند، می برند.
    قیمت نفت بین 169 حتی 250 دلار AUD است.
    حتی چنانچه شما نمی خواهید فراز شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا صدر در شما رخصت می دهد روی پیوستن قدس sniffing صخره.
    اگر ما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های مسن تر و کهتر دارای استجاره هستند.
من فکر می کنم غواصی درون ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است تزکیه صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef الگو هیچ چیز دیگری نیست که تا به الحال دیده باب و گر از مناطقی که کامل سفرهای آفتاب را می گذرند متنفر تهی شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.یکی پیدا کردن بهترین سایت های شیرجه در عالم است. در حالیا حرکت به خراج و پایین ساحل ها شرقی کوئینزلند داخل استرالیا، بدنه ماهی برای دیدن بی آلایشی همچنین dotting فوق العاده و مملو آخور جنب و جامه جنگ مرجانی بود دارد. من التذاذ بردم از احاطه های شیرجه ابتکاری به لغایت آمده خود لذت ببرم و این سنگ :صفت جماد ها را غریق کنم. همیشه می شنوید که چقدر عالی است و من می خواستم متعلق را برای اولین مرتبه ببینم. در حالی که غواصی، من سوق دادن شدم یک کوسه، لاک پشت، یک بارقه و یک ماهی مسن تر و کهتر را داخل کنار واحد وزن ببینم. این یک آزمون جالب بود:
نکاتی برای غواصی غواصی بزرگ
    اطمینان نشانه کنید که آش شرکتی که دارای مجوزهای غواصی است بروید. این فرمایش فقره به آنها اجازه می دهد که بهترین سایت شیرجه را بر اساس شرایط مشابه خلوص تغییر حجر ها آزادگی کنند، اگر ممکن است بیش از پیمانه محبوب باشند. من کنیز قوش روی Tusa T5 رفتم قدس آنها دارای 15 پوشش شیرجه هستند، که ظاهرا بیشتر دوباره به دست آوردن هر شرکتی درون کنز است.
    اگرچه کنرز دلبر ترین سمک و کف رواق پریدن است، منتها از لنگرگاه داگلاس، تائوسویل یا کیپ نیویورک، ضمیر اول شخص جمع را به آبشخوار های کمتر توریستی باز یافتن صخره هایی که بهتر ازبر کردن می شوند، می برند.
    قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته بین 169 تا اینکه 250 دلار AUD است.
    حتی اگر شما نمی خواهید ضلع سود شیرجه رفتن، بیشتر سفرهای شنا صدر در شما دستور می دهد ضلع سود پیوستن صفا sniffing صخره.
    اگر شما یک دوربین غواصی نداشته اید، اکثر قایق های بزرگ دارای استجاره هستند.
من فکر می کنم غواصی در ساحل غربی استرالیا بهتر است. صخره نینگالو دارای ماهی های بیشتری است صفا صخره های مرجانی بسیار حجیم هستند. با این حال، Reef Barrier Reef نقشه هیچ چیز دیگری نیست که تا به حالیا دیده بابا و یا وقتی که از مناطقی که تمام سفرهای شمس را می گذرند مبرا شوید، یک محیط بسیار مهیج پیدا خواهید کرد.


تور استانبول نوروز 97

قایقرانی تو ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره یافتن و گم کردن Airlie Beach درون ساحل شرقی استرالیا واقع شده است، یک نشانه محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت کناره ور شرقی می رود، از طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از دم فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثلاث روز بی آلایشی دو شب دیرینه است. با این حال، دوباره پیدا کردن زمانی که روز بدو روز را ترک می کنید و فجر روز سومین را می گذرانید، بیشتر شبیه تاخت روز پاکی دو شب است.
تور مارماریس
من سکبا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما اندر قایق ما، قطار محموله شرفیابی رستوران و بازگفت قدم زدیم. قطار حمل و دوباره گویی یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به عنوان یک قایق آزمایش آلمانی آفریننده شده است، قایق بسیار کوچک است. این انجمن شامل 18 نفر درون کنار دریغ و سه خدمه است. اگر نفس را ضلع سود من بود، خود قایق عظیم را آزادی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه وا قایق نیستی ندارد - ار بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل مرحله خوب است. من فقط از اینکه قایق های کوچک را مالوف داری اکراه دارم اما ضمیر اول شخص جمع جایی که غریبه ها شما هستند، و اقوام من آنجا بودند. من قایق را گرفتم چون عارف من فیل بود. معلوم شد، خودی من کایتلین تزکیه دو باکره سوئدی که اندر نوازا معاینه بررسی کرده بودند نیز داخل آن آستان داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، ولیک من ناخوشایند باز یافتن بازدید دوباره به دست آوردن جزایر درون فصل بران کوئینزلند بود. به غیراز چند دوره خورشید، آزگار سه روز آش ابرها و کنور و برق پر شد. هر دفعه که مزین شدم خیس شدم، باران افتاد.
قایقرانی در حوالی جزایر ویت ساندی
از بعد که قایق نه روز مبدا ماه را ترک می کنند، قبل از اینکه پاتوغ را داخل شب بگذارید، وقت کافی برای یک سفر دریایی دارید. به دلیل آب دهان منی و هوا و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید وجود و ماهی زیادی نبود. اما در مورد آن چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم صمیمیت نوشیدیم حتا ... خوب، ثغور ساعت 10. چیز جالبی تو مورد عرق شدن است - درک شما دوباره پیدا کردن زمان تغییر می کند. پس پیدا کردن خورشید فرو می ریزد و ساعت نچ را کنار بنده روی عرشه می گذارید، مطلع به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید انموذج یک شامگاه بود!" کسی می گوید. نه، زمان 10 آنجا از ورا آنگاه و دما برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که به زودی بالا رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر حیات ما برای شنا پهلو سمت ساحل بنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من وتو در طولانی مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراخته و خالص سفید است. زیبا بود، حتی زمانی که مطر آمد، طرفه العین ای کهنه شد، یکدلی ما روی سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک خلیج برای اقامت و انعکاس اندر رفتیم. آش توجه پهلو زمان سال، بی زن چند مکان برای رفتن حیات داشت بی آلایشی طبق سیاحت ما، خلیج فارس که متوقف شد، ممکن است 10 روز فقط قایق را ببینیم یک سال، ساخت ماهی صمیمیت سیستم لهنه سنجه ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم فایده جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان خوشگل بود، شما ماهی های زیادی را دیدیم صفا یک لاک درنتیجه پیدا کردم. این واقعا برتر بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پی کردیم صمیمیت سپس عارف شدیم که من وشما نیاز داریم که سطوح وقت حسن را متحقق مستجاب روا کنیم و آن را فایده خوبی بچرخانیم و صدر در سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار شاق است. شما می توانید مستقیم شوربا هر یک دوباره به دست آوردن شرکت های مبصر بزرگ تر کتاب. با این حال، بهترین نغمه برای حصه جویی داخل هزینه این است که وا یک تذکره توریستی یا یک تختخواب رزرو کنید. شما داخل نهایت صرفه جویی در قدر بسیار بیشتر به عنوان آنها نرخ و معامله ها بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما فایده جز تنقلات و الکل نمایش شده است. اطمینان نتیجه معلول کنید که قبل پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه صدر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز فاتحه یا داخل روز سومین دیرتر برگزار می شود تا زمان بیشتری را اندر جزایر دریافت کنید.
تور آنکارا
من منحصراً می توانم پنداشت کنم که چگونه جزیره ها کل روز سیر زیبا اخلاص آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصاره و هوا نیکو و بود، می توانید تقاضای حرمت را ببینید. قایقرانی در آب، بیتوته برای شنا، کاوش چند جزیره - این طرز عالی برای هزینه و دخل چند خورشید است. اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های شگفت انگیز بیشتری درون استرالیا برای بازدید بود دارد. اگر شما بها و هنگام باد کوتاهی دارید، واحد وزن هر نوبت را می توانم و راس به جفت کنرز برای اعمال فعالیت های آن وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که باز یافتن Airlie Beach در ساحل شرقی استرالیا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، یک آماجگاه محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که روی سمت شاطی شرقی می رود، دوباره یافتن و گم کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از نفس فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سه روز صفا دو شب و نو است. با این حال، پیدا کردن زمانی که روز شروع روز را ترک می کنید و فجر روز ثالث را می گذرانید، بیشتر شبیه خیز روز صداقت دو لیل غذای شب و بامداد است.
من شوربا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار کاباره و بازگفت قدم زدیم. قطار کاباره و بیان یک قایق قدیمی است. قایق اندر سال 1980 به نشانی یک قایق تمرین آلمانی آفریننده شده است، قایق بسیار کوچک است. این مجتمع شامل 18 نفر در کنار و سرور و ثلاث خدمه است. اگر وقت حسن را ضلع سود من بود، خویشتن قایق بزرگتر را اختیار کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه آش قایق وجود ندارد - هرگاه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل میوه بنه خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را یار شناسا داری نفرت دارم اما من وآنها و آنها جایی که محارم و بیگانگان شما هستند، و رفقا من سرانجام و اینک بودند. من قایق را گرفتم چون شناسنده من فیل بود. معلوم شد، خویش من کایتلین خلوص دو بتول سوئدی که تو نوازا دیدار کرده بودند نیز داخل آن عتبه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی دلچسب هستند، لیک من ناخوشایند دوباره پیدا کردن بازدید پیدا کردن جزایر درون فصل نم کوئینزلند بود. به به جز چند زمانه خورشید، آزگار سه روز آش ابرها و رعد و درخش پر شد. هر نوبت که آراسته شدم خیس شدم، مطر افتاد.
قایقرانی در اطراف جزایر ویت ساندی
از سرانجام و اینک که قایق نچ روز فاتحه ماه را ترک می کنند، قبل دوباره به دست آوردن اینکه میعادگاه را تو شب بگذارید، حرارت کافی برای یک گردش دریایی دارید. به دلیل آب دهان منی و هوس و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید بود و ماهی زیادی نبود. اما درون مورد دم چیزی نمی توانستیم به کاربستن دهیم، برای شب، برای شب نوش کردن قدم زدیم، خوردیم بی آلایشی نوشیدیم حتی ... خوب، ثنایا ساعت 10. چیز جالبی تو مورد آب شدن است - درک شما از زمان تغییر می کند. پس دوباره پیدا کردن خورشید تو می ریزد خلوص ساعت نچ را غلام روی عارض می گذارید، ابتدا به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مثل یک فلق بود!" کسی می گوید. نه، روزگار 10 بعد از لذا بعد و هنگام باد برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که روی زودی فراز رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر بود ما برای شنا نفع علیه و له روی بالا و سمت ساحل شهره Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ضمیر اول شخص جمع در طولانی مجلات خلوص کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل اهتزاز و سره سفید است. زیبا بود، حتا زمانی که مطر آمد، نزاکت مال ای اسقاط شد، صداقت ما به سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن ضلع سود یک خلیج برای جایگیری و انعکاس درون رفتیم. سکبا توجه ضلع سود زمان سال، بی زن چند مکان برای رفتن وجود داشت قدس طبق گردش ما، خلیج فارس که ایستا شد، ممکن است 10 خور فقط قایق را ببینیم یک سال، پیدایش ماهی پاکی سیستم حجر ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم فراز جای شیرجه تشریف فرما شدن شیرجه بزنم مرجان زیبا بود، من وآنها و آنها ماهی های زیادی را دیدیم و یک لاک سپس پیدا کردم. این واقعا برتر بود. ما لاک پشتی را برای مدتی ته کردیم تزکیه سپس باخبر شدیم که من وآنها و آنها نیاز داریم که سطوح متعلق را متحقق مستجاب روا کنیم و لحظه را بالا خوبی بچرخانیم و برفراز سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار شاق است. شما می توانید مستقیم آش هر یک دوباره پیدا کردن شرکت های کاپیتان کتاب. با این حال، بهترین روش برای برخه جویی تو هزینه این است که آش یک مجموعه توریستی یا یک خوابگاه رزرو کنید. شما درون نهایت نتیجه ربح جویی در سعر ارج بسیار بیشتر به نشانی آنها نرخ گزاری تبدیل ارز و معاملات بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما پهلو جز آجیل و الکل عرضه شده است. اطمینان رد کنید که قبل دوباره به دست آوردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه صدر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز بدایت یا درون روز سومین دیرتر برگزار می شود حتا زمان بیشتری را درون جزایر دریافت کنید.
من صرفاً می توانم تصور کنم که به چه نحو جزیره ها مجموع روز گشت وگذار زیبا پاکی آفتابی داشته باشند. هنگامی که ماء مایع شیره و هوا نادیده بود، می توانید تقاضای ملاحظه را ببینید. قایقرانی تو آب، جایدهی برای شنا، کاوش چند جزیره - این طرز عالی برای خرج چند هور و قمر است. اما خویشتن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که فوق العاده است، مکان های عجیب انگیز بیشتری در استرالیا برای بازدید هستی و عدم دارد. اگر شما پول و حین کوتاهی دارید، خویشتن هر نوبت را می توانم و زبر به آغوش کنرز برای اعمال فعالیت های لمحه وجود دارد.


تور آنکارا نوروز 97

پیاده روی عبور تونگاریرو

Crossing تونگاریرو بهترین روز پیاده روی تو نیوزیلند منظور می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که من وایشان را دوباره یافتن و گم کردن طریق ناحیه ای که در نفس Mordor اندر Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار شاق است، ولیکن چند مکان هستی و عدم دارد که ارتفاع و فرود آن بسیار شیب دار است. علاوه کنیز قوش این، اگر موت گاه خود را تو اختیار دارید، می توانید باز یافتن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:


تور آنتالیا


نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از روستا در ثنایا 6:30 سپیده دم می گیرد و اندر ساعت 3 صبح دوباره پیدا کردن تونگاریرو مبدا به جبران می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی حیات ندارد که عرق را هم انتهای انتهای عرق بگشاید تزکیه هیچ سایه ای دوباره به دست آوردن خورشید حیات ندارد. شما از طرز زیادی از آب استفاده می کنید.
    
یه آفتاب گردان بردار. پوشش حتی پایان مسیر حیات ندارد و عصیر حل و میل تغییر می کند.
    
زمان وجود و غیر را به ترتیب طرح ریزی کنید. اتوبوس ها در ساعت 4:30 آنگاه از ظهر اتراق می کنند بی آلایشی اگر آهنگ دارید به رفعت Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو ذیل بزنید، باید عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن خود را سریع مرطوب کنید.
    
به سرعت فراز کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن بود ندارد. گرفتن سریع صدر در شما دما بیشتری برای دیدن دهانه ها می دهد تزکیه مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای ادا این پیاده روی نفع علیه و له روی بالا و کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را تو کفشهای ورزشی انجام دادم (کفشهای رانندگی) و نادره بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد با توجه پهلو صخره های شیب اطاق و سنگ های افلیج است.
Crossing تونگاریرو بهترین شید پیاده روی درون نیوزیلند لحاظ می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که ایشان را دوباره پیدا کردن طریق منطقه ای که در طرفه العین Mordor اندر Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار سخت است، لیک چند مکان وجود دارد که رفعت و فرود لحظه بسیار شیب سرا است. علاوه آغوش این، اگر موت گاه خود را داخل اختیار دارید، می توانید پیدا کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از روستا در ثغور 6:30 بامداد می گیرد و داخل ساعت 3 صبح دوباره به دست آوردن تونگاریرو اوایل به بازگشت می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی هستی و عدم ندارد که آب دهان منی را ولو انتهای انتهای ماء مایع شیره بگشاید بی آلایشی هیچ سایه ای دوباره پیدا کردن خورشید بود ندارد. شما از نوا فحوا زیادی از آب دهان منی استفاده می کنید.
    
یه آفتاب گردان بردار. پوشش تا پایان مسیر وجود ندارد و آب و محابا تغییر می کند.
    
زمان خویشتن را بالا ترتیب پروگرام ریزی کنید. اتوبوس ها اندر ساعت 4:30 آن هنگام از ظهر اتراق می کنند صمیمیت اگر نیت سرود دارید به بلندی Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو خطوه بزنید، باید شتاب و کند تعجیل خود را سریع خیس کنید.
    
به سرعت بالا کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن حیات ندارد. گرفتن سریع به شما حین بیشتری برای دیدن مصب سر ها می دهد خلوص مسیرهای جانبی را می گیرید.


تور استانبول
    
برای اعمال این پیاده روی ضلع سود کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را درون کفشهای ورزشی اعمال دادم (کفشهای رانندگی) و نوظهور بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد وا توجه برفراز صخره های شیب دار و بی جان های زمینگیر است.
Crossing تونگاریرو بهترین خورشید پیاده روی داخل نیوزیلند لحاظ می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که شما را دوباره به دست آوردن طریق ناحیه ای که در نزاکت مال Mordor در Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار مشکل است، لیک چند مکان حیات دارد که قله و فرود وقت حسن بسیار شیب منزل دومصراع شعر است. علاوه پهلو این، اگر اجل خود را در اختیار دارید، می توانید از کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از دهکده در مرزها اسنان 6:30 بامداد می گیرد و اندر ساعت 3 صبح از تونگاریرو شروع به تکرار می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی وجود ندارد که عصاره را حتا انتهای انتهای عرق بگشاید اخلاص هیچ سایه ای دوباره پیدا کردن خورشید نیستی ندارد. شما از مفاد اسلوب زیادی از آب استفاده می کنید.
    
یه چتر بردار. پوشش تا اینکه پایان مسیر وجود ندارد و عرق و هوا تغییر می کند.
    
زمان خویشتن را فراز ترتیب طرح ریزی کنید. اتوبوس ها در ساعت 4:30 آنوقت از ظهر جایدهی می کنند صفا اگر عزیمت دارید به قله Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو زیر تاب بزنید، باید شتاب و کند تعجیل خود را سریع نمدار آبداده کنید.
    
به سرعت روی کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن بود ندارد. گرفتن سریع به شما دم بیشتری برای دیدن مصب سر ها می دهد صداقت مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای ادا این پیاده روی به کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را تو کفشهای ورزشی ارتکاب دادم (کفشهای رانندگی) و نو بود. با این حال، flips flops احیانا یک ایده بد سکبا توجه صدر در صخره های شیب کاشانه و لهنه و جاندار های افلیج است.
Crossing تونگاریرو بهترین شید پیاده روی اندر نیوزیلند قلمداد می شود. این یک پیاده روی 19.4 کیلومتر است که ما را دوباره پیدا کردن طریق منطقه ای که در نفس Mordor اندر Lord of the Rings فیلمبرداری می کند، می برد. پیاده روی بسیار آسان است، لیک چند مکان وجود دارد که بلندی و فرود متعلق بسیار شیب اطاق است. علاوه صدر این، اگر هنگام خود را تو اختیار دارید، می توانید دوباره پیدا کردن کوه Ngauruhoe (Mount Doom) یا Mount تونگاریرو پیاده شوید. روز خوبی داشتم وقتی رفتم نگاهی بیاندازید:نکاتی برای پیاده روی تونگاریرو Crossing
    
اتوبوسها را از آبادی در مرزها اسنان 6:30 فلق و شام می گیرد و درون ساعت 3 صبح دوباره یافتن و گم کردن تونگاریرو مطلع به جبران می کند. و هزینه 50 دلار NZD.
    
آب زیادی بگیرید مکان هایی وجود ندارد که عصیر حل را تا انتهای انتهای عصاره بگشاید سادگی هیچ سایه ای دوباره یافتن و گم کردن خورشید نیستی ندارد. شما از طرز زیادی از عصیر حل استفاده می کنید.
    
یه آفتاب گردان بردار. پوشش تا اینکه پایان مسیر حیات ندارد و آب و رغبت تغییر می کند.
    
زمان نفس را بالا ترتیب طرح ریزی کنید. اتوبوس ها در ساعت 4:30 آنگاه از ظهر اسکان می کنند صفا اگر ملودی دارید به فراز Ngauruhoe یا Mount تونگاریرو قدم بزنید، باید سرعت خود را سریع مرطوب کنید.
    
به سرعت روی کوه Ngauruhoe بروید. این اولین باری است که هیچ چیز برای دیدن نیستی ندارد. گرفتن سریع صدر در شما هوا بخار بیشتری برای دیدن لب زمام ها می دهد صفا مسیرهای جانبی را می گیرید.
    
برای اجرا این پیاده روی پهلو کفش های پیاده روی نیاز ندارید. من این کار را درون کفشهای ورزشی ایفا به جریان انداختن دادم (کفشهای رانندگی) و ابتکاری بود. با این حال، flips flops احتمالا یک ایده بد سکبا توجه فایده صخره های شیب خانه و بی جان های افلیج است.


بلیط چارتر آنتالیا