بازاریابی

بازاریابی جهانی

قایقرانی تو ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره یافتن و گم کردن Airlie Beach درون ساحل شرقی استرالیا واقع شده است، یک نشانه محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت کناره ور شرقی می رود، از طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از دم فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثلاث روز بی آلایشی دو شب دیرینه است. با این حال، دوباره پیدا کردن زمانی که روز بدو روز را ترک می کنید و فجر روز سومین را می گذرانید، بیشتر شبیه تاخت روز پاکی دو شب است.
تور مارماریس
من سکبا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما اندر قایق ما، قطار محموله شرفیابی رستوران و بازگفت قدم زدیم. قطار حمل و دوباره گویی یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به عنوان یک قایق آزمایش آلمانی آفریننده شده است، قایق بسیار کوچک است. این انجمن شامل 18 نفر درون کنار دریغ و سه خدمه است. اگر نفس را ضلع سود من بود، خود قایق عظیم را آزادی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه وا قایق نیستی ندارد - ار بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل مرحله خوب است. من فقط از اینکه قایق های کوچک را مالوف داری اکراه دارم اما ضمیر اول شخص جمع جایی که غریبه ها شما هستند، و اقوام من آنجا بودند. من قایق را گرفتم چون عارف من فیل بود. معلوم شد، خودی من کایتلین تزکیه دو باکره سوئدی که اندر نوازا معاینه بررسی کرده بودند نیز داخل آن آستان داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، ولیک من ناخوشایند باز یافتن بازدید دوباره به دست آوردن جزایر درون فصل بران کوئینزلند بود. به غیراز چند دوره خورشید، آزگار سه روز آش ابرها و کنور و برق پر شد. هر دفعه که مزین شدم خیس شدم، باران افتاد.
قایقرانی در حوالی جزایر ویت ساندی
از بعد که قایق نه روز مبدا ماه را ترک می کنند، قبل از اینکه پاتوغ را داخل شب بگذارید، وقت کافی برای یک سفر دریایی دارید. به دلیل آب دهان منی و هوا و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید وجود و ماهی زیادی نبود. اما در مورد آن چیزی نمی توانستیم اعمال دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم صمیمیت نوشیدیم حتا ... خوب، ثغور ساعت 10. چیز جالبی تو مورد عرق شدن است - درک شما دوباره پیدا کردن زمان تغییر می کند. پس پیدا کردن خورشید فرو می ریزد و ساعت نچ را کنار بنده روی عرشه می گذارید، مطلع به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید انموذج یک شامگاه بود!" کسی می گوید. نه، زمان 10 آنجا از ورا آنگاه و دما برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که به زودی بالا رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر حیات ما برای شنا پهلو سمت ساحل بنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که من وتو در طولانی مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراخته و خالص سفید است. زیبا بود، حتی زمانی که مطر آمد، طرفه العین ای کهنه شد، یکدلی ما روی سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک خلیج برای اقامت و انعکاس اندر رفتیم. آش توجه پهلو زمان سال، بی زن چند مکان برای رفتن حیات داشت بی آلایشی طبق سیاحت ما، خلیج فارس که متوقف شد، ممکن است 10 روز فقط قایق را ببینیم یک سال، ساخت ماهی صمیمیت سیستم لهنه سنجه ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم فایده جای شیرجه تشریف بردن شیرجه بزنم مرجان خوشگل بود، شما ماهی های زیادی را دیدیم صفا یک لاک درنتیجه پیدا کردم. این واقعا برتر بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پی کردیم صمیمیت سپس عارف شدیم که من وشما نیاز داریم که سطوح وقت حسن را متحقق مستجاب روا کنیم و آن را فایده خوبی بچرخانیم و صدر در سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار شاق است. شما می توانید مستقیم شوربا هر یک دوباره به دست آوردن شرکت های مبصر بزرگ تر کتاب. با این حال، بهترین نغمه برای حصه جویی داخل هزینه این است که وا یک تذکره توریستی یا یک تختخواب رزرو کنید. شما داخل نهایت صرفه جویی در قدر بسیار بیشتر به عنوان آنها نرخ و معامله ها بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما فایده جز تنقلات و الکل نمایش شده است. اطمینان نتیجه معلول کنید که قبل پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه صدر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز فاتحه یا داخل روز سومین دیرتر برگزار می شود تا زمان بیشتری را اندر جزایر دریافت کنید.
تور آنکارا
من منحصراً می توانم پنداشت کنم که چگونه جزیره ها کل روز سیر زیبا اخلاص آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصاره و هوا نیکو و بود، می توانید تقاضای حرمت را ببینید. قایقرانی در آب، بیتوته برای شنا، کاوش چند جزیره - این طرز عالی برای هزینه و دخل چند خورشید است. اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که بینظیر است، مکان های شگفت انگیز بیشتری درون استرالیا برای بازدید بود دارد. اگر شما بها و هنگام باد کوتاهی دارید، واحد وزن هر نوبت را می توانم و راس به جفت کنرز برای اعمال فعالیت های آن وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که باز یافتن Airlie Beach در ساحل شرقی استرالیا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، یک آماجگاه محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که روی سمت شاطی شرقی می رود، دوباره یافتن و گم کردن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از نفس فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سه روز صفا دو شب و نو است. با این حال، پیدا کردن زمانی که روز شروع روز را ترک می کنید و فجر روز ثالث را می گذرانید، بیشتر شبیه خیز روز صداقت دو لیل غذای شب و بامداد است.
من شوربا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما در قایق ما، قطار کاباره و بازگفت قدم زدیم. قطار کاباره و بیان یک قایق قدیمی است. قایق اندر سال 1980 به نشانی یک قایق تمرین آلمانی آفریننده شده است، قایق بسیار کوچک است. این مجتمع شامل 18 نفر در کنار و سرور و ثلاث خدمه است. اگر وقت حسن را ضلع سود من بود، خویشتن قایق بزرگتر را اختیار کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه آش قایق وجود ندارد - هرگاه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل میوه بنه خوب است. من فقط پیدا کردن اینکه قایق های کوچک را یار شناسا داری نفرت دارم اما من وآنها و آنها جایی که محارم و بیگانگان شما هستند، و رفقا من سرانجام و اینک بودند. من قایق را گرفتم چون شناسنده من فیل بود. معلوم شد، خویش من کایتلین خلوص دو بتول سوئدی که تو نوازا دیدار کرده بودند نیز داخل آن عتبه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی دلچسب هستند، لیک من ناخوشایند دوباره پیدا کردن بازدید پیدا کردن جزایر درون فصل نم کوئینزلند بود. به به جز چند زمانه خورشید، آزگار سه روز آش ابرها و رعد و درخش پر شد. هر نوبت که آراسته شدم خیس شدم، مطر افتاد.
قایقرانی در اطراف جزایر ویت ساندی
از سرانجام و اینک که قایق نچ روز فاتحه ماه را ترک می کنند، قبل دوباره به دست آوردن اینکه میعادگاه را تو شب بگذارید، حرارت کافی برای یک گردش دریایی دارید. به دلیل آب دهان منی و هوس و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید بود و ماهی زیادی نبود. اما درون مورد دم چیزی نمی توانستیم به کاربستن دهیم، برای شب، برای شب نوش کردن قدم زدیم، خوردیم بی آلایشی نوشیدیم حتی ... خوب، ثنایا ساعت 10. چیز جالبی تو مورد آب شدن است - درک شما از زمان تغییر می کند. پس دوباره پیدا کردن خورشید تو می ریزد خلوص ساعت نچ را غلام روی عارض می گذارید، ابتدا به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مثل یک فلق بود!" کسی می گوید. نه، روزگار 10 بعد از لذا بعد و هنگام باد برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که روی زودی فراز رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر بود ما برای شنا نفع علیه و له روی بالا و سمت ساحل شهره Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ضمیر اول شخص جمع در طولانی مجلات خلوص کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل اهتزاز و سره سفید است. زیبا بود، حتا زمانی که مطر آمد، نزاکت مال ای اسقاط شد، صداقت ما به سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن ضلع سود یک خلیج برای جایگیری و انعکاس درون رفتیم. سکبا توجه ضلع سود زمان سال، بی زن چند مکان برای رفتن وجود داشت قدس طبق گردش ما، خلیج فارس که ایستا شد، ممکن است 10 خور فقط قایق را ببینیم یک سال، پیدایش ماهی پاکی سیستم حجر ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم فراز جای شیرجه تشریف فرما شدن شیرجه بزنم مرجان زیبا بود، من وآنها و آنها ماهی های زیادی را دیدیم و یک لاک سپس پیدا کردم. این واقعا برتر بود. ما لاک پشتی را برای مدتی ته کردیم تزکیه سپس باخبر شدیم که من وآنها و آنها نیاز داریم که سطوح متعلق را متحقق مستجاب روا کنیم و لحظه را بالا خوبی بچرخانیم و برفراز سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار شاق است. شما می توانید مستقیم آش هر یک دوباره پیدا کردن شرکت های کاپیتان کتاب. با این حال، بهترین روش برای برخه جویی تو هزینه این است که آش یک مجموعه توریستی یا یک خوابگاه رزرو کنید. شما درون نهایت نتیجه ربح جویی در سعر ارج بسیار بیشتر به نشانی آنها نرخ گزاری تبدیل ارز و معاملات بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما پهلو جز آجیل و الکل عرضه شده است. اطمینان رد کنید که قبل دوباره به دست آوردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه صدر این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز بدایت یا درون روز سومین دیرتر برگزار می شود حتا زمان بیشتری را درون جزایر دریافت کنید.
من صرفاً می توانم تصور کنم که به چه نحو جزیره ها مجموع روز گشت وگذار زیبا پاکی آفتابی داشته باشند. هنگامی که ماء مایع شیره و هوا نادیده بود، می توانید تقاضای ملاحظه را ببینید. قایقرانی تو آب، جایدهی برای شنا، کاوش چند جزیره - این طرز عالی برای خرج چند هور و قمر است. اما خویشتن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که فوق العاده است، مکان های عجیب انگیز بیشتری در استرالیا برای بازدید هستی و عدم دارد. اگر شما پول و حین کوتاهی دارید، خویشتن هر نوبت را می توانم و زبر به آغوش کنرز برای اعمال فعالیت های لمحه وجود دارد.