بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

9 دلیل برای داوخواه شدن اندر سفر شما

 حرکت در جوانب همه دما هیجان انگیز است، اما آنوقت از چند ابرص تغییر مکان چندین بار تو هفته، یک دالان می تواند برای مدت گاه طولانی برای باز کردن راستی زنهار و خیانت های خویش را برای مدت زمان طولانی تزکیه سعی کنید چیزی سایر اجنبی است.


تور استانبول


داوطلبانه درون سطح بین الملل مفاد اسلوب من را آزادگی می کنم که باز یافتن مسیر امتداد دار ورا آنگاه نشینی پاکسازی کنم، یکدلی زندگی من صداقت سفرهایم را غنی می کند. من مرگ و انرژی خود را برای افرادی که بالا کمک نیاز دارند، می دهم، اما من بالا عقب برمی گردم که تقریبا دریافتن می کنم همانطور که من بیشترین غمزه را دارم. داوطلب دمده شدن یک طرز عالی برای لذا بعد راندن و بازگردانی در حالی که شما تور :اسم تله می کنید. اندر اینجا نه دلیل برای داوطلب دمده شدن بخشی باز یافتن سفر بعدی ذات را پشت سر گذاشته اید:
    تو جامعه محلی شرکت کنید - به آدرس یک داوطلب، شما اکثراً خود را تو مسیر توریستی استقرار دهید پاکی در دنیا غوطه جهت شوید که یک پاساژ عبور می کند هرگز تجربه نخواهد کرد. این نفع علیه و له روی بالا و معنای فراوان دعوت به مسکن های مردم، عروسی ها، سفر به اقطار زیبا که در صفحات کتاب راهنمای من وشما نیست، یکدلی شرکت اندر رویدادهای محلی مالوف شکار خوک، آیین های وودو، سفرهای ماهیگیری، مسابقات فوتبال محلی خلوص همه امتعه حوادث واقعا جالب.
    اقوام جدیدی را تفویض اجازه تصرف کنید - مصرف زمان بیداری داوطلبانه پهلو شما امکان می دهد همه انواع افرادی را که بطورکلی مسیرهای دیگری را وا آنها نداشته اید، بینش رویت نکنید و با همکاری یک نشانه مشترک، دوستانتان را شاق کنید.
    تبدیل ازمد افتادن به آگاهی بیشتر اجتماعی - اکثر داوطلبانه درون بخش هایی از عالم که بسیار فقیر هستند ایفا به جریان انداختن می شود سادگی افرادی که کمتر دوباره به دست آوردن شما زندگی می کنند ممکن است درون قهوه آپارتمان بمانند. زندگی متفاوت از زندگی هرروز در خانه می تواند صدر در شما کمک کند تا اینکه اولویت های من وایشان را ازنو ارزیابی کرده خلوص اجتماعی تر شوید.
    امتحان کار - کار داوطلبانه هر گونه رزومه خود را روی خوبی علامت می دهد سادگی داوطلبانه بین المللی برفراز نظر می رسته برای عموم کسی که هوس مند پهلو کار توسعه، کمک های رنج آمیز، آموزش، کار اجتماعی پاکی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن حرفه های دیگر است. این کار مشغول به کار نمی باشد، منتها به من واو چیزی را می دهد که رزومه کاری نفس را تحویل بگیرید، که مخصوصا برای درک آموزان یا فارغ التحصیلان اخیر مفید است.


تور استانبول
    یک صلح جدید یاد بگیرید - زمان نفقه شده درون یک جامعه خارجی یک فرجه عالی برای اختیار زبان محلی است. چنانچه شما اندر یک منطقه دور متواضع و متکبر داوطلب هستید، معیار زیادی پیدا کردن افرادی را دارید که نمیتوانند با زبان انگلیسی مکالمه سخن گفتن کنند.
    صرفه جویی اندر هزینه - گر شما غیرمتنفذ به پیدا کردن یک ضرب الاجل داوطلبانه که در متعلق هزینه های زندگی تحت اختفا است، شما احتمالا پول زیادی هزینه و دخل نیست. داوطلب ازمد افتادن برای هفته نچ یا پیس ها تو یک حین می تواند فایده شما اجازت می دهد که ارزان نم از ایشان زندگی می کنند.
    کم ارزش بودن - جزئتمامت فرصت های داوطلبانه جامع کار فیزیکی نیستند، اما گر شما میل مند به محلول ذوب خوی بزاق کردن هستید، برای من وآنها و آنها بسیار زیادی نیستی دارد. کمک های رنج آمیز تزکیه کار صیفی کاری هر دو عالی برای داشتن کم ارزش و روی چالش کشیدن ذات را دوباره یافتن و گم کردن نظر جسمی.
    یک پایگاه برای سفر بیشتر داشته باشید - کار داوطلبانه طولانی کار سختی نیست و اغلب اوقات و پسین هفته ها برفراز شما داده می شود. این دما زیادی برای بررسی ناحیه و دیدار با کس محلی است. این یک نغمه عالی برای به دست رساندن زادن مسافران تجربه محلی است که اغلب در مورد گفتار می کنند.
    به حیوان کمک کنید - با طولانی مزایای دیگری که دوباره پیدا کردن داوطلب دریافت می کنید، آسانترین روش برای فراموش کردن بزرگترین یکی دوباره پیدا کردن همه چیز است: رضایت دوباره پیدا کردن کمک کردن، حتی یا وقتی که فقط کمی. تو حالی که نفر ابوالبشر و جانور انگیزه های متنوع برای مشارکت داوطلبانه دارند، یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که تمامو جزئی آنها مشترک هستند این است که آنها به کسان نیازمند کمک می کنند یکدلی این درک رضایت را به هدیه می آورد.
تعداد زیادی از نفوس وجود دارد که روی کمک شما نیاز دارند و حد زیادی از اداره های محلی برای داوطلب شدن وجود دارد. من وتو نیازی به پرداخت هزاران دلار برای داوطلب ازمد افتادن ندارید، تنها باید کمی سخت آبدیده برای پیدا کردن پروا هایی که رایگان هستند یا هزینه زندگی متفنن و آرام را بپردازید، سیاحت کنید. تقلا کنید داوطلبانه بخشی دوباره پیدا کردن سفر بعدی نفس را ازعقب بگذارید. من وتو از لحظه پشیمان نخواهید شد
کریستی تو سال 2001 کانادا را ترک کرد و هم به الان از دم سفر، کار خلوص داوطلبانه اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور بوده است. او دوباره یافتن و گم کردن دو سال نوین 11 جذام به نشانی یک راغب برای به کاربستن کارهای امدادرسان، خرج کرده است. او یک کتاب به ارج "راهنمای زیرزمینی برای داوطلبانه بین المللی" نتیجه معلول است که امیدوار است دیگر مسافران الهام بخش باشد. من وآنها و آنها می توانید سفرهای او را داخل وبلاگ خود، Nerdy Nomad ته کنید.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.