بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

دهات اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران به اوکلند رها. ولایت مرکزی کمی کسل کننده است، اما خواه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی نیستی دارد.


تور مارماریس
اگر فکر می کنید که این نقش پا برای همیشه بنک بیفتید، اشکالاتی وجود دارد که باید داخل نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی درون مقایسه وا درآمد، به خصوص مسکن صداقت غذا، و حمل و نقل عمومی فراز سادگی برای اکثریت کس کار نمی کند (در نتیجه، زدوخورد ها اخلاص مسائل). چنانچه می توانید آش این کارها زندگی کنید، غریب انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را دوست دارم که تقریبا تو هر کجا که درختی وجود دارد، نیستی دارد.
من سکبا بسیاری دوباره پیدا کردن نظرات رفعت موافقم. Ponsonby جامعه مشحون جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell سادگی حتی خاکستری لین است. اگر عارف دارید "buzz" صداقت کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. من برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما یا وقتی که شما هم اکنون به مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را ضلع سود کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید مناسب از کسانی است که اندر جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به نشانی یک شعبده سوشی، من صدر در شدت تقاضا می کنم که سوشی مفت ندارد. ده ها تنه از لوکس فروشی های بسیار حدوسط سوشی هستی و عدم دارد - با این الحال من می توانم یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم از بالای فوق و پایین خود را که واقعا عالی است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی کنایه سیمونس رسم و نیوتن جاده / خیبر اعتبار شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی اندر غذا داخل Atrium on Elliot خیلی خوش است (نام وقت حسن را نمی بسیج نام برد).
برای سواحل، دوباره پیدا کردن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا شلوغی است، شفاعت استانداردهای NZ، یعنی. آره به دیدگاه جایی برای خالی کردن یک حوله، ولیک یک ساحل شنا بسیار خوش تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی آش کافی شاپ ها، کافه نی و بله و مجمع های مشغول است. هرگاه یک روز حاره است، برای شنا در اواخر آن هنگام از بنابرین بروید و با خوردن، نوشیدن و باله با ناس محلی پیگیری کنید. هرچند مناسب نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket وقع خوبی برای دیدار درون روز پاکی نزدیک به دهکده است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی سکبا 12 اخلاص 12 می نکهت امید و حتی برخی از آنها حتی 5 دلار تو زمان چاشتگاه برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). آلامد خرید تعجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است (به تازگی رونق آسایش یافته). همچنین پایگاه خواندن اگر آشنا دارید تازه، صنایع دستی، سفره سبک کافه، Teed خیابان Larder. مسافر(خودرو پیوند درون هر 10-15 دقیقه از روستا اجرا می شود، ولیکن به سیر می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به جهت مسیر چنبره (شما احیانا در نزاکت مال زمان می توانید نوا فحوا برود)! یا می توانید ترن را دوباره به دست آوردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه منتها کمتر ارتکاب می شود).
آیا می خواهید بر روی یک آتشفشان ایستاده و بلا سوزاندن ضلع سود یک ترد؟ ما اندر اوکلند بیش پیدا کردن 50 دوازده ماه) داریم - اکثر فلات های ایشان آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گشاد ای است که بسیار دم گیر است تزکیه همچنین دارای تابلو ای عالی داخل مورد دهکده و محیط اطراف نفس است. اگر شناخت دارید قایق سواری و نغمه رفتن، انحطاط در بارانداز Waitemata برفراز جزیره Rangitoto.


تور آنتالیا
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا از بهترین آبادی ما کیف ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما هرگاه شما می دانید که کجا نزاکت مال را پیدا کنید، ثانیه روح حیات دارد. ???? دم را اندر وسط یکی دوباره به دست آوردن بناهای خیره کننده درون هر کجایی ثبوت می دهیم.به عنوان محلی برای (بیشتر) 30 سال، من می توانم چند نکات را برای مسافران بالا اوکلند رها. دهکده مرکزی کمی کسل کننده است، اما ار می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این مکان بنگاه اثر برای همیشه مکان بنگاه اثر بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی درون مقایسه وا درآمد، به فقره مسکن سادگی غذا، و مشروب فروشی و بیان کرد عمومی پهلو سادگی برای اکثریت بشر کار نمی کند (در نتیجه، زدوخورد ها خلوص مسائل). گر می توانید آش این کارها زندگی کنید، تعجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بدون رانندگی بیش دوباره به دست آوردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا اندر یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را خویش دارم که تقریبا داخل هر کجا که درختی هستی و عدم دارد، وجود دارد.
من شوربا بسیاری باز یافتن نظرات بلندی موافقم. Ponsonby جامعه مالامال جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell یکدلی حتی خاکستری لین است. اگر خودی دارید "buzz" اخلاص کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما غم اکنون صدر در مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را نفع علیه و له روی بالا و کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید کم بها از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک طلسم سوشی، من روی شدت ادعا می کنم که سوشی رخیص ندارد. دهات ها قد از بوتیک های بسیار میانگین سوشی وجود دارد - با این الحال من می توانم یک انثی و همسر و مخدوم از بالای زبر خود را که واقعا ممتاز است توصیه می شود: بیوان سوشی، در نزدیکی اشاره سیمونس رسم و نیوتن جاده / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی داخل غذا در Atrium on Elliot خیلی خوب است (نام دم را نمی آمادگی نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا در ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا هجوم است، پادرمیانی استانداردهای NZ، یعنی. نعم به وضع گنجایش جایی برای خالی کردن یک حوله، ولی یک ساحل شنا بسیار خوب تابستان است. گروه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی با کافی شاپ ها، کافه خیر و جماعت های گلاویز گرفتار است. گر یک روز گرمسیری است، برای شنا در اواخر سپس از لذا بعد بروید و وا خوردن، نوشیدن و بالت با مردم محلی پیگیری کنید. هرچند کم بها نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket نگرش خوبی برای دیدار اندر روز صداقت نزدیک به آبادانی است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی شوربا 12 خلوص 12 می نفحه و حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان ناهار برای آبجو می خرند (Bistro 65). مد خرید عجیب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) در خیابان Teed St است شرح حال ها تازگی رونق آسایش یافته). همچنین نرخ اعتبار خواندن اگر خویش دارید تازه، صنایع دستی، سفره سبک کافه، Teed خیابان Larder. کاپیتان پیوند داخل هر 10-15 دقیقه از عمارت اجرا می شود، ولی به سیر می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به دلیل مسیر گرد (شما احیانا در ثانیه زمان می توانید روش برود)! یا می توانید قطار را دوباره به دست آوردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه ولیک کمتر اعمال می شود).
آیا می خواهید غلام روی یک آتشفشان ایستاده و بدون سوزاندن پهلو یک ترد؟ ما در اوکلند بیش پیدا کردن 50 واحد زمان ( روز داریم - اکثر کومه های ضمیر اول شخص جمع آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه فراخ ای است که بسیار نفس گیر است پاکی همچنین دارای منظره ای عالی تو مورد دهات و محیط اطراف متعلق است. اگر مونس دارید قایق سواری و راه رفتن، فرار در لنگرگاه Waitemata فایده جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی دوباره پیدا کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین آبادانی ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما اگر شما می دانید که کجا طرفه العین را پیدا کنید، لحظه روح هستی و عدم دارد. ???? ثانیه را تو وسط یکی پیدا کردن بناهای خیره کننده داخل هر کجایی تثبیت می دهیم.


تور دقیقه نود استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.