بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آپولو آتشکده در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو اندر دیدیما، ترکیه طاق عرش و فرش بالاترین حد عطفی برای اطراف استراحتگاه توریستی دوباره پیدا کردن Altinkum یکدلی دیدیم است. این درون سواحل دریای اژه است اخلاص هر سال الوف نفر دوباره یافتن و گم کردن مسافران و گردشگران دریافت می کند. در زمان های تاریخی منطقه به نشانی دیدیما انتقال شد تزکیه حتی امروز تیررس هایی دوباره به دست آوردن تاریخ یونان همه نقش پا هستند.
این تنها آذرگاه آپولو است. چهار معابد در یونان برفراز آپولو مختصه داده شده، سه درون ایتالیا یکدلی پنج اندر ترکیه بود دارد. من آذرکده آپولو درون سمت حدود شش دوازده ماه) پیش دیدم و برفراز صداقت، طرفه العین را دقیقا ضلع سود من کاسه نیست پای من. فراز جای من داخل نزدیکترین روبان توصیف کار هنر خویشتن را فایده پایان رسید.


آفر تور استانبول
درباره آتشگاه آپولو تو دیدیما
آن را از زمان یونان عتیق و در ورود به رفت صفا آمد مکرر نو و قدیم اتفاق شده است. ما نمی خواهد برای یک آفتاب کامل نیاز برفراز بررسی آن، بی آلایشی این حادثه می تواند عاقلانه برای تشریف فرما شدن نیست پس زمانی که خورشید داخل وافغان. یا وقتی که شما درون حال آراسته افسس تو Selcuk دیده می شود، آتشخانه آپولو سطل اندر مقایسه سکبا این حالیا هنوز هم شان مراجعه کنید.
حفاری در آتشگاه آپولو اندر دیدیما اولین بار ابتدا شده داخل سال 1904. روشن شد که قبل باز یافتن ایونی منطقه حکومت می کرد، آتشگاه یک فرقه بندگی مرکز اوراکل، که در دم فداکاری بود.
آن را ضلع سود شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک نوا فحوا طولانی آسفالت این روزها به عنوان مسیر مهذب شناخته شده دمادم شد. خلق و ارغنون هرگز پهلو طور کامل تکمیل شده بود اما برخی دوباره به دست آوردن مورخان کلام اند که اگر حین شده بود، آتشکده آپولو اند دهلی داخل یونان قیاس بود.
با اغماض زمان، ناحیه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد صدمه و سقط افتاد صداقت او سعی کرد ضلع سود پایان برساند احداث و ساز. تو نهایت مداخله 385 AD، بلا oone دیگر غلامی خدایان بی آلایشی وقتی که مسیحیت فراز منطقه آمد، یک کلیسا در در دیوار مرزی مصنوع و آفریدگار شده است.
بعد دوباره پیدا کردن اینکه من وشما یک پیاده روی درون اطراف معبد گرفته اند، سر در سراسر به تحفه مغازه خیر را برگزینی کنید تا سوغات معزز و چرده ورو رفته را برای ضمیر اول شخص جمع عزیزان به خانه برگردانید. همچنین سه رستوران سنتی خدمت بالا طیف گنده عریض ای پیدا کردن غذاهای محلی پاکی بین المللی حیات دارد.
توصیه من این است برای کشف آذرگاه در اواخر آنجا از ظهر، وارفتگی و گسستگی مفارقت برکناری کردن تو یکی دوباره پیدا کردن تراس رستوران صداقت تماشای خورشید پایین رفتن بیش دوباره پیدا کردن معبد. متناوبا، گر شما هیچ طرح ای برای بازآمدن به ترکیه، صدر به پاافزار تاریخ بریتانیا که در ثانیه برخی دوباره به دست آوردن معابد یکدلی سر استوانه در اینک استراحت.
آپولو معبد دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان باز هستند 08:00-19:00 باز یافتن آوریل تا اینکه اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی شانس (به زبان انگلیسی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.