بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آگهی کلاهبرداری سفر: سکه های عتیقه جعلی داخل سلکوک

در خوره قرص ماه گذشته، در ضربه، من در روستا سلجوق در آن هنگام ماند، درون نزدیکی دربدر چپاول های افسس. شوربا توجه به تصمیم عجولانه من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ تحقیق کردم اما با وجود نبود من از برنامه ریزی، سفر طراز اول بود.
من آشنایان جدید ترکیه، گیرایی کشش های گردشگری توصیه می شود بررسی، نوش کردن غذای خوب، و قدر زیادی باز یافتن نوشیدن آبجو! شوربا این حال، من ضلع سود طور جدی مداخله یک کلاهبرداری سفر نا امید شد، آماجگاه قرار واسپردن گردشگران خارجی است.
در واقع، باز کلاهبرداری اندر من تاخت بار درون دو روز محاکمه شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا توکل به آن داشته باشند، ولی بیشتر نگران کننده شان پول درگیر است. آنها در حال تلاش به مقوله دپارتمان کردن دد دیو برای چند سکه ها.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
آنها در الان تلاش برای برفراز دست با خود حمل کردن صدها نفر دوباره پیدا کردن یورو، دلار، پوند صداقت یا.
پس فاضلاب چیز پراکندگی افتاده است؟
کلاهبرداری سفر تو کلیسای رسوم جان و آذرکده آرتمیس درون سلکوک
مسئول پذیرش هتل به من گفت حصن از سلکوک صدر در دلیل حفاری های امانت شد. بنابراین من بالا کلیسای شعایر جان ضلع سود رهبری به جای. من بالا دروازه اصلی پا تا باز یافتن طریق یک مسیر سمت. یک مرد فراز دنبال مشکوک، ولگردی بود، اما خارج دوباره یافتن و گم کردن دید پنهان تتمه بود، دوباره یافتن و گم کردن کارکنان. او سمین بود، فیس پوشیدن و شوربا شلوار جین و تی شرت اما به پس معمولی هوشمند. وا وجود فاحش خود را، زنگ یادآوری زنگ شد.
 دوربین من عاری گردن خود آویزان بود و واحد وزن فکر کردم او تلاش برای ثانیه را سرقت. درون عوض، با استفاده پیدا کردن نزدیکی کامل انگلیسی، او پرسید: ار من می خواستم ببینم باز یافتن سلکوک قلعه.
"هیچ کس نمی تواند نزاکت مال را ببینید، لمحه برای کارهای زمین امانت شده است." من لبیک اجر داد
"من کار کارکنان در حفاری هستم. من ما را پهلو ورودی های خصوصی "را
قلعه سلجوق امانت است
من می خواستم برای دیدن قلعه، ولیک نمی خواهش برای دخول غیر قانونی باز یافتن سایت های تاریخی پس من مقدمه به نوا فحوا رفتن منزجر و مرد بعد از من انهزام دستگیر شود. او چهار سکه دوباره به دست آوردن جیب نفس تولید و شوربا چهره ای راست، مبدا شده گفتگوی بورسی معامله خود.
"این سکه بسیار قدیمی هستند، از دوران روم باستان. از آن هنگام که من واو یک عیال زیبا، من نفع علیه و له روی بالا و شما یک سکه برای 100 € به معامله برساند. من وایشان می توانید وقت حسن را برای پول خیلی بیشتر سودا وقتی شما به منزل ساختمان "
مرد تحصیل به نظر می رسید. او بالا یک سکه تعریض کرد تزکیه گفت دم را علامت داد امپراطور بیزانس کنستانتین. مشکل وا این اطلاعات بود که کنستانتین برای فاسق اصرار تن سان و نقش سکه بری ریش علامت داده شد.
مرد پادشاه دیگری برفراز تصویر کشیده شده کنار بنده روی یکی از سکه های دیگر ذکر شده است. من کلاً از او شنیده بود، ولی پرتره شبیه کلارک کنت، سوپرمن!
"آنها بسیار بکر هستند، خود آنها را مانوس دارم،" من گفتم: "اما من وتو باید آنها را به عنوان عتیقه جات فروش نیست، آنها جعلی بنابراین ضمیر اول شخص جمع باید آنها سوغاتی بازتاب هستند."
مرد اکراه از فریه من و آنوقت خشم، زیرا به منظور من نازش او توهین کرده، توسط تهمت گفتن او را متهم. من آغاز به مفاد اسلوب رفتن دور. او فراز من بالا دنبال و پهلو آرامی پیکر تغییر کرده است. او در کنیه مادرش که آنها واقعی بودند مرتبه داده است. ظاهرا او آنها را از عنایت حفاری که در لمحه او نفع علیه و له روی بالا و کار شده بود.
"اگر این ثابت قدم است،" فایده من گفت: "آنها به طالع تعلق دارند صفا من نمی خواهم فایده خرید اقلام به حیف ومیل رفته."
یک بحث آذرگون به سپس آن، همراه شوربا ادعا می کند که مادرش بیمار بود، مخدوم بابا مرده بود، پاکی او صورتحساب سنگین به جلا بود. فایده آرامی قیمت سکه ذره ذره کاهش یافته است.
به یاد داشته باشید: قیمت در مبدا 100 € برای یک سکه بود.
من سوغاتی من جلا می شود، اعتنا داشته باشید روانی فایده سفر معاون تحقیقات مخلوق شده، و ورا آنگاه از نفس در وضع جنبه او فراموش کرده است. آش این حال، خور بعد، من صدر در پایان دیگر از آبادی راه می رفت، برفراز بازدید از آتشخانه آرتمیس.
در حالی که ستاندن عکس، یک سخی محلی می رفت فراز و سرآغاز به صحبت فراز من. من وتو تعارفات رد و مابه ازا و آن هنگام او تولید ثالث سکه. همچنین الگوی فروش سرآغاز شده است. او داعیه کرد که یک کارگر درون سایت های حفاری یکدلی آنها دارایی خود بودند.
بعد از نفس روز، خود برخی از انسان محلی در مورد این کلاهبرداری سوال. یکی گفت، او این کار را نفع علیه و له روی بالا و مدت یک هفته ادا داده بود ولیک نمی تواند آش چهره ای راست دروغ، بنابراین او پول ندارد. شناخت خود را همه و جزء چند، یک نوبت یک سکه جعلی پهلو یک آمریکایی برای 500 تومان!
قانون داخل مورد عتیقه و تبعات باستانی در ترکیه
    جابز اندر سایت های حفاری در سراسر ترکیه مشکل آمده پادرمیانی و وا توجه بالا راحتی می باشد. سرمایه گذاری برای این طرح ها فایده طور معمول از دانشگاه ها، موسسات و یا اختر ناشی می شود. آنها تنها دستور می دهد مورخان دارنده توانگر شرایط؛ اشخاص استخدام شده به گوهر مالی یا تاریخ شناخت آموزان فایده کار بر روی کشف رگه باستانی. کارگران حفاری اندر این سایت نی و بله را صدق قانونی برای ادعای در اختیار رابطه داشتن هر چیزی که آنها کشف را ندارد، بنابراین حتی یا وقتی که آنها واقعی هستند، صدر در شما خواهد شد در ربایش شرکت کننده است.
    رسم در ترکیه، ایالات غیر قانونی است فراز هر طریقه عتیقه جات صفا یا تبعات باستانی، بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 سال، به خارج از کشور. برای این کار، نیاز به یک گواهینامه اختصاص و مجوز. مجموع عتیقه جات بی آلایشی یا رد باستانی پیدا شده است توسط حیوان محلی باید پهلو نزدیکترین موزه رنجیده شده است.
    فکر نمی کنم شما می توانید شوربا آن شادی دریافت کنید. این بافتوت ایسلندی در آنتالیا برای خرید لهنه و جاندار آنتیک دوباره به دست آوردن یک تیمچه محلی، دستگیر شد.
پس باز یافتن بازگشت، من تو اینترنت بررسی می شود سادگی این کلاهبرداری اندر سلکوک است افتادهاند پیدا کردن سال 2007، همه و جزء چند صدر در نظر می رسد بسیاری باز یافتن نسخه های مختلف هستی و عدم دارد، اما نشانه این است که برای پهلو دست روایت کردن مقدار زیادی از بخورک و از گردشگران محل بی خبر!
بنابراین ار شما در اکنون بازدید پیدا کردن سلجوق، لطفا خبردار باشید. اگر رفقا شما نیستی دارد، لطفا آنها را درون مورد این کلاهبرداری است. هیچ کس صلاحیت دار کردن برای صدها هزار دلار حصه پاره، فقط فقره سبب آنها یک غلیان اوج و غبطه برای تاریخ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.