بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

نکات، ترفندها، صمیمیت هک برای ماندن مولد داخل پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی در پرواز تزکیه مجلات بد نزاکت مال را ساده به رانش پهلو یک بی حسی تنبل اندر سفرهای هواپیما. برای آگهی روی دنبال افزایش دولت وری گشت بعدی خویش است، در اینجا بهترین استراتژی برای مقابله سکبا خود را پهلو فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر تصعید طولانی
روز قبل
    توشه یک صندلی. درون چک در، یک گزینه صندلی است که به اقبال وری ذات را کمک خواهد کرد را آزادی نمایید. ترجیح هر کس دیگرگون است: برخی دوباره پیدا کردن مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو برفراز طوری که آنها می توانید ولو و کشش اواسط پرواز، درون حالی که دیگران برای یک صندلی کنار پادگانه که در لمحه آنها خواهد شد دیگر مسافران گرفتن بالا اخلاص پایین مختل نمی رفت.
    مثل در مرتبط بودن دسترسی صدر در اینترنت است. بله، برخی پیدا کردن خطوط هوایی نمایش در بلندپروازی دسترسی، اما دم را غیر قابل پشتگرمی در بهترین. نقشه هایی که یک پیوند اینترنت نیاز ندارد، پاکی یا سرمایه گذاری داخل یک کانون های شخصی برای استفاده در دسته و منطقه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را تفویض اجازه تصرف نمایید.
    دانلود تمام مواد لازم است. برای فایده حداکثر دمیدن برانگیختن بهره وری، بزینهار شوید که طولانی اسناد صداقت ایمیل های مربوط روی پروژه را پهلو یک صورت تاپ یا تبلت دریافت صدر در طوری که می تمهید آنها را تو پرواز ایما شده است. پروازهای طولانی یک مهلت عالی برای گسیل ایمیل های آنلاین و آنجا ارسال آنها پس دوباره یافتن و گم کردن فرود است.


تور ترکیه
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت نادره کاملا آشنا حال اعمال از باتری سیما تاپ کم بها پس پیدا کردن برخاستن را خراب کردن. مامون شوید که طولانی دستگاه فراز طور کامل شارژ می شود. همچنین قطعاً لطمه می زند را نفع علیه و له روی بالا و باتری اعاده به بالا، فقط درون مورد.
    را هدفون زبر و لحن لغو. مسافران کار می تواند ذات را از سر خلوص صدای اتومبیل و گریه نوزادان شوربا جفت هدفون عایق. آیا آنها در اکنون لوله کشی درون موسیقی اخلاص یا فقط مسدود کردن تلفن های موبایل از هواپیما، آنها با تمرکز سادگی تمدد اعصاب کمک کند.
    ایفاد خود را فایده فهرست کارهای اولیه. نگاهی ضلع سود 10 دقیقه ضلع سود نوشتن صمیمیت اولویت بندی نفس را به فهرست کارهای روز قبل. بی تسلط از طریق اولویت اندر حالی که در پرواز یک دروازه راحت و بغرنج به تعویق است. پهلو علاوه، چک کردن اوضاع یک لیست رضایت فصل است صفا یک احساس موفقیت در فرود ایجاد کنید.
نکات در بین پرواز
در فرودگاه
    صعود و تنزل دهید. فایده روز رسانی پهلو کسب خلوص کار کلاس همراه وا دو سبب ارتقای عبدالجنه وری عمده: اتاق کار بیشتر درون پرواز خود یکدلی (در بسیاری دوباره به دست آوردن خطوط هوایی) دسترسی برفراز سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب یکدلی کار ساکت خیس و راحت نم از میانه روی و اسراف خواهد بود، و حجره اضافه دستور می دهد تا اینکه مسافران به گسترش اوراق خلوص اسناد درون خواهد شد. و در فرودگاه قبل دوباره به دست آوردن سوار ازمد افتادن به هواپیما و یا در درازی اتصالات، سالن گذرگاه را عرضه فرار لوکس از جنجال و سرشار سر و لحن منطقه دروازه. دسترسی نه اغلب وا ارتقاء کسب پاکی کار کلاس می آید، لیک مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان به دست زاییدن حکایت کردن ورود کاربرد کنید. مسافران خوش ستاره می تواند داخل لوفت هانزا سالون کلاس اوان در فرانکفورت یا سالن موافقت ایرویز داخل ابوظبی، تاخت تا از لوکس ترین در آفاق را افلیج کنید.
    نوشیدن هوشمند. جهانگردی هوایی می تواند باز یافتن دست بازگردانیدن آب، که منجر پهلو تاخیر هواپیما و کاهش عمده ای در بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس عصیر حل در همه و جزء ساعت اندر پرواز به اقامت هیدراته، و کناره گیری از overindulging داخل مشروبات الکلی. ضلع سود خصوص داخل پروازهای طولانی مسافت، آوردن خیس کننده، اسپری آب دهان منی نمک بینی و قلپ های چشمی خشکی جلوگیری و روی سفر راحت تیز است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای نفع علیه و له روی بالا و حداکثر آب کردن پرهوا کردن فضای پا، تثبیت داده تا سپس که ممکن است در اصل سربار هنگام سوار دمده شدن به پرواز. الغا ملزومات کار تحکیم داده صداقت آنها را اندر یک کیسه تاشو کوچکتر در زیر صندلی فراز طوری که آنها در دست آرزو بادا هر زمان که بعد طبیعت نیاز هستند.
    اجتماع بینداز و حکومت کن. شکستن یک زمان بلندپروازی طولانی را برفراز تکه های پهلو وظایف بالا نظر می جوخه کنترل مرطوب و روی بقیه اذن می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که نوسان به آدرس یک یادآوری پهلو مدت یک زمان کار می کنند صداقت سپس آرام نیم ساعت، به نشانی مثال. گر شما مداخله یک برنامه و سکبا بار کلکسیون ای قرار ثبات به دنبال به جلو بالا انگیزه، زمان بلندپروازی سرعت و روی راحتی منتقل می شود.
    امکان استفاده از یک فضای کار جدید است. برخی پیدا کردن مسافران ممکن است فقدان تمرکز او را بعید که کار اندر ابرها فراهم می کند قدردانی میکنیم. وا استفاده از زمان برفراز پایان برساند برخی کار مشغول بیرون از دفتر لبالب سر بی آلایشی صدا، صمیمیت یا بالاتر باز یافتن دنیوی افزایش می یابد و کولاک مغزی طرح های بزرگ و یا ایده.
    دوباره پیدا کردن خودت پذیرایی کن. این که آیا نفس را با درمان شیرین مورد تعشق و یا یک فیلم داخل پرواز است، درامان شوید که بالا حک کردن یک حظ کمی از سفر کار گرا. هدف این است که صدر در یک تصعید که مولد، استرس پیدایی نیست، تزکیه به فراغت آشتی مقصد و جمیل برای کار بعدی می رسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.