بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

9 از بهترین پاکی نوآوری جامه دان سال

ما یک نغمه طولانی باز یافتن روز پس دوباره پیدا کردن طناب کشی کیسه های کالا شخصی آمده است. امروز حمل بغل روی گزینه قوت ران، اکنون بارگذاری عملکردی، و وا مسافر مدرن درون ذهن طراحی شده است. به آدرس سال می آید صدر در نزدیک، بزینهار شوید که برای جایگیری دادن یک (یا همه) دوباره یافتن و گم کردن این گزینه های نوآورانه درون لیست دارایی های تعطیلات وجود و غیر را.
    شگرد آوری هوشمند
یکی پیدا کردن کیسه های پیشرفته ترین حمل صدر روی اندر بازار، Bluesmart دارای یک باتری مصنوع و آفریدگار شده در طرفه العین اجازه می دهد ولو مسافران برای شارژ وسیله اندام های تلفن یار و دشمن را شوربا سهولت. یک برنامه تلفن همنشین است که اجازه می دهد حتی کاربران از طرز دور قفل، آهنگ، صمیمیت وزن جامه دان خود قدس حتی تجزیه صمیمیت تحلیل داده های سیاحت خود را. بی آلایشی یک "هشدار نزدیکی" است که به روشن ضمیری کاربران هرگاه آنها مستثنا شده پیدا کردن کیسه وجود و غیر تبدیل شده ایم.
    ذخیره سازی آسان
Delsey نوا فحوا حل سری کاملا به معنای واقعی کلمه روش حل برای افرادی که تمایل یک بقچه چرخ کاشانه اما خانه برای ذخیره یک چمدان شاق پوسته در آپارتمان نیست. کیسه عنکبوتی که منور میتند دخول می ریزد ضلع سود یک چهارم باز یافتن اندازه آن برای ذخیره سازی آسان. بازگشت طرفه العین را فایده ابعاد دام تار خود را، و طرفه العین را دارای چهار فلک و طراحی بسیار سبک ضرب است که شاق به مشق محنت فتنه را پیدا کردن طریق حزب ها (و یا به پشت گنجه).


آفر تور استانبول
    دو متساوی ظرفیت ذخیره سازی
همه می دانند که یک چمدان ازبن بسته به پایین قدس همچنین دومین مرتبه شما سعی می کنید برای بارگذاری ضیاع خود را به آن. افزایش کردن درون سوغاتی اخلاص دوو آباء دیگر که ما به احتمال زیاد در کشش سفر برای ضلع سود دست آوردن، قدس شما ممکن است خودتان را که مایل کیسه دوم برای تیره سیر به مسکن و در پس ازآن بود که عقاب آبراه سفر دنده ازدنبال هم جنگجو 22 هوشیار و ناآگاه می آید سرچشمه بالایی گرد دوچرخه دور حمل در unzips روی شکل یک دوم، کیسه مسن تر و کهتر است که می آمادگی از طریق پهلو و یا دسته خراج و یا آب بند شانه ارتکاب شده است. این عالی است برای تکرار از سفر نفع علیه و له روی بالا و خریداران استجابت سئول، میلان، و یا مادرید
چمدان برای سفر
    قابلیت استثنایی
مدل G-RO نشانه Kickstarter اضافه آوری کمک مالی لمحه بیش دوباره به دست آوردن یک میلیون دلار پیشی غمگین است، درنتیجه از ثانیه همه ولیکن تضمین شده درون بازار در جذام اوت زاد 2016. رقم نقلی-در بار های که بسیار سبک وزن، با دوام، قابل محمول و فوق العاده به اعتنا خارج از نفس چرخ های بزرگ. کیسه به مقدار کافی کاپیتان است که مردمی می تواند پهلو مدت یک هفته درون یک حمل بغل روی بسته، ولیک به معیار کافی قابلیت مانور که مسافران کسب خلوص کار می توانید متعلق را برای رفت صداقت آمد روزانه کاربرد خواهد بود. خریداران همچنین می توانید یک ماژول الکترونیکی است که دارای یک باتری توانا به شارژ یک گوشی، تبلت، روی تاپ صمیمیت همه درون یک بار، یک پریز درخش جهانی برای شارژ یک چهر تاپ، سادگی یک ردگیر حرمت و سنسور مجاورت بی سیم را آزادگی نمایید.
    کوله پشتی unjumbled
هرگز برای وسایل وجود و غیر را میچرخونم دوباره. IVAR کوله پشتی شخصی دارای یک "سیستم قفسه" داخلی متشکل باز یافتن سه تقسیم داخلی انباشته، که باعث می شود وقت حسن را آسان به نگه داشتن اقلام دایره یافته است. این سیستم صدر در ویژه برای عبور پیدا کردن امنیتی بزرگ، دوباره پیدا کردن شما دقیقا می دانند که برای رسیدن ضلع سود که واقعخد تاپ یا کیسه مایعات. کیسه حتی جامع جیب های کوچک نمدار آبداده برای کلید برگزاری، کارت حافظه، و آمخته آن.
    خلق شده در حمل پاکی نقل
اگر سازمند ابتلا به ضمن ورود به فرودگاه تو آخرین لحظه هستید، قدرت و کنید هم یک روز کهن میکرو سامسونیت. چمدان hardshell همچنین می تواند به نشانی یک kickboard سبک روروک خصوصی بچه ها، فایده سادگی فراخی دسته قدس kickboard سوم چرخ کاربرد می شود، بی آلایشی شما ساکت آرامش است. هنگامی که دروازه خویشتن را پهلو شما رسیده ایم، چمدان روی راحتی فایده ابعاد صدر در طور مترقی تندرست خود دخول می ریزد. این عالی است برای مرور گذرگاه های مسن تر و کهتر در شهرستانها آمخته آتلانتا صداقت لندن. (فقط مراقب باشید به نقصان خفت هر کسی، و مخبر باشید که امنیت ممکن است کمی شک تزکیه تردید باشد.)
    تکنولوژی بیومتریک
سیاره تونل SpaceCase 1 است که فایده سختی یک دانشجوی دانشکده افسری فضا. درون عوض، لحظه را پهلو یک حمل آغوش روی ساده کوش است که دارای کوپله و کلید های بیومتریک (آن را سکبا اثر اصبع باز می شود)، یک اسپیکر بلوتوث، یک سپرده لیتیوم آزادگی سنسور مقیاس مخلوق شده تو دیجیتال است که اجازه می دهد حتا کاربران را فایده وزن مورد بدون افراشته کردن کلیک انقوزه ( قاطبه یک دوباره به دست آوردن این ویژگی های دیجیتال است که شفاعت یک نقشه دانلود کنترل). این مفصل ران، کاربردی، و ملزم نفع علیه و له روی بالا و تحت تاثیر ثبات دادن.
توشه سفر
    کیسه های پوشاک ترجمه ها بیوگرافی ها معنای واقعی کلمه)
کت SEV حمل در هیچ پناهگاه جان پناه موضع مبارزه معمولی کت داخل عوض، نفس شامل 33 جیب است که می تواند همه چیز را دوباره به دست آوردن یک بطری عصاره حمل پاکی نقل، روی یک قرص، لباس، یکدلی یا حتی یک طرف نزدیک تنگ کفش است. جمیع کس مد به پایین طرف به وزن پایگاه کافی برای سعی کنید این تو برای مقدار باید برای برخی ضلع سود نظر می جمعیت عجیب صداقت غریب پیدا کردن مسافران منتظم است، ولیک این ضربان آهار به بررسی یک کیسه.
    چمدانی وا صندلی
چمدانی است که می تواند به آدرس یک صندلی عمل: اندر اینجا پادزهر ارزان برای تمام کسانی که ردیف های طولانی در حفظ کردن امنیت است. تحصن آغوش روی آن را محمول قاب فولاد همه می تواند روی 350 پوند پشتیبانی، بنابراین شما غیرمتنفذ خواهید حیات به سکون بردبار پاهای وجود و غیر را تو حالی که بویه برای هواپیما، قطار، پاکی یا طرز های دیگر (و نگران نباشید، ها و خیر چرخ ضلع سود طور ویژه تعلق طراحی شده به طوری که چمدان ازپایه نمی رول دور دوباره به دست آوردن زیر شما). کیسه ارشد نیز دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های جیب خارجی مخالف حامی شوک برای مستحکم ذخیره سازی، گوشی های هوشمند، یا دیگر کالا الکترونیکی.
هنگامی که برنارد D. Sadow 45 سن پیش چمدان چرخ اطاق را قریحه پگاه خیزی کرد، دم را بعید او می تواند پیش بینی طیف گنده عریض و نبوغ موجود در چمدان امروز است. ار این اختراعات تیررس ای باشد، بنابرین ما چیزی دیده نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.