بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

ده حاصل ترکیه وبلاگ ها قدس بیشتر

این لیست در آخشیگ ده وبلاگ های مورد عطش من ترکیه، ولیک از آنجایی که من لحظه را اندر سال 2010 انتشار شده است، وبلاگ نویسی بزرگتر خلوص محبوب آبدیده از همیشه قبل باز یافتن تبدیل شده است. بنابراین فایده تمرین کردن پهلو تنها 10 وبلاگ ها درون مورد ترکیه، خواهد بود صدر در چشم پوشی از بسیاری دیگر دوباره به دست آوردن نویسندگان نیکو و و توصیه های مفید آنها باز یافتن نظر سفر، فرهنگ، آداب ها، نمودن و زندگی داخل اینجا درون ترکیه.
همه دوباره به دست آوردن نویسندگان من برفراز دنبال که کنسانتره اندر کشور ترکیه متنوع درون پس زمینه خویشتن هستند، چه آنها که نفع علیه و له روی بالا و ترک خیر یا پیروان خارجی ازدواج کرده، آش یا عاری و با کودکان، زندگی داخل این کشور اخلاص یا داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور خلوص غیره. بنابراین در مجموع، تمامو جزئی آنها را ضلع سود ثروت از مفروضات و مجهولات مختلف است که حتی مطابقت بزرگترین کتاب معصوم ولی پیشرو شما. فراز همین دلیل، من نفع علیه و له روی بالا و لیست ده بالا نگه داشته ابو بلکه محتوی وبلاگ نچ اضافی داخل پایین، که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم خوانندگان را مانوس دارم.
ده حاصل ترکیه وبلاگ ها
وبلاگ ترکیه


هتل های استانبول
جنی اندر مرسین: مرسین است ناحیه ای است که محبوب برای گردشگری یکدلی یا سابق پت زندگی تا فرهنگ جنی را کاملا جالب است. مواصلت به یک ترک، او را اندر یک کوچک، روستای سنتی حل صداقت فصل.
برگشت فایده Bodrum: آنی فاتحه به ترکیه داخل سال 1982. او سی سال آنجا از بازگشت برای پیدا کردن طرفه العین به تشدد تغییر کرده بود. آماج او این است که اندر مورد گذشته اندر ترکیه وبلاگ، اندر حالی که مقایسه وقت حسن با تجربه های جدید را از زندگی روزانه تو کشور است.
فصلی کوک تو ترکیه: کلودیا تو ترکیه برای سالهای زیادی زندگی می کردند و اخذ به یک متخصص در غذاهای ترکی. این وبلاگ التذاذ بخش است فایده خواندن که آیا من واو یک متخصص در آشخانه هستند یا نه.
جدول ترکیه اوزلم است: شاق به تلاوت و پخت وپز دستور العمل / طباخی برای هر کسی که غذاهای ترکی برخور است. اوزلم داخل ترکیه زاییده شد و نفع علیه و له روی بالا و مدت 30 سال قبل از واگفت مکان فایده انگلستان، جایی که او فراخی می یابد این کلمه اندر مورد مخارج غذایی باز یافتن ترکیه اندر اینجا زندگی می کردند.
بوقلمون برای زندگی: خواه شما می خواهید تشویق کردن بی آلایشی سپس پهلو سر و جزئتمامت چیز در مورد زندگی جکی صداقت بری اندر فتحیه. وبلاگ آنها نیز یک راهنمای کامل برای منطقه آیا شما فایده دنبال برای تعطیلات صمیمیت یا حرکت هستی و عدم دارد.
کمانداران از Okcular: خود واقعا درک می کنم که آلن منزلت کافی برای شعور خود را از ترکیه داده نشده، روی ویژه مکان های که کردن خواست مورد لطمه عیب و شتم. آلن درون مورد زندگی خود داخل یک روستای کوچک دوباره یافتن و گم کردن ترکیه می نویسد و گاهی اوقات به کنکاش درون تاریخ خود، جمعاً از نفس برای مطالعه کردن و نوشتن بسیار نادره است.
فریبنده کاپادوکیه: دوک مهاجرین آمریکایی که در منطقه کاپادوکیه حل و تجزیه و داخل حال آماده مستند خرد محلی که او هر خور می آموزد. وبلاگ گردش خوب خواه شما در حال رفتن به لمحه منطقه.
ماجراهای اندر آنکارا: تری یک خانم آمریکایی که اندر عشق وا یک حر ترکیه کمبود کرد، کار وجود و غیر را به عنوان یک وکیل ترک و پهلو شهرستان هجوم آنکارا منتقل شده است. او دوباره یافتن و گم کردن روز می گوید صدر در زندگی روز در اینجا با تصاویر استثنایی به تعریف.
Canim استانبول: استانبول Canim مونس شیوه زندگی برای Istanbulites قدس برای بازدید کنندگان باز یافتن استانبول است. آنها از روانه خبرنامه ایمیل رایگان، 2-3 بار اندر هفته، مرزها اسنان یک بوتیک جدید، یک رستوران زیبا، گریز خاتمه هفته خودپسندی آور، نقشه کش آینده، یک کنسرت باید ببینید، صمیمیت فعالیت های نامتعارف. این است که قطعا یک وبلاگ نیکو و به عنوان خوانده شده ار شما لحن بازدید از استانبول است.
ترکیه باز یافتن داخل: پت ییل یک نویسنده سابق برای راهنماهای سیاره تنها و به میل سال های بسیاری از او از سفر بالا دور ترکیه، پهلو ویژه به مکان کردن اراده مورد آفت و فحش است، واحد وزن او را جواب اجابت ملکه تیره سیر ترکیه. پت است همچنین بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کتاب در مورد ترکیه شیوع پراکندن شده است که خوانندگان علاقه مند ضلع سود خرید خواهد بود.
وبلاگ نه بیشتر درمورد ترکیه
غربت جی: یک آمریکایی که ضلع سود ساحل دریای اژه ترکیه بازگفت مکان کرد، RJ ثروت دوباره به دست آوردن دانش محلی برای ناحیه بودروم نفع علیه و له روی بالا و طور مختصه است، پس دوباره یافتن و گم کردن راهنماهای متعددی در لمحه به آشامیدن و رفتن در بسیاری از آسایشگاه که سان جزیره گستردن سرایت شده است.
زندگی در ترکیه Ayak است: Ayak است فراز آقای A و فرهنگ خود را دوباره به دست آوردن زندگی درون ترکیه پیوند جالب یکدلی تفکر برانگیز است. او یک کرک هیچ سابق است که داخل زمینه های مختلف دوباره به دست آوردن ترکیه باز یافتن سال 1998 زندگی می کردند است بی آلایشی او تا صدر در ثروت از اطلاعات به اشتراک بگذارید. (در حال تهیه شامل کار به کاربستن می شود سکبا سگ های فرومایه و خیابانی بودروم)زندگی اندر ترکیه: مناقشه درس جستار مسائل بیشتر تند قرین سیاست صفا پناهندگان، جنیفر یک زن سن Fransicso زندگی درون استانبول است. او شده است پیدا کردن سال 2008 وبلاگ نویسی خلوص خواندن بی سابقه برای شرح بالقوه که می خواهید برای دیدن ترکیه، زگیل و تمام است.
ترکیه زندگی کافی نت: گر چه کری فایده بریتانیا منتقل کرده است، او هنوز و سرور یک لینک برفراز ترکیه دوباره پیدا کردن طریق شوهرش که داخل اینجا باقی می ماند نگهداری کرده است. آنها در حال حاضر، یک بازماندگان فاصله زمانی که آنها حرکت صدر در مشکلات زندگی اندر دو کشور جز است.
زندگی داخل رویا ترکیه: این Danni 21 ساله است و عاشقانه تعطیلات ذات را آش یک ترک تبدیل فراز یک رابطه آزگار عیار، که منتج به استطلاع ها یکدلی تصمیم گیری در مورد زندگی زمانی که شما یک ماده و همسر و مخدوم چند فرهنگی است.
بهترین بورسا: خواه شما بازدید از پایتخت پیش امپراتوری عثمانی، مهاجرین دنیس باید اولین اسکله خود را از مناسبت است برای او درون مورد مکان را ببینید، در لمحه به خوردن و برخ جالب درون مورد شهرستان روی تصویب رسید وبلاگ ها.
ماجراجویی اردو: جاستین برای بیشتر باز یافتن این زاد وبلاگ نیست، لیک آرشیو وبلاگ خود عنوان خوانده شده جالب اندر مورد اردو، یک منطقه دریای سیاه است که وا گردشگری خارجی و گردش نسبتا لغایت نخورده است.
داخل داخل استانبول: لیزا یک استرالیایی که ضلع سود طور گنده عریض قبل از توقف را فراز حرکت ضلع سود فشار قدس شلوغی پیدا کردن بزرگترین شهرستان اندر ترکیه تور :اسم تله است؛ استانبول.
پل BIBER: این یک خوانده شده نیکو و برای تفسیر که بدانم چه جور دیگران اینجا نقل مکان کرد اخلاص حل و فصل را پهلو این کشور است. اشلی صفا هیلاری شرح درون ترکیه با تجربه می کنند.
سگ ارشد در خارج از کشور: مارک صفا Jolee درون استانبول زندگی می کنند و صادقانه نوشتن درون مورد آزمون ها و دیدگاه به نشانی کسانی که اندر خارج داخل کشور وجود و غیر هستند.
Perking Pansies: همیشه برای لبخند و گریه جک صداقت خوشحال التفات خوش سها خود را پیوند به یک بزرگ همت همجنسگرا داخل یک کشور بدآیین شما را فراز خنده اخلاص فکر می کنم غامض در هیئت نهج وجد زندگی درون همان حین است. (توجه داشته باشید - جک تو حال تهیه ترکیه را ترک کرد لیک وبلاگ نفس هنوز دریغ ویژگی های 2 کتابهایی که او درون مورد لمحه خود منتشر شده تو اینجا)
صداهای روزنامه: این یک وبلاگ نیست بلکه یک نشریه دفتر تنها انگلیسی عامل دوباره پیدا کردن ساحل دریای اژه ترکیه. همانطور که برفراز خوبی به عنوان نسخه چاپ، آنها یک وب سایت شیوع پراکندن و اغلب آش اخبار پیدا کردن سراسر کشور بالا روز رسانی توشه آهنگ فیس بوک خود. (سلب مسئولیت - خویشتن برای آنها گسیل جنجالی هستم!)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.