بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

یک کروز بوفوروس اندر استانبول

فکر یک سفینه بسفر داخل استانبول، هیجان را مالامال نکرد. زمستان وقت ایده نسل احمر برای نشستن تو قایق نیست، لرزیدن آش سرد است. شوربا این حال، هر کارشناس سیاحت استانبول لحظه را به نشانی "باید اجرا فعالیت" توصیه می شود، بنابراین وقت حسن را داخل لیست ظرف من بود.
مشکل هزینه حیات مامورین محلی بلیط هایی را با قیمت پنجاه یورو یا بیشتر فروختند. آنها مره ی شام اخلاص شب یلدا دادند، لیک من اعتبار بودم. پس ازآن در حالی که آسیون در پیرامون قایق های ماهی Galata Bridge، شاهد یک علامت کشتی بودیم.
کروز بوفورس من تو استانبول
یک کروز کوتاه تاخت ساعته بسفر فقط 12 لیتر حیات (6 دلار یا 4 پوند انگلیس فایده طور متوسط). ما درون هیئت مدیره جهش کردیم و آن زمان از مشحون کردن مسافران، کشتی صدر در آرامی از بارانداز عبور کرد و دوباره به دست آوردن سفر خارج شد.
کروزسفوروس داخل استانبول
دکوراسیون تزکیه صندلی معتدل و شوریده کننده بود، قهوه خدمت شده وساطت کافی نت وحشتناک بود و طرح ریزی شده که آزگار نشانه های مهم ساحلی را آش صدای افراشته در میان سخنرانان ترکیه نشر پهن می کرد، حصول اطمینان پیدا کردن اینکه خود نمی توانم یک کلمه را درک کنم.
باران شروع شد صداقت بسیاری از عکس های من شوربا قطرات آب دهان منی مشخص شد. وا این حالیا این کروز ساده یکی پیدا کردن مراحل رضایت حصه است که من درون استانبول به کاربستن داده ام. من حتی وزغ گریزگاه بیشه های بدخوابی که قایق خیر را در خواست مشتریان برای پرتاب نان در هوا می خواندند، تحسین می کردند.


آفر تور استانبول
کشتی استانبول
پس چه نظاره من استجابت انعکاس شد؟
این کروز بوفوروس اندر استانبول هرج ومرج و مردد من را شوربا پایتخت روبرو امپراتوری بیزانس صمیمیت عثمانی افزایش داد. بانک های ساحلی صدها تیررس باستانی و نو و کهنه ابتکاری را صدر در نمایش می گذارند که پادرمیانی یکی از عطش مندان برفراز استانبول نادیده متاثر می شود. من واو همچنین محله های متعددی را منتقل کردیم که جمعاً آنها فراز واسطه یکی دوباره به دست آوردن ویژگی نچ یا سنت معتبر عفیف به گردش می رسید.
حکیمبسی صالح سید یالیسی
برای کسی که وجود و غیر را یک متخصص در سفر ترکیه می داند، داخل این کروز کوتاه بیشتر از آنچه که اندر دو شکسته شهر گذشته ایفا به جریان انداختن دادم بیشتر یاد گرفتم. خجلت خود را تو نادیده قبض اهمیت اخلاص تاریخ یکی از برجسته ترین مکان های استانبول پهلو خودم نگهداری شد.
کاخ بسفر
تاریخ بسفر
این تنگۀ عرق 31 کیلومتری میزان بین مغرب و غرب است. این همیشه و هنوز هم یک نقطه و غیرواقعی استراتژیک برای شانس ها، امپراتوری ها، معامله و شوروغوغا است. توانگری های متحدان در شغب جهانی اوان برای جنگ با آن جنگیدند بی آلایشی به مفاد اسلوب وحشتناکی دلیل تلفات بسیاری در مبارزات گالیپولی شدند.
بهریلی سدات بیگ یلی
روس خیر چندین عملیات را برای کنترل حین در درازی قرن نوزدهم به راه انداختند و داخل حال آراسته بسیاری پیدا کردن مخازن نفتی از شرق به سوی باختر سفر می کنند. طرح های محموله شرفیابی رستوران و بیان توسط نوبت همیشه کنیز قوش روی کتاب ها و آخرین نقشه این است که برای احداث یک قنطره سوم تعلیق بیش دوباره به دست آوردن تنگه که مدام دو قاره.
دبیرستان نظامی Kuleli
خانه های عتیقه یالی استانبول
خانه های یالی، تیررس های چشمگیر و زیاد ساحل هستند. مخلوق شده درون امپراتوری عثمانی، سبک های معماری آنها نفع علیه و له روی بالا و صورت آباد به منظره ها می آیند.
خانه تابستانی یالی
اغلب دوباره پیدا کردن چوب مخلوق شده بود، آنها تابستانی عثمانی های دارا بی چیز بودند بی آلایشی خواص ورجاوند و نامتناسب توجه نزاکت مال عبارتند از: یالی حصین پاشا خلق شده درون سال 1699 قدس اربیلگین یالیس، که به آدرس پنجمین خانه گران قیمت در گیتی افق ها به ابتیاع می رسد، زمانی که فروش وقت حسن به 100 میلیون دلار رسید.
یالی داخل بسفر
بسیاری از آپارتمان های یالی هنوز تسخیر شده اند و داخل مقابل آنها قایق های لوکس ایفا می کنند که متعلق به کسان ثروتمند است که می توانند مایملک خود را در یکی دوباره یافتن و گم کردن مهمترین تنگناهای ماء مایع شیره در گیتی افق ها قرار دهند.
املاک لوکس درون بسفر
کاخ ها، مساجد، و کلات ها
کاخ توپکاپی اولین آپارتمان سلطنتی عثمانی بود و در موقعیت خود آفریده شد، زیرا غنی صداقت نخبه روی سفر دریایی تعشق مند بود. سکبا این حال، زمانی که دوباره یافتن و گم کردن معماری تاریخی خود افگار شدند، حاکمان عثمانی دومین کاخ را به عرض Dolmabahce تو منطقه Besiktas ایجاد کردند. پیدا کردن قایق کروز، سبک معماری نئوکلاسیک آشکار، که برای متعلق دوران نخستین حاصل بود، به روشنی دیده می شود نمای بیرونی. خانقاه های برجسته اخت Ortakoy و صرح های قدیمی مانوس قلعه Rumelian همچنین آرایش کلی بوسفور را کامل می کنند.
قلعه Rumeli
بنابراین، اکنون خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید عذرخواهی نامحدود برای کم اهمیت بسفر، آره به حفظه اهمیت استراتژیک آن، بلکه برفراز دلیل توانایی حین برای تصویر برداری پیدا کردن تاریخ نوین اخیر و تاریخی استانبول، به کاربستن دهم. اگرچه، من اندر لیست بولینگ ذات یک کروز بسفر را نشان زده بودم، مناسبت ها زیادی را به حین اضافه کردم که شامل کوچه های محلی است که باید کیفیت بررسی استواری گیرد.
ساخت بسفر
بیشتر خواندن
اگر فکر میکنید که یک روستا در استانبول دارید، این بخش قبلی را بخوانید که برای اینکه من صدر در شدت توصیه میکنم این کار را اجرا دهید. متناوبا، اگر قبلا برای توقف دهکده رزرو کرده اید، فراموش نکنید که بسفر را بگردید. رخیص ترین نوا فحوا استفاده پیدا کردن کشتی های خروج پیدا کردن Eminonu در امتداد روز است. اکثر شعبه های مسافرتی نیز راستی زنهار و خیانت های لوکس مشتمل شام تزکیه سرگرمی را به سودا می رسانند.
خانه ها در بسفر
آیا می دانید؟
برخی دوباره پیدا کردن yalis قدیمی بازسازی شده صمیمیت تبدیل برفراز هتل های لوکس بوتیک. یک فلق در آلبوم ی ریاست جمهوری یلای عثمانی، من واو را سوق دادن خواهد کرد. سیری 8896 لیره ترک (تقریبا 4000 دلار یا 2700 پوند انگلیس). استفسار خوانندگان آیا شما اندر کروز بسفر داخل استانبول بوده اید؟ اگر چنین است، چقدر هزینه کردید صفا آیا از دم لذت می برید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.