بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

8 چیزهایی که من تو مورد توقف دهکده در استانبول آشنا دارم

در تلاشم برای سفر ضلع سود هر شهر، عمران ده و روستای ترکیه، غالباً من به تیر برگشتم. هنگامی که من آنک هستم، من نفس را از فهرست من ثبات می دهم و پروگرام ریزی جال به پروا بعدی را اوان می کنم.
یکی دوباره پیدا کردن استثناء این قاعده، ولایت شلوغ قدس فرهنگی استانبول است. هنگامی که به نشانی قسطنطنیه مشخص و ناپیدا می شود، من ثلاث بار عودت کردم و حتی زمانی که من می میرم، برفراز عقب بازگردم.
این خیلی ازدحام و کاپیتان است که بتواند جاودانگی را در ثانیه جا در نظر بگیرد، منتها من راجی برنامه ریزی برای توقف آبادی استانبول برای 8 دلیل دشوار هستم.


تور استانبول
قصر Topkapi
چرا من آواز را تو استانبول مانوس دارم
    گویش منطقه ای استانبول سهل میسر بی رنج ترین نغمه برای درک خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. بغل خلاف نواحی پهلوها شرقی ترکیه، جایی که لهجه خیلی زخمی است، من خواستار تمرین ترکیه هستم درون حالی که اندر شهر.
    من وا تاریخ عثمانی دودل دارم صداقت چون عمارت پایه ای دوباره پیدا کردن امپراتوری آنهاست، می توانم این دودل را صدر در همان کیل که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    مشتاق کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های عدیده زندگی روزمره در استانبول را تهیه کرد و مساعی تیمارداری برای کپی کردن مجاهدت هایش یک کشمکش است که من آرزومندانه در بغل گرفتم.
    استانبول پایه شعر های متعددی بوده یکدلی این فرمایش فقره موجب آرزومندی من فراز کنکور می شود. دوباره به دست آوردن طریق کتاب هایی مثل هماهنگ "غارت استانبول" خود دیگر به روستا به آدرس مقصد تعطیلات گلگشت نمی کنم. این مسکن میلیون لا نفر است که زندگی آنها در رمان ها منعکس شده است صداقت مراحل شخصیت لا را داخل این کتاب خیر بازنویسی می کند اخلاص حتی هیجان انگیز خیس می شود. حتی ماهیگیران قنطره گالاتا داستانی دارند که آرمان می آبدان گفته شود.
پل گالاتا
    این دهات به خویشتن کمک می کند که بیشتر داخل مورد کشور خود پذیرفته ام یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور بالا سادگی یک تور :اسم تله تفریحی است برای من، این چیز دیگری هستی و عدم که برای تحقیق تزکیه یادگیری داخل مورد وقت حسن بود. هرچه بیشتر تو مورد تاریخ و ناس ترکیه درک کنم، بیشتر در مورد نزاکت و رسوم هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای انجام این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک عمران ده در استانبول مسافرت آسان برای خویشتن است. یک خلوص نیم ساعت صعود از مسکن من اندر ساحل دریای اژه صداقت من تو پایتخت قبل فراپیش هستم. موتورهای جستجوی ذخر چندانی آمخته Trivago دارای صدگان بررسی سادگی قیمت هتل در استانبول هستند، بنابراین تفویض اجازه تصرف من محل اسکان محدود نیست. مسافرت سخت و اختیار زیادی بدان معنی است که واحد وزن می توانم وا ترتیب سفرم انعطاف پذیر مرطوب باشم. خواه من بخواهم یک یا دو هفته باقی بمانم، درون یک مسافرخانه شیک و کم بها بمانم، استانبول روی من بیشتر از هر تیررس دیگر در ترکیه می دهد.
    من هرگز از کارهایی که اجرا می دهم انحطاط می کنم. علی رغم ثلاث دیدار دوباره به دست آوردن شهر، عزب زمانی که فایده دیدن نقاط و ملاحت و دافعه های محلی بازآیی کرد، فقط بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل خراشیده شد.
ترک روستا در استانبول
    سایر اهداف اکثر شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن صدر در اماکنی هستند که پیدا کردن مسیر لطمه عیب و شتم خارج می شوند درون حالی که در استانبول، جزئتمامت چیز را می توان سکبا پیاده روی یا با استفاده از توشه و نقل محلی ایفا به جریان انداختن داد.
این زمستان امیدوارم پهلو استانبول بروم. هنوز هم برای دیدن و اجرا دادن نیستی دارد. مقیاس زیادی از نفوس دیگر برای ملاقات. من عاطفه حس می کنم ازبیخ از ولایت خسته نخواهم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.