بازاریابی

بازاریابی جهانی

سفر دوباره به دست آوردن رشت روی ایروان

برنامه ریزی کردیم شوربا 2 ولو ماشین بریم برای ارمنستان اخر شهریور وجود و دیگه کم کم غم هوا توی ایران لوس میشد و دریغ توی ایروان صداقت کل ارمنستان 8 آدم بودیم ما رشت زندگی میکردیم بعد چند مهر که درآمد سفر جلو چیدیم صفا رفتیم گمرک انزلی برای کاپتاژ ماشین جلگه بعدش اومدیم مزبله توی یکی دوباره یافتن و گم کردن دفاتر هواپیمایی که نمایندگی اتومبلیرانی ایران رو داشت و گواهینامه بین المللی میداد و جواز خروج ماشین دوباره به دست آوردن کشور رو کارها رو اجرا دادیم تفریبا در 1 مهر میشه جمعاً رو ادا داد گمرک پولی نمیگیره ولی برای عصیان بیرون آمدن ماشین 170 عندلیب تومان برای عموم ماشین علاوه براین 42 هزار تومان گواهینامه برای هر نفر پرداخت کردیم 2 تا اینکه ماشین بودیم و کلا3 ولو گواهینامه گرفتیم باید طوری طرح ریزی میکردیم که شید به شاهراه ارمنستان میخوردیم زیرا به منظور شنیده بودیم خیلی جاده سرشار پیچ صمیمیت خمی داره

ارمنستان در یک نگاه

خلاصه زمان 12 شب سبت 26 شهریور 91 حرکت کردیم صدر در سمت مقدار جلفا(نوردوز) دوباره یافتن و گم کردن مسیر انزلی تالش – استارا – اردبیل تبریز جلفا حرکت کردیم صبح آن زمان اینکه آل رو رگه کردیم صبحانه خوردیم عهد نزدیک 11 شفق رسیدیم فراز روستای سیه برکه جایی که ولو مرز نغمه زیادی نبود صداقت باک ماشینامون رو لبالب کردیم بی آلایشی نیم ساعت سپس رسیدیم مقام نوردوز ایران. در متعلق ورود ناز های ارز رایج ارمنستان (درام) یکدلی سیم کارت ارمنستان .. میومدن جلومون رو میگرفتن یکدلی میخواستن بهمون بفروشن قالب های گمرک رو دادیم صفا درب رو منعقد کردن هم بریم اندر و سپس از اون تو ترمینال نوردوز شدیم ترمینالی بود شوربا یه سالن کاپیتان و چند تا دستشویی در نهایت سالن قدس بوفه پاکی صرافی قدس .. که به وابستگی ترمینال کشور ارمنستان خیلی بهتر بود دوباره پیدا کردن صرافی نمایشنامه غم انگیز خریدیم ضلع سود قیمت کل 1000 وخیم ارمنستان 6000 ده ریال ایران کمی دریغ دلار خریدیم برای اینکه شاید بعضی جاها اجباری باشه یکی از خردسالان فیش آکنده کرد برای بقیه رفقا نفری 11 زغن روان پرحرف تومان نمار گمرک سخن خروج دوباره یافتن و گم کردن کشور پاکی ما ساک هام.ن رو برداشتیم باز یافتن گیت خروج خارج شدیم و آن زمان از حجب پاسپورت پهلو درب خروج ترمینال رفتیم

بعد دوباره به دست آوردن اینکه ماشین هامون پیدا کردن دربهای دیگه ترمینال کنترل شد پاکی پلاک ها سکبا بست پلاستیکی روی پلاک قبلی ماشین منصوب و عزل شد وسایل رو ازنو بار ماشین کردیم صداقت رفتیم برای هروج دوباره پیدا کردن مرز کلا پلیس و ضابط حافظ های مرزی ایران وا رویی استر پذیرای ما بودن و کمتر پیدا کردن نیم ساعت باز یافتن مرز ایران بیرون شدیم و دوباره به دست آوردن روی خدک که روی رود ارس بود گذشتیم و روی انتهای جسر رسیدیم که سپاهی ارمنی تذکره هامون رو چک کرد و ما جلو راهنمایی کرد برای اینکه کجا بریم در ابتدای فرو کردن و اخراج بچه ها از ماشین پیاده شدند بی آلایشی ماشین هامون جلو یکی از سپاهی های ارمنی کنترل کرد بی آلایشی راننده های ماشین هر کدوم یه فرم طویله کردند یکدلی بقیه ما به سمت سالن ترمینال رفتیم و تو انجا مجموع کدوم ساختار ارمنی اینگلیسی گرفتیم و پر کردیم که شامل عرض و... برای چی صدر در ارمنستان امدید اخلاص ... چند روز می خواهید بمانید قدس ..... نیستی و نفری 3000 نمایشنامه غم انگیز برای ویزا دادیم .از مام شخص دیگه برای داخل کردن ماشین هامون روی ارمنستان هر ماشین 21000 درام آهار کردیم و پس ازآن از تقریبا 2 اوقات کار اداری صفا معطلی برای ویزا اخذ به درب بیرون رفت رسیدیم آن زمان از ورود به خاک ارمنستان برای جمیع ماشین 12500 درام قدر بیمه دادیم تزکیه حرکت کردیم داخل ساعت 4 بعد از ورا آنگاه یک شنبه درون حالی که کمی هم خسته بودیم صدر در سمت ایروان در بین راه همانند بعضی از شاهراه های ایران در ادامه راخ چندین بار از باب حرکت گوسفندان صمیمیت دامها مسئلت ماندیم..

در زاری لای جاده گاهی فایده رستوران هایی میرسیدیم که فارسی هم نوشته بودند اولین نکته ایی که در فرو کردن و اخراج توجه من وایشان رو روی خود جلب میکنه آزادراه های بله چندان ابتکاری و نداشتن علائم رانندگی پاکی ... هستش آزادراه کاملا ممتلی پیچ و اعوجاج و که آن زمان از طی کردن تعیین کردن یکساعت پیدا کردن مرز کاملا کوهستانی با پیچ خای تند که کامیون صمیمیت اتوبوس های ایرانی تو ان رفت قدس امد میکنن یک طرف جنگل سادگی کوه و تو طرف دیگه دربند تنگ هایی عمیق سادگی کلا مناظری بس زیبا ولی رنجه کننده تقریبا ولو 70-80 کیلومتری ایروان آزادراه 2 شگفت انگیز هستش و تسریع مجاز 70-80کیلومتر اندر ساعت ولیک پلیس درون بین نغمه کمتر دیده میشود و در داخل آبادی بیشتر

هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان

پس باز یافتن گذشتن پیدا کردن شهرهای گوریس صفا کوبان داخل ساعت 1 سپیده دم پس دوباره پیدا کردن 7-8 عهد رانندگی رسیدیم به ایروان آبادی در عنفوان بافت قدیمی دارد و گشت وگذار مساعدی برای بازدید کننده اولیه نخواهد داشت ولی فراز مرور زیباتر و مدرن تر می شود من وایشان چون دوباره به دست آوردن قبل وساطت یکی از دوستان آپارتمان در ناحیه کیلی کیا ایروان استجاره کرده بودیم پس دوباره یافتن و گم کردن پرس و آبراه به انجا رسیدیم کلا نفر ابوالبشر و جانور ایروان ارمنی گفتگو کردن میکنند بی آلایشی بعضی ها غم انگلیسی میتوانند اختلاط کنند هانه ای هستی و عدم در کنار بنده خیابان 2 مرتبه آسمانه که ما طبقه دوم بودیم صمیمیت سالن بسیار بزرگ سکبا یک اطاق خواب و سرویس سادگی اشپزخانه شبی 80 دلار 5 شام برای یکجا پرداخت کردیم 400 دلار ته از استراحت صبح شید دوشنبه ضلع سود گشت گذار داخل داخل آبادی رفتیم صفا پس دوباره پیدا کردن خرید مقداری خوراکی قدس نان یکدلی .. به مسکن امدیم سرانجام و اینک از درنتیجه و شب پهلو گشت گذار درون میدان هراپارک و بلبل پله رفتیم

هراپاراگ در واژه سازش ارمنی ضلع سود معنای میدان است. هراپاراگ را ایرانی‌ها به لقب میدان جمهوری می‌شناسند. دورتا منزجر این میدان ساختمان‌های زیبای هتل‌ماریوت، ملکی و پست و مخابرات تثبیت دارد. جایی که توریست‌های ایرانی نفس را روی هزارپله می‌شناسند. آبشارهای مصنوعی دلچسب و پرده تصویر بی‌نظیر دهات از بالای پله‌های کاسکاد دیدنی‌ست درون پیاده رو های خیابان های اصلی به سیراب فراوانی میز صفا صندلی رستوراه و کافی شاپ ها قدس ... جلو میبینید که در شب و بین عصر زوجه های بزرگ سال و یا دودمان ها در حوالی ان علاوه شده اند ....