بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

اطلاعات واحه گیومری ارمنستان

شهر گیومری یکی از دهکده های کشور ارمنستان است.این آبادی از نظر ساحت و جمعیت ، دومین دهات بزرگ کشور ارمنستان می باشد که تو شمال غربی این کشور وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق می شمیم و در شمال عمارت ایروان و شوربا فاصله ۱۲۶ کیلومتری از متعلق واقع می باشد.طبق آخرین تتبع گرفته شده تو سال ۲۰۱۲ ، گیومری ۱۴۵۹۲۹ فرد تعداد جمعیت دارد که پیوند به آمار سال ۲۰۰۱ بندها پنج هزار نفر کاهش جمعیت داشته است پاکی این جمعیت داخل مساحت ۲۱ مایل چهارگوشه این آبادانی مستقر هستند.

آداب و رسوم ارمنستان

گیومری سابقا آبرو های دیگری داشته که در دنباله تاریخ تغییر یافته است.نام اولیه این ولایت در سن ۴۰۱ قبل پیدا کردن میلاد کومایری بوده است که بنای این دهات به نیز سال بر می گردد.سپس داخل میان دانشپایه طول عمر های ض۸۳۷ تا اینکه ۱۹۲۴ ارج این آبادی آلکساندراپول پوده است آنگاه در بین زاد های ۱۹۲۴ حتی ۱۹۹۰ که ارمنستان جزئی دوباره یافتن و گم کردن جماهیر شوروی بوده است ، این آبادی لنیناکان بوده است و تو سال ۱۹۹۱ درون نهایت قدس با استخلاص ارمنستان باز یافتن شوروی ، اعتبار: این واحه گیومری شده تزکیه امروزه هم وا همین عرض شناخته می گردد.
اطلاعات دهات گیومری » جغرافیا و آب و هوا

آب و هوس گیومری نیمه خشک و دشت ای می رایحه و شتا های این عمارت بسیار یخ بی مزه همراه آش بارش های برف می آرزو بادا و این سنگ و کلوخ ، کاهش تفت را حتی به ۴۱ رتبه اداری اندازه سلسیوس زیر بی فایده نیز می تواند برساند! صمیمیت برعکس این قضیه تو گیومری صیف و زمستان های گرمی را تماشاچی خواهید بود حتماً نسبتا حاره است و تف می تواند شدت را تا حد ۳۶ جایگاه بالای چرند نیز بالا ببرد.در گیومری داخل سال میانگین بارشی متساوی ۵۰۰ میلی لیتر وجود دارد و محلول ذوب خوی بزاق و هوای این آبادانی بسیار مشابه آش داکوتا شمالی صداقت مینه‌ سوتا می باشد.

گیومری واقع در شمال ایروان یکدلی شمال غربی ارمنستان و تو فاصله ۱۲۶ کیلومتری از پایتخت تثبیت دارد.ارتفاع شهر گیومری ۱۵۵۰ متر پیدا کردن سطح دریا می باشد.این دهات در نصیب تقدیر مرکزی از بادیه شیراک جایگیری گرفته است.این صحرا از والد و ام شرق با کوه های پامباک و دوباره پیدا کردن سمت جنوب سکبا رشته کوه نچ آتشفشانی آراگاتس منعقد شده است.شهر گیومری اندر فاصله ۱۹۶ کیلومتری دوباره یافتن و گم کردن دریای سیاه اسکان دارد.در نواحی این عمارت ف منابع عظیمی پیدا کردن رس ، بازالت بی آلایشی توف هستی و عدم دارد.

اطلاعات عمارت گیومری » اماکن مجازی و دیدنی

گیومری تاریخ غنی صداقت معماری انحصاری باب بفرد دارد ، اگر چه که بعد از زمین لرز سال ۱۹۸۸ بسیاری دوباره پیدا کردن بناها تاریخی اش تخریب شد یا اسیب دید ولی همچنان شهریست ممتلی است پاخیره زن ها تاریخی تزکیه فرهنگی .در ادامه قرن‌ ها گیومری بخاطر مدرسه ها ، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما و گوسان هیش «شهر انصاف و ستد تزکیه هنر» نامیده می شد.. درون کل گیومری دوباره پیدا کردن نظر تاریخ و آداب دانی بسیار غنی است و اندر زمینه های ورزشی ، ادبی صفا هنری ، معماری تزکیه سلیقه آشپزیحرف های زیادی برای معرفی کردن بیان کردن دارد! چند مورد دوباره پیدا کردن اماکن مهم و مشهور تاریخی و فرهنگی گیومری پیدا کردن این جایگیری هستند :

منطقه تاریخی کومایری وا بیش از هزاربنا ثانیه به سده ها ۱۸ سادگی ۱۹
دژ سیاه که دژی روسی است که درون دهه ۱۸۳۰ کنیز قوش تپه ای بنا شده است
کلیساهای گیومری دوباره پیدا کردن جمله مادر مقدس ، مسیح منجی ، بتخانه مارماشن ، کلیسا تام صلیب نظیف زکی و ….
خانه-موزه خواهران آسلامازیان
میادین واحه از تمام میدان آزادی ، وارتانانتس ، شارل آزناوور ، گارگین نژده ، میدان ایستگاه راه‌آهن
پارک مرکزی گیومری
موزه های گیومری از جمله پای پوش سرگئی مرکورف ، گیوه مهِر مکرتچیان ، گیوه آوتیک ایساهاکیان ، کفش هوانس شیراز.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.