بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

شهر آشتاراک ارمنستان

ارمنستان کشوری با تمدن و تاریخ کهن است که دارای اماکن بسیار جذابی نیز هست. این کشور جزو اولین کشور هایی نیستی که بالا مسیحیت روی آورد. پیدا کردن این رو، انگیزه شد تا پیدا کردن لحاظ سیاسی بسیار تغییر کند. یکی از آبادانی های تاریخی کهن این کشور، عمارت آشتاراک است که دارای ۷٫۵ کیلومتر  بوده صمیمیت ۱۹۰۰۰ تن در طرفه العین زندگی می کنند. آبرو آشتاراک کلمه ای ارمنی پهلو معنای دژ یا ارگ است.آشتاراک همچنین تلمیح ای است به صنم باروری آشوری است.به هر الان نظرات مختلفی درباره آشتاراک است.


ارمنستان در یک نگاه


از نظر تاریخی این دهکده بخشی از استان باستانی آراگاتستون از پادشاهی باستانی ارمنستان است.این آبادانی یکی پیدا کردن قدیمی ترین شهرهای ارمنستان است که رد فرهنگی یکدلی تاریخی الگوهای محترم معماری ارمنی است.این دهات اولین بار درون قرن نهم میلادی ایجاد شده است.این عمارت همچنین اندر قرن ١٧ میلادی زیر گلگشت پادشاهی ایرانی نه بطورکامل بازسازی شده است. این شهر آنقدر دلچسب می نفحه که می توانمندی آن را کفش روباز نامید. استمنا روایات دوباره به دست آوردن منابع مختلف، این آبادی به این آبرو از دوران باستان هستی و عدم داشته صمیمیت نام وقت حسن را دوباره به دست آوردن خدای اورارتویی ایشتار می‌دانند.


 


مردم آشتاراک بسیار مهربان، اهل ادبیات و حرفه بوده بی آلایشی نویسندگان و سرایندگان و کارگزاران اساس زیادی را تحویل گروه ارمنی داده‌اند.


زمانی که فراز ارمنستان گردش کردید  بی شک برای بازدید از این آبادانی بروید.


اگر داخل میان نفر ابوالبشر و جانور قرار بگیرید، یا داخل مورد عمارت جست و مسیل کنید به اسطوره ای که اندر این شهر روایت شده خواهید رسید. افسانه ای امید اندوه انگیز که موجب ساخته شدن ثالث جاذبه گردشگری اندر این دهکده گشت. روایت است که در زمان های گذشته ۳خواهر منتظر یک میرزاده می شوند. دو اخت بزرگ برا برای خوشبختی اخت کوچکتر، تصمیم بالا انداختن خود در ماء مایع شیره می گیرند. به همین ترتیب یکی وا لباس پژمرده و دیگری آش لباس آتشین خود را به عصیر حل می اندازند. خواهر سوم پس باز یافتن فهمیدن ماجرا، آش لباس سفید رنگی نفس را به ماء مایع شیره می اندازد. شاهپور که ماجرای سه باجی را میشنود برفراز یاد انها ۳ کلیسا به شهرت رنگهای لباسشان اندر دره میسازد و براساس این اسطوره طی قرون مختلف اندر این دربند تنگ سه کلیسا مصنوع و آفریدگار شده است. بهترین کلیسای باقیمانده کلیسای قرمز است که درقرن هفتم میلادی مخلوق شده است خلق کلیسای سفید نفع علیه و له روی بالا و قرن ششم وکلیسای زرد فراز قرن ۱۳ و۱۴ بی ربط می شود.


یکی دیگر از مناطق دیدنی اشتاراک پلی است که پیدا کردن دره kasakh می گذرد.


همانطور که در فراز گفته شد، آشتاراک نشانه مهمی در اقتصاد ملی قدس زندگی فرهنگی اجتماعی دد دیو ارمنستان بازی می­کند.


از جاهای دیدنی جوانب ایروان همچنین پلی است نامی و بی نام پل کاساخ مربوط نفع علیه و له روی بالا و قرن ١٧ میلادی .این پل بر روی آبدان کاساخ معمار شده است.این پل گفته می­شود توسط سید گریگور دوباره به دست آوردن تاجران ثروتمند کاناکر ایجاد شده است که  از سه اخگر نا برابر تشکیل شده است.


آشتاراک همچنین یکی پیدا کردن مراکز صنعتی اندر ارمنستان است. یکی پیدا کردن بزرگترین کارخانجات لبنی ارمنستان هم درون این عمران ده واقع شده است.همچنین برخی از مراکز تولید خلوص فراوری محصولات کشاورزی و دامی نیز تو این ولایت کهن فعالیت می کنند.


در آشتاراک ٧ دبیرستان و ۶ مهدکودک اخلاص ۴ دبستان هنری وجود دارد.موزه ها تزکیه کتابخانه های عمومی هم داخل این واحه قرار غمگین اند.همچنین حلقه فوتبالی هم شهیر میکا کاساخ وجود دارد. مجرد و متاهل استادیومی که درون آشتاراک وجود دارد ورزشگاهی سکبا ٣۵٠٠ نفر بازیگر :صفت آرتیست است.


جالب است بدانید که عمارت آشتاراک با روستا آلفورتویل فرانسه شاباجی خوانده هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.