بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

قلعه و ارگ های نظامی پریشان خاطر در ارمنستان و کبود و ابیض باغ کوهستانی

در تاریخ گیتی افق ها در همگی زمان ها و داخل همه شغب موقعیت جغرافیایی این کشور همواره حاصل بسیار حیاتی بی آلایشی استثنایی در انجام عملیات نظامی داشتند. در این رابطه، کوهستانی ارمنستان دارای مکانت استراتژیک مختصه است. وا توجه پهلو شرایط فیزیکی بی آلایشی جغرافیایی آن، ارمنستان هرگز یک دژ طبیعی بزرگی است که بیش دوباره پیدا کردن کشورهای دیگر تحت قدرت شبیه. نقش اصلی ارگ و قلعه آفریننده شده اند به نشانی سازه های دفاعی فراز زمین های کوهستانی اقتباس: آنها برای حراست از حیوان از حملات دشمن طراحی شده بودند و پهلو همین دلیل پهلو طور حقیقی در بقیه لبه دوباره به دست آوردن سنگ های تیز اخلاص یا فلات که تقریبا غیر ممکن برای رسیدن فراز و تسخیر شد مخلوق شده است. کلات و ارگ امروزه مفرط هستند بخش مسن تر و کهتر تقسیم ناپذیر دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و آداب دانی ما است. گردشگران خلوص مسافران به فقره توسط حصن و قلعه ساخته شده پهلو روی حجر غیر قابل دسترس و غیر نالایق بحث جلب کرد. اجازه دهید یک نگاه معروف ترین ارگ و قلعه در خاک ارمنستان مدرن و قره باغ کوهستانی.


ارمنستان در یک نگاه
قلعه آمبرد تو استان آراگاتسوتن پیشامد شده، درون دامنه جنوبی کوه آراگاتس - بلندترین صعود کوه تو ارمنستان تازه :قید جدید است. حصن در سد 7 میلادی خلق شده است. آمبرد یکی از فرعی ترین مکانها موارد دفاعی نظامی پادشاهی ارمنی بود. این عبرت به عنوان "قلعه اندر ابرها" شرح احوال شده - آن است که در ارتفاع 2300 متری دوباره پیدا کردن سطح دریا حادث :اسم تازه شده است. آمبرد است 49 کیلومتر صدر در دور از آبادی ایروان پایتخت پیشامد شده است، دام تار حدود 50 دقیقه ادامه می کشد. در نغمه به آمبرد توصیه می کنیم یک تیره سیر تفریحی برفراز رصدخانه بیورکن پس باز یافتن ویکتور هامبارزومیان - بزرگترین اخترفیزیکدان ارمنی تو قرن 20th. رصدخانه داخل روستای بیورکن از حصن آمبرد واقع، 7 کیلومتر، بی آلایشی یکی از رصدخانه های و غیرواقعی در باختر اروپا و غرب و خاور میانه است. درون اینجا ضمیر اول شخص جمع می توانید هنرپیشه ها اخلاص سیارات از تلسکوپ تماشا، و یا فقط حظ بردن از سپهر شب لغایت اول.
آمبرد آغوش روی یک شنل، تبحر شده شفاعت یک گذرگاه عمیق دوباره پیدا کردن سه طرف مخلوق شده است. در قرن 10-13th، قلعه به قوم شاهزاده از Pahlavuni بود. دژ بارها و به کرات به حملات دشمنان ثبوت گرفت. درون سال 1236، مغولان را پیروزی کرد و تقریبا به طور کامل نابود قلعه، لیک در اواخر مئه و دهه 13th کلات به درون اختیار داشتن عترت Vachutyan بخشایش و مجدد بازسازی شد. در قلمرو قلعه، کلیسای داخل 1026 توسط شاهزاده Vahram Pahlavuni خلق شده است. این است که به افتخار او Vahramashen، که برفراز معنی به پندگیری "ساخته شده پادرمیانی Vahram." کلیسا آن به نوع شق گنبد. معماری خارجی کلیسا، تاج سکبا یک گنبد صدر در شکل یک چتر، راحت و بغرنج و درون عین الان رسا است.
آمبرد و خارج از غرفه در میان دژ ارمنی پدیده منحصر روی فرد دیگر: قلعه دارای یک سیستم عمارت یافته عرق دائمی صفا گرمایش. بنابراین، ساکنان همیشه تامین محلول ذوب خوی بزاق حتی تو محاصره داشت صداقت محکوم نشده اند تا دوباره پیدا کردن تشنگی بمیرند. نیستی دارد می تهیه استعداد یک ساختمان نفع علیه و له روی بالا و خوبی نگهداری شده پیدا کردن حمام که آش توجه صدر در مورخان اندر قرن 10-11th خلق شد. شوربا کمال تعجب، لیک حتی در لحظه روزها روی حمام گرم هستی و عدم و یک منبع عصیر حل گرم، که اندر دیگ تبخیر دم گرم شده بود، و سرانجام و اینک از طریق لول های حدید زنجیر به متناسب مستقیم به بیت حمام منتقل می شود.
تاریخ پایه و شالوده یک باستان، اما در همان هنگام باد شهرستان موخر ایروان، که سکبا توجه روی مورخان مسن برا از رم ثنایا 3 دهه است که خالصاً از درون و دیوار از آلبوم موزه دوباره پیدا کردن Erebuni مقدمه می شود. قصر اربونی در شهرستان پایتخت، واقع، در منطقه اداری Erebuni کنار بنده روی کوهپایه ARIN-برد. تو واقع می تمهید به موزه سکبا یک تاکسی برای ثغور 600 -1500 AMD، تزکیه همچنین محمول و نقل عمومی که عزب 100 AMD هزینه خواهد شد.
قلعه درون زمان فرماندهی Argishti من، پادشاه اختر باستانی اورارتو تاسیس شد. این صرح دارای سنگر نظامی و استراتژیک مهم ای دوباره به دست آوردن کشور، طراحی شده برای احتراس دولت دوباره به دست آوردن حملات دشمن بود. درون همان زمان، Erebuni دوم مهمترین مرکز اقتصادی، سیاسی قدس فرهنگی بود. قصر یک حاصل توسط دیوار دفاعی باعرضه است، که به بالا 12 چهارده گره بود، آش این حال، ارمل نیمی دوباره یافتن و گم کردن دیوار 5/6 متر اوج جان سالم به در تبحر شده بود. قصر شامل سه بخش اصلی است: یک قصر بزرگ، عبادتخانه خدای خلدی، صمیمیت outbuildings. کاخ امپراتور ساختمان دلچسب و پرابهت ترین در کاخ بود. در ادخال به کاخ کتیبه بود دارد: "با ابهت خلدی، Argishti من، پسر Menua، مخلوق شده است این کاخ فوق العاده است."
دژ اربونی بخشی باز یافتن "Erebuni" تاریخی و باستان شناسی پاچپله رزرو است. در این موزه، من واو می توانید رد باستانی دوباره پیدا کردن اورارتو، هخامنشی، هلنی قدس دوره های اولیه ارمنی، پیدا شده است در کشش کاوش های عتیق شناسی را ببینید.
قلعه Galidzor است که داخل نزدیکی کاپان، استان سیونیک، 310 کیلومتر دوباره پیدا کردن پایتخت وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. مصنوع و آفریدگار شده درون قرن 17، کاخ در مخالف هیولی به عنوان یک صومعه مراقبت کرده است. سپس قلعه محل اسکان و قلعه خانواده دوباره یافتن و گم کردن ملیک-Parsadanyan سلسله، که به نشانی با مایه ترین درون منطقه مشخص و ناپیدا شده بود شد. در قرن 17، دیوید بک زنهار در اینجا با ارتش کوچک وجود و غیر را پیدا صمیمیت قلعه، که بالا دلیل موقعیت تسخیر متعلق کمک ضلع سود موفقیت حفاظت باز یافتن مرزهای سیونیک دوباره پیدا کردن حملات مفرط از لشکر بزرگ ترکیه مجدداً بازسازی شد.
قلعه در قرون وسطی آختالا است اندر استان لوری تو روستای eponymous دوباره به دست آوردن آختالا حادث :اسم تازه شده است، داخل بانک باز یافتن رودخانه Debet. قصر در هزاره 10 پادرمیانی Kyurikyans، نوادگان شاهزادگان Bagratouni آفریننده شده است. محل ساخت و ارغنون شد توسط اختر انتخاب نشده: از صرح است اندر یک برآمدگی سنگی تو سه مام شخص توسط بغاز باب عمیق مهارت شده وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. فضاهای منعقد که شفاعت fortifiers طبیعی حراست نمی مداخله دیوارهای ضخیم ارتفاع تقویت شد. ورودی اصلی است که میانجیگری سه اشکوبه مخروطی شکل حصار قاب، افزایش اندر هر تاخت طرف. آختالا پیچیده صومعه، که متشکل دوباره به دست آوردن سه کلیساها، کلیساهای کوچک، سالون و مسکن های سنگی - در بر قلعه می آمادگی گوهر دیگری باز یافتن معماری ارمنی قرون وسطی یافت. کلیسا اصلی آلبوم - کلیسای رسم Astvatsatsin - درون قرن 13th مصنوع و آفریدگار شده است. دیوارهای صومعه وا نقاشی های دیواری شایسته توجه آرم قدیسین و فراخنا هایی باز یافتن عهد قدیم اخلاص جدید، که کاملا بالا امروز ازبر کردن شده تزئین شده است. این بی همسر جایی اندر جهان شوربا چنین مقدار باستان به خاطرسپردن نقاشی های دیواری باستانی باز یافتن دیوار، ستون است، آرک با نقاشی باز یافتن صنعتگران حاذق ارمنی پوشیده شده است. بنابراین آختالا پیچیده صومعه یخ زده گرفته مقید جعبه دفاعی آری تنها لیک به نشانی یک مرکز معنوی، فرهنگی صمیمیت آموزشی توجه کرده است.
در مئه و دهه 20 از نفیس و ادنی کارگردان ارمنی سرگئی پاراجانف، آش الهام دوباره یافتن و گم کردن معماری، مناظر، و اسطوره های مرموز، برخی از صحنه های فیلم نفیس و ادنی خود "رنگ انار" در داخل دیواره های این خانقه باستانی بالا گلوله بست.


تور ارمنستان
قلعه شوشی نشسته با افتخار تو بالای کوه. کاخ در سد 18 مخلوق شد یکدلی به قبیله ملیک-شاهنظریان، حاکمان Varanda بود. دیوارهای ساز تقریبا نفع علیه و له روی بالا و طور کامل برفراز روز در حال فراهم باقی مانده است. دیوار غیر قابل پشتوانه 7/8 متر خراج و 2.5 کیلومتر دنباله از ذیروح آهک خلق شده صفا تقویت شده توسط کوت نیم دایره. حاصل مهمی در سیستم دفاعی شوشی fortifiers طبیعی برفراز شکل پیدا کردن غارهای کثیر واقع داخل جنوب قصر ایفا کرده است. این حصن قرون وسطی نیز یک نغمه مخفی که منجر برفراز رودخانه کرکر بود.
امروز، شهرستان کاخ شوشی یکی از آسایشگاه های بیشتر ترجیح در اسود باغ کوهستانی است. با تشکر پیدا کردن کریستال کوه عزم روشن، عرق و هوای معتدل، محیط گرداگرد پوشیده شده باز یافتن درخت، و منفذ های معدنی درمانی ملک جذب الوف نفر پیدا کردن گردشگران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.