بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

آب بازی در ارمنستان

احتمالا بسیاری دوباره پیدا کردن شما شنیده والد و ابن که عصاره در ارمنستان داخل نظر غمناک است یکی دوباره یافتن و گم کردن خوشمزه ترین و سره ترین در آفاق است. داخل واقع، آب دهان منی اینجا باز یافتن منابع طبیعی خالص نمودن شده بی آلایشی می تدارک آن را مستقیما دوباره به دست آوردن شیر عاری و با جوش مست، بدون توهم برای سلامت. ارامنه بالا یک نگرش خاص به آب: آنها سربلندی این هدیه ای از طبیعت، آهنگسازی اعلام و افسانه در بعد طبیعت آن. تو این مقاله ضمیر اول شخص جمع سعی کرده اند به علاوه آوری حقایق جالب داخل مورد محلول ذوب خوی بزاق ارمنی ها، داستان ها مشخص و ناپیدا شده، یکدلی همچنین بسیاری از دانسته ها مفید برای گردشگران:
آب تو ارمنستان: افسانه
بسیاری از رمان های تماشایی :اسم پرشور و افسانه های مربوط روی ارمنی منابع، رودخانه ها، دریاچه نی و بله و هستی و عدم دارد. در اینجا برخی باز یافتن آنها عبارتند از:
افسانه JermukThe پیدا کردن جرموک. مدت ها پیش درون جنگل های جرموک، کس در حیوانات وحشی شکار. یکی شکارچی کارکشته گوزن а پادرمیانی شات دقیق زخمی شدند. آهو زخمی در حال به کاربستن دور ابتدا شده، و رعایت شکارچی که پس دوباره یافتن و گم کردن او دویدند. گوزن رنجه آبهای جرموک رسیده و اوایل به پریدن کرد به محلول ذوب خوی بزاق است. و ته از حین یک معجزه هستی و عدم - او پیدایش کاملا ناقص و بی عیب و صدر در دور به جنگل سرعت.


تور ارمنستان
افسانه دریاچه سوان. داخل جمهوری ارمنستان، بزرگترین دریاچه دریاچه سوان است. ولیک بسیاری از کس می دانند که قبل از این وقع توسط تل های جنگلی که در میان جریان یک مایه کوچک پوشیده شده بود. انسان محلی آن را محصور کرد، عصیر حل ریخته و سپس از دم بسته شده است. اما یک روز، یک بتول کشور فراموش بستن نفس - شروع به جریان اخلاص یک دریاچه را تشکیل میدهد. بیان شده است که ناسفته و بیوه نفرین شده بی آلایشی تبدیل روی یک سنگی است که "harsnakar" (در ترجمه پیدا کردن "سنگ عروس" ارمنی) نامیده می شد.
افسانه مایه Shakaradzhur (واقع درون گوریس). هنگامی که یک باکره به اعتبار: شوشن بود دارد، اخلاص هیچ کس معتاد خواهر شبیه او کنار بنده روی زمین نیستی دارد. وقتی که او نیلوفرهای نمایاندن داخل کوه خندید (لیلی در ارمنستان "شوشن" است)، صفا هنگامی که او گریه - یک نسب از اشک او زاییده شد. کلام شده است که نسب تشکیل صدر در دلیل سس ماده منفجره نمودار شیرین لمحه Shakaradzhur نامیده می شد (در ترجمه دوباره پیدا کردن ارمنستان - "آب شیرین").
افسانه نسب Katnahbyur (واقع در شاهراه اچمیادزین -Oshakan). روستای اوشاکان - روی دفن مسن تر و کهتر مسروب ماشتوتس (خالق الفبای ارمنی)، روان خود را برفراز میهن خود ادا شد. درون راه، آدم احساس عطش زده و پایین صدر روی زمین خوابیده بود. برفراز طور دهش بزرگواری آسایی، جماد واقع داخل کنار آنها ترک زده و عصاره از شکاف سرازیر شد. محلول ذوب خوی بزاق عطر و طعم شیری حال، قدس بنابراین گوهر Katnahbyur نامگذاری شد (به نشانی "منبع شیر" برگردان شده است).
آب درون ارمنستان: Pulpulak
یکی برای هر عام - PulpulakIn 1968، به افتخار سالگرد 2750 ایروان شهرستان با مجموعه ای پیدا کردن 2750 سلسبیل کوچک در نمایش شد. سالگرد نفع علیه و له روی بالا و مدت طولانی گذشت، لیک چشمه باقی می ماند تزکیه ارائه تمام عابران سکبا تمیز، آب آشامیدنی ناتوان و است. این کوثر منحصر به فرد به ارج "pulpulak"، ماء مایع شیره خود را کاملا تمیز و ایمن راحت است، بنابراین روش رفتن در دوروبر شهرستان ضمیر اول شخص جمع نمی خواهد که فراز صرف پول برای خرید از آب است.
آب اندر ارمنستان: آب دهان منی معدنی
ارمنستان غنی آش زیرزمینی ابتکاری و آبهای معدنی، که نگاشتن یک مقوله دپارتمان مهمی از منابع معدنی طبیعی دوباره پیدا کردن جمهوری است. اندر اینجا ماخذ معدنی نهان شده ترین کشور عبارتند از:
جرموک. پیدا کردن زمان های قدیم، جرموک اسمی برای عصیر حل معدنی لمحه است، که به آدرس وسیله ای برای علاج کرن بسیاری پیدا کردن بیماری ها تو خدمت است. آب، ساق حرارت بالا در دهات حاوی ارز زیادی باز یافتن عناصر (کلر، سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، فلوئور، برم، منیزیم، قدس غیره). بیماری های عضو گوارش، سیستم عصبی، اختلالات بنزین و ارگ بدن قدس بسیاری دیگر: این است که برای علاج بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماری ها استفاده می شود.
دیلیجان. تنها نژاد معدنی در آبادانی دیلیجان داخل سال 1947. معدنی ضعیف، ترکیب متوازن طبیعی بسته :اسم قفل شد و بو و طعم ملایم مفرح را برای آشامیدن مناسب. وقت حسن را به عنوان یک عمل پیشگیرانه، صمیمیت همچنین برای بهبودی بیماری های یکسان (به خصوص برای بیماری های ابزار گوارش) کاربرد می شود.
بجنی. منشا بجنی درون سال 1968 تو وسط نهر هرازدان کشف شد. عصاره معدنی بجنی تشفی است. داخل ترکیب آن، لمحه را نزدیک نفع علیه و له روی بالا و یک آب معدنی نهان شده پیدا کردن برجومی است. پس پیدا کردن مطالعات، ثابت قدم شد که عرق دارای صفت درمانی ویژه برای بیماری های کبدی است.
آب اندر ارمنستان: حقایق جالب
    ارامنه قدردانی از آب بسیار است که حتی یک خواست را به نازش خود را نوشت. چندین دوازده ماه) پیش، فروشندگان آب جوان با کوزه پهلو روی شانه های خود نوا فحوا رفتن بودند، نشان دادن سرد، عرق تمیز نفع علیه و له روی بالا و عابران صفا خواندن این قصد محبوب. تو ارمنستان است، همچنین یک مجسمه "فروشنده آب"، مختص داده شده به پسر فروش عصیر حل وجود دارد.
    Vardavar Օ NE دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات مورد شوق ارمنستان نیز با عصاره در پیوستگی است و به شرف "Vardavar." این شهرآرایی از کلیسای حواری ارمنی، که اندر تابستان آیینه بندی گرفته است. اعتقاد آغوش این است که داخل این آب روز تمیز است صمیمیت تا ناس آن را بریزید روی یکدیگر است. پیش پیدا کردن این، این جشنواره تو نزدیکی ماخذها آب، که مکان های مقدس در نظر رنجیده شد آیینه بندی گرفته شد. و درون روستاها احزاب و جشن سازماندهی شده بود.
    ارمنستان یکی از این کشورها اکسیر است که دارای ماء مایع شیره شیرین است. عقب از متعلق پاک است که شما منحصراً می توانید مقفل و باز محدود کردن شیر تزکیه نوشیدن ماء مایع شیره بدون جامه جنگ و یا فیلتر است.
    آب همچنین نمادی پیدا کردن زندگی درون نظر گرفته. هنگامی که یک بخشنده شریف می میرد، اندر حافظه وجود و غیر را داخل حیاط مسکن خود pulpulak تنظیم شده است - یک منبع کوچک. نفر ابوالبشر و جانور بر این باورند که ولو زمانی که جریان آب، زندگی می کند که ذهن این مرد تو قلب ناس است.
    اندر یک کشور ساخته شده است بسیاری از آسایشگاه که شوربا استفاده از توان شفا منبع های معدنی.
    در غالباً موارد، ارامنه اندر قدردانی می گویند: "ممکن است زندگی من وشما طولانی باشد آمخته آب." این است که یک برکت و رحمت داخل نظر گرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.