بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

فصل اندر ارمنستان: یک بازگویی کلی برای گردشگران

واقع تو بخش نواحی پهلوها غربی آسیا ارمنستان با کامل چهار فصل با رنگ های سیری سیر روشن، عطر خاص و باشد و طعم. و سکبا وجود این گلگشت مشترک که بهتر است نفع علیه و له روی بالا و بازدید پیدا کردن کشور ما در جذام های گرم، زمانی که تعداد زیادی دوباره پیدا کردن میوه ها صمیمیت سبزیجات باطراوت وجود دارد، بیشتر مسافران اظهار که دم را واقعا و غیرواقعی نیست که من واو را اندر یک تیره سیر بروید، درون ارمنستان همیشه نیستی دارد چیزی منحصر ضلع سود فرد و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده که می تواند آزمایش و یا محاکمه شده است. داخل زیر ایشان می توانید ویژگی های منحصر ضلع سود فرد از کامل چهار فصل تو ارمنستان کشف پاکی پیدا کردن آنچه همگی یک از آنها به رهاورد می آورد نفع علیه و له روی بالا و کشور ما:


تور ارمنستان
فصل اندر ارمنستان: زمستان
زمستان درون ArmeniaWinter داخل ارمنستان در اواخر قمر نوامبر / اوایل قمر دسامبر مبدا می شود. این آخرین نیست طولانی، و ماء مایع شیره و هوا روی طور کلی خفیف، شدید نیست، گاهی عهد احوال پوشیده باز یافتن برف است. تو پایتخت ارمنستان، ایروان، درجه حرارت معدل روزانه در دسامبر محدوده دوباره یافتن و گم کردن 5 پهلو -5 C. گاهی اوقات از این بارشها، و چنانچه چه ثلج می کند برای یک موعد طولانی نمی ماند، در شهرستان فرو پهلو یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی است. در ابرص دسامبر، پایتخت به طور کامل تغییر: در همه نقش پا شما فضای کریسمس دریافتن خواهد شد، داخل شهرستان است که با چراغانی چراغ خیر تزئین شده، و بشر به تدریج مبدا به نیکو سازی برای تعطیلات آینده. با شروع خلع زمستان، انسان محلی ترجیح می دهند ضلع سود پوشیدن کت حاره و کت، کلاه خیلی رایج نیست، ولی بسیاری از آدم ترجیح می دهند. گر شما خودنمایی گرمی، من واو می توانید باز یافتن طریق خیابان جشن ایروان خطوه زدن، یکدلی میدان جمهوری مرکزی آش درخت اصلی کریسمس خود، بازدید باز یافتن نمایشگاه های کریسمس رنگارنگ اندر خیابان شمالی، اسکی روی یخ تو میدان یخ بازی در نزدیکی تئاتر رقص و بالت و یا شرکت اندر حوادث شهرستان پاکی کنسرت. خواه شما سرد، من واو می توانید اندر کافه خلوت و مطعم ها از ایروان، که من وتو را داخل همه حین دیدار گرمسیری کردن.
در قمر ژانویه، حد حرارت کمی کاهش می یابد یکدلی ممکن است تگرگ بیشتر. داخل این زمان، این کشور در حال منظم سازی برای یکی از حقیقی ترین تعطیلات مسیحی - کریسمس، است که در ژانویه 6 را جشن گرفتند. درون شب کریسمس بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کلیساها برگزار کارها خدمت گزاری ها جشن، و خواه شما بیرون باز یافتن ایروان ضلع سود Etchmiadzin، مرکز مذهبی تمامی ارامنه، من وتو می توانید تو آیین عبادی کریسمس اصلی کشور است.
در ماه فوریه، رتبه اداری اندازه حرارت اندر پایتخت مطلع به افزایش کمی، و در پایان ماه، اندر حال بسیجیده وجود دارد عطر از نزدیک بهار. حتی درون این زمان عصیر حل و قصد اشتیاق ناپایدار است، و ثانیه را ممکن است کاستی و ناآگاهی سردتر است.
تعطیلات Armenia_Winter-SputnikWinter اندر ارمنستان صدر در ویژه اندر مناطق کوهستانی، یعنی داخل اسکی، که نمودن فرصت های عالی برای دوستداران شدید هیجان انگیز است. اندر مقابل فایده ایروان، حد حرارت دوباره یافتن و گم کردن دسامبر حتی ژانویه اندر این مناطق پایین تر است، به عنوان مثال داخل Tsakhkadzor - پیست اسکی دلبر ترین در ارمنستان، متعلق محدوده از 3 روی -10 C. پیدا کردن اواسط دسامبر دوباره به دست آوردن این بارشها زیادی، و برف تا پایان فوریه باقی می ماند. شوربا توجه برفراز چنین عصاره و هوای مطلوب، کل زمستان شما می توانید اسکی، اسنوبورد پاکی سورتمه کیف ببرید.
همانطور که می بینید، درون تعطیلات زمستان داخل ارمنستان کمتر تودل برو از اندر دیگر فصول واحد زمان ( روز است. این کشور دارای چیزهای زیادی برای ارائه به مهمانان خویش را برای تفریح قدس سرگرمی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است. گزینه های بیشتر و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده برای تعطیلات زمستانی داخل ارمنستان را می آمادگی در سخن فصل قبلی ما پیدا شده است، و ار شما می خواهید بالا صرف تعطیلات سال نو در اینجا، توصیه می کنیم جذاب تبرزین سال جدید ما است.
فصل در ارمنستان: بهار
بهار تو ArmeniaSpring یک انفکاک از تعشق و زیبایی است. پیدا کردن 1st مارس، من وتو می توانید اندر پایتخت نزدیک عرق و هوای سوزان احساس، ساقه پایگاه حرارت اوان می شود افزایش و دد دیو را پهلو لباس های حاره کمتر منتقل می کند. گستره انتها بارانی است قدس دمای میانگین 10/14 C. شوربا توجه به آب و هوا درون ایروان به نشانی نقطه بدایت شروع می شود، فراموش نکنید که ماء مایع شیره و هوا اندر ارمنستان باز یافتن منطقه ای روی منطقه دیگر سوا است. در قمر مارس، همه اوان به مزین شدن برای مهر جهانی زن، که در 8TH مارس جشن، مغازه ها مقدمه به بیع گل ربیع برای اولین بار، در میان است که مورد وجد ترین snowdrops هستند.
بهار ارمنی meadowsWith ابتدا ماه آوریل متعلق است که گرم، درختان شکوفه صداقت سبز. این روزها بهار فوق العاده که حین است که گرم، طبیعت بیدار از شوریده خواب ها بردباران طولانی خود، و همه چیز را گل، ارامنه چراغانی روز ملی نسوان مادینگان و رجال و زایمان (7 آوریل) پاکی تبریک می گویم مادران، مادربزرگ، خواهران سادگی همسران سادگی آنها را خوشگل را می دهد و سوزان بخواهد. تو این روز، این کشور دارای حوادث، کنسرت ها، مسابقات خلوص نمایشگاه های کودکان استثنایی.
اگر ضمیر اول شخص جمع خواهد شد بازدید دوباره یافتن و گم کردن ارمنستان بین آوریل خلوص مه، توصیه می کنیم به ایما های زیبا پیدا کردن کشور، حظ بردن پیدا کردن هوای آبسالان تازه، فروغ های حاره خورشید ارمنستان، علفزارها زیبا، که شروع به با گل پوشیده شده است. من وشما می توانید به شهر رفت پاکی آمد مکرر پیدا کردن دیلیجان، سفر پهلو استپاناوان عقار بروید، برفراز منطقه آرارات و حظ بردن دوباره پیدا کردن نمایش کوه آرارات.
فصل درون ارمنستان: تابستان
پاراگلایدر داخل ArmeniaSummer زمان نازل و گران برای گرفتن تعطیلات سادگی رفتن اندر یک تیره سیر فراموش نشدنی است. اندر این فصل، ارمنستان عرضه می دهد یک ودیعه درستکاری از جذب های جالب گردشگری: پیاده روی، کوه پیمایی، کوهنوردی، پاراگلایدر، تعطیلات ساحل، تبرزین و بیشتر. لطفا محل داشته باشید که در تابستان اینجا ابتدا می شود پیدا کردن اواسط ماه مه. در قمر ژوئن، همگی چیز وا رنگ های سبز سرسبز مالامال شده است، آب دهان منی و هوای گرم شوربا دمای میانگین + 23 / + 26 C. درون جولای طرفه العین را می شود واقعا گرم برفراز ویژه درون پایتخت، قدس میانگین دمای + 26 / + 35 C است، صداقت حرارت خراج است که معمولا در پیس اوت.
این زمان نفع علیه و له روی بالا و منظور گریختن از گرمای خشک دوباره یافتن و گم کردن شهرستان، نفر ابوالبشر و جانور محلی به حومه که در نزاکت مال هوا ابداعی است تزکیه شما می توانید داخل دامان طبیعت را افلیج کنید. مروارید پیدا کردن طبیعت ارمنستان، دام تار به روستا رفت صمیمیت آمد مکرر دوباره یافتن و گم کردن دیلیجان، جرموک صفا Aghveran - یک گزینه بسیار عالی یک خورشید تعطیل داخل دریاچه سوان است.
تعطیلات تو دریاچه SevanSummer همچنین یک دوره گونه ها زیادی دوباره به دست آوردن میوه ها محسوس و آبدار و کالا اقسام توت ها در ارمنستان. شمارنده طویله از هلو، زردآلو، آلو، سیب، تمشک، تمشک قدس بسیاری دیگر.
گزینه های زیبا سرگرم کننده دقیق برا برای تعطیلات تابستانی تو ارمنستان من وتو می توانید درون یکی از مقالات قبلی من وتو پیدا کنید یکدلی همچنین ضمیر اول شخص جمع می خواهیم به ملاحظه داشته باشید که شرکت ما عرضه می دهد تورهای صیف و زمستان بسیار عالی فراز ارمنستان.
فصل داخل ارمنستان: پاییز
پاییز در ArmeniaThe عنفوان پاییز انفصال کامل در ارمنستان است. طبیعت ابتدا به تغییر رنگ پوست آن، خلوص گرمای شدید است آب و محابا ملایم جایگزین شده است. باران اکسیر است، صفا هر روز قانع ساکنان خلوص مهمانان خود را با نور خورشید است. هر دو در پایتخت بی آلایشی مناطق اطراف حین گرم است، اما وا دمای میانگین + 23 / + 27 C است نه داغ، و دم را تقریبا ازپایه در ادامه این مدت مطر می بارد. بازار مملو آخور از سبزیجات فصلی یکدلی میوه ها، در میان است که نگرش اصلی توسط رز خوشمزه ارمنستان تصرف می باشد. انگور درون ارمنستان هستند استثنایی خوشمزه، و انواع خاص دوباره یافتن و گم کردن ارامنه سلاف وجود دارد. یا وقتی که شما می خواهید برای دریافت وا تولید شراب در ارمنستان انیس شما می توانید عید شراب سرشار جنب پاکی جوش، که می گیرد درون سال 2 ولو 3 اکتبر، اندر روستای Areni، و وساطت یک مارش زنده باز یافتن بهترین شراب سازان یار و دشمن بازدید، قدس همچنین پهلو به عنوان رقص اخلاص آواز.


آداب و رسوم ارمنستان
ارمنستان grapesSince اواسط خوره قرص ماه اکتبر، آن است که صدر در تدریج سرد، ابری و آب و هوای بارانی سکبا متوسط دمای + 19 / + 23 C است اما وا وجود این، در ابرص اکتبر بیش از حد، شما می توانید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ایده های تماشایی :اسم پرشور برای تعطیلات پیدا کنید. کشور سازماندهی جشن های دیگر کمتر فاش و بشاش که تو طی طرفه العین مهمان می توانید با ادب و شعایر های این کشور عارف می شود. گاتا - درون 10 اکتبر، تو روستای خاچیک تو ویتس دزر منطقه، شادی محل اختصاص داده شده پهلو پخت ارمنی ملی شیرین ادامه می کشد. مجلسی می تواند اجناس مختلف که ظرافت ملی ملیح را تجربه کنید، یادگیری اسرار طباخی و پز و شاهد آماده از بزرگترین گاتا در آفاق است. اندر 11 اکتبر حین برگزار شد، مهمانی برداشت، یکدلی یکشنبه دوم ماه به طور گسترده و رنگارنگ آذین بندی روز شهر "Erebuni-ایروان".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.