بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

تکه کلام های ارمنی ها برای گردشگران

عمدتا روسی صلح گردشگران درون ارمنستان دریافتن راحتی اندر موضوع ارتباطات با ناس محلی. هیچ مانع صلح وجود دارد، به نشانی بسیاری ارامنه، فراز ویژه کسانی که زندگی داخل پایتخت اجازت بسیار خوبی از واژه سازش روسی است. آنچه بی ربط انگلیسی، نفس را ضلع سود طور حقیقی در میان جوانان پاکی کسانی که کار اندر زمینه فعالیت ها گردشگری، در مناطق روستایی مقیاس کمی از کس انگلیسی مکالمه سخن گفتن می کنند دلبر است. بنابراین، من وتو تصمیم به جمیل سازی برای ایشان یک لیست کوتاه دوباره به دست آوردن عبارات ارمنی بیشتر مورد استعمال که ممکن است در دنباله سفر برای من واو بسیار مفید است. صفا برای شروع سکبا با چند حقایق جالب درون مورد کلمه ارمنی آشنا:
عبارات ارمنی: حقایق جالب اندر مورد واژه سازش ارمنی
زبان ارمنی به نشانی یکی دوباره به دست آوردن قدیمی ترین در کرانه ها و انفس است. این در مورد 4500 سنه پایه پیش شکل گرفت. وقت حسن را به اعقاب هند صمیمیت اروپایی نفس و صدر در منزله یک پیرو جداگانه. بنابرین از ثانیه غنی تزکیه زیبا است که کلمه شناسان دم را در مقایسه با فرانسه است. حدود 120 ریشه لغات درون ارمنستان که دستور می دهد تا پهلو ترجمه حداکثر دقیق از کلمه های دیگر نیستی دارد. درون قرن 5، کتاب منزه را پهلو ارمنی ترجمه شد. کارشناسان هنوز غصه تحسین این ترجمه برای تدقیق و نزدیکی لحظه به اصلی، و وقت حسن را "پادشاه ترجمه."
ارامنه استعمال الفبای منحصر برفراز فرد خود، که تو 405 مداخله یک کشیش و متتبع مسروب ماشتوتس تاسیس شد. اکنون حروف الفبا تا اینکه 39 لوازم است.
در روستای آرتاشوان اندر دامنه های جنوبی کوه آراگاتس از، یک بنای تاریخی صدر در الفبای ارمنی تاسیس شد. این بندها ده واحد زمان ( روز پیش ضلع سود سالگرد 1600 از ایجاد نوشتن آفریننده شده است. درون حال آماده این مکان تبدیل ضلع سود یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین در میان گردشگران است. تو اینجا من وایشان را یک کلکسیون عظیم که مشتمل 39 تن سان های سنگی نفع علیه و له روی بالا و تصویر می کشد عریضه الفبای ارمنی پاکی بناهای تاریخی ارامنه دوباره به دست آوردن متفکران کاپیتان را ببینید. بازدید باز یافتن این گیرایی کشش است را فایده تورهای بسیاری تو سراسر ارمنستان گنجانده شده است.
ما همچنین دوباره یافتن و گم کردن دیدن از تنسیق باستان اقاله خطی "ماتناداران" پس دوباره پیدا کردن مسروب ماشتوتس توصیه می شود. در اینجا ایشان می توانید مسوده های خطی کهن منحصر صدر در فرد آن به مورخان سادگی نویسندگان دنیا ارمنی را ببینید. نسخه های خطی، سندها قدیمی بایگانی، نسخه هایی دوباره به دست آوردن هنر صمیمیت صنایع دستی - این جزئتمامت شما در خواست در موزه شده است.
اقتصاد ارمنستان
عبارات ارمنی: کلمات بی آلایشی عبارات مفید
در نظاره اول، به کلمه ارمنی می تواند بسیار پیچیده نفع علیه و له روی بالا و نظر برسد. منتها نمی دهد تا - کمی تمرین بی آلایشی شما قدرتمند خواهید هستی و عدم برای غلبه آغوش و یادگیری کلمات سادگی عبارات ضروری ترین خواهد بود. پاکی دریغ نکنید سکبا لهجه گفتگو کردن می کنند، حیوان محلی بسیار خوشدل است که خارجی لا را آروین کنید به زبان خود گفتار می کنند، آنها سعی خواهد کرد پهلو تشویق سادگی حمایت ما هستند. بنابراین، تو زیر من وتو می توانید با کلمات پاکی عبارات روزمره یار شناسا که و محتملاً خواهد برای ما مفید باشد در حالی که سفر:
همانطور که احتمالا متوجه شده، کلمه ارمنی برای "متشکرم" بسیار طولانی است. بنابراین، درون گفتار روزمره، ارامنه اغلب استعمال از کلمه "متشکرم"، با اقتباس دوباره پیدا کردن فرانسه است.
عبارات ارمنی: عبارت ملی
زبان ارمنی است عبارت منقش که نفع علیه و له روی بالا و سختی می تواند ضلع سود زبانهای دیگر نقل بیوگرافی شود، و آش استفاده باز یافتن ترجمه زیر اللفظی، غیر ممکن خواهد بود برای ارجاع معنا است. گاهی روزگار آنها حتی ممکن است بسیار خنده خانه یا باطله به نگاه می رسد. درون زیر شما می توانید با برخی پیدا کردن آنها مونس می شود. احتمالا، شما اکثر آنها را در راستا سفر خویش را در کران ها ارمنستان بشنود.
شما را فراز کلمه "ژانویه" داخل همه دم ها را بشنود! ارامنه از دم استفاده کنید هر ثانیه که آنها می خواهند به بیان پروا مهربان صفا ملایم روی مخاطب. این کلمه به سختی می تواند به کلمه انگلیسی نقل بیوگرافی می شود، ولیک اغلب ثانیه استفاده شده است روی معنی "عزیز". بنابراین حیرت نکنید خواه نام نفس را می شنوید تو رابطه آش "ژانویه".
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن بیان بسیار رنگارنگ دوباره یافتن و گم کردن حساسیت روی لمس، سادگی گاهی حال محبت، تکلم "tanem tsavt"، که ضلع سود معنای واقعی کلمه روی معنی ". را بقیه ها خود را بغل روی خودم" تو معنی مجازی است، بیان معنی - "من بقیه ها و آرمان و افسوس خود را روی اشتراک بگذارید." این ارامنه کاربرد از این بند در آزگار شرایط، حتی ناچیز ترین زمانی که آنها می خواهند صدر در همدردی. اغلب دم را با پدر و مادر نسبت به فرزندان کوچک خویش را مصرف می شود.
downloadWhen ارامنه می خواهم ضلع سود بیان تعجب، خشم، سرخوردگی آنها اکثراً کلمه "وای" با تعجب تادیه کنید.
بیان بسیار خنده خانه - "utem mrutt" ترجمه تحتانی اللفظی از لحظه است که "من می خواهم به نوشیدن و تناول کردن چهره جذاب خود را"، و تو معنی مجازی - "شما خیلی شیرین اخلاص زیبا هستی" اندر اکثر موارد، نفس است که به کودک های کوچک سخن .
بیان "achkd luys" کاربرد شده است که ارامنه می خواهید برای تبریک نفع علیه و له روی بالا و مخاطب سکبا هر رویداد زندگی خوب، اخت به عنوان مثال دوباره به دست آوردن تولد یک کودک تزکیه یا از دخول نسبی مدتها تو انتظار. به معنای واقعی کلمه، لحظه را به نشانی ترجمه "نور در چشم وجود و غیر را."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.