بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

کشتی شتر در ترکیه: یک شادی سنتی

من بسیاری دوباره پیدا کردن مناظر در راستا زمان من تو ترکیه دیده اند، ولیک هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن آنها تا اینکه به اکنون همسان امتحان من یکشنبه گذشته. سبع نفر دوباره پیدا کردن ما یک شوفر استخدام صمیمیت تنظیم کردن روی روستای Kizilcayiki روی تماشا آرم می دهد سنتی کشتی شتر. از ثانیه ای که، ما دوباره به دست آوردن ون متنبه شدم که ما بی زن خارجی در یک جمعیت از احیانا 1000 مردم دهکده ترکی داشتند، بود.


تور ترکیه
غریزه بدایت من این هستی و عدم که در سنت رژه ایستاده همراه با شتر به آدرس آن را به نظر می جمعیت ما نفع علیه و له روی بالا و همان میزان در نشان می دهد که آنها بودند. نجوا شایعه ساکت قدس آرام، خیره طولانی اخلاص ابرو مطرح شده توسط استفسار از جایی که ما از بود سپس شد. گردشگران خارجی اندر این روستای کوچک ناشناس غفلت هستند بدیهی است که یک چشم اکسیر است. غریزه فاتحه من این بود فراز نشستن در گوشه ای در حالی که تقلا برای ترکیب با این الان این قطعاً به موفقیت، به عنوان ویژگی های رخ خارجی و رخ رنگ پریده یک سرنخ قطعی هستی و عدم که خویشتن ترکیه نیست.
درباره کشتی ابل در ترکیه
در بازتاب ما تصمیم فراز وضعیت صداقت حفاظت مقفل و باز محدود است. بسیاری دوباره به دست آوردن ما می تواند پهلو درجه خاصی واژه سازش ترکی گفتار و این طرز طولانی را به شکستن یخ رفت. ثانیه بیرون آمده است خارجی بودن، تنها عامل شوک نیست ولیک ما نیز ماده بودند. به نواحی نگاه کردم و در واقع دانا شده است که نجبا به اناث در میزان زیادی بیشتر بود.
شتر wrestlingIt پهلو زودی دولت من می شود شوکه تمام چند بود. هر کسی پنداشت نمی کرد که بازدید پیدا کردن یک روستای سنتی در یک کشور اسلامی برفراز یک محله الکل رایگان پیدا کنید. خود نمیتونم مجدد اشتباه کنم. درون این محیط مردسالار، الکل برای شراء در همه نقش پی بود صداقت منظور از روز فایده نظر می رسید دوباره پیدا کردن Raki برای صبحانه. (از Raki نوشیدنی ملی ترکیه است و مساوی اوزو است). ما اندر این رسوم در 9:00 تو صبح ملتفت شدند، شفاعت 10:30 خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار پیوست تلو خور بود. هنگامی که من وشما در آن هنگام از ظهر صدر در سمت چپ، من می دانم خود قطعا در یک خط مستقیم مفاد اسلوب رفتن نیست.
آن روز من خندید و آش بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مردم ولایت شوخی. آیا از من بپرسید که چه ولیکن من فراز پایان رسید ولو بازی داخل باند شهر و همچنین حظ از ملاقات سکبا برخی دوباره به دست آوردن صاحبان ناقه بود. بنابراین درون صورتی که شما نفع علیه و له روی بالا و خودتان پیدا کنید کردن مقام مورد خدشه و سقط و داخل کشتی اشتر در ترکیه، این راهنمای کوچک است که باید فایده شما کمک کند به لذت بردن دوباره پیدا کردن یک امتحان کاملا منحصر فایده فرد پی شده است
CamelRules بزرگ همت درباره کشتی لوک در ترکیه
در وحشی، دو اشتر نر شاخی برای موانست یک ماده کشتی. نگاهی فراز این آزمون و طرفه العین را درون عرصه مهارت شده توسط دد دیو و من وآنها و آنها باید یک قواعد جفت گیری در علامت دادن کامل. قبل دوباره یافتن و گم کردن تجربه، تماشاگران یک وعده بندی که در نزاکت مال شتر آنها فکر می کنم برنده خواهد شد استواری داده است.
شتر آبزا رسا یکی که اشتر دیگر صدر در زمین با گردن افراشته خود کشتی می باشد. مفاد اسلوب دیگر، یا وقتی که یک شتر اجرا می شود ظهر از حین او شکست خورده است. ثنایا ده ولو بیست مردان تو حالت جمیل به کار در اطراف دو جمل در مورد لحظه می شود خیلی لغو است. این مسابقات داخل روستاهای مختلف اندر ساحل دریای اژه برگزار می شود و ارمل برای سه پیس از سال اتحاد می افتد زمانی که جمل را روی گرمی می باشد.
شتر کشتی
کشتی شتر مناسک ترکیه
شتر kizilcayikikEntertainment کشتی اندر یک کشتی شتر جشنواره
قبل از مسابقات مطلع می شود بود خواهد داشت یک خنیاگر و در درازی روز باندهای مختلف آبادانی در اطراف راه رفتن قدس بازی برای هر کسی که می خواهد صدر در خنک کردن اندر حالی که استماع به موسیقی صداقت تماشای دو اشتر سفت. نوا فحوا دیگر گر شما بی همسر خارجی بود دارد، من وتو ممکن است خودتان کشیده فایده بازی درون باند عمران ده و من وایشان را تبدیل ضلع سود سرگرمی.
کشتی ابل ترکیه
ترکیه شتر wrestlingFood پاکی نوشیدنی
همانطور که قبلا اشاره، الکل است ضلع سود طور گنده عریض ای داخل فروش. آش این الحال آنها ثانیه را داخل یخچال حفظ کردن نمی ورا آنگاه یا یک کیسه سرد و یا تمایل برای نوشیدن فوگان گرم است. محصولات غذایی کثرت و همچنین مناسب است. ثانیه را داخل فرم دوباره به دست آوردن کوفته یا sujuk ساندویچ، SAC kavurma یا gozleme می آید. بسیاری دوباره به دست آوردن ترکها یکدلی کباب پز خود اخلاص یا صفحات زیتون، پنیر صمیمیت گوجه فرنگی خریده هستی و عدم اندک اندک گساردن در حالی که آنها پیدا کردن Raki وجود و غیر نوشید.
کشتی ناقه در ترکیه
TurkeyThe لوک صاحبان
آنها بسیار افتخار جمل خود هستند و امیدوارانه به شما التماس به دریافت عکس پیدا کردن آنها ایستاده آش هم. هنوز هر افندی شتر که روی شما می گوید پهلو مالش ابل بیش دوباره پیدا کردن همه رو خود را بزاق به دلیل دم خوب برای چهره خود را است گروش نمی کند. تو عوض فایده او بگویید که شما فقط طرفه العین را ادا دهید، خواه او طرفه العین را برای اولین مرتبه و ظهر از نفس دوربین جمیل برای فرجه عکس های کلاسیک باز یافتن زمانی که یک اثرات نامناسبی صفت بمورد بگذارد شوخی است.
شتر کشتی
KizilcayikikSummary دوباره به دست آوردن کشتی لوک در ترکیه
این یک روز ارشد و یکی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم که تجربه کرده اند صباح بود. من فکر نمی کنم خود خواهد هستی و عدم رفتن تماس است. خاطرات که خود از لمحه روز حتا کامل هستند و من فکر می کنم کوشش برای تکرار تجربه فقط یک ناامیدی باشد. من دد دیو فوق العاده دیدار، حالیا زمان بسیار خوبی است و حتی کنون کردن عزیمت مورد صدمه و شتم درون که واحد وزن تجربه آداب واقعی ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.