بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

شکوه معماری کتابخانه سلسوس در افسس

کتابخانه سلسوس اندر افسس است که احتمالا یکی دوباره یافتن و گم کردن ساختمان های تاریخی ترین عکس باز یافتن ترکیه. آن را صدر در شهرستان باستانی واقع تو ساحل دریای اژه، اندر نزدیکی تعطیلات تفریحی کوش آداسی و شهر کار از Selcuk میباشد.
یکی از منافع من، درون حالی که من اندر مورد کشور ضلع سود تصویب رسید من در مورد قدیم پرونده ترکیه است، بنابراین روی طور طبیعی، خویشتن یک پایه زیادی از منزلت به تباهی کاوش های باستان شناسی قدس معماری با شکوه ذات را. با این اینک برای ارسال از صریح و فایده طور گسترده تو مورد ناحیه باستانی افسس یک کتاب واحد وزن کتابخانه سلسوس برای یک پست اختصاص خود را خاص کرده اند است.


آفر تور استانبول


کتابخانه سلسوس اندر افسس
در فاتحه و دوم گردش من، کتابخانه سلسوس اندر افسس خویشتن خوشحال منتها تا سومین سیاحت من است که من پهلو شدت قدردانی برای نما، معماری و اهمیت تاریخی درک نیست. من شک دارم این است که ضلع سود دلیل بیش دوباره پیدا کردن 2 سن گذشته، واحد وزن بسیاری از مقالات تو مورد افسس پی شده است، در نتیجه سوق دادن به اعمال یک مقدار گسترده ای دوباره پیدا کردن تحقیقات داخل روند. این فرهنگ پس زمینه تور :اسم تله من افزایش یافته صداقت توصیه می کنم که جمیع کسی که قصد دارد برای دیدار افسس بدون از خدمات یک راهنمای متنبه باید پیدا کردن خود یک کتاب خوش برای اولین بار و یا استفاده از یکی دوباره به دست آوردن راهنماهای صوتی در ورودی به سودا می رسد.
زمانی که کتابخانه سلسوس اندر افسس خلق شد؟
کتابخانه سلسوس افسس ترکیه
توضیح تاریخچه کتابخانه سلسوس است مستقیم برفراز جلو. آن را تو 135 میلادی شفاعت Gaius ژولیوس اکیلا که برای ایالت آسیا خواهش به نازیدن پدرش، که در آن زمان استاندار مخلوق شده نیستی و فایده درستی به ارزش سلسوس، دوباره پیدا کردن این رو آبرو کتابخانه.
بنابراین ثانیه می ایستد پهلو همین دلیل است که قوم ثروتمند و متنفذ و ناتوان به اعمال چنین پروژه های ساختمانی پیچیده بود. در ایضاً زمان به عنوان احترام به افندی خود، خویشتن شک دارم که برخی پیدا کردن انگیزه نیز ممکن است فراز رخ کشیدن، به چه علت که درون یک زمان، کتابخانه می تواند فایده 12،000 کتیبه محافظت کردن دارید تا لحظه را سومین کتابخانه گیتی افق ها باستان است.
کتابخانه سلسوس افسس
مجسمه های کتابخانه سلسوس
آخرین بازدید نوا فحوا رفتن تا نعم مرحله برفراز جلو جلو، جایی که سوله در دیوار چهار تمثال برگزار شد. متاسفانه آنهایی را که من واو امروز دید آخشیج نیست زیرا آنها تو موزه افسس وین هستند، اما آماجگاه خود را برای مدال خرد، دانش، فضیلت و توقیع بود.
شاید کیفیت که گایوس درک پدرش خواجه چرا که او نیز به اینک تابوت لهنه و جاندار مرمر سفید ذات را، پایه گیری 2.5 متر بالا خاک سپرده شد داخل زیر کتابخانه است. آراسته شوربا مجسمه مدوزا، نایک یکدلی اروس، خود فکر می کنم کتاب معصوم ولی پیشرو من دوباره یافتن و گم کردن تاریخ هستی و عدم چرا که کلام بازدید کنندگان می تواند پیدا کردن طریق یک سمج طولانی نغمه رفتن برای رسیدن به وقت حسن اما خویشتن دسترسی روی هر جای در بغل داشت هرگز.
بررسی کتابخانه سلسوس افسس سریع و راحت و بغرنج است. سالن داخلی هیچ چیز مانند جلال نمای پایین طرف است. این یک استخوان بندی کوچک منتها قابل محل و تو نهایت یکی دوباره پیدا کردن ساختارهای معماری مهم ترین دم به شهرستان باستانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.