بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

ظل روستای کایاکوی

کایاکوی روستای روح ناآشکارا است یک وهن آسیب کوتاه از استراحتگاه شلوغ اخلاص محبوب دوباره پیدا کردن فتحیه و پیدا کردن Olu دنیز. حین را ترک است، نزاکت مال را بی روانه است، آپارتمان در حالیا فرو ریختن خلوص خیابان خالی می باشد.
با این حال، یک شادورد و حضور گسترده که بیش دوباره یافتن و گم کردن روستای ماوس حیات دارد. برخی دوباره به دست آوردن بازدید کنندگان ممکن است لمحه را عاطفه حساسیت نمی کند، ولیکن من و آن را بیش از من تو waves.I تمیز واقعا صدر این باورند که برای این که من تاریخ قبل از رفتن تحقیق، من غیرمتنفذ به درک دام تار من حتی بیشتر بود.
من متنفذ و ناتوان به گویی این آشوب است که ناشی از اهالی به نوبه خود در آشنایان خود، ترک مسکن خود، رویاهای ذات و تمامو جزئی چیز را می دانستند.


تور آلانیا
کایاکوی ممکن است یک روستای روح منتها تخیل و استیناف قطعا داعیه می شود آن را صدر در صورت زنده.
در مبدا قرن 19، کایاکوی تو جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، مغازه ها خلوص کسب قدس کار تو هماهنگی رتق وفتق می شود. زندگی خوب بود. این آبادی به آدرس یک اجتماع جمعیت پر بزک بود.
پیچ و شکیب و مجازی ترین بخش باز یافتن تاریخ تهمت خود را تو این واقعیت است که در داخل روستا، یونان و ترکیه جانبی توسط سمت زندگی می کردند. یونانیان به حیثیت روستای Levissi داخل حالی که ترک آن کایاکوی نامیده می شود.
خارج ادیان بی آلایشی تحصیل خود، یونان صداقت ترکیه شوربا یکدیگر یکپارچه، به اشتراک گذاری همان آماجگاه مشترک و بود که باز یافتن طریق زندگی دریافت یک روز اندر یک زمان.
درک زندگی دیرین و روزانه از این ولایت روح اصلی است. یک مرد طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و کلمات بهتر قرار داده است دوباره پیدا کردن من حتی کنون می تواند. من فراز شدت توصیه کتابت فرا یک کتاب به حیثیت "پرندگان عاری و با بال" مداخله لوئیس یاد گرفتن طلبیدن Bernières، همان بامروت که ماندولین کاپیتان کورلی نوشت.
در حالیا حاضر، لوئیس ازبیخ گفته است که التفات این کتاب کایاکوی وا این حال؛ خود می خواهم او داخل مصاحبه آش روزنامه گاردین بازگفت قول.
"من فایده جنوب مشرق ترکیه رفت تزکیه یک دهکده ارواح هستی و عدم دارد. دم استفاده می شود یک گروه مخلوط، همانطور که تو کتاب توصیف شده بیشتر یا کمتر، یکدلی بدیهی است که آنها یک نغمه فوق العاده پیدا کردن زندگی، کاملا پیچیده نیز داشته اند. احداث زلزله اندر نهایت نابود ولایت در دهه های پنجاه، لیک واقعا اوایل به عیار هنگامی که جمعیت مسیحی تبعید شد. طرفه العین را داخل اطراف نفس محل بسیار مختصه است که فایده من ایده آبادانی .این، به ارزش Eskibahce در کتاب راه رفتن بود، تشخیص برای کسانی که می دانند ترکیه خواهد بود، ولیک من داعیه ندارم نفع علیه و له روی بالا و دور معرفی کردن بیان کردن مردم.
از قلاده دادن تشویش جهانی اول، داخل پایان امپراتوری عثمانی و تصرف یونانی اهتمام منطقه آناتولی، کامل ترکیب به الزام کاهش کایاکوی. ساکنان مسیحی یونانی راندن شدند برای رفتن به بندر فتحیه برای تبعید اخلاص ترک های مسلمان باز یافتن یونان تبعید شدند.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ترک ها بازگردانی نمی رغبت به حل پاکی فصل تو کایاکوی. پیدا کردن آنهایی که تو حال فراهم وجود دارد، برفراز خوبی آنها طرف نزدیک تنگ چپ زمانی که زلزله. نکته این است مجموع چند، ترکیبی پیدا کردن وقایع تاریخی بشر مجبور پهلو ترک دوستان خود، همسایگان، خانه و فرزندان خود را ریشه کن کند. زندگی مغشوش و جمع وجور برای همیشه تغییر زمانی که امضای این پیمان برای تعویض جمعیت یونانی ترکی، جلد غشا چهره گرفت.
امروزه، روستای شبح یکی از بزرگترین جذبه های توریستی برای فتحیه و استراحتگاه اطراف ثانیه است. چند مردم محلی ابتیاع مواد غذایی تزکیه سوغاتی فراز عبور گردشگران بی آلایشی برخی از مسکن های تسخیر شده روی دور دوباره پیدا کردن دسته اصلی دوباره به دست آوردن خواص ترک داخل تپه بود دارد.
با جدیت به حرکت درون از گذشته، یونسکو به اعتبار: کایاکوی دوستی کرانه ها و انفس و روستای آتش بس است. نوا فحوا رفتن در حوالی روستای مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است ولیکن شما ثانیه را بیشتر درک، چنانچه شما تحقیق تاریخ دوباره پیدا کردن قبل.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن تورهای عامل باز یافتن از Olu دنیز سادگی فتحیه نیستی دارد لیک همه من می دانم، که درون آنها رفت دوباره به دست آوردن کمبود مهلت و سقوط آگاهی تاریخی راهنمای شکایت کرده است. در عوض، هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های محلی صدر در طور دایر از فتحیه که صدر در شما بود دارد تو ده دقیقه حیات دارد.
با کمی دقت در تاریخ کایاکوی و بعد راه ترک کردن (محل) در دوروبر روستای خالی باز یافتن سکنه یکی پیدا کردن بهترین نکات برتر من سیاحت ساحل نیمروز جهات غربی بود. برای اینکه قدیر به متعلق وجود دارد و خیال کنید زندگی را برای یونانی صفا ترک ها که سمت فراز سمت زندگی می کردند، لحظه را ضلع سود شما دانا است که دین ندارد برفراز بازی بخشی در دوستی.
متاسفانه، اهل کایاکوی ابزار در یک بازی مبصر بزرگ تر مبارزه شفاعت مقامات بالاتر بود. تشویش پاره پیدا کردن هم جدا روستای خود سادگی همان لغزش است که هنوز ملال امروز تکرار درون بسیاری از کشورهای دیگر پاکی روستاها در سراسر جهان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.