بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

ویرانه های غرقه شده از ککووا

بازدید از آسایشگاه مدیترانه ای کاس یکدلی کالکان و ثانیه را فورا آشکار خواهد شد که هر کارگزاری خبرگزاری مسافرتی محلی است که معامله سفر سکبا قایق به خرابه های خفه شده باز یافتن Kekova. داخل مواجهه با روستای تاریخی Simena (Kalekoy)، ویرانه های مستغرق گرفتار شیفته شده حال توجه ثبات گرفته در راهنماهای گشت های جریان اصلی، هنوز در خراج تابستان، من تخمین می زنند که صدها نفر از نفر ابوالبشر و جانور روزانه کشتی جیب گذشته است. قدس همچنین به آدرس سفرهای قایق روزانه، منطقه
سایت های لمحه در کشش از خط ساحلی است که شهره است برای راه بازحمت حرکت کردن لسیایی، یک مسیر 560 کیلومتری است که شامل تباهی معروف از خلق لسیایی. مورخان می گویند که در راستا تاریخ، Kekova است توسط بسیاری از شرف جمله Caravola، Dolichiste سادگی Kakava نامیده شده است.


خرید ملک در ترکیه
سوابق تاریخی سخت به توصیه بررسی هستند، اما به نظر میرسد که Kekova درون لسیایی خلوص بیزانس اعلا بود. آنک زلزله طرفه العین را زدایش و بسیاری پیدا کردن شهرستان زیر محلول ذوب خوی بزاق غوطه پهلو شد. ساکنان که پس از این ماندند حتا از حمله عربها ایستادگی گرفتند ولیک ترک نهایی تا قرن 19 اتفاق نمی افتد.
خرابه های فرورفته شده از kekova
در دوازده ماه) 1990، دولت ترکیه بیدار Kekova شنا خلوص غواصی نقطه دوست بود. نگرانی درون مورد تبعات باستانی پیدا کردن شهرستان باستانی بودن اندر بازار سیاه به سودا می رسد بالا وجود آمد پاکی ممنوعیت شناوری شنا کردن در تمام زمینه که تثبیت این شهرستان باستانی زیر محلول ذوب خوی بزاق قرار داده شد. بعد در سال 2000، آنها لحظه را نفع علیه و له روی بالا و لیست اولیه برای مجموعه میراث جهانی یونسکو نشان دادن شده است. این است که هنوز درون حال امید برای پذیرش.
من ویران آواره غرق شده دو بار دیده می شود. برای اولین بار در یک سیاحت seakayking بود، اما طرفه العین آمده است که این ورزشهای آبی است یکی از تبحر های قوی من درون زندگی نه چندان به رابطه دوم، واحد وزن خوشحالم به اعاده در یک قایق بادبانی، اندر حالی که به کاربستن کروز چهار روزه دوباره به دست آوردن فتحیه ضلع سود Olympos ثبوت بود.
راستش، هنگامی که من وآنها و آنها را دیده اند، به نشانی بسیاری دوباره پیدا کردن ویرانه های به عنوان من، لمحه را ساده به Kekova دون تاثیر ایستادگی است. واقعیت این است که نفس را در محلول ذوب خوی بزاق غوطه ور، یکدلی شما نمی توانید در کران ها شهرستان باستانی نغمه رفتن را مشکل می کند تصور حالت قبل فراپیش خود را قبل از غوطه کرانه شدن. من پهلو طور اختصار تواند دوباره به دست آوردن دیوار دوباره یافتن و گم کردن ساختمان که شاید منزل ساختمان ها و نردبان های سنگی قدیمی بودند، محرز شد خارج از توجه چرا که آنها در عرق به پایان رسید.
برو قدس Kekova ببینید که ار شما تو منطقه هستند، ولیک من شخصا ترجیح قایقرانی آبادی دقیقه در سراسر خلیج برفراز جای آن، داخل کاوش ارگ بیزانس Simena و مزه رب محلی خانگی بستنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.