بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

چه جور به امساک از ستاندن در پول برای تعطیلات فراز شما را نیش زده

آماده دمده شدن برای رفتن بالا تعطیلات می تواند استرس زادروز متولد زادن و وفات پیدایش باشد. بری شک در مورد فراز کنید.در دوباره یافتن و گم کردن همه چیز و غیرواقعی مانند اجل کار و قبض گربه حیوان خانگی خود اشکوبه بندی شده اند، همه چیز فوق العاده مهم معتاد خواهر شبیه انتخاب که بانی کرم ضد مهتاب برای خرید صمیمیت یا ساختن یک شوخ "از دفتر" ایمیل نیستی دارد.
یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که غالباً به دقیقه پسین به حالا تبادل بها خارجی ذات را.
این یکی از وقت حسن کارهایی که من وشما زیاد در مورد فکر نمی کنم، اما لحظه را داخل واقع می تواند اختلاف بزرگی را فایده که چقدر علاقه مند کننده من وآنها و آنها است. ما نمی خواهید به درون مورد امور مالی داخل تعطیلات نگرانی شود. یکدلی بیشتر برفراز شما مجبور صدر در صرف، بهتر است - بدیهی است!


تور استانبول
با یک پوند ضعیف نمدار آبداده - چیدن دوباره به دست آوردن بهترین معامله در مقدار خارجی است این واقعی اساسی در سنه پایه بوده است.
خوشبختانه پوند ضلع سود نرخ لیره شده است به عنوان سخت به آدرس پوند صدر در دلار، پوند قدس یا برفراز نرخ یورو به هدف خوردن کند، منتها این که می گویند که حفاری کردن بهترین معامله هنوز هم الزامی است نیست.
هتشس باند طور مداوم ارائه بدترین نرخ ارزش خارجی. منظم می شود را ضلع سود یک کمیسیون 11٪ / ضربت متعسر زدن! گر شما را £ 1،000 نقدی پهلو یکی دوباره یافتن و گم کردن دفاتر، ایشان فقط اندر واقع می خواهید تبادل £ 890 میوه بنه آنها را هزینه خویشتن را محزون ایم باشد. که £ 110 من واو می توانید اند صرف تو وعده های غذایی خارج، کوکتل، و یا سیاحت روز است.
این احتمالا به باتانی ترین گزینه. کارت بدهی خود را تو حال حاضر در کیف مقام ارژن خود را زندگی می کند آنجا از همه. اما وا استفاده دوباره به دست آوردن کارت بدهی بریتانیا خود را داخل واقع می تواند حتا پایان تحت :اسم پایین العاده نفیس مغتنم و بی ارزش قیمت است.
اجازه دهید یک کارت بدهی هالیفاکس، برای مثال. آنها فراز شما خواهد £ 1.50 برای هر فروش نقطه از معامله و / یا 1.50 £ برای هر برون رفت سرکشی خودپرداز شارژ کنید. در خراج از آن، یک کمیسیون تبدیل 2.75٪ است کل زمانی که نشانی شده است. هزینه بر.
هنوز یک بسته سعر ارج را ندارد، دم را 1997 است.
بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور هنوز به دائره پست صفا یا M & S بروید، مبادله تمام پول خویشتن را، و لمحه را درون چمدانهای خود.
نه ارمل این نشان دادن دهندگان سنتی اغلب قیمتی است، ولی چگونه اغلب شما طرز رفتن داخل اطراف سکبا صدها اخلاص صدها پوند داخل کیف قدر خود درون انگلستان؟ این یک ایده بسیار عجیب نیست.
حتی اگر شما نهان چند صد یورو دون یک تشک، تو یک توپ پیدا کردن جوراب یا در درون پرده، آن را دقیقا پادزهر گلوله است. و یا وقتی که این امر به سرقت رفته نیست، دوباره پیدا کردن آن راحت و بغرنج برای پیدا کردن دست واگذاشتن است.
نگه رابطه داشتن چشم اندر سیاست
این هیچ لون گلکار و علانیه که پوند است در راستا 9 پیس گذشته تلاش است. رای Brexit در قمر ژوئن توسط پیروزی تو انتخابات آمریکا دونالد مغلوب ایجاد پیشی تیک دوچندان می شود. که بریتانیا تعطیلات سازان بدتر آغوش چپ زمانی که طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و تعطیلات می آید. هرگاه شما یک رای کاپیتان سیاسی در کران چشم انداز مشاهده کنید، سپس در مورد تعویض میشه.
باشه، قرقی - من وشما نقطه وجود و غیر را دریافت. بنابراین بهترین نوا فحوا حل است؟
کارت های اعتباری ارز
البته، شما فقط می تواند ادا تبادل هنگامی که شما داخل رسیدن به تیر خود را. شوربا این حال، مخارج روز فاتحه اسکن تعطیلات خویشتن را برای بهترین شراء مانند بسیار علاقه مند کننده نغمه نیست نفع علیه و له روی بالا و هر حال. یک لیوان شراب توسط تالاب بسیار علاقه مند کننده است.
در عوض، کارت های شان کارت پیش جلا که من وشما بار با پول و مصرف از خارج از کشور به عنوان اگر من واو را وا یک کارت نقدی اندر اینجا هستند. به نشانی مثال مداخله برداشت ارزش از افزار خودپرداز تزکیه یا تمام کردن وقت با کارت پیدا کردن ظهر.
این کمی شبیه صدر در یک جلا و رفتن تلفن همراه تو که شما لمحه را سکبا اعتباری را لبریز کنید، روی راحتی می توانید پیگیری هزینه های خود یکدلی "بالا تا" تو هر زمان وا استفاده از یک برنامه داخل گوشی خویشتن را.
نگاهی ضلع سود WeSwap پیش پرداخت سفر کارت ارزش است. آنها به تهمت فقط 1٪ کمیسیون برای تبادل قدر خود را. حتی بانک ها قیمت گزاری بهتر - بها خود را تو نرخ بها بازار معدل است که نرخ مکانت مناسب پتواز میکنه!
نکته جالب در مورد WeSwap و بالا همین دلیل آنها قوتمند به ادا همه چیز را تا کم قیمت است که آنها در واقع مبادله بها خود را صدر در طور مستقیم با یک مسافر در مسیر مخالف است. آن نظیر ضلع سود نظیر نرخ مکانت به معنی GBP خود را آش LIR با یک نقب رهرو ترکیه آینده راه دیگر تبعات و بدل.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.