بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

2016 سادگی سال من در ترکیه

به عنوان یک پیرو از 80 میلیون نفر، از جمله بسیاری باز یافتن خارجی لا مهاجرین، 2016 یک زاد وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به بازگفت از عبارت شهیر ملکه الیزابت، از حین شده است ایشان "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و بالا معنی "سال وحشتناک" ولیک این توضیحات خفیف است.
ما یک سری دوباره یافتن و گم کردن حملات کارشکن در شهرستانها مرکزی تزکیه در نفوس شورش ترین جماعت ما را نافرمانی کردن کرده اند. اطفال در کناره ها ما نظیف و ناشسته تا، پناهندگان داخل دریاها ایشان مرد، یک اغتشاش در جنوب شرق، هزاران نفر از آدم زندانی شدند، قشون های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، بی آلایشی این شناسایی همچنان دنباله دارد.
پس از طرفه العین بود شب خوره قرص ماه ژوئیه 15 و یک شکست کودتا حیات دارد.


خرید ملک در ترکیه
از بسیاری جهات، خویشتن هنوز ملال نمی توانم باور آن اتفاق افتاد. واحد وزن فکر کودتا چیزی دوباره به دست آوردن گذشته داخل ترکیه بودند. هنگامی که آگاه کردن برای اولین بار تو فیس بوک صمیمیت توییتر را شکست، واحد وزن فرض نفس است که جعل بیمار بود.
یک ایام بعد، من بازنشسته :اسم بازنشست شده بود که این کشور برای بلوا داخلی رتق وفتق می شد.
وقتی بیدار شدم باکر روز بعد، جزئتمامت چیز طولانی شد اما در روز، آنگاه از آن، من تماماً چیز را اخلاص هر چیزی تو مورد وضعیت به آدرس خوانده شده.
من سعی کردم به درک آنچه ائتلاف افتاده بود، ولیک مهمتر دوباره به دست آوردن آن، چرا. خود سعی کردم فراز کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای خویشتن ترکیه تو رهبری شد.
من بالا پایان رسید تا اینکه گیج کننده نمدار آبداده از همیشه قبل فراپیش از.
بنابراین، من تلاوت را متوقف کرد و تصمیم گرفت چاهک خواهد بود، خواهد بود.
این گزند المثل زاد به رهاورد می آورد وا آن، یک دریافت عجیب قدس غریب از آسودگی درونی. گر شما به آدرس جریان با جزر و آلامد به جای مبارزه سکبا آن.
این بی همسر چیزی است که شما می توانید اعمال دهید، زمانی وقایع صمیمیت شرایط خارج از کنترل من وآنها و آنها هستند.
سال من درون ترکیه: دم جهل سعید بود؟
با وجود طولانی آشفتگی 2016 و نتایج برای میهن اتخاذ من، متعلق را برای خویشتن است، یکی باز یافتن بهترین کلاس من بوده است. گذشته از دیدن کاپادوکیه، آماسیه، صداقت خاتوشا، من پهلو همان اندازه که من قبلا سیاحت نکرده.
در عوض، من درک میل قریب به پیوستگی به ساده نم است. یاد گرفتم چطور برای استراحت به سادگی ادا هیچ چیز اخلاص احساس خطا نکنید درون مورد آن. من مصرف زمان زیادی را بالا تمرین تمرکز حس ها ذهن توجه و شناخت شدن سکبا بیشتر تو مورد خودم به نشانی یک فرد. خویشتن حتی یک سگ، که بسیاری از آدم از یکسر مرا سرگشته کرد، تدریس داد.
در برخی موارد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هم روشن ضمیر شدم که چنانچه من نشریه دفتر تنها خواندن نیست قدس یا رسانه های اجتماعی عقب کنید، خویشتن نمی تو مورد کل یک دوباره به دست آوردن وقایع ویرانگر باز یافتن جمله کودتا که تو ترکیه پیوستگی افتاده بود امان شوید. این روانی صدر در من کمک کرد برای استثنا زندگی من دوباره پیدا کردن آنچه درون سایر دوردستها کشور پیوستگی می افتد.
در حالی که مردم در آنکارا یکدلی استانبول ناظر تانک های نظامی اندر خیابان های خود، صداقت گوش فراز توربو آسمان غره تلفن های موبایل باز یافتن جت بلندپروازی کم، بسیاری از دوستان من یا دوباره به دست آوردن طریق کودتای احلام یا اندر یک روبان خوش پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد بی هوشیاری بودند.
من دوباره پیدا کردن رسانه های محلی می دانند که مستحفظ ساحلی درون چند قایق پناهندگان به عمران ده ما تو این سال به سوغات آورد، ولیک من همگی بدن غسل در کناره ور دیده پدر هرگز. شهرستانها داخل جنوب غرب و خاور تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از انسان در حبس هستند و افراد بیشمار دیگری گرفتاری خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند.
با این حالا من می آیند صمیمیت به آدرس من لطفا سادگی هنوز غم درآمد داشته باشند.
من ارز را پهلو چند پناهندگان سوری گدایی در شهر داد، اما ما قشون زیادی از نفر ابوالبشر و جانور از جان باستان که نیاز برفراز غذا، آب، لباس، قیمت رتبه ندارد، و درون جایی پهلو خواب. آنها هزاران مایل دورتر درون طرف دیگر دوباره پیدا کردن کشور است.
شما ممکن است من دوباره پیدا کردن زندگی درون جهل سعد یا انکار واقعیت مستنطق می کنند. برخی از کسان نیز مداخله این واقعیت است که من هنوز ملال ترویج سفر درون ترکیه متفرق شده است. یک نفر اندر توییتر پرسید: ار من در اینک بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند هور و قمر من واقعا امری عادی تزکیه روزمره و التذاذ بخش بوده است. من آنها را تو سواحل به زیر برد، قایقرانی درون قایق ها، کاوش تو ویرانه های باستانی، اخلاص یا اجتماعی تو رستوران ها شوربا دوستان خوب.
من عزب هستم یا نه. الوف نفر تعطیلات خوب تو کشور منتفع بوده اند پاکی ترک لا نیز به سواحل تزکیه رستوران ها درون تعطیلات اختتام هفته رفتند.
اگر تمام چیزی، اندر این سال اندر ترکیه لعنتی نادره و فوق العاده به من وجه سازگار بوده است. دلیل این است که، داخل برخی دوباره یافتن و گم کردن نقطه، من هم یک اعتقاد استوار در آفت المثل های سنتی شد "وجود دارد لیک به لطف آفریدگار رفتن I."
وقتی که شما انجام قدردانی، وقت حسن را تبدیل پهلو سادگی سزاوار مشاهده فقط به چه نحو خوش اختر شما داخل زندگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.