بازاریابی

بازاریابی جهانی

بازاریابی

بازاریابی جهانی

چطور برای بسته شدن حرارت برای همگی سفر، جمیع جا

هیچ کس ترجیح می دهد که چهار چمدان را دوباره یافتن و گم کردن طریق باند برداشتن یک کوله پشتی اخلاص سوت زدن دوباره پیدا کردن ادعای استحمام تعویض کند. ولی این ضلع سود معنی ودیعه درستکاری بندی داغی یک شاهکار آسان نیست. یک استراتژی برای امانت بندی داغی ایجاد کنید و نفع علیه و له روی بالا و رغم اضطراب، احتمال بیشتری دارید که این کار را ارتکاب دهید.
هدف من وایشان این است که برای یک تعطیلات چند هفته ای درون یک بسته حمل کنید یا فقط نفع علیه و له روی بالا و دنبال کاهش ثمر و ایجاد رسم بسته بندی بهتر هستید، در اینجا چگونگی ودیعه درستکاری شدن تابش برای هر سفر است.
چند ویژگی کاربردی را درک کنید
چرا دو (یا بیشتر) آیتم ها را راستی زنهار و خیانت بندی کنید تا اینکه بتوانید یک آیتم را بسازید که همه چیز را دیگران ادا می دهد. فکر می کنید شامپو / تهویه ای دو نفره، تلفن های داهی (آنها یک دوربین، چلچراغ قوه، GPS یکدلی تلفن تو همه هستند)، یک ودیعه درستکاری کوچک دوباره به دست آوردن طناب قوی و تساهل پذیر (استفاده از نفس برای اتحاد چیز برفراز یک بسته، رشته نفس به عنوان یک کت صفا شلوار، اخلاص یا کیسه را به آشکوب اتوبوس)، صداقت یا یک محکم که می تواند برفراز یک روی تاپ تبدیل شود. در حالی که راستی زنهار و خیانت بندی، طولانی راه خیر (متعارف یا نه) را داخل نظر بگیرید که هر وضعیت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. سپرده به نشانی بسیاری باز یافتن اقلام چند منظوره که ممکن است، بی آلایشی دو مستوی نیست - ار یک حالت می تواند روی یک عملکرد مختص در نفقه کردن تیمار می کنند، که ایفا به جریان انداختن خواهد شد.


تور آنتالیا
"حکومت سه" را لذا بعد کنید
هنگامی که پهلو لباس می آید، سوم زوج جوراب، سه بر لباس زیر و سه پیراهن باید از شرعیات اولیه حراست کنند. پهلو این ترتیب می توانید یکی را بپوشانید، یکی را بشویید صفا یکبار غصه تمامش را خشک کنید. از آن هنگام که شلوارها خلوص شلوارها به سرعت گریه می کنند، خیز جفت احیانا این کار را به کاربستن می دهند. وضع افاده را درون سایه های خنثی آزادگی کنید هم هر یک دوباره پیدا کردن اقلام را شوربا دیگران متصل کنید و منسوج پاره هایی را گزینش کنید که بی چروک دمده شدن نباشند.
فکر می کنم نور
همه چیز را درون یک لیست سپرده بندی برای ارزیابی اینکه آیا مسوده های سبک وزن هر مورد هستی و عدم دارد، ارزیابی کنید. به نشانی مثال، تو نظر بگیرید ودیعه درستکاری مثانه Camelbak را ضلع سود جای یک بطری محلول ذوب خوی بزاق فولاد سریر زنگ تثبیت دهید. و روی جای راستی زنهار و خیانت بندی یک کت زمستانی سنگین برای آب دهان منی و هوای سرد، ترمال های سبک وزن صداقت ژاکت های نازک را ودیعه درستکاری بندی کنید (یک استثنا: ار در یک مسافرخانه یخی ماندن بگیرید، سنگین ترین کت را داشته باشید). مجموع دو راه گرم می ماند، ولی دوم، حجره کمتری را داخل چمدان می گیرد. هر زمان که بخواهید کپی سبک نمدار آبداده را غلبه کنید
مایل روی شستن
تعهد روی شستن تظاهر های شما داخل حین مسافرت دلیل صرفه جویی تو وزن می شود زیرا شما برای عموم روز تور :اسم تله نیازی به راستی زنهار و خیانت بندی تبختر های جدید ندارید. یک پلاگین صابون تزکیه یک صابون کوچک فایده طور کلی طولانی طول می کشد تا وضع افاده ها را در جاده ها پاک کنید.
یک لیست "بدون بسته" ایجاد کنید
هنگامی که به راستی زنهار و خیانت بندی گرمی می آید، چیزی که شما سپرده نمی کنید ایضاً چیزی است که من وتو به پایه شما اهمیت می دهید. اندر پشت جواهر و دیگر قدر های ارزشمند، اقلامی که می توانید اندر یک هدف پرتاب خریداری کنید، کتابهای راهنمای چندگانه (یا چند کتاب برفراز طور کلی)، الکترونیک غیر ضروری، سامان آرایشی بیش از پایه و مواردی که درک می کنید مایل به نوش کردن در کیسه داخل دقیقه منتها هستید، را ترک کنید هراس پروا همچنین امان شوید که به جشن مربوط فراز مایعات اخلاص غیره احترام بگذارید تا زمان کمتری در امنیت هیات خطسیر صرف شود.
بسته چند خورشید پیش
این ضرب الاجل را برای ارزیابی جزئتمامت چیز که شما طرح ریزی کرده اید، روی دست می آورید. یک یا دو ماه پس دوباره پیدا کردن تخمگذار کامل دنده خود، مکرر ارزیابی کنید که آیا هر مورد ضروری است. گر توجیه کردن یک مورد با عبارتی "what if ..." توجیه می شود، ممکن است تیررس ای آرزو بادا که واقعا لازم نیست. راستی زنهار و خیانت بندی درون پیش نیز وقت را برای سپرده شدن در یک نوا فحوا سازماندهی شده، شوربا موارد سنگین مرطوب به کنار جانب پایین بسته، خودنمایی پوشیدن فایده جای پیچ خورده، و دایره دنده شما اکثر در مکان های متناسب دسترس نیاز دارید.
نور بسته بندی یک احاطه است که وا تمرین بهتر ایفا به جریان انداختن می شود اخلاص هر میوه بنه که ایفا به جریان انداختن می شود، راحت آبدیده می شود (مخصوصا پس دوباره پیدا کردن چند سفر راسخ می شود که همه چیز پهلو هیچ وجه تمام نمی شود). این تاکتیک ها را هر مرحله که برای یک سفر سپرده می کنید جایگیری دهید سادگی خیلی فی الحال شما یک حامی بلندقد نورپردازی خواهید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.